Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 56    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe rasy (Czytany 267531 razy)
Joker

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 337


Lege Artis

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 22 Sierpnia 2007, 14:06:32 »
Elegancki ten zamek... ja chce nim grać! /cool/


IP: Zapisane
Saph
wrrr.

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 632


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 22 Sierpnia 2007, 17:42:54 »
Zamek Luka jest najlepszy! Może Ubisoft przyjmie propozycję? :D:P


IP: Zapisane
Kuba11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 185


Pan Magmowych Smoków.

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 22 Sierpnia 2007, 18:12:46 »
Może stworzymy projekty jednostek i zamku Luka? /cool/


IP: Zapisane
"Dla Klanu, dla Krwi"

“Nigdy ustępować i nigdy tracić twarzy ”. Być dumnym z tego kim się jest. Bronić swoją
ojczyznę i honor . Zawsze bronić serce''

http://img232.imageshack.us/img232/3122/kurakzc1.png
za duża sygnatura. Luk
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 22 Sierpnia 2007, 18:16:57 »
Podaj jeszcze budynek unikalny i zdolność rasową, kolego Luk.


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Kuba11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 185


Pan Magmowych Smoków.

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 22 Sierpnia 2007, 18:30:05 »
Hehe może budynek unikalny;Forum Tawerny a zdolność rasowa BANOWANIE! /cool/


IP: Zapisane
"Dla Klanu, dla Krwi"

“Nigdy ustępować i nigdy tracić twarzy ”. Być dumnym z tego kim się jest. Bronić swoją
ojczyznę i honor . Zawsze bronić serce''

http://img232.imageshack.us/img232/3122/kurakzc1.png
za duża sygnatura. Luk
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 22 Sierpnia 2007, 18:43:19 »
Budynek specjalny- Serwer many- zwiększa regeneracje many bohaterów o 10 na dzień (efekt może się kumulować) koszt zaklęć obniżony o połowę dla bohatera podczas oblężenia.

Zdolność- Edycja- unikalna zdolność wpływania na statystyki jednostek, pozwala bohaterowi dowolnie zmieniać statystyki wrogich i sojuszniczych jednostek. Po użyciu umiejętności zmiany następują stopniowo do wykreowanego rezultatu.
Poziomy
1-Edycja- zmiany zachodzą 1pkt na kolejkę jednostki
2-Lepsza Edycja- zmiany zachodzą 1pkt na pół kolejki jednostki
3-Ekspercka Edycja- zmiany zachodzą 3pkt na pół kolejki jednostki
4- Kreowanie Świata- zmiany do 10 pkt zachodzą natychmiast, później zachodzą 5pkt na pół kolejki


IP: Zapisane
Saph
wrrr.

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 632


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 22 Sierpnia 2007, 20:26:25 »
Coraz ciekawszy ten projekt... Może Luk zrobi grafiki z wyglądem poszczególnych jednostek? :P


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 22 Sierpnia 2007, 20:58:17 »
supcio /w00t/ Spoko /w00t/ Fajne /w00t/ ogólnie to nie ma szans niestety /unsure:/ ale pomysł super ;)


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 22 Sierpnia 2007, 21:23:38 »
Cytuj
supcio /w00t/ Spoko /w00t/ Fajne /w00t/ ogólnie to nie ma szans niestety /unsure:/ ale pomysł super ;)

Oj, szans nie ma. Zwłaszcza, jesli projekt dostanie się w ręce konkurencyjnego forum o Heroes...


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 23 Sierpnia 2007, 10:43:23 »
Cytuj
Zamek- Tawerna
Rasa-Forumowicze

1. Johny_Szalony  (podwójny atak)
        Johny_Opętany (+berseker-atak zwiększa się o każde przebyte pole x 3, jeśli stoi atak maleje)
2. Joker (atak z dystansu)
        Joker Królewski (+gambler- strzały obniżają losowe statystyki wroga)
3.Kwapiszon (brak kontrataku, flyer)
       Kwapiszon of Might and Magic (+game breaker-obrażenia od magii i obrażenia fizyczne zmniejszone o 20%)
4.Luk (bonecrusher- przy ataku ginie co najmniej jedna jednostka, caster- group bless, group curse,)
     Lichmaster Luk (+dead master- każdą poległą jednostkę może wskrzesić aby walczyła w jego sprawie, ożywnieniec zyskuje umiejętności nieumarłych)
5. Cepek (morale manipulator- zwiększa morale bohatera o 2, zmniejsza morale wrogiego bohatera o 2, zawsze ma dodatnie morale.
       Prastary Cepek (+lucky one- to samo tylko ze szczęściem)
6. Mind controler (mind control- czar hipnoza za 5 manny (30 many na początku)zaczarowana jednostka zyskuje bonus inicjatywy i ataku)
       Martin (+reality manipulator- 30% szansy że atak przeciwnika zostanie odbity na jedną z wrogich jednostek ze zdwojoną siłą)
7. Invincible One (atak z dystansu, ignoruje odległość i obronę celu, pełna skuteczność w walce w zwarciu)
        JareQ (+ban-30%szansy na wygnanie istot z pola walki, ilość JareQx2=ilość jednostek wygnanych)

tak na żywca wymyśliłem, enjoy :D
[snapback]11121[/snapback]
/ohmy/ Kosmos, nie powiem co mi żal ściska że sam tego nie wymyśliłem... Zmieniłbym tylko umiejętność jednostki ---> Johny_Szalony (może byc Johny_Opętany :D )na rzucanie zaklęcia  "Szaleństwo"("Opętanie"?? /blink/ ) przy każdym ataku w zwarciu na wrogą jednostkę (jednostka pod wpływem zaklęcia "Szaleństwo" atakuje z podwójną siłą losowo wybraną jednostkę- nawet przyjacielską)

Efekt ---> totalny sajgon /w00t/



« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2007, 11:05:25 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 23 Sierpnia 2007, 12:47:24 »
ale pomysł dobry, z chęcią go zaimplementuje  ;)


IP: Zapisane
kacpermit
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 142


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 04 Września 2007, 11:19:02 »
ja zrobie sobie takie zamki w warcrafie









ps.sorry za odbieg od tematu


IP: Zapisane
Ylthin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 132


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 27 Października 2007, 18:00:13 »
wyślijmy jego miasto do ubisoftu może stworzą nowy dodatek- Homm5 tawern's gate(bramy tawerny) :D :D :D :D :D
moje miasto: Atlantyda
mieszkańcy:  ryboludzie
bohaterowie: elementaliści
umiejętność: lodowa pokrywa(zwiększa ochrone przed czarami wroga odpowiednio o :
15%; 20%; 30% i mistrzowska o 45%)
unikalna umiejętność: gniew morza- wszystkie jednostki z zamku atlantydy zadają obrażenia od wody przy każdym ataku na wrogą jednostkę. SIła obrażeń od wody jest równa 50x ilość stworzeń w grupie.
bóstwo- Shallasa smok wody
stwory:
rybolud-brak zdolności
rybolud generał- (brawura)zawsze pozytywne morale.
syrena-(śpiew)na początku walki stworzenie ma szanse zahipnotyzować na 5 tur losową jednostkę przeciwnika.
syrenia księżniczka-(śpiew)..(Czarownik)zaklęcia:radość i błogosławieństwo.
żywiołak wody- (czarownik)zaklęcia:lodowy promień i krąg zimy.i to samo co w grze.
żywiołak lodu- (Czarownik)...(zamrożenie) stworzenie ma 25% szans
 na zamrożenie atakowanej jednostki na 3 tur.
wodny jaszczur-(regeneracja)stworzenie w czasie każdej swej tury wskrzesza 50-75 pkt życia nawet ponad limit.(duża istota)
jaszczur z głębin-(regenerecja)...(zatrucie)jednostka ma szanse zatruć atakowaną jednostkę.(duża istota)
Meduza-(strzelec)...(pełna skuteczność w walce na odległość)stworzenie nie ma kar w walce dystansowej.(kamienne oczy)stworzenie ma 40% szans na zamienienie atakowanej jednostki w kamień.długość czaru jest równa sile czarów bohatera.
przerażająca meduza-(strzelec)...(pełna skuteczność w walce na odległość)...(Kamienne oczy)...
pirania-(duża istota)(wieczny głód)jednostka ma 25% szans na zabicie połowy stworzeń w grupie.(wielkie kły)stworzenie zawsze zabija przynajmniej jedną jednostke.
większa pirania-(duża istota)(wieczny głód)...(wielkie kły)...
behemot-(wściekłość)atak stworzenia zwiększa się kiedy zginie jakakolwiek sojusznicza jednostka.(duża istota)(zabujczy atak)ignoruje obrone atakowanego stworzenia 0 40%.
prehistoryczny behemot-(duża istota)(wściekłość)...(śmiercionośny atak)obniża obronę celu o 40% do końca walki.(pożeranie zwłok)jednostka morze zjęść leżące na polu walki zwłoki aby zregenerować pkt życia.
i co??? ;D                   


« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2007, 13:10:53 wysłane przez Ylthin » IP: Zapisane
Chcecie żyć w pokoju? To szykujcie się na wojnę!
The King Ashan

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 27 Października 2007, 19:02:18 »
Azyl
1 Tryglodyta\Piekielny Tryglodyta
2 Harpia\Harpia Wiedżma
3 Złe Oko\ Obserwator
4Meduza| Meduza Królewska
5 Mantikora\Chimera
6Ifrit\ Ifrit Sułtański
7 Mroczny Smok | Rdzawy Smok


IP: Zapisane
Khajitt z Morrowinda.
The King Ashan

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 106


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 27 Października 2007, 19:09:55 »
Johny szalony twoje jednostki nie obraż sie sa do dupy>


IP: Zapisane
Khajitt z Morrowinda.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 56    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry