Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Kampania Nekropolis-problemy z misjami. (Czytany 66780 razy)
Doda69

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #120 : 18 Grudnia 2011, 18:27:20 »
no wlasnie za dlugo czeka chyba. ulepszonych szkietetow mam ponad 700 duchow ok 300 ghuli tez. rzucam masowe wysysanie zycia i malo pomaga. wrog za to ma prawie 200 samych gryfow (ostatni zamek). kurcze we wczesniejszych czesciach sie tak nie zacinalam.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #121 : 18 Grudnia 2011, 18:39:24 »
No. To zdecydowanie polecam iść w szybkość niż w siłę armii. Aż do samego Salvatore radzę się nie zatrzymywać, a gdy już się na niego natrafi to dopiero wtedy radzę przystopować by stworzyć armię. A gdy już jego pokonasz, to wtedy mniej więcej taką armię robisz jaką podałaś powyżej i schodzisz do podziemia.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Klever

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #122 : 27 Grudnia 2011, 14:52:28 »
Hej. Mam problem. Rozpoczynam chyba już z 10 raz misję Pajęczy Fortel (4) i za chiny nie mogę jej przejść >:( zamki są za silne, bohaterowie kolosalni no nie wyrabiam ... czy ktoś może mi powiedzieć jak to przejść?  :(


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #123 : 27 Grudnia 2011, 14:59:07 »
A jak kolega rozwijał Anastazję?Droga łez/krwi oraz jak rozkładał punkty umiejętności? Co do przejścia misji to poczytaj odpowiedzi gdyż pisałem jak w wygodny sposób opisałem przejście misji.


IP: Zapisane
Klever

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #124 : 27 Grudnia 2011, 15:11:45 »
1) Dziewczyna ale nie szkodzi :D
2) Łzy i to był według mnie błąd...
3) Pkt. Um. rozdawałam dokładnie tak:
*Zdolność walki : Defensywa I, Dyplomacja, Oświecenie, Logistyka, Turysta, Mistrz Oblężenie I i II, Kontratak I, Strzelectwo I
*Zdolność magii : Magia Powietrza I II III, Błyskawica i Łańcuch Błyskawic, Trzęsienie Ziemi, Trująca Chmura, Odłamki lodu, Krąg Zimna, Magia Ciemności I, Żywiołaki Ciemności, Zawładnięcie, Implozja

Nw czy o to Ci chodzi :D
A mój problem polega zwykle na tym, że gdy zdobędę 1 zamek inni bohaterowie wyskakują z np. Północy i mają ogromną armię z którą bym sobie poradziła gdyby nie poprzednia walka... No i koniec misji...
Ps. Czy możesz podać link do twojego ,,poradnika,, bo masz pełno postów i nie mam ochoty przeglądać twoich 218 stron w profilu :)



« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2011, 15:14:23 wysłane przez Klever » IP: Zapisane
Grimmjow

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #125 : 27 Grudnia 2011, 15:15:46 »
Hej. Mam problem. Rozpoczynam chyba już z 10 raz misję Pajęczy Fortel (4) i za chiny nie mogę jej przejść >:( zamki są za silne, bohaterowie kolosalni no nie wyrabiam ... czy ktoś może mi powiedzieć jak to przejść?  :(
dziwne, ja uważam że całe nekro jest zbyt mocne (poziom standard) i problemem jest to czy stracisz jakąś jednostkę czy nie, rozwijając tylko głównego herosa
w każdym zamku wybuduj po dwa portale, i wieże do wskrzeszania
zakup po 1 bohaterze na każdy zamek i rozwiń umiejętności do przyrostu stworów
fajnie by było jakbyś miała drogę łez
rozwiń implozję, błyskawicę i łańcuch błyskawic + bonusy do szkoły magii - reszty się nie opłąca
trująca chmura, trzęsienie, odłamki, krąg, żywiołaki, zawładnięcie, kontratak, strzelectwo, oświecenie (bonus do xp?) - szkoda pktów, lepiej wsadzić to w ruch, defa, atk, szczęscie



IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #126 : 27 Grudnia 2011, 20:54:41 »
Cytuj
2) Łzy i to był według mnie błąd...
Ja to przeszedłem i Łzami i Krwią. Jedno i drugie ma swe plusy.

Cytuj
) Pkt. Um. rozdawałam dokładnie tak:
*Zdolność walki : Defensywa I, Dyplomacja, Oświecenie, Logistyka, Turysta, Mistrz Oblężenie I i II, Kontratak I, Strzelectwo I
*Zdolność magii : Magia Powietrza I II III, Błyskawica i Łańcuch Błyskawic, Trzęsienie Ziemi, Trująca Chmura, Odłamki lodu, Krąg Zimna, Magia Ciemności I, Żywiołaki Ciemności, Zawładnięcie, Implozja
Moim zdaniem tak:
Niepotrzebnie dałaś Defensywę, Dyplomację i Mistrza Oblężenia II. Jeśli już to lepiej albo wzmocnić jakiś talent dwu lub trzykrotnie albo wcale. Wyjątkiem jest Mistrz Oblężeń. Pierwszy stopień jest dobry - +1 siły katapulty pozwala łatwiej zniszczyć wrogie fortyfikacje. Ale II stopień nieskuteczny - obrażenia tak niskie są, że niewiele znaczą. Mimo to, mogą przerwać efekty różnych zaklęć blokujących ruch wrogów.
Dyplomacja też średnio. Jakoś nie jestem przekonany do tego talentu, gdyż istoty Nekropolii na ogół dołączają do gracza a reszta jest niepotrzebna.
Poza tym lepiej jak już to dać Kontratak II. Dzięki temu istoty mają dwa kontrataki w ciągu kilku pierwszych tur zamiast jednego.
Polecam też zdolność "Zasadzka", zwiększająca inicjatywę na kilka tur.

W magiach też średnio. Wzięłaś magię powietrza, wody, ziemi i ciemności. Zdecydowanie o dwie za dużo. Poza tym, ominęłaś dobrą umiejętność dającą +2 (na trzecim stopniu +3) do siły magii każdej klasy. To znacznie lepsze niż pojedyncze dodatki typu +3 do magii powietrza. Poza tym lepiej dać dwie magie + dodatki od magii pierwotnej. Z zaklęć proponuję tak:
Masowe Wysysanie Życia - to podstawa w armiach demonów, nieumarłych i czasem orków. Nie wiem, czemu tobie tego zabrakło.
Implozja - dobry czar niszczący.
Zawładnięcie - podczas walki z demonami przydatne jest rzucenie tego np. na Czarcich Władców i użycie tej zdolności, że wszyscy otrzymują obrażenia od ognia.
Korozja - dobry, tani czar osłabiający wroga.
Zatrzymanie Czasu - dobre w walkach "wszyscy rzucają się na jednego".
W zależności od magii jeszcze:
Jeśli bierzesz powietrza - Błyskawice i Łańcuch Błyskawic.
Magia ziemi - Kamienna Skóra i Regeneracja.
Magia wody - Lodowy Pocisk, Lodowy Krąg, Zimne Szczęście
Wybierz jedną z tych magii i dokup bonusy w sile zaklęć do niej i do Magii Ciemności. Pozostałe punkty zdolności wydaj na szczęście, taktykę itp.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Klever

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #127 : 27 Grudnia 2011, 21:21:05 »
Dzięki i mam takie małe pytanie chyba mi wybaczycie ;d. Czy da się usunąć wszystkie Pkt. Um. i rozdać ponownie?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #128 : 27 Grudnia 2011, 23:21:33 »
Niestety, ale nie. Jedynie u bohaterów rodowych. Ale tutaj to musiałabyś od nowa zacząć - albo od misji, w której zaczęłaś rozdawać mnóstwo umiejętności.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #129 : 27 Grudnia 2011, 23:43:12 »
Ja mam taką sytuację:
Gram w czwartej misji i :
-Zniszczyłem 2 miasta inferna
-Mam 2/4 dysku Shantirii, oraz znam położenie trzeciego (na wyspie, pilnowanej przez czarty.
-Mam miasto rozwinięte- do ul. prządek losu.

Pytanie brzmi- gdzie jest/ są kopalnie kryształów?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #130 : 28 Grudnia 2011, 12:23:14 »
Jak pamiętam kopalnie kryształów znajdują się w terenie kontroli miast Inferno w kilku przypadkach są to forty, sporo też można odnaleźć w kupkach rozsianych po całej mapie. Ja nie miałem problemu z tym faktem gdyż tylko na początku było tak ale po zdobyciu miasta Inferno na północnym-wschodzie problem zniknął.


IP: Zapisane
Grimmjow

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #131 : 28 Grudnia 2011, 16:42:25 »
kryształy można zdobyć wchodząc do podziemi i zabijając grupy mobów, zwykle właśnie są przy nich krysie
wymieniać drewno, rudę - tego zawsze ma się za dużo
wg mnie defensywna magia jest niepotrzebna, komputer jest na tyle debilny ze atakuje jednostkę najbardziej wysuniętą lub strzelającą, proponuje rozwinąć taktykę na 2 poziom i ustawiać obok siebie od dołu
lich, szkielet, trup
puste, duch, ghul,
tkaczka
lama (zbędna jednostka, potrzebna tylko w walce z Gabim)
przy takim ułożeniu jednostek w 99,9999% komputer będzie atakował wszystko prócz lam - przed decydującym ciosem rzucamy zdolność wskrzeszenie i ewentualnie ten czar z drogi łez z 2 poziomu - nie ginie żadna jednostka - walki stają się nudne :P


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #132 : 28 Grudnia 2011, 17:09:25 »
Spokojnie przeszedłem grę, walka z Urielem była fajna, zaskoczyła mnie jego straż- dwa razy nią walczyłem:
-przed zabiciem Uriela
-i po jego pokonaniu

Jestem mile zaskoczony historią anioła. Ma na co zasłużył.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Klever

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« Odpowiedz #133 : 30 Grudnia 2011, 19:37:08 »
A ja mam pytanie. W tabeli umiejętności jest w prawym górnym rogu opcja zwróć punkty. Dlaczego jest niedostępna?


IP: Zapisane
emil60

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #134 : 05 Stycznia 2012, 20:26:24 »
mam pytanie jak pokonać bohatera przystani w 2 misji nekropoli mam z 50trupów i 30ghuli czy ileś walczę z bohaterem świątyni i idę po ghuli w cmentarzu i na zamek pokonuje potwory które bronią przejścia i zostaje mi się 15 trupów i 3ghuli on ma większe siły co robic


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry