1.Miejsce startowe
2.Ur-Ipos
3.Ur-Gaap
4.Ur-Amdusias
5.Ur-Focalor
6.Ur-Vassago
7.Brama prowadząca na ziemie Toghrula
8.Ur-Leraje, Toghrul
Spis Zadań:Główne:
*Duma, uprzedzenie i demony; zbadaj okolicę, dotrzyj do Szponu Urgasha, pokonaj Toghrula
*Zła Sława; pokonaj legiony cierpienia, pokonaj miłośników cierpienia
Poboczne:
*Wybór; osiągnij swoim bohaterem pierwszy poziom w drodze Łez lub Krwi
*Dwugłowe Szczenięta (droga łez); przyłącz Piekielne Byratny do swojej armii, wróć do Lorhisha
*Czerwone Szaleństwo (droga łez); załóż Kiryłowi Maskę Szaleńca; wróć do Maniaków
Kampania Inferno
Misja 1 - Aniele, błysku „Nigdy nie ufaj demonowi w skórze kobiety – szczególnie gdy mówi żeby jej nie ufać”.
Rozpoczynamy naszą kampanię, w której kierujemy poczynaniami Kiryła, jednego z dzieci Sławoja. Nasza pierwsza misja będzie się rozpoczynać w Sheoghu, diabelskiej krainie gdzie uwięzione są demony. Sara, mentorka naszego bohatera porzuciła go, by wypełnić misję o której się później dowiemy. Teraz Kirył szuka zemsty.
[1] Zaczynamy z miastem, w którym budujemy budynek rekrutujący sukkuby. Zajmujemy kopalnie rudy i tartak (skubby pilnujące skarbu dołączą do naszej armii), a następnie zbieramy skarby i zasoby w naszej okolicy. W międzyczasie
Azkaal, który został uwięziony w ciele Kiryła, będzie nam „umilał” czas, wspominając jaki jest potężny i władczy. Warto udać się jak najszybciej do
Lorisha, dzięki temu zdobędziemy dodatkowe wojska, na przyszłe walki z demonicznymi władcami. Już w drugim tygodniu powinniśmy udać się na zachód. Po drodze spotkamy pierwszego przeciwnika
Tor-Beritha, trochę dalej mamy do podbicia
Ur-Ipos oraz kopalnia kryształów i możliwość zdobycia maniaków [2]. Na północ od zdobytego miasta możemy znaleźć Sarę, tylko ona ucieka przed Kiryłem. Nie warto za nią iść, kawałek dalej ścieżkę przecina mur, którego bramy są dla nas jeszcze zamknięte. Około trzeciego tygodnia idziemy na zachód od naszego drugiego Inferna. Mamy możliwość zdobycia oddziału rodzicielek w Piramidzie. Idąc dalej na północny zachód znajdziemy pierwszy zamek Władcy Cierpienia, który staramy się zająć [3]. Warto odwiedzić przed walką ołtarz zniszczenia, może coś nam pomoże. W walce radzę sukkubami zablokować wrogie sukkuby, co da nam chwile na wyeliminowanie części innych stworzeń. Na południe od zajętego miasta jest tak jakby „przyczółek Przystani”, gdzie bronią dostępu do kopalni złota, monumentu objawienia i kilku skarbów. Idąc na północ spotkamy „przyczółek Twierdzy”. Zajmujemy pobliski fort i zbieramy zasoby. Dalej na północny wschód jest ostatni zamek Tor-Beritha
Ur-Amdusias [4]. Tu będzie znacznie ciężej i możemy stracić dużo jednostek, ale po morderczych bojach eliminujemy jednego z demonicznych przeciwników.
Idąc dalej na północ wejdziemy na tereny kolejnego wroga. Na północ od stajni koło kapliczki demonów spotkamy oddział piekielnych brytanów, które się do nas chętnie przyłączą. Ruszając dalej napotkamy blisko siebie dwa miasta
Ur-Focalor [5] i dalej na południe
Ur-Vassago [6]. Po ich zajęciu pojawia się nam okno dialogowe z
Kha-Belethem, który nam wyjaśnia parę spraw. Po nim ukazuje się nam nasz następny przeciwnik
Toghrul, którego pamiętamy z prologu. Oczywiście nie spodziewajmy się, że wróg będzie sobie spokojnie na nas czekał. Rzuci na nas bohatera z dużą armią. Zbieramy wojska, pokonujemy/ przepędzamy „zwiadowcę” i idziemy przez bramę ku przygodzie [7]. Przy niej czeka na nas oddział dręczycieli, którzy na pewno się nam przydadzą. Idąc na północ znów spotkamy Sarę i dowiemy się o jej planie „ratowania świata przed złem”. Zajmujemy fort po drodze, na końcu naszej trasy ukazuje się nam
Szpon Urgasha, do którego mieliśmy dotrzeć. Atakujemy ostatnie miasto
Ur-Leraje [8], po tym nasza misja się jeszcze nie kończy. W tej misji mamy przyjemność walczyć bossem
Azkaalem, przeciwko naszej kompance
Xanie. Po tym wyświetla się kolejna scenka z Sarą, która odprawia rytuał i wypacza swoje ciało. To koniec pierwszej misji, wydostajemy się z
Sheoghu.