Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 17    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe rasy do serii HoMM. (Czytany 92998 razy)
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #180 : 17 Czerwca 2010, 19:13:55 »
 :haha: udało Ci się mnie rozśmieszyć  :lol:
A bohater to może być wykładowca...


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #181 : 17 Czerwca 2010, 19:16:01 »
 Bohater to matematyk, właściwie. Mój ojciec twierdzi, że matematyka to królowa nauk.


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #182 : 17 Czerwca 2010, 19:21:46 »
No cóż... Powiem że udała ci się ta Rasa Kluseczko, ciekawa i rozśmieszająca, może by tak dorobić jeszcze fotki, ilustracje i będzie w pełni Herosowa ;D

Jak wiadomo Matma to Królowa nauk, potem jest fizyka i język Ojczysty.


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #183 : 17 Czerwca 2010, 19:32:35 »
O bosz...  ;D
Liczba Pi...
Student...
Faust...
Trochę namieszałaś bo jako pierwszy poziom podajesz nauczycieli, a 3 czy 4 jako wchodzenie w szczegóły... :P A taki student to chyba na pierwszym powinien być... ^_^
Ale te skille...  ;D już sobie wyobraziłem swojego dyrka rzucającego kredą w takiego czarciego lorda... ;D niezapomniany widok...


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #184 : 17 Czerwca 2010, 19:36:32 »
He he zarąbiste, zwłaszcza Engrish


IP: Zapisane
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #185 : 17 Czerwca 2010, 19:46:47 »
Najlepsza rasa jaką wdziałem a przejrzałem Wszystkie tematy dotyczące nowych ras ocena najwyższa jaka może być :)


IP: Zapisane
kluseczka

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 878


Zobacz profil
« Odpowiedz #186 : 17 Czerwca 2010, 20:15:21 »
@Wujek Loczek - nie mogę dać zdjęć, bo moi nauczyciele będą narzekać, że zamieszcza ich w internecie. Fizyków chciałam dodać, ale uznałam, że to będzie zbyt okrutne dla biednych graczy. Polonistów przecież mam, na czwartym poziomie.
 @Pablossd - nie, nie namieszałam. To jest zamierzone. Nauczyciel jest pierwszego poziomu, bo to podstawowa jednostka funkcjonująca w większości placówek naukowych. Studenci (a przynajmniej tych, którzy znam) mają znacznie większą wiedzę od takich nauczycieli z podstawówek czy gimnazjów co swoje kwalifikacje zawodowe zdobywali w zamierzchłej przeszłości. Poza tym, zbyt kocham studentów by ich tak poniżać. Ave Johny!


IP: Zapisane
The universe speaks in many languages, but only one voice.
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #187 : 17 Czerwca 2010, 20:33:41 »
Kluseczka ma rację, dzisiejszy student wie więcej niż nauczyciel co 20 lat temu dostał pracę.
Bohater: Schabowy (nazywają go tak, bo żona robi mu do pracy kanapki ze schabowym)
Początkowe umiejętności: Matematyka zaawansowana (tak, on uczy matmy), dodawanie i odejmowanie.


IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #188 : 17 Czerwca 2010, 20:45:22 »
Hadrian, nie obchodzi mnie o jakim klimacie myślałeś tylko to że zrobiłeś kopie orków. Takie same okrzyki, taki sam rozkład jednostek, taki sam styl gry, nawet orientalna stylistyka sądząc po twoim Metinie.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Tieru96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23


Pijta sprajta, bądź bambucha!

Zobacz profil
« Odpowiedz #189 : 18 Czerwca 2010, 17:35:48 »
Być może było już coś podobnego, ale nie mam czasu na nadrabianie całego tematu (jestem tu nowy :niepewny:).

