Wybieramy najlepszą Waszym zdaniem pracę konkursową i umieszczamy komentarz w tym temacie. Praca z największą liczbą komentarzy (minimum 10 głosów) wygrywa konkurs. W przypadku mniejszej ilości głosów niż 10, zwycięzcę wyłoni redakcyjne jury. Praca konkursowa nr 1
Imię: Yaela
Rasa: Czarnoksiężnik [Mroczny Elf]
Płeć: Kobieta
Wygląd i cechy charakterystyczne: Fioletowe włosy, oliwkowozielone oczy- reszta cech pokazana na dołączonym rysunku. Jest wysoka i szczupła. Jeździ na zgniłozielonym jaszczurze.
Biografia: Yaelę od dziecka interesowały hydry. Uwielbiała oglądać te majestatyczne stworzenia i interesowała się ich treningiem. Przewaliła tysiąca manuskryptów, by dowiedzieć się wszystkiego o swych ukochanych gadach. To właśnie dzięki temu, Yaela jak nikt inny potrafi wykorzystać siłę tych stworzeń w walce.
Zdolność specjalna: Władczyni Hydr- Hydry, Kwasowe Hydry i Hydry z Głębin otrzymują +1 do prędkości za każde 10 poziomów bohatera oraz +1% do inicjatywy za każde dwa poziomy bohatera.
Talenty z którymi bohater rozpoczyna grę: Dowodzenie, Logistyka, Władczyni Hydr
Praca konkursowa nr 2
Poszukiwaczka artefaktów: StrzeżymiraO jej dzieciństwie można napisać tyle, że wychowała się na dalekiej mroźnej północy i w wieku 9 lat jej wioska napadnięta została przez barbarzyńców, a jej jako jedynej udało się przeżyć.
Przez kilkanaście lat włóczyła się samotnie po świecie trudniąc się złodziejstwem oraz poszukując artefaktów.
Czasami korzystali z jej umiejętności różni wpływowi ludzie (raz zdobyła dla nich jakiś artefakt, innym razem dokumenty obciążające rywala).
W pogoni za artefaktami trafiła do tajemniczej tawerny, którą odwiedzała różnorodna i sympatyczna klientela.
Jej uwagę przykuł emanujący potężną mocą topór przytroczony do pasa rosłego orka.
Postanowiła ukraść ten topór zwany ban-axe'm.
Mimo posiadania Czapki niewidki oraz łuski smoczego kameleona, została wykryta i pojmana.
Tawerniana społeczność wykazała się wyrozumieniem i litością dla złodziejki, a wdzięczna za darowanie jej kary za próbę kradzieży Strzeżymira, przysięgła, że więcej nikogo w tawernie nie okradnie.
No, bynajmniej nie w tej tawernie
.
UMIEJĘTNOŚCI*Kradzież level 5, z artefaktem czapka niewidka +4.
*Łucznictwo level 3, z artefaktem pióro gryfa +2.
*Rzut tomahawkiem level 2, z artefaktem amulet celności +4.
*Kamuflarz level 5, z artefaktem łuska smoczego kameleona +4.
*Wilcza pieśń, zdolność specjalna-wyjąc przyzywa watahę 6 wilków. Z artefaktem naszyjnik z wilczych zębów przyzywa wilkołaka.
WYGLĄD:-blond włosy,
-dwa warkoczyki przy uszach,
-lekka kolczuga,
-łuk z kołczanem,
-lekka sakwa,
-buty na obcasie do kolan,
-krótka spódniczka,
-rękawice do łokci,
-lekki płaszcz podróżny,
-krótki miecz.
Praca konkursowa nr 3
Imię : Marissa
Historia : Marissa córka Dowódcy armii Imperium Jednorożca i służki królowej Freydy. Zgrabna i wysportowana uwielbia wszelkiego rodzaju wyzwania oraz niebezpieczeństwa. Bywa czasem zadziorna, niezależna, a nawet agresywna. Eliksiry i zaklęcia nie interesowały ją.Od dziecka trenuje jazdę konną.Dorastała w towarzystwie przyjaciela swego ojca Elrythona jest obyta w świecie, który ją otacza. Pobiera nauki od wszystkich wybitnych nauczycieli w całym Ashanie. Każdej nocy napadają ją dziwne sny, w których rozmawia z samymi smoczymi bogami, Elrathem, Sylanną, czy nawet Urgashem. Jest gotowa na wszystko co ją spotka. Lecz nie wie jaka brzemie w niej moc.
Umiejętność : Potrafi w każdej chwili za pomocą naszyjnika podarowanego jej przez Anioły, skupić całą jej energie. Dzięki tej energi może skontaktować się z wybranym smoczym bogiem. A za pomocą kryształu w mieczu może przyzwać na pole bitwy z pomocą wybranego avatara smoczego boga. Ilość życia avatara zależy od poziomu doświadczenia, a rodzaj avatara wybierasz po użyciu zdolności.
Praca konkursowa nr 4
Imię:
Grom HellscreamBiografia:Stary weteran, który przybył z jaskini Behemota. Dla wielu znany jako wujek, albo cioca Hells (w zależności od jego humoru). Znany z opieszałości i skory do bitki, często wałczył z Laxx na patelnie i zlecenia o pracę. Obecnie emeryt, pełni funkcję moderatora, przed którym każdy niob się trzęsie.
Specjalność: Zajebistość - jego słynny okrzyk, który rani uszy tawernowiczom, a niobom zadaje straszliwe obrażenia. Im bardziej doświadczony bohater, tym silniejszy jest jego okrzyk.
Artefakty (od góry i lewej):
Hełm władcy bestii- +5 do wiedzy. Przywołuje Smoka Perłojada.
Banaxe- broń moderatorska +16 do ataku.
Rękawice Ogra: +4 do ataku i +2 do mocy
Zielony Naszyjnik: +10% do um. specjalnej- każdy ork jest zielony i lubi zielone- Zug! Zug!
Różdżka wróżki Zębuszki- Każdy ma w sobie malutką cząstkę wróżki- serio, to cała artyleria w jednym! Kto by przypuszczał, że ten pokurcz ma taki arsenał! Jak on jej zwinął to?! I Czemu nie ma pieniążka za mój ząbek?!
Wódka (cała kieszeń)- +5 do morali i +5 do szczęścia- nie dość, że ork, to ma jeszcze ruskie korzenie!
Bluza Slayer- + 4 do obrony i + 6 do szpanu!- Trash metal rules!! Time to eat some cats…..
Karawasze moderatora- + 6 do mocy. Za ich pomocą, Hells jest w stanie wyrwać czaszki z żywych noobów.
Czaszka Neokidaa- -4 morale dla wroga. Każdy, kto łamie regulamin widząc ta czaszkę ucieka w siną dal, albo błaga o przebaczenie. Zazwyczaj to ostatni widok przed uderzeniem Banax’a.
Buty Spidermana- +3 do wiedzy. Ponoć zarąbał jakiemuś facetowi w jaskrawym przebraniu, gdy wisiał na pajęczynie.
Maczuga samobija- +4 do ataku. Gdy ręka odmówi posłuszeństwa neokidy bije ta automatyczna broń, po 10 uderzeniach przywołuje Fergarda.