Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - gryfheroes6
|
Strony: [1] 2 3 4 ... 6
|
1
|
Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Wnioski o zmianę nicka
|
: 15 Sierpnia 2016, 18:53:38
|
Witajcie! Chciałbym prosić o zmianę nicka: na gryfheroes6 Motywacja: uważam 6. część za bardzo dobrą grę, uwielbiam gryfy. A tak poza tym to chciałbym ujednolicić loginy na kilku stronach, bo za duży bałagan przez to jest Pozdrawiam
|
|
|
4
|
Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp
|
: 30 Grudnia 2012, 17:52:31
|
Witajcie! Mam pytanie: ostatnio usunął mi się folder z m.in. Heroes 6 (pominę dlaczego i jakie inne gry poleciały, ogólnie wszystkie gry było posegregowane w folderze gry i on z przyczyn różnych niespodziewanie zniknął). Ale pozostał Ubisoft Lanucher i na nim jest ślad że miałem wykupione Hirosy i inne gry z Ubi. I dla poprawnego działania usunąłem ją z panelu sterowania. I mam pytanie, czy lepiej gdy za jakiś czas po oddaniu do naprawy kompa usunąć Ubi launcher i ponownie zainstalować, czy nic nie robić tylko potem od razu instalować grę. Jakie się z tym wiążą konsekwencje?
|
|
|
5
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja
|
: 24 Listopada 2012, 18:52:32
|
Nie... to tylko kod do duel of Champions, tej sieciowej karcianki, możesz dzięki niemu dostać konkretną kartę. Czyli w zasadzie nic to interesującego.
Jak za darmo, to można spróbować w końcu jak dają to bierz, jak biją to uciekaj
|
|
|
8
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Samodzielny dodatek do Heroes VI zapowiedziany!
|
: 20 Października 2012, 20:25:51
|
TTTr96 co do Assassi's Creed to ostatnio grałem w Brotherhooda , i zdziwił mnie uplej, który jak wyłączyłem grę od razu się wyłączył, nie musi się łączyć z chmurą, a wszystko szybko i fajnie chodzi, a nie jak to w przypadku Heroes 6, mozolnie i powolnie i trzeba powtarzać kilka razy ( ja np. żeby szybciej to szło to nic nie robię w tym czasie na kompie, a tak to z przyjemnością bym w tym czasie poserfował, ale wolę żeby się zrobiło raz a porządnie sejw niż klikać ponów próbę set razy), nwm za to jak by to było gdybym miał szybszy internet
|
|
|
10
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja
|
: 14 Października 2012, 11:24:59
|
W takim razie będą balansować w nieskończoność, bo każda ze stron fanowskich wielbiąca daną frakcję będzie niezadowolona, błędne koło się stanie, a tu grafika czeka na dokładność, DRM spowalniają grę, bohaterowie wroga długo się ładują na mapach, wczytanie gry długo trwa (nie mówiąc o tym, że poszczególne elementy np. zamki, stwory, flagi generują się w 1-2 minutowym odstępie czasu) i wiele więcej. Może gdyby się wzięli do roboty za to, a nie za jakiś durny balans, efekty widać by było gołym okiem. A na razie za taką robotę to ja dziękuję...
Czyżby przedstawiciel "nowego pokolenia" graczy? To znaczy: Liczy się grafika, nie jakaś tam fabuła czy balans broni/frakcji. Według ciebie, balans pomiędzy frakcjami nie jest ważny? Wolałbyś by na multiplayerze rozwalała cię na pojedynku frakcja która byłaby, zajebiście (przepraszam) OP* ? *Overpower [/quote] Czy ja coś pisałem o fabule? Chodzi mi poprostu, że i tak się nikomu nie dogodzi, zawsze ktoś będzie niezadowolony z balansu w nowym paczu. Każdy gra swoją taktyką i tak zawsze czegoś mu w niej zabraknie. Myślę, że poprostu mnie źle zrozumieliście. Nie jestem żadnym 'casualem', tak jak mnie kolega nazwał. A o "strony fanowskie wielbiące daną frakcję" nie chodziło mi o strony internetowe, czy jakieś stowarzyszenia co wielbią jakiś zamek i robią dla niego jak najlepiej, tylko: każdy człowiek lubi daną frakcję najbardziej i nią zazwyczaj gra często, a żeby ta frakcja była dobra, podatna na różne strategie to sugeruje żeby coś w niej lub innych zmienić. A ja tam wolę jak developerzy bardziej się przejmują hardkorowymi graczami (lub takimi, którzy wgl grają) niż takimi casualami jak Ty, którym wizualny bug najbardziej przeszkadza a argumentem za utrzymaniem braku balansu jest istnienie jakichś stron fanowskich różnych zamków.
