|
|
« Odpowiedz #1485 : 22 Lipca 2012, 06:15:27 » |
|
Zależy czy mówimy o ogólnej przydatności jednostek, czy o sile w starciu 1 na 1. Jeśli o ogólnej przydatności, to moim zdaniem lepszy od feniksa jest np czarny smok. Ma 90 PŻ więcej niż feniks, dodatkowo odporność na magię sprawia, że trzeba go ubić fizycznie, a przy tej ilości PŻ nie jest to takie proste. Ma też zdecydowanie większą niż feniks siłę rażenia: - czarny smok: 45-70 (dodatkowo obrażenia zadaje też jednostce stojącej za celem) - feniks: 30-50 Ja widać, maks obrażeń feniksa jest niewiele większe niż minimum obrażeń smoka. Jednakże w pojedynku 1 feniks vs 1 czarny smok stawiałbym raczej na feniksa. Jednostką, która moim zdaniem miałaby bardzo duże szanse (a licząc maks obrażeń na atak/kontrę dla każdej ze stron to nawet pewność) wygranej w starciu 1 na 1 z feniksem jest np czerwony smok. Pomijam tu oczywiście ewentualne wpływy morale i/lub premii od szczęścia. Smok magmowy również mógłby z powodzeniem do takiego pojedynku stanąć. Więc generalnie ciężko jest jednoznacznie stwierdzić, że ta a nie inna jednostka jest naj na danym poziomie. Bo na każdą znajdzie się godny przeciwnik. Moje ulubione jednostki to: Kostucha Feniks Ptak Gromu Żywiołak Energi Arcydiabeł Archanioł Posępny Jeździec Władca Burz Władca Ognia Wielki Druid Czarci Lord i Żywiołak Światła
Jednostki z moda zmieniającego akademię na wrota żywiołów, to nie są standardowe jednostki z H5 więc raczej trudno je porównywać do tych normalnych, bo każdy kto wie jak to zrobić, może sobie wyedytować to i owo i wprowadzić do gry nowe jednostki, które będą jeszcze silniejsze.
|
|
« Ostatnia zmiana: 22 Lipca 2012, 14:38:35 wysłane przez LohiMP »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1
|
|
« Odpowiedz #1486 : 12 Sierpnia 2012, 13:49:00 » |
|
No więc tak, moje ulubione jednostki to:
1. poziom: Zabójca. Jego umiejętność Zatruwania może być zabójcza nawet dla jednostek wysokiego poziomu.
2. Poziom: Trudny wybór, ale zdecydowałem się na Tancerza Wiatru, ze względu na to, że jak się ich nazbiera dość dużo, to stają się bardzo potężni.
3. Poziom: Wielki Łowczy. Bardzo potężny atak dystansowy i dwa strzały. Nic więcej mówić nie trzeba.
4. Poziom: Książę Wampirów. Wykradanie życia, możliwość usypiania i wysoki atak czynią z niego potężną jednostkę.
5. Poziom: Liszmistrz. Moja ulubiona jednostka w całej grze. Potężny atak na dystans. Możliwość rzucania nim czaru "Wskrześ Umarłych" daje mi szerokie pole do popisu, gdyż Lisz może zająć się wskrzeszaniem, zaś bohater będzie rzucał spelle defensywne/ofensywne. Do tego nieraz może to uratować dupę, gdy bohaterowi skończy się mana.
6. Poziom: Dziki Ent, ze względu na dużą ilość HP, dość duży atak i umiejętność Furii.
7. Poziom: Zdecydowanie Czarny Smok - ogromny atak, duże PŻ i mocne statystyki. Do tego zionięcie ogniem.
|
Śmierć to dopiero początek...
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 17
|
|
« Odpowiedz #1487 : 12 Sierpnia 2012, 16:57:23 » |
|
1.Gobliny - to co podklada z ktoregos poziomu na ziemie oraz wieksza ilosc przy rekrutacji 2.Tancerz Wiatru - mozliwosc zaatakowania [wrogich] odzialow ktore stoja obok siebie 3.Magnetyczny golem - w ogole sila i wytrzymalosc 4.Wampirzy ksiaze - sila w walce, oslepienie toporem, wyssysanie zycia oczywiscie. 5.lisz mistrz - sila w walce, zaklecie wskrzeszenie 6.Paladyn - sila za pomaca szarzy i uleczajace dlonie 7. Tu problem miedzy Archaniolem a Tytanem Burz ;/
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1488 : 17 Listopada 2012, 01:54:54 » |
|
Moje ulubione jednostki różnych nacji, różnego poziomu (z HoMM V, HoF, TotE) 1 Rakszasa Rani, i nie pytajcie dlaczego ;8-P 2 Ebba ;8-P 3 Lukrecja. 4 Sukkubusy wszelkiej maści ;8-] 5 Rusałki, Nimfy i Driady ;8-P 6 Fanatyk - te ich zarąbiste zbroje, tarcze i miecze i Spustoszenie jakie sieją na polu bitwy 400 takich gości robi cuda za pomocą swych mieczy podczas walki, a jak mają jeszcze bonusy do obrony, ataku i wsparcie Mrocznych Kapłanów... Alleluja i do boju! ;8-D 7 Mroczni Kapłani - ich Prawa Moc i duchowe przewodnictwo prowadzi swych braci Fanatyków do dominacji na polu bitwy... 8 Kusznicy, Osiłki i Gryfy Bojowe są świetnym uzupełnieniem dla Fanatyków. 9 Krasnoludzcy Obrońcy, Strażnicy i Strażnicy gór, ci mali, brodaci goście wcale nie są mali, są po prostu chudzi, a jak podejdą w liczbie tysiąca to nawet smoki muszą poczuć przed nimi respekt, respekt dla ich zbrój, tarcz, mieczy i oskardów (czyli tych tam kilofów-toporów, które dzierżą) i umiejętności wbijania tychże w czaszkę! ;8-D 10 Krasnoludzcy Włócznicy i Harcownicy. 11 Kapłani Run i Patriarchowie Run z ich Ogniem Krzyżowym. 12 Awanturnicy, Berserkerzy oraz Pogromcy 13 Magowie bitewni, Magowie i Arcymagowie - w tej kolejności. 14 Golemy i Stalowe Golemy. 15 Dżiny i Dżiny Królewskie. 16 Gremliny i Gremliny-dowódcy. 17 Gargulce i Gargulce Obsydianowe. 18 Kolosy i Tytani. 19 Rycerze Śmierci. 20 Wąpierze 21 Feniksy i... ... nienawidzę elfów, wszystkich!, no może poza Matronami Cienia ;8-], no ale jednostki w rodzaju minotaurów czy hydr są spoko, nie cierpię tylko tych długouchych ^#@^@^%@nów
Echhh, jak widać przesadziłem z ilością moich ulubionych jednostek. Tak więc - napisałem tutaj właściwe myślę, że prawidłowe zestawienie ulubionych i najlepszych IMO jednostek:
lvl 1. Krasnoludzcy Obrońcy, Strażnicy i Strażnicy gór - ci mali, brodaci goście wcale nie są mali, są po prostu chudzi, a jak podejdą w liczbie tysiąca to nawet smoki muszą poczuć przed nimi respekt, respekt dla ich zbrój, tarcz, mieczy i oskardów (czyli tych tam kilofów-toporów, które dzierżą) i umiejętności wbijania tychże w czaszkę! ;8-D lvl 2. Krasnoludzcy Włócznicy i Harcownicy - za umiejętność Wyniszczających Ran, które obniżają prędkość jednostek wroga i za pełną skuteczność w walce wręcz, jak dla mnie rewelka - można rzucić 2 do 3ech razy włócznią we wroga (oczywiście bez wozu amunicji), a potem podbiec i dobić go, co w połączeniu z runami daje miażdżącą taktykę. lvl 3. Fanatyk - te ich zarąbiste zbroje, tarcze i miecze i Spustoszenie jakie sieją na polu bitwy 400 takich gości robi cuda za pomocą swych mieczy podczas walki, a jak mają jeszcze bonusy do obrony, ataku i wsparcie Mrocznych Kapłanów... Alleluja i do boju! ;8-D lvl 4. Magowie bitewni, Arcymagowie i Magowie - za rzucanie zaklęć takich jak Kula Ognia, Pięść Gniewu czy Oczyszczenie. Magowie bitewni mają dodatkowo tę przewagę, że mogą strzelać przez swoje jednostki nie zadając im obrażeń. Naprawdę silne jednostki dystansowe, a Arcymagowie dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu trzeciego rodzaju Gargulców mogą znacząco zwiększyć moc swoich Kul Ognia lvl 5. Mroczni Kapłani - ich duchowe przewodnictwo, umiejętność rzucania czarów Prawa Moc i Oczyszczenie (choć bardziej przydatne i klimatyczne wydaje mi się Oślepienie z Kuźni Przeznaczenia...) oraz rzucanie tymi ich duchowymi pociskami z niebios prowadzi swych braci Fanatyków do dominacji na polu bitwy... lvl 6. Rakszasa Rani - Silne jednostki szturmowe Srebrnych Miast. Lubię je za brak kontrataku wroga, co w połączeniu z odpowiednimi miniartefaktami dla jednostek oraz pierścieniami Prędkości i Szybkości daje jak już wspomniałem - bardzo efektywną jednostkę szturmową. No i ten czarujący, koci wygląd ;8-P lvl ? - Nie wiem jaki level mają Rycerze Śmierci, ale prawdopodobnie 6 lub 7, nieważne, ważne jest to, że w trybie multi normalnym są nie do dostania chyba że ktoś je sobie ustawi na mapie albo ma szczęście trafić na 3ech w obozie uchodźców. Nie wiem czym się kierowali twórcy, ale IMO mogli dać je spokojnie zamiast Upiora lvl 6 w Nekropolii, wtedy byliby moją ulubioną frakcją i jednostką. Ich rzucający klątwę atak i silne uderzenie ich mieczem potrafi nieźle namieszać na polu walki. a gdyby zebrała się ich setka i za odpowiednią inicjatywą - prawdopodobnie byliby niezwyciężeni.
Co zaś się tyczy Ebby i Lukrecji to był mój żart, jak widać nietrafiony.
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2012, 14:25:40 wysłane przez Voymir »
|
IP:
Zapisane
|
Audaces Fortuna Iuvat!
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #1489 : 17 Listopada 2012, 02:30:29 » |
|
Moje ulubione jednostki różnych nacji, różnego poziomu (z HoMM V, HoF, TotE)
Po pierwsze to jeśli już dajemy tu jakieś jednostki to zgodnie z tematem to powienien być wybór 7 najlepszych lub ulubionych jednostek z każdego poziomu. Jeżeli już zamierzasz je dawać w takiej ilości to na następny raz chociaż pogrupuj je poziomami, bo tworzy się jeden wielki chaos. 1 Rakszasa Rani, i nie pytajcie dlaczego ;8-P
Ano jeżeli już dajesz taką listę to uzasadnij dlaczego, bo w tym temacie nie o to chodzi by sobie wymienić jednostki, które Ci sie podobają i je ponumerować (przy okazji nabić sobie bezsensownymi postami licznik) tylko o to by się wymieniać opiniami na ich temat. 3 Lukrecja
WTF Od kiedy to bohater kwalfikuje się do jednostek?
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 29
Nosce Te Ipsum
|
|
« Odpowiedz #1490 : 11 Stycznia 2013, 11:29:04 » |
|
Głos oddany na Czarnoksięskie Smoki, już wiadomo z mojej strony jak pisałem, Czarny Smok to legenda Heroes-ów .
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1491 : 25 Kwietnia 2013, 21:59:18 » |
|
Smoki - nie do przebicia
|
Nowa, świetna strona www o najlepszych strategiach w historii komputerowej rozrywki: Gry strategiczne
|
|
|
Punkty uznania(?): 1
Offline
Wiadomości: 107
Ja nie byc taki ork!
