|
|
« Odpowiedz #120 : 30 Grudnia 2012, 15:00:45 » |
|
Nie mam 10-ciu ulubionych gier, ale sporo czasu spędziłem przy Falloucie 3 Jak dla mnie unowocześnienie i umasowienie klasyka było świetnym posunięciem. Ta gra po prostu promieniuje megatonami klimatu Swoje wady ma. W sumie to jest ich dużo. Ktoś tam kiedyś ich naliczył ze 30. Nie pamiętam żadnej... ...bo osobiście uważam, że to super-grywalny stworek A jak się doda do niego mody (ZWŁASZCZA MOD AURELINUSA) to jest grywalny do potęgi n-tej. Aż zaraz chyba znowu przejdę się po pustkowiach...
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 114
|
|
« Odpowiedz #121 : 30 Grudnia 2012, 17:13:56 » |
|
Będę oryginalny. 1. Seria Heroes of Might and Magic 1-5 z dodatkami 2. Seria Gothic 1-3 z dodatkami (z tym, że ja wliczam do serii polskiego moda do jedynki ,,Mroczne Tajemnice") 3. Paraworld - takiej strategii osadzonej w świecie zwierząt wymarłych jeszcze nie było. Duże zróżnicowanie zwierząt, od nosorożca włochatego po tyranozaura; znakomita wciągająca kampania; dla lubiących wyzwania duży poziom trudności; każda nacja wyposażona w unikalne dla swojego plemienia jednostki; przepiękne pejzaże tajemniczego świata i co najważniejsze wspaniałe bitwy 4. Seria Tomb Raider - chyba pierwsza gra która zapoczątkowała modę na eksplorację opuszczonych świątyń i zaginionych dolin oraz potyczek z dzikimi zwierzętami i potężnymi bossami. Polecam całą serię, no chyba, że ktoś jest wybitnie uczulony na kwadratowe postacie, których w pierwszej części jest najwięcej. 5. Risen nie grałem ale na youtubie widziałem ,,zagrajmy w..." i uważam, że to również świetna gra z bogatym bestiariuszem i ciekawą fabułą. 6. Titan Quest z dodatkiem, Taki Diablo w klimatach starożytnej Grecji, Egiptu i Chin. 7. The longest journey. Najdłuższa podróż.Jedna z najlepszych przygodówek, ze wspaniałą wciągającą fabułą. 8. Seria Need for Speed od części Most Wanted do Undercover (w inne nie grałem). This is my best 8.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 5
Offline
Płeć:
Wiadomości: 245
STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!
|
|
« Odpowiedz #122 : 30 Grudnia 2012, 18:32:16 » |
|
Wiem, że troszku się powtórzę ale mówi się trudno Moje ulubione gry to: numero uno of the world best games ever, ladies an gentelmens the most legen(wait for it)dary game ever : Heroes of Might and Magic 3 (tutaj wszyscy wstają i klaszczą) 2. Równie wielka lecz nie tak wspaniała gra : Wiedźmin 3. Dragan Age: Początek 4. Heroes of Might and Magic V 5. Age of Mythology 6. Gry Pokemon na Gameboy'a 7. Jedyna strzelanka która mi się podobała: Sniper Elite 8. Might and Magic: Duel of Champions 9. Mario na Pegazusa 10. Ghost Master To by było na tyle
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2
Upiłem się Picolo! (gulp)
|
|
« Odpowiedz #123 : 31 Grudnia 2012, 09:11:16 » |
|
Lubię Settlersy, Word of Warcraft i różne RPG (margonem, taern, metin).
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #124 : 01 Stycznia 2013, 13:44:07 » |
|
Ściślej, MMORPG.
A ja porobiłem zakupy ostatnio, popożyczałem. Plus free-to-play LoL. Czyli nowa lista top 5:
1. League of Legends - tak, niedawno zacząłem, a już no-lifię. Hańba. No, ale co poradzę? Jedyne, do czego się przyczepię, to czas. Bo pobierało mi się trzy godziny, patch'owało dwie.
2.Call of Juarez: The Cartel - dawali do CDA razem z Clash of Heroes, to wziąłem, i nie jestem zawiedziony. Patrząc na niektóre bugi mam ochotę kopnąć kogoś prosto w zadek, ale wybaczam od razu, kiedy widzę przeciwników za autami i uzi leżące na ziemi ^^
3. Need for Speed: Hot Pursuit - nie ma to jak podłączyć pada i pohulać na zakrętach Seacrest County...
4. Serious Sam: The Second Encounter - tiaa... Sam Stone powraca, nic dodać, nic ująć.
5. Prince of Persia - znowu coś na pada, coś jak próba refleksu dla gracza. Nie jest zbyt wymagająca, i za to ją lubię :3
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 17
|
|
« Odpowiedz #125 : 01 Stycznia 2013, 17:20:56 » |
|
Pora na mnie 1. Heroes V + Dodatki 2. GTA IV 3. GTA Vice City + MP 4. Medieval II Total War 5. Oblivion 6. Minecraft Sześć moich ulubionych gier, najlepsza to 5
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #126 : 14 Kwietnia 2013, 21:14:33 » |
|
Hmm... Trzeci raz się chyba wypowiadam, ale po solidnej przerwie. Reasumując: 1. Terraria - Minecraft w 2D, ale ze zwiększoną liczbą itemów, biomów, bossów - czyli po prostu ulepszony minecraft. Niedługo update! 2. Team Fortress 2 - kiedyś myślałem, że ta gra mnie nie przekona. Myliłem się! Opiera się na Half Lifie i bardzo przyjemnie mi się gra jeszcze na złomie XP. 3. Space Rangers 2 - oczywiście tyle czasu gram, ale możliwości na przejście tej gry jest tyle, że jeszcze dotychczas mi się nie znudziła (mam rekordzik 1183 dominatorów xD). 4. The Settlers VII - Droga do królestwa - Cut gra, zarówno pod wzgl. graficznym, jak i możliwościami przejścia. Wadą jest fakt, że na ogromnych mapach po 1,5h gry zaczyna mi strasznie ciąć i dlatego też gram tylko na małych - pojedynkowych (cóż spodziewać się po 7 letnim złomie...) 5. Anno 1701 - Settlersy i Anno to dwie nawet ze sobą powiązane gry. Z jednej strony strategiczne, z drugiej handlowe - takiej jakie lubię. Dawno nie wracałem do tej gry, ale jest i zawsze będzie utykała u mnie w pamięci. 6. Civilization IV i V - Bardzo fajna gra, wyzywająca IV - V z kolei mam wrażenie, że jest łatwiejsza. Trochę mnie denerwuje fakt, że jak za blisko ich stolicy postawię swoje miasto to po 5-ciu kolejkach mi je podbija... Gry które mam od zawsze w pamięci: H3 WoG i inne wersje H3, H5 ToE i standardówka, H1, H2, Combat Arms.
|
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię... - Rose, nie... Czekaj! - Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #127 : 15 Kwietnia 2013, 00:39:35 » |
|
Hmmm... 10 ulubionych? Moje TOP 10 prezentowało by się następująco: 1. The Elder Scrolls V: Skyrim 2. Heroes of Might and Magic III 3. Dragon Age 2 4. Assassin's Creed 2: Brotherhood 5. Age of Empires II 6. Counter-Strike 7. Drakensang: The River of Time 8. Wiedźmin 9. Majesty: The Fantasy Kingdom Sim 10. Simon the Sorcerer 2: The Lion, The Wizard and The Wardrobe
|
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
|
|
|
Retired
Punkty uznania(?): 18
Offline
Płeć:
Wiadomości: 376
..:: Elitarny redaktor ::..
|
|
« Odpowiedz #128 : 15 Maja 2013, 20:39:07 » |
|
To i ja się wypowiem na temat moich preferencji co do gier nie związanych z serią M&M - Na pewno "Tomb Raider 2" - ogromny sentyment do tej części, jak i do całej serii. A poza tym to jeszcze "Tomb Raider 3" i "TR: The Last Revelation" (Nowej odsłony jeszcze nie widziałam). - Kapitan Pazur, platformówka mojego dzieciństwa O rany, ile ja się z tym namęczyłam, naklęłam i w ogóle "wydupiało" (za przeproszeniem) mi żyły na karku ^^ Ale było też dużo radości, nie ma co....ach, wspomnienia :] - GTA, GTA 2 i GTA 3! Oj tak, to są dopiero gryfne szpile! Ile się w nie "ciorało" po nockach, ba! Całymi tydniami I choć GTA i GTA 2 graficznie nie zachwycały, to przyznam szczerze, że osobiście bawiłam się pieruńsko dobrze! - Z dreszczowców to chyba największy sentyment mam do epickiego "Silent Hill 2" i Piramidogłowego xD Ponadto "Resident Evil" podstawka i oczywiście "Resident Evil: Nemesis" z badassowym Nemesiem i jego S.T.A.R.S. - Na pewno "Aliens vs. Predator 2", gryfna szpila, oj tak :] I oczywiście kim grałam najchętniej? Moim ukochanym Predziem - Z nowszych gierek mogę nadmienić "Diablo 3" z epickimi tekstami, w tym boskiego Piotrusia Fronczewskiego A także "Amnesia: The Dark Descent", niesamowity klimat, ciekawa fabuła, ogólnie, świetny horror-survival. Kto go jeszcze nie widział, to gorąco polecam - I nie byłabym sobą, gdybym na koniec nie wymieniła tytułu, który mnie po prostu zachwycił: "The Walking Dead". O rany, strasznie przywiązywałam się do bohaterów, zwłaszcza do głównego i jego małej towarzyszki. Przyznam się, że dawno nie widziałam tak dobrego tytułu, który oddziaływałby na moje emocje i uczucia, jak właśnie TWD. Epicka gra i jeszcze serial, który po prostu uwielbiam i z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie 4 sezonu!
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 22
No-life
|
|
« Odpowiedz #129 : 17 Listopada 2014, 17:46:26 » |
|
Ostatni post z zeszłego roku mam nadzieję, że nie oberwie mi się za podanie swoich ulubionych gier 1. Left 4 Dead - jako iż bardzo późno dostałem swój pierwszy komputer to była jedna z pierwszych "poważniejszych" gier która mnie wciągnęła na jakieś 400h. Cudowny multiplayer! 2. SpellForce - pierwszy RPG pamięta się do końca życia! Gra jest mega, mnóstwo zadań, ras oraz postaci. Gra na długie wieczorne sesje 3. Dragon Age - RPG niemal doskonały! Wciągająca jak piaski fabuła, bardzo ciekawe postacie, ogrom wszystkiego 4. God of War - tu nic nie napiszę w to trzeba po prostu zagrać! 5. Batman: Arkham - gry niemal idealne z uniwersum Batmana 6. Battlefield: Bad Company 2 - ponad 1000h w mp mówi za siebie 7. Seria Borderlands - gra doskonała aby pograć z kimś, lepszej kooperacji nie było 8. Seria Assassin's Creed - nie licząc pierwszej odsłony oraz Unity to gra jest mega, w szczególności IV zasługuje na wyróżnienie 9. Dead Space - ale tylko pierwsza część pozostałe dwie są beznadziejne 10. Nie mogło zabraknąć Heroes of Might and Magic - wszystko nie licząc IV która mi nie przypadła do gustu To jest moja 10, aczkolwiek jest znacznie więcej gier które są niesamowite Kolejność gier jest całkowicie przypadkowa, pisałem co mi przyszło na myśl
|
MSI Z77A-G45 || Intel Core i5 3570k ~3.4GHz || Noctua NH-U9B SE2 || Corsair Vengeance Blue 8GB (2x4GB) DDR3 1600 || MSI GeForce GTX 760 || Plextor M6S 128GB + WD Caviar Blue 1TB + WD Caviar Green 1.5TB|| OCZ ModXStream Pro 700W || Plantronics GameCom 380 || iiyama Prolite B2481HS-B1 24'' || Gigabyte Force K7 || Zalman ZM-M401R || Windows 7 64bit
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #130 : 11 Kwietnia 2015, 13:30:44 » |
|
moje top 5: 1. seria S.T.A.L.K.E.R. 2. seria Metro 3. Far Cry 3 4. Hitman: Blood Money 5. GTA: San Andreas
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #131 : 11 Kwietnia 2015, 13:51:36 » |
|
Poza serią Heroes, nawet z jej niedocenioną czwórką?
Legacy of Kain jako całość (minus ta gra multi) Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape: Torment The Elder Scrolls III: Morrowind Warcraft II-III Starcraft I Diablo I-II Severance: Blade of Darkness Stalker Civilization II i IV Jade Empire Prince of Persia Warrior Within
W sumie to mógłbym wymieniać i wymieniać, grałem w naprawdę sporo najlepszych gier z niemal każdego gatunku, po prostu wymieniam pierwsze z brzegu, a dochodzą jeszcze Spellforce, Hitman, Settlers, Total War...
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #132 : 03 Września 2015, 11:37:51 » |
|
Moją ulubioną grą, oprócz Heroes III jest zdecydowanie pierwsza część STALKER'a, a w dalszej kolejności Metro: Last Light, Hitman: Blood Money, Warcraft III i GTA: San Andreas.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #133 : 30 Września 2015, 20:37:13 » |
|
Moją ulubioną grą jest Metro 2033. super gierka.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #134 : 02 Stycznia 2016, 20:55:30 » |
|
1. Heroes of Might & Magic 1-3, 5-7 (4ki nienawidzę) 2. Wszystkie gry z uniwersum Warcrafta 3. Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie 1 i 2 + Król Nazguli 4. Diablo 1-3 5. Gothic 1-3 6. Heroes of the Storm 7. DoC 8. Age of Wonders 3 9. Starcraft 1 i 2 10. Wiedźmin
|
|
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2016, 21:01:09 wysłane przez Heteryk Jogurt »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|