Szanowny Rozkurwicielu, nie znasz mnie, nie widziałeś nigdy mnie, nie grałeś ze mną i nazywasz mnie casualem?! Coś jest nie tak... Z pewnością również nie znasz całkowitej mojej opinii o grze i studiu pracującym, więc uprzejmie proszę, o trochę szacunku @ Veselar- owszem to również jest ważne, ale nie rozumiem twojego stwierdzenia "nowego pokolenia graczy", sugerujesz, że należę do jakieś nowej grupki młodych graczy którzy mają na uwadze tylko grafę? Sorki, ale najwyraźniej mnie z kimś pomyliłeś, o fabule nic nie pisałem, ale uważam że jest ok, fakt można by było coś do niej dodać, ale to i tak szczegóły. A więc- uprzejmie proszę o czytanie ze zrozumieniem i nie obrażaniem mnie, na tym zresztą polega kultura dyskusji, mam nadzieję, że ją znacie
|
|
|
12
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja
|
: 13 Października 2012, 21:07:23
|
@ lichen9 - taaak mogliby. Ale wydaje mi się że im się to nie opłaca, bo po pierwsze płacą im właśnie za pracę nad takimi patchami, poza tym to dopiero wychodzi w praniu czy jest zbalansowane tak do końca czy nie...
W takim razie będą balansować w nieskończoność, bo każda ze stron fanowskich wielbiąca daną frakcję będzie niezadowolona, błędne koło się stanie, a tu grafika czeka na dokładność, DRM spowalniają grę, bohaterowie wroga długo się ładują na mapach, wczytanie gry długo trwa (nie mówiąc o tym, że poszczególne elementy np. zamki, stwory, flagi generują się w 1-2 minutowym odstępie czasu) i wiele więcej. Może gdyby się wzięli do roboty za to, a nie za jakiś durny balans, efekty widać by było gołym okiem. A na razie za taką robotę to ja dziękuję...
|
|
|
13
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Samodzielny dodatek do Heroes VI zapowiedziany!
|
: 12 Października 2012, 22:16:45
|
A według mnie Ubi, aby więcej zarobić (bo jest strasznie pazerne na kasę) powinno go wydać jako niesamodzielny. Dać do niego dużo fajnych map, bohaterów, stworów itp. i każdy kto chciałby pograć w tę "cudowną" grę by musiał kupić podstawkę (no można by było zrobić złotą edycję: podstawka 2 DLC i dodatek) i kasa by leciała, i na pewno M&M więcej by kupiło
|
|
|
14
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja
|
: 12 Października 2012, 22:09:17
|
Witajcie! Jak zapewne czytaliście na kwasowej grocie (na tawernie cisza) ma zostać wydany patch 1.8 w poniedziałek, i mam do Was pytanie: czy nie uważacie, że ciągłe grzebanie w statystykach jednostek zepsuje do reszty całe strategie, no bo ile można? Rozumiem polepszyć magię i umiejętności, ale to kolejny patch balansujący grę, ciężko ocenić czy jest to potrzebne na doświadczeniu płynącym z gry, ale mogli by zrobić raz, a porządnie i spokój był by z tym, co nie?
|
|
|
15
|
Heroes VI / Heroes VI / Odp: Samodzielny dodatek do Heroes VI zapowiedziany!
|
: 11 Października 2012, 21:14:18
|
Myślę, że do wydania samodzielnego dodatku doszły też względy techniczne. Tak to, trzeba by było "spajać" podstawkę z dodatkiem, na pewno pojawiły by się problemy w stylu mam oryginalny heroes 6, a po załadowaniu dodatku nie dział czy coś w tym stylu, może to w ten sposób zachęci innych ludzi do kupna Hirka 6, nie wiem.
Moim zdaniem warto by było wykorzystać fakt samodzielności nowej gry, do usunięcia chociaż części, lub odciążenia DRM, poprawy Confluxa (chociaż po ostatniej sporej aktualizacji chodzi lepiej, niż wcześniej)
|
|
|
|