Zaszły pewne zmiany mam nadzieję że niebęde musiał już ich edytowac. Otwieram nowe okno, dlatego iż cos stało się z tamtym pierwszym i niemoge go zedytowac...
~ rasa- Wysokie Elfy
~ miasto- Pałac
~ królestwo- Retharill, Wielki Gaj
~ stolica- Nagelliar, Leśny Pałac
~ bohater- Prorok -- magia jasnowidzenia
Prorok dosiadający pegaza-stworzenie zamieszkujące wyspy królestwa Retharill jest bystrym i utalentowanym Elfem. Bez żadnego oręża władając jedynie magią jasnowidzenia, ofensywną i bystrym wzrokiem jest wysłannikiem samej królowej Saillen i sieje gniew Wysokich Elfów wśród wrogów.
~ ewentualne jednostki:
--lvl1 Czarodziejka\Kapłanka Słońca lub Kapłanka Księżyca
Te utalentowane elfki są wysyłane do Sanktuariów zaraz po urodzeniu, by tam uczyc się sekretnej sztuki magii.
~jednostka dystansowa, **jednostka czarująca** czary: czarodziejka:oczyszczenie Kapłanka Słońca: oczyszczenie, grad meteorytów Kapłanka Księżyca: oczyszczenie, hipnoza.
--lvl2 Porucznik\Kapitan lub Dowódca
Kapitani Wysokich Elfów to zdyscyplinowana i zorganizowana kasta. Chronią wejśc do posiadłości pałacowych i strzegą porządku w miastach.
--lvl3 Wartownik\Strażnik Gaju lub Obrońca Gaju
Strażnicy gajowi są elfami strzegącymi ładu i porządku w gajach i ogrodach. Są całkowicie odporni na ataki ziemi.
~jednostka dystansowa, **umiejętnośc** odpornośc na żywioł ziemi.
--lvl4 Zakłócacz Zalkęc\Łamacz Zaklęc lub Anty-mag
Łamacze zaklęc to dobrze wyszkolona kasta wojowników-antymagów. Ich całkowita odporności przed magią i częściowa odpornośc na żywioły czyni z nich trudną dla magów przeszkodę.
~**zdolnośc**: Łamacz Zaklęc i Anty-mag: może rzucic 3 razy na bitwę zaklęcie ochrony przed zaklęciami na sojuszniczą jednostkę <zaklęcie działa przez 3 tury>
**umiejętnośc** wszystikie te jednostki są całkowicie odporne na magię.
--lvl5 Wróż\Jasnowidz lub Wróżbita
Jasnowidz jest utalentowany w sztuce magicznej. Jego doskonała znajomośc magii żywiołowej i defensywnej sprawia, że nie ma równego sobie maga na polu bitwy.
~**jednostka czarująca** czary: Wróż: Błyskawica, Starożytna strzała Jasnowidz:Błyskawica, Starożytna strzała, Implozja,Przeskakująca Błyskawica Wróżbita:Błyskawica, Starożytna strzała, Leczenie, Wskrzeszenie.
--lvl6 Skalny Olbrzym\Górski lub Diamentowy Olbrzym
Te ogromne olbrzymy wyglądające niczym góry zastąpiły Wysokim Elfom drzewce z Irollanu. Wyglądające jak olbrzymie skały olbrzymy powstały z górskich szczytów aby chronic swych panów. Gdy elfowie przybyli na wyspy olbrzymy czekały tam na nich by złożyc im przysięge lojalności. Poza całkowitą odpornością na ataki ziemi jest bardzo wytrzymały i potrafi przyzywac głazy z pod stóp nieprzyjaciół.
~**umiejętnośc** Skalny Olbrzym posiada 50% odporności na ataki żywiołu ziemi, Diamentowy Oblrzym posiada 50%odporności na żywioł ziemi, 25% odporności na magię. Górski Olbrzym posiada 75% odporności na żywioł ziemi.
--lvl7 Chimera\Prastata Chimera lub Podniebna Himera
Te prastare dwugłowe smoki wyłoniły się z leśnych dżungli i pomogły Wysokim Elfom przetrwac łącząc się z nimi jednocześnie paktem lojalności. Ich dystansowy atak gromem oraz brakiem kary w walce w zwarciu czyni je lojalnymi i wytrzymałymi bestiami.
~**umiejętnośc** Jednostka dystansowa, brak kary w walce w zwarciu, przeskakujący atak.
Opis: Wysokie elfy są społeczeństwem powstałym na wskutek odłączenia się elfów od królestwa Irollanu. W przeciwieństwie od Mrocznych Elfów ich wysocy bracia sprytniej podeszli do próby niepodległości. Odeszli w ukryciu i wielkim pośpiechu bez żadnej wiedzy ich leśnych braci i udali się na wyspy leżące na wschód od Heresh- porośnięte gęstymi lasami deszczowymi wyspy te były niezamieszkałe. Rozwijające się tam społeczeństwo również jak ich leśni bracia z Irollanu żyli w symbiozie z naturą, lecz w miejscach swoich domostw i posiadłości rozwinęli do mistrzostwa sztukę ogrodnictwa. Piękne gaje i ogrody otaczają ich z każdej strony upiększjąc w ten sposób architekturę i życie w zgodzie z naturą.
Historia:
(RSS - Rok Siodmego Smoka)
Starożytność
528 RSS: Bunt Tuidhany
Tuidhana i jej zwolennicy deklarują niepodległość od Królestwa Elfów.
Zajęci walką Elfowie z Irollanu nie zauważają przygotowań do wyprawy prowadzonej przez wysokiego druida Rethanasa Gardastridera <jego nazwisko oznacza "kroczący pośród gaju">
Kult Rethanasa wyznaje tak jak czarodzieje ze Srebrnych Miast ideę maggi lecz łączą ją z elficką ideą druidyzmu. Zaczynają czcic<a nie uznawac za bohatera tak jak magowie> Sylatha- Smoka Przestworzy.
Po zakończeniu prac nad wyprawą udają się na wyspy położone na wschód od Heresh bujnie porośnięte dziką dżunglą.
Zakładają wolne królestwo Retharill i żyją w symbiozie z naturą przekształcając jedynie niektóre fragmenty lasów w bujne ogrody. Budują przepiękne wielkie miasta.
566 RSS: Dzieą Ognistych Łez
Nikt nie wie jeszcze o tajemnej dynamicznie rozwijającej się cywilizacji Wysokich Elfów na wyspach Retharill.
Najazd demonów wzbudził dotąd nieaktywny udział w dziejach Ashan i nakazał wspomóc siły sojuszu. Dopiero po zajściach w Irollanie i uporaniu się z demonami Wysokie Elfy ogłaszają swe istnienie w świecie Ashan i swą pozycję po stronie dobra. Zostają zaakceptowani przez ich braci z Irollanu pomimo czczenia Sylatha a nie Sylanny jak ich pierwotni przodkowie. W rezultacie dochodzi do zawiązania sojuszu braterskiego pomiędzy Leśnymi i Wysokimi elfami.
Nieco zmieniłem wykaz jednostek, dodałem ewentualne alternatywy i historię.