Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Darkarchangel27
Strony: [1] 2
1  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: Danse Macabre : 12 Października 2012, 15:49:27
Opisz wszystko. Jak rozwijasz Sandro, na jakim poziomie mapy grasz, na jakim poziomie masz Sandro kiedy wrogowie składają Ci wizytę.
2  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: Danse Macabre : 12 Października 2012, 15:22:18
To wiem od razu trzeba zlać jednostki leczące go ale jak uważać żeby go samemu nie leczyć?
3  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 12 Października 2012, 14:54:39
Ja często gram w hot seat (on i offline). Problem z tym kursorem polega na ilości odsłoniętego terenu u każdego z graczy. Zwyczajni sprzęt nie wyrabia z przetwarzaniem pixeli w grafice i dlatego na początku nie ma problemu. Mam 3 kompy i tylko najmocniejszy nie wykazuje takiego buga.
4  Heroes VI / Kampanie & Scenariusze / Odp: Danse Macabre : 12 Października 2012, 14:39:14
Rozumiem że masz na myśli walkę ze Smoczkiem? Jeśli tak to się nie martw na razie mi też się nie udało go zlać. Gram na poziomie normalny z Sandrem jako rycerzem. Udaje mi się zredukować go do 16000 punktów życia i to by było na tyle.

Hmm. Teraz doczytałem zdanie o wypadzie wroga... To chyba nie masz na myśli tego co ja. Walka ze Smokiem jest końcową na 2 mapie.
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMM6 - Aktualności - Dyskusja : 12 Lipca 2012, 11:01:28
Kupiłem dodatek ale nie można go jeszcze zainstalować bo nie udostępnili patcha.
6  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 05 Lutego 2012, 11:15:47
Napisz jeszcze czy masz IP publiczne bo tylko z takim nie ma problemów.
7  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Rozwiązania sprzętowe - czy gra pójdzie na moim sprzęcie : 29 Stycznia 2012, 11:58:37
Jeśli chcesz przejść z Gforce 9600 na GTX 440 to lepiej dozbieraj i kup GTX 460. To kolosalna zmiana płynności i dynamiki na najwyższych ustawieniach.
8  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 26 Stycznia 2012, 14:50:41
Już 3 raz w tym tygodniu wysypał się Conflux i zawsze w trakcie gry kiedy jestem w drodze do oponenta. Mogliby coś z tym zrobić bo zaczyna to być męczące. Najgorsze że przerwy są po kilka minut.
9  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Bronie rodowe : 25 Stycznia 2012, 11:52:55
Gdzie można zdobyć broń Arachne. Przeszedłem całą kampanię Necro i nie znalazłem.
10  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 05 Stycznia 2012, 17:08:16
Dzisiaj zainstalował mi się patch 1.2.1 wiecie może co nowego wnosi?
11  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Wszystkie problemy z grą - Instalacja, błędy, komunikaty itp : 26 Grudnia 2011, 17:48:33
U mnie to samo.
12  Heroes VI / Multiplayer / Odp: Potyczki w multi : 20 Grudnia 2011, 12:47:56
Też grałem z gościem który w 2 tygodniu miał armię mniejszą od mojej ja Herosa na 6lvl on na 4lvl i w czasie walki przywołał 24 Niszczyciele. Jak to możliwe?
13  Heroes VI / Multiplayer / Odp: Mapy do multi/hotseat : 09 Grudnia 2011, 18:18:42
Nie ma takiego folderu, należy go stworzyć.
14  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 06 Grudnia 2011, 16:08:26
Po pierwsze żeby "dobrze" zagrać w HIV trzeba mieć oba dodatki i Equlibrisa. Ze względu na to że gra była tworzona w pośpiechu zawiera wiele błędów które dopiero stopniowo poprawiane są w kolejnych dodatkach natomiast dopiero Equilibris wprowadza równowagę w nacjach i w mechanice gry. Ekrany miast są piękne i zmieniają się ich tła w zależności od terenu na jakim się znajdują. Zobacz sobie np. zamek Zycia w podziemiach na wulkanicznej lawie. W HIV nie ma Nekropolii tylko Śmierć. Nekropolia nie ma morale więc twórcy gry musieli wymyślić jednostki które mogły by ją posiadać i nie byłyby nieumarłymi. Estetyka map to kwestia gustu. Grafika jest dobrze zrobiona i całe otoczenie jest animowane. Nie wspominam o środowiskowaniu muzyki.
15  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Czy podoba ci się Heroes IV? : 06 Grudnia 2011, 15:27:03
Piękno tej części Herosów polega właśnie na jej indywidualnej mechanice. W żadnej innej części nie można konstruować armii w taki sposób ja w HIV. Myślę że z czasem będzie jak z obrazami Picassa. Na początku uznawano jego dzieła za bohomazy a po latach są warte miliony:).
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry