Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Logan03
Strony: [1] 2 3
1  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Kto się nam z kim (lub czym ;) ) kojarzy? : 21 Listopada 2008, 15:38:18
Khaziu z takim arcydiabołem
2  Hyde Park / Literatura / Odp: Książki : 18 Listopada 2008, 12:52:47
Ulubiony autor:Timothy Zahn 
Ulubione wydawnictwo: Amber
Książka po którą sięgam od czasu do czasu: "Silmarillion" 
Ulubiona seria: "Kroniki Kresu"   
Ulubiony Gatunek: Fantazy i Fantastyka
3  Hyde Park / Fantasy / Odp: Postacie : 30 Października 2008, 16:16:54
Ja najbardziej lubię Balina z "Hobbita" a najbardziej nie lubię Thorina również z "Hobbita" za jego sposób bycia 
4  Hyde Park / Fantasy / Odp: Lektura fantasty np. Tolkien & Sapkowski... : 30 Października 2008, 16:14:04
Jak doszliśmy do HP to też przeczytałem wszystkie siedem części ale na ostatniej niestaty się zawiodłem.   
I czytałem jeszcze "Kroniki Kresu" i bardzo mi się podobało bo ałtorzy wymyślili całą kupę nowych ras :D
5  Hyde Park / Fantasy / Odp: Lektura fantasty np. Tolkien & Sapkowski... : 30 Października 2008, 13:39:21
Ja przeczytałem całego "Władcę Pierścieni" i "Hobbita" oraz "Niedokończone Opowieści" plus "Silmarilion" uważam że to fajna lekturka na wakacje ale ja najpierw czytałem trylogię a potem hobbita i nie czytało mi się tak dobrze gdybym najpierw czytał hobbita   
co do książek Sapkowskiego do dopiero się za nie zabieram
6  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 29 Października 2008, 18:16:26
no i dobra napisałeś bo ci się chciało ale ukradłeś mój pomysł na mrocznych ludzi po za tym mam jeszcze pomysł na dwie inne rasy a jak je doszlifuję to nie będzie się do czego przyczepić i pójdą do NRT edycji 3 zgaduję że mam już 2 głosy przeciw sobie ale co tam wytrzymam
Tylko odpowiedz mi jeszcze na pytanie:Szerze, wszystkich tak krytykujesz? :huh:
7  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 29 Października 2008, 10:54:34
myślałem, że opisy umiejętności są wystarczająco jasne i da się domyślić co znaczą ale jeśli nie to specjalnie dla ciebie zrobię te opisy  
A pozatym wydaje mi się że jesteś zazdrosny bo ciągle mnie krytykujesz napisz swoją rasę chętnie się trochę pośmieję ;>   
8  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 28 Października 2008, 17:31:08
teraz się podoba egzeq?
9  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 28 Października 2008, 16:48:04
Ty...Chcesz...Czegoś...Lepszego...EGZEQ :wsciekly:   
To dostaniesz jak skończę rasę potem możesz krytykować do woli może innym się spodoba ;>
10  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 28 Października 2008, 14:36:17
dzisiaj będzie wszystko:)
11  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 28 Października 2008, 14:24:09
A opisów jest tyle ile normalnie w heroes5 będą odręczne (moje) rysunki
12  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 28 Października 2008, 14:22:39
Są dodane do pierwszego tekstu Lazor 

A Ty egzeq... (brak słów)   

po pierwsze nie rozumiem co masz na myśli mówiąc że rasy to na tydzień a nie na dzień 
Po drugie to specjalnie w tym temacie piszę stopniowo w nowych rasach edycji 3 będzie wszystko od razu
Po trzecie wreszcie to pytałem czy ktoś dał podobną rasę i dostałem odpowiedź że nie a jak skończę pisać to sie zdiwisz szczególnie jednostką ostatniego poziomu bo to nie może być plagiat ;>
13  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 28 Października 2008, 09:30:16
Proszę bardzo Lazor oto pierwsze jednostki
14  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 27 Października 2008, 16:12:52
Będą jutro a rasa jak rasa w większości ludzie ale ludzie już są więc by głupio brzmiało.  Co do histori to napisałem ręcznie całą 6imisjową kampanię co się działo jak wyruczyła pomoc tylko przepisywać na kompie mi się nie chce
15  Tawerna / Edycja I / Odp: Nowe rasy : 27 Października 2008, 16:02:51
Rasa:Wartownicy
Kraina:Nartid-Bramy Magii
Stolica:Torodar-Przedwieczna Forteca
Miasto:Kaplica
Kolory:czerwony i pomarańczowty
Znaki:Otwarta księga na czerwonym tle
Motto:"Prawdziwa wiedza-to znajomość przyczyn" 
Bohater:Wartownik-Wartownik pilnuje, by żaden intruz nie dostał się do Nartidu i nie zachwiał równowagi, która tam panuje. Wartownik jest uzbrojony w długą pikę, ale potrafi też posługiwać się magią.   

Początkowy talent:Nauka-bochater za odpowiednią opłatą może awansować na kolejny poziom (wymagany budynek-uniwersytet)

Specjalny budynek:Akademia wojskowa-zmniejsza o 0,25 koszt treningu i pozwala raz na całą grę wybraćsobie artefakt:Broń lub tarczę.   

Bóstwo:W Nartidzie każdy sam wybiera w kogo chce wierzyć, dopuszczalna jest wiara w każdego boga z wyjątkiem Urgasha               

Historia:Nartid prawdopodobnie założyli Najstarsi u początków istnienia Ashan, jednak od tego czasu wartownicy nie opuszczali swojego kraju, walcząc tylko wtedy gdy ktoś ich zaatakował. Tak było do czasu gdy Kha-Beleth rozpoczął ofensywę, wtedy to demony wtargnęły do świętego królestwa i wartownicy cudem uszli z tej bitwy cało. po śmierci Kha-Beletha odetchnęli z ulgą, ale zgłębiacze magii odkryli, ża Biara przeżyła i władca Torodaru wysłał znaczne siły na pomoc walczącym oddziałom. To właśnie one zatrzymały posiłki idące na pomoc obłężonej w Talonguard demonicy.   

Jednostki:   

1.0 Uczeń-Uczniowiesą podstawową jednostką kaplicy, uzbrojeni w długą magiczną laskę strzelają pociskami mogącymi obniżyć obronę wroga.     
(strzelec, magiczny pocisk)   

1.1 Student-Studenci lepiej opanowali umiejętnosść magicznego pocisku, a także nauczyli się przekazywać swoją amunicję sojusznikom. 
(strzelec, magiczny pocisk, przekazanie amunicji, nauka czarów wroga)   

1.2 Adept-Adepci potrafią wykorzystywać swoją różdżkę nie tylko do strzelania ale także do walki wręcz, a ponadto mogą niwelować u wroga ogporność na magię. 
(strzelec, magiczny pocisk, pełna skuteczność w walce wręcz, niwelowanie odporności na magię)
                                 Budynek:uczelnia-uniwersytet             

2.0 Rycerz-Rycerze to odpowiednio wyszkoleni adepci, którzy poznali tajniki walki dwuręcznym mieczem; surowe wyszkolenie spowodawało, że są w stanie oddać życie za swoich dowódców.   
(brak kontrataku wroga, blokowanie ataku)   

2.1 Wojownik-Wojownicy zrezygnowali z ciężkiego, niezgrabnego miecza i wybrali prostą jednosieczną szablę, nauczyli się także świetnie walczyć przeciw smokom.     
(brak kontrataku wroga,blokowanie ataku, pogromca smoków)   

2.2 Kapitan-Kapitanowie opanowali trudną sztukę walki dwoma mieczami, a znakomite wyszkolenie sprawia, że nie nie boją się niczego i nikogo.Te zdolnosci czynią z nich niezwykle groźnych przeciwników.   
(brak kontrataku wroga, blokowanie ataku, aura odwagi, atak dwoma mieczami) 

                           Budynek:Pokoje rycerskie-kwatery kapitańskie

3.0 Wartownik-Wartownicy uzbrojeni w długie topory stanowią trzon armi kaplicy są silni i wytrzymali, a na dodatek mogą ogłuszyć wroga.   
(ogłuszenie) 

3.1 Strażnik magii-Strażnicy magii, specjalnie wyszkoleni aby bronić swoich sojuszników przed magią są gotowi na wszystko byle tylko wykonać swoje zadanie. 
(aura ochrony przed magią, czar: bariera mieczy) 

3.2 Strażnik równowagi-Strażnicy równowagi to świetnie wyszkoleni żołnierze, którzy nie zawahają się przed niczym, gdy ktoś wtargnie do Nartidu i spróbuje zahwiać równowagę, która tam panuje.   
(ogłuszenie, przywrócenie równowagi, Czar: magiczny kryształ)       
     
                                     Budynek:Wartownia-Strażnica             

4.0 Jeździec-Jeźdźcy to elita armii kaplicy, uzbrojeni w długi miecz i dosiadający szybkich koni są w stanie przebyć całe pole bitwy w jednym ruchu.   
(Tratowanie, atak w szarży, duża istota) 

4.1 Mroczny jeździec-Straszni i Przerażający Mroczni Jeźdźcy sieją zamęt na polu bitwy, używając do tego celu magicznego pyłu mogącego oślepić wroga.   
(duża istota, pył oślepienia, atak w szarży, tratowanie)   

4.2Jeździec światła-Całkowicie oddani swoim dowódcom jeźdźcy światła zamienili długi miecz na magiczną włócznię, dzięki temu zawsze są odporni na magię umysłu.     
(Duża istota, lojalność, odporność na magię umysłu, szarża) 

                                Budynek:Zagroda-Królewska zagroda   

5.1 Zgłębiacz magii-zgłębiacze magii całe życie uczyli się używać czarów i wciąż jeszcze studiują tajemne księgi, w bitwie są jednak niezwykle groźni. 
(strzelec, oświecenie, dodatkowy czar)   

5.2 Wyzwoliciel magii-Wyzwoliciele magii potrafią uwolnić czystą manę i wykorzystać to na swoją korzyść.   
(strzelec, wyssanie many, wyzwolenie magii)   

5.3 Władca magii-Władcy magii poznali czary, o których nawet nie śniło się zgłębiaczom i wyzwolicielom. Jednak cena za ten dar była wysoka-Władcy nie mogą strzelać.   
(Oświecenie, czary:przywołanie żywiołów, szał, prawa moc, błyskawica) 

6.0 Hipogryf-Hipogryfy to chyba najdziwniejsze ze wszystkich stworzeń, ale jakie niebezpieczne-jeden cios pazura może powalić najdzielniejszego wojownika.   
(latanie, odepchnięcie, duża istota)   

6.1 Czarny hipogryf-Te wielkie stworzenia są jeszcze bardziej zacięte w boju niż inne-zwykłe hipogryfy, potrafią też odebrać wrogowi inicjatywę.
(duża istota, latanie, odepchnięcie, cios obniżający inicjatywę)   

6.2 Jeździec hipogryfa-ludzie, którym udało się opanować hipogryfy na tyle by mogli ich dosiąść są teraz niezwykle groźnymi przeciwnikami. latanie,odepchnięcie, trucizna 50%, duża istota) 

    budynek:Padok hipogryfów-Stajnie hipogryfów   

7.0 Najstarszy-Najstarszy to potężny sprzymierzeniec lub groźny wróg nikt nie wie po której stanie stronie na polu walki, gdyż te istoty podlegają tylko własnemu osądowi.   
(duża istota, teleportacja)
   
7.1Przedwieczny-Przedwieczni pojawili się na świecie jako pierwsi i ostatni zniego odejdą, są niezwykle groźnymi przeciwnikami.   
(duża istota, teleportacja, ostatni tak jak kiedyś był pierwszy)   

7.2Władca życia-Władcy życia tak długo chodzą po ziemi, że nauczyli się odbierać je wrogą i przekazywać sojusznikom.   
(duża istota, teleportacja, pan życia)   

                               Budynek:Portal czasu-Portal wieczności
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry