2) Łzy i to był według mnie błąd...
Ja to przeszedłem i Łzami i Krwią. Jedno i drugie ma swe plusy.
) Pkt. Um. rozdawałam dokładnie tak:
*Zdolność walki : Defensywa I, Dyplomacja, Oświecenie, Logistyka, Turysta, Mistrz Oblężenie I i II, Kontratak I, Strzelectwo I
*Zdolność magii : Magia Powietrza I II III, Błyskawica i Łańcuch Błyskawic, Trzęsienie Ziemi, Trująca Chmura, Odłamki lodu, Krąg Zimna, Magia Ciemności I, Żywiołaki Ciemności, Zawładnięcie, Implozja
Moim zdaniem tak:
Niepotrzebnie dałaś Defensywę, Dyplomację i Mistrza Oblężenia II. Jeśli już to lepiej albo wzmocnić jakiś talent dwu lub trzykrotnie albo wcale. Wyjątkiem jest Mistrz Oblężeń. Pierwszy stopień jest dobry - +1 siły katapulty pozwala łatwiej zniszczyć wrogie fortyfikacje. Ale II stopień nieskuteczny - obrażenia tak niskie są, że niewiele znaczą. Mimo to, mogą przerwać efekty różnych zaklęć blokujących ruch wrogów.
Dyplomacja też średnio. Jakoś nie jestem przekonany do tego talentu, gdyż istoty Nekropolii na ogół dołączają do gracza a reszta jest niepotrzebna.
Poza tym lepiej jak już to dać Kontratak II. Dzięki temu istoty mają dwa kontrataki w ciągu kilku pierwszych tur zamiast jednego.
Polecam też zdolność "Zasadzka", zwiększająca inicjatywę na kilka tur.
W magiach też średnio. Wzięłaś magię powietrza, wody, ziemi i ciemności. Zdecydowanie o dwie za dużo. Poza tym, ominęłaś dobrą umiejętność dającą +2 (na trzecim stopniu +3) do siły magii każdej klasy. To znacznie lepsze niż pojedyncze dodatki typu +3 do magii powietrza. Poza tym lepiej dać dwie magie + dodatki od magii pierwotnej. Z zaklęć proponuję tak:
Masowe Wysysanie Życia - to podstawa w armiach demonów, nieumarłych i czasem orków. Nie wiem, czemu tobie tego zabrakło.
Implozja - dobry czar niszczący.
Zawładnięcie - podczas walki z demonami przydatne jest rzucenie tego np. na Czarcich Władców i użycie tej zdolności, że wszyscy otrzymują obrażenia od ognia.
Korozja - dobry, tani czar osłabiający wroga.
Zatrzymanie Czasu - dobre w walkach "wszyscy rzucają się na jednego".
W zależności od magii jeszcze:
Jeśli bierzesz powietrza - Błyskawice i Łańcuch Błyskawic.
Magia ziemi - Kamienna Skóra i Regeneracja.
Magia wody - Lodowy Pocisk, Lodowy Krąg, Zimne Szczęście
Wybierz jedną z tych magii i dokup bonusy w sile zaklęć do niej i do Magii Ciemności. Pozostałe punkty zdolności wydaj na szczęście, taktykę itp.