|
|
« Odpowiedz #1492 : 03 Czerwca 2013, 16:16:31 » |
|
1. Kościani łucznicy - sztuka nekromacji sprawia, że ich liczebnośc wzrasta w zatrważającym tempie 2. Centaury - jak jakaś jednostka je przyblokuje, one uciekają w inne miejsce i stamtąd kontratakują strzałem 3. Wielcy Łowczy - dwukrotnie strzelają i zadają duże obrażenia 4. Wampirzy lordowie - teleportują się i wysysają punkty życia z przeciwników - jednostka w zawsze dobrej formie 5. Patriarcha Runów - atakuje na kilka pól i rzuca zaklęcie Ściany Ognia 6. Władcy Burz (ulepszone Pioruny) - teleportują się i przeprowadzają atak na kilka pól 7. Tytani - najsilniejsza jednostka strzelająca
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #1493 : 16 Czerwca 2013, 12:59:33 » |
|
II .Harcownicy - zadają wyniszczające obrażenia IV.Berserkery & Gryfy Królewskie - bardziej to pierwsze - Berserker szał bojowy a gryf bitewne pikowanie V.Patriarcha run - krzyżowy damage i wmiarę dobre czary VII. Magmowy & Ognisty smok - może "Udeżyć" w dwie jednosti naraz. Przy ataku jednostka atakujący dostaje obrażenia od ognia i oprócz tego kontra
Harcownicy są dobrą jednostką taktyczną, kwestia tylko tego, że ich umiejętność jest bardzo losowa. Sprawia to, że w większości przypadków bez talentu bodajże szczęścia wojownika, który podwyższa szansę na aktywację zdolności jest to bardzo niepewny czynnik. Także nie wiem czy tu można uznać tą jednostkę za najlepszą w swoim poziomie, zwłaszcza, iż jak pamiętam bez odpowiedniego talentu wyniszczające rany przychodzą dość rzadko. Berseker i Gryfy Królewskie- kompletnie się nie zgadzam. Berseker po, a nawet przed aktywacją umiejętności staje się zmasowanym celem łuczników. Jako, że zaś nie ma dobrej obrony to często cały oddział pada w jednej bitwie i to nie zadając żadnego ataku. Gryfy mają dobrą umiejętność, bitewne pikowanie jest bardzo przydatne, jednak gdy powracają przez krótką chwilę na pole bitwy w losowym miejscu przy ich życiu nie raz to bywa zabójcze. Zresztą, ich umiejętność choć dobra to nie jest najlepsza moim skromnym zdaniem. To zaś co napisałeś o Magmowym nie ma sensu. Prawie każdy smok uderza dwie jednostki naraz. Także to żaden atut. Obrażenia od ognia nie powiem, że na pierwszych poziomach potrafią wnerwiać, jednak generalnie nie jest to atut na w jakimkolwiek stopniu na tyle duży by uważać tą jednostkę za najlepszą. Owszem są inne czynniki, których nie wymieniłeś. A ich największym atutem jest ogromne życie, przez bardzo ciężko je wybić. minusem zaś wydatnym jest brak możliwości latania w przeciwieństwie do innych smoków.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 13
Milusiński
|
|
« Odpowiedz #1494 : 17 Czerwca 2013, 17:44:48 » |
|
1.Kościani wojownicy-co prawda w małej ilości do niczego, jednak bardzo szybko jest ich dużo 2.Centaury-bardzo dobrzy łucznicy + ucieczka 3.Magnetyczne golemy-jeśli graliście kiedyś z kolegą-czarnoksiężnikiem wiecie czemu (magnes na magię zniszczenia) 4.Berserkery-szał 5.Lisze-potrafią nieźle przybić wroga 6.Czarci lord i upiory-czarci ma ognistą kulę i deszcz + kosmiczne obrażenia i zdolność, upiory fajny wygląd + niezły damage
|
Porzucasz mi patyka?
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 2
|
|
« Odpowiedz #1495 : 17 Czerwca 2013, 20:12:40 » |
|
Cóż: lvl1:1.Zabójcy-trucizna jest przydatna 2.Kościani łócznicy-pojedynczo , w hordzie 3.Nimfa-uderza sąsiednie jednostki lvl2:1.Zombie-podobnie jak u kościanego łucznika 2.Strzelcy Wyborowi-dobrzy łucznicy 3.Tancerz wojny niezły ale mimo wszystko slaby lvl3:1.Krzyżowiec-świetny w zwarciu 2.Minotaur-ma dobry atak 3.Cerbery lvl4:1.Władczyni sukkubów 2.Licz 3.Magowie lvl5:1.Kostucha 2.Herszt 3. LVL6:1.Paladyn 2.Wiedźmy cienia(wszystkie) 3.Czarci Lord lvl7:1.Archanioł 2.Diabeł 3.Czarne smoki
|
|
|
|
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 876
Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?
|
|
« Odpowiedz #1496 : 18 Czerwca 2013, 16:52:55 » |
|
Z Magmowym Smokiem się zgadzam nie wiedziałem co napisać i wsumie masz racje napisałeś o nich Lepiej.
Co do Berserkerów to na polu bitwy są jeszcze inne jednostki trzeba umieć grać.
Btw.Temat nazywa się "Najlepsza i ulubiona jednostka każdego poziomu" więc nie możesz mieć do mnie pretencji napisałem po prostu swoje zdanie.
Pozdrawiam
Nie rozumiem tego zdania z bersekerami. Wyobraź sobie, że wiem, że są inne jednostki na polu bitwy, jednak to nie zmienia faktu, że w 90% walk bersekerzy padają jak muchy w wyrównanej walce, bo są zazwyczaj od samego początku celem zmasowanego ataku. Po drugie jeśli ktoś pisze dwa słowa na temat danej jednostek i to jeszcze nie precyzując czy chodzi mu o najlepsze czy ulubione jednostki danego poziomu to nie powinien się dziwić, że ktoś go skrytykuje biorąc pod uwagę jeden z wariantów.
|
|
« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2013, 16:55:28 wysłane przez Reuel »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Retired
Punkty uznania(?): 18
Offline
Płeć:
Wiadomości: 376
..:: Elitarny redaktor ::..
|
|
« Odpowiedz #1497 : 18 Czerwca 2013, 19:02:44 » |
|
Muehehe, czas i tutaj coś "skrobnąć" ^^ Okej....let the game begin.... Poziom 1 : Zwiadowca/Zabójca - bardzo dobra jednostka, strzela, truje, full wypas jak się potocznie mawia xD Poziom 2: Łucznik/Strzelec Wyborowy - naprawdę świetna jednostka strzelająca, zadaje niesamowite obrażenia, zwłaszcza jeśli bohater ma dobrze rozwiniętą umiejętność "szczęście" Poziom 3: Myśliwy/ Wielki Łowczy - tak jak powyżej Poziom 4: Gryf/Gryf Królewski - zawsze lubiłam gryfy, mam słabość i sentyment do tej jednostki, poza tym jest naprawdę świetna ^^ Lubię też Magów i Sukkuby, strzelają i są epickie, o ile nie są we wrogiej armii, bo wtedy mnie wkurzają xD Poziom 5: Dżinny są spoko (choć te ich nienaturalnie wielkie łapy i brak głowy mnie przeraża o.O), bardzo też lubię Lisze, naprawdę b. dobre jednostki strzelające ^^ Poziom 6: Bardzo lubię Czarty, sama nie wiem czemu, ale jakoś... je lubię xD No i Rakszase - są takie epickie xD Poziom 7: Tutaj nie będę oryginalna, bo kocham moje ukochane Czarne Smoki dosłownie za wszystko - są epickie! Poza tym: Tytani, Szmaragdowe Smoki...w sumie Anioły też są spoko, choć na mój gust wyglądają dość "mangowo" z twarzy, nie wiem czemu o.O Poza tym lubię jeszcze Feniksy...kojarzą mi się z kochanym Zehirem
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 2
|
|
« Odpowiedz #1498 : 15 Lipca 2013, 19:57:21 » |
|
Poziom pierwszy: Kościany łucznik Poziom drugi: Rogaty nadzorca Poziom trzeci: Widmo Poziom czwarty: Wampirzy lord Poziom piąty: Srebrny jednorożec Poziom szósty: Paladyn Poziom siódmy: Archanioł
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #1499 : 21 Sierpnia 2013, 23:24:53 » |
|
W Sylvanie najlepsi są mistyczni łucznicy są w stanie rozwalić każdego;) W Necropolis rzecz jasna książę wampirów W Przystani Anioły ( któż ich nie lubi ) W Inferno Cerbery - mają wysoką inicjatywę W Lochu oczywiście krwawa siostra lub furia - obydwie są super!!! W Akademii Dżinny - jedyna porządna jednostka z tej rasy U krasnoludów żadna jednostka mi nie spasiła , chociaż wiem że to mocna rasa W Twierdzy natomiast wymiatają : Centaury , Szamanki , Oprawcy , Pao Kai i Cyklopy
|
|
|
|
|