Wyspa – Walkiria
(atak, siła czarów)

Motto: „Uderz zanim zdążą się odezwać”

Charakterystyka:

Społeczeństwo: amazonki
Kolory: niebieski, lazurowy, zielony
Bóstwo: Shalassa – smoczyca wody
Filozofia: „Niezależność to potęga, zależność tylko od smoczych wody – większa potęga i przyjemność”
Królestwo: Talracja – Królestwo Siedmiu Wysp
Stolica: Terperakles – Siódma Wyspa
Symbole: Łuk, Bliźnięta

Opis:

Amazonki to ludzkie kobiety mające dość zależności od mężczyzn. Są bardzo agresywne, jednocześnie starają się żyć w zgodzie z naturą. Co jakiś czas wyruszają do innych państw, aby ”upolować” mężczyznę, z którym zachodzą w ciążę. Jeśli urodzi się chłopiec zabijają lub okaleczają go, a jeśli dziewczynka, przyjmują pod swoją opiekę ucząc sztuki wojennej. Amazonki mają bardzo dobry stosunek do elfów (mrocznych i z zamku sylvan). Pierwsze podziwiają za kobiety, które dominują w tamtej frakcji, drugie za zgodę z naturą. Jednak gdyby miały wybierać po której stronie stanąć, nie zdecydowałyby się.

Historia:

985 RSS: Potężna czarodziejka, Lacus, specjalizująca się w magii opartej na wodzie, ma dość ciągłego poniżania kobiet. Zbiera wszystkie popierające ją z dwóch frakcji i dociera do siedmiu wysp. Zakłada tu królestwo. Uczy inne kobiety tego co ona sama potrafi. W zamian szczęśliwe kobiety odpłacają się tym samym.

995 RSS: Królestwo Siedmiu Wysp zostało już dawno przerysowane na mapę. Amazonki kontynuują ekspansję. Trafiają na następną wyspę. W przeciwieństwie od innych, ta wyspa jest pokryta skałami lawy.

999 RSS: Resztka zwiadowczyń wraca do swoje ojczyzny. Informują Lacus o siedzibie demonów.  Królowa wysyła swoją córkę, Fortunę, aby przybyła z posiłkami zdolnymi rozbić demony. Tutaj zaczyna się kampania Polis.

Wygląd miasta:

Jezioro na którym położone są malutkie wysepki, zabudowane w zależności od poziomu miasta. Chatki z bali. Dużo skał, łąk i wodospadów. Łza Ashy (Posąg Menady – Strażniczka Smoczycy Wody) to złoty posąg ze szmaragdowymi oczami.

Talent rasowy:

Gniew – podczas bitwy każda jednostka z Polis otrzymuje po jednym losowym bonusie.
Zaawansowany Gniew - podczas bitwy każda jednostka z Polis otrzymuje po dwa losowe bonusy.
Ekspercki Gniew - podczas bitwy każda jednostka z Polis otrzymuje po trzy losowe bonusy.
Furia – bonusy są dwa razy silniejsze.

Gniew Wody – zawsze podczas bitwy jedna jednostka wroga będzie otrzymywać większa obrażenia (dwa lub trzy razy większe). Nie wiadomo jednak która to jednostka.
Róg Bojowy – bohater otrzymuje specjalną zdolność bojową podnoszącą na pewien czas morale, inicjatywę, atak i szczęście jego oddziałów.
Błogosławieństwo Wody – bohater przyznaje jednostce dwa losowo wybrane błogosławieństwa.
Róg Zapomnianych Bohaterów – zdolność Róg Bojowy otrzymuje dodatkowy efekt w postaci przyzwania dodatkowej, silnej jednostki (wygląda jak bohater). Ponowne użycie tej zdolności leczy 10% straconych punktów życia jednostki. Po bitwie jednostka znika. Siła jednostki zależy od wielkości armii.

Atak >> Łucznictwo, Zima Stal, (Gniew Wody), Kara Boska
Dowodzenie >> Werbunek, (Róg Bojowy), Aura Szybkości, Boskie Przewodnictwo
Magia Przywołania >> Mistrz Przywołania, Równowaga Żywiołów, (Błogosławieństwo Wody), Wojownicy Wody

Jednostki:
1. Pikinierka >> Strażniczka/Włóczniczka (Magazyn Broni >> Plac Szkoleniowy)
2. Satyr >> Satyr Szaman/Czarny Satyr (Polana >> Skała Przywódców)
3. Łuczniczka >> Myśliwa/Łowczyni (Wysepka >> Dębowa Wysepka)
4. Meduza >> Królewska Meduza/Gorgona (Siedlisko Meduz >> Siedlisko Gorgon)
5. Czarodziejka >> Animatorka/Wiedźma Morska (Kaplica Wody >> Sanktuarium Wody) 
6. Bachantka >> Wielka Bachantka/Menada (Jaskinia Bogów >> Grota Bogów)
7. Smok Wody >> Lewiatan/Smok Morski (Jeziorko >> Rzeka)

Pikinierka

Atak   3   Ini.   8   Kosz.   55
Obro.   3   Pręd.   5   
Obra.   3   Mana   0   
P.Ż.   10   Strz.   0   Przy.   8

Pikinierki to lekka piechota Królestwa Amazonek. Posiadają długą broń dzięki której atakują na odległość 1 punktu ruchu, nie zbliżając się do wroga i nie dając przy tym szans na kontratak.

Długa broń

Strażniczka

Atak   4   Ini.   10   Kosz.   90
Obro.   4   Pręd.   6   
Obra.   3   Mana   0   
P.Ż.   13   Strz.   0   Przy.   8

Niewidzialność, Zasadzka

Strażniczki kochają swoje wyspy i znają każdy ich zakątek. Przechodzą przez szkolenia szpiegowskie. Dzięki temu potrafią wtopić się w otoczenie i zastawiać zasadzki osłabiające wroga.

Włóczniczka
Atak   4   Ini.   10   Kosz.   90
Obro.   3   Pręd.   6   
Obra.   3-4   Mana   0   
P.Ż.   14   Strz.   0   Przy.   8

Długa Broń, Wyniszczające Rany

Szkolenie na włóczniczkę jest bardzo ciężkie. Skupia się na zadawania ran z których nie łatwo wyjść. To czyni je szanowanymi wojowniczkami.

Satyr

Atak   3   Ini.   11   Kosz.   100
Obro.   3   Pręd.   5   
Obra.   4-6   Mana   0   
P.Ż.   14   Strz.   0   Przy.   7

Satyry to dzikie stworzenia będące zagrożeniem dla wrogów w większych ilościach. Tradycje wojenne są dla nich bardzo ważne i przekazywane z ojca na syna. Początkowo walczyli z Amazonkami. Skończyło się to jednak szybko, gdyż wiedzą o swoich możliwościach, które z pomocą Amazonek się zwiększają.

Satyr Szaman

Atak   3   Ini.   13   Kosz.   150
Obro.   5   Pręd.   5   
Obra.   4-7   Mana   12
P.Ż.   16   Strz.   0   Przy.   7

Rzucający Czar: Wytrzymałość

Najinteligentniejsi z satyrów zostają szamanami. Pomimo iż potrafią czarować, nie zapominają o swoich zdolnościach walki. Szamani zostają często przywódcami plemion satyrzych. Niektórzy mają nawet większe ambicje – satyry wierzą, że kiedyś będą potężniejsze od swoich sojuszniczek.

Czarny Satyr

Atak   5   Ini.   14   Kosz.   150
Obro.   4   Pręd.   6   
Obra.   6-8   Mana   0   
P.Ż.   14   Strz.   0   Przy.   7

Szturm

Czarni satyrzy to dziksi kuzyni satyrów. Jeśli zobaczysz satyrów z czarnym futrem, wtedy zostaje tylko jedna rzecz – schować się lub szykować się do walki. Zalecana jest pierwsza opcja.

Łuczniczka

Atak   4   Ini.   12   Kosz.   140
Obro.   3   Pręd.   5   
Obra.   6-12   Mana   0   
P.Ż.   21   Strz.   12   Przy.   6

Fortuna

Amazońskie łuczniczki znane są na całym świecie nie tylko ze swojej siły, ale również ze swojego szczęścia. Jeszcze żadnej nigdy nie udało się pechowo trafić. Mówią, że to dzięki codziennemu 3-godzinnemu treningowi. Jednak jest to również zasługa smoczej bogini Shalassa, do której łuczniczki modlą się tyle samo co trenują.

Myśliwa

Atak   5   Ini.   12   Kosz.   200
Obro.   3   Pręd.   5   
Obra.   6-12   Mana   0   
P.Ż.   25   Strz.   12   Przy.   6

Fortuna, Pełna Skuteczność w Walce z Dystansu

Łuczniczki, którym udało się awansować przechodzą próbę celu. Muszą umieć zestrzelić jabłko z dużej odległości. Mało która przechodzi przez tą próbę, najlepsze jednak mogą liczyć na szacunek nawet czarodziejek, na który ciężko pracowały.

Łowczyni

Atak   4   Ini.   13   Kosz.   200
Obro.   3   Pręd.   5   
Obra.   5-9   Mana   0   
P.Ż.   25   Strz.   12   Przy.   6

Fortuna, Podwójny Strzał

Królowa stworzyła nowy rodzaj oddziału. Łowczynie dzięki próbie szybkości uczą się przydatnych umiejętności które pozwolą im przetrwać i w czasie pokoju, i w czasie wojny.

Meduza

Atak   8   Ini.   11   Kosz.   300
Obro.   8   Pręd.   6   
Obra.   6-13   Mana   0   
P.Ż.   40   Strz.   0   Przy.   4

Duża Istota, Zamiana w Kamień

„Nie patrz w oczy meduzie”. Niby podstawowa zasada. Gorzej w praktyce. Wielu nieszczęśników Zapomniało o tym. Do dziś czekają na wybawienie jako skały.

Królewska Meduza

Atak   8   Ini.   11   Kosz.   450
Obro.   10   Pręd.   6   
Obra.   7-14   Mana   0   
P.Ż.   60   Strz.   0   Przy.   4

Duża Istota, Zamiana w Skałę Magmy

Meduzy, które przebywają zbyt długo na złożach siarki, otrzymują przydatną zdolność. Nieszczęśnik zamieniony w skałę dodatkowo otrzymuje obrażenia od ognia.

Gorgona

Atak   9   Ini.   12   Kosz.   450
Obro.   10   Pręd.   6   
Obra.   6-13   Mana   0   
P.Ż.   60   Strz.   0   Przy.   4

Duża Istota, Zamiana w Skałę, Wyniszczanie

Nawet swoim największym wrogom nie powinno się życzyć spotkania z gorgoną. Jeśli zostaniesz zamieniony w skałę, to módl się o cud. Twoje ciało będzie powoli wyniszczane, aby ułatwić robotę gorgonom.

Czarodziejka

Atak   14   Ini.   10   Kosz.   600
Obro.   12   Pręd.   4   
Obra.   12-17   Mana   5   
P.Ż.   50   Strz.   7   Przy.   3

Strzelec, Rzucający Czar: Lodowy Pocisk

Piękno, inteligencja, zabójczość – to skojarzenia dokładnie opisujące czarodziejkę.  Czarodziejki kochają zasypywać wroga gniewem smoczycy wody w imię Królestwa Siedmiu Wysp. Dopóki są czarodziejki, królowa może spać spokojnie.

Animatorka

Atak   18   Ini.   11   Kosz.   850
Obro.   16   Pręd.   5   
Obra.   17-20   Mana   18   
P.Ż.   80   Strz.   7   Przy.   3

Strzelec, Rzucający Czar: Widmowe Zastępy
Animatorki ćwiczą przy każdej okazji – nawet w życiu codziennym. Podczas gdy one oddają się modlitwie lub przyjemnościom, ich kopia robi zakupy, sprząta lub gotuje. Dlatego rzadko się widzi Animatorkę przy pracy.

Wiedźma Morska

Atak   17   Ini.   11   Kosz.   850
Obro.   17   Pręd.   5   
Obra.   17-20   Mana   17   
P.Ż.   80   Strz.   7   Przy.   3

Strzelec, Rzucający Czar: Przywołanie Żywiołów

Czarodziejki uczą się przywoływania. Jeśli nie zamierzają kopiować sojuszników, wolą przywołać parę żywiołaków wody. I tak mają jakiegoś służącego.

Bachantka

Atak   23   Ini.   11   Kosz.   1300
Obro.   16   Pręd.   6   
Obra.   16-20   Mana   0   
P.Ż.   100   Strz.   0   Przy.   2

Duża Istota, Teleportacja, Rozłóż Atak

Bachantka jest to silniejsza kuzynka nimfy. Odziedziczyła po niej umiejętności, jednak atak nimfy to muśnięcie  w porównaniu z atakiem Bachantki.

Wielka Bachantka

Atak   24   Ini.   11   Kosz.   1700
Obro.   17   Pręd.   6   
Obra.   21-26   Mana   0   
P.Ż.   120   Strz.   0   Przy.   2

Duża Istota, Teleportacja, Rozłóż Atak, Odporność na Magię Opartą na Żywiole Ziemi, Kamienny Pocisk

Wielkie Bachantki często kończą bitwę, zanim się rozpocznie.  Mogą one rzucić Kamienny Pociskiem zmiatającