Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Tuszu
Strony: [1]
1  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Problemy z modami : 09 Sierpnia 2010, 21:50:05
Dzięki andre94nt, chciałem tylko przypomnieć o problemie.

Nieważne, która wersja HOMM5. Czy jeśli gracie na Vista, to działają wam skrypty wpisane w edytorze?
2  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Tworzenie własnych filmików w HOMM5 Dzikie Hordy : 09 Sierpnia 2010, 21:46:40
A w jaki sposób? To chyba ma jakiś związek z SetCameraMove, czy jakimś podobnym skryptem. W jaki sposób zrobiłeś tą scenkę?

P.S.
Ja od dziecka bawiłem się w modding różnych gier. ;D
3  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Tworzenie własnych filmików w HOMM5 Dzikie Hordy : 08 Sierpnia 2010, 22:44:44
Własna przygoda, czyli taka, którą można stworzyć za pomocą edytora przygód.
I czy można robić do takich przygód (map) własne scenki (tak jak w kampanii podstawowej)?
Scenki takie jak ta, w której szamanka w Prologu tłumaczy przepowiednię.
4  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Tawerniany projekt!!! : 08 Sierpnia 2010, 22:03:35
Czy ten projekt ogranicza się tylko do stworzenia nowej rasy i miasta?

A co byście powiedzieli na stworzenie całej kampanii dla tej rasy? :D
Opcja ta jest dostępna właśnie dla HOMM5: Dzikie Hordy. Można łączyć kilka map w jedną kampanię.

Oprócz paru błędów (głównie problem z edytorem skryptów => http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=6332.0) byłbym skłonny tworzyć takie plansze do kampanii. Co o tym sądzicie? :)
5  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Tworzenie własnych filmików w HOMM5 Dzikie Hordy : 08 Sierpnia 2010, 21:53:17
Witam!
Czy ktoś wie, czy jest możliwość stworzenia własnych filmików w zrobionej przez siebie przygodzie?
6  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Problemy z modami : 12 Czerwca 2010, 13:30:41
@Hadrian, masz Kuźnie Przeznaczenia czy Dzikie Hordy?
A jeżeli to pierwsze, to działają ci skrypty?

Wiadomość doklejona: 09 Sierpnia 2010, 11:47:06
Czy wasze własne modyfikacje robicie na Vista czy na XP?
7  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HOMM5 -> LOTR bohaterowie : 10 Czerwca 2010, 13:31:14
IMHO, nie ma sensu robić z Zabójcy hobbita. Postawa, wygląd, postura i zachowanie nie pasuje. Jedynie ich rozmiar. ;)
8  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Problemy z modami : 09 Czerwca 2010, 19:09:48
Czy moglibyście otworzyć edytor do HOMM5 i wejść we właściwości jakiegoś obiektu [Spacja] (np. kopalni lub bohatera) i kliknąć w Edit Script. Chcę wiedzieć, czy u Was działa możliwość pisania skryptów.
@DWito11, chodzi mi o to, co jest napisane w twoim poradniku na stronie 47.

I dzięki za poradnik. :) Mam taki sam tylko po angielsku. Skąd go masz? Może znalazłbyś w folderze z grą inne poradniki. U mnie jest ich 5, tylko, że wszystkie są po angielsku.
9  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: HoMM V - tworzenie i modyfikacja modów - dyskusja : 09 Czerwca 2010, 18:58:30
Takie tępe niecodzienne pytanie:
Jaką trzeba mieć wersję Photoshopa do modowania(robienia modów V_V'').
Wersję działającą. Chodzi po prostu o to, żeby wczytać dany plik graficzny i mieć możliwość go przerobienia.


Mam wielką prośbę. Otwórzcie edytor do HOMM5 i wciśnijcie Edit Script. Chciałbym wiedzieć, czy u innych osób też to nie działa, tak jak mi.
10  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Problemy z modami : 09 Czerwca 2010, 18:00:02
Witam!

Wraz z Kuźnią Przeznaczenia doszła możliwość tworzenia własnych map. Wszystko było dobrze, gdyby nie kilka problemów:


1) W jaki sposób można dodać nowe zadania do mapy?

2) Wiem, że można wpływać na zdarzenia za pomocą skryptów LUA. Czy ktokolwiek miał z nimi do czynienia? Albo czy są jakieś szablony z podstawowymi funkcjami (np. zabij X istot, Stwórz X bohatera)?

3) W jaki sposób można wpływać na działania bohaterów kierowanych przez komputer (chodzi o graczy, nie o istoty neutralne)? Np. Chcę, aby gracz niebieski co tydzień atakował gracza czerwonego.
11  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: [MAP] Angel Utopia : 09 Czerwca 2010, 17:40:31
Link nie działa.
Jest jeszcze możliwość ściągnięcia tego?
12  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Problemy z modami : 09 Czerwca 2010, 17:10:28
Hej!

Przy zapisywaniu mapy wyświetlają się różne komunikaty, najlepiej jakbyś przedstawił to tutaj na forum.

Mapę skopiowałeś do folderu Heroes V/ Maps?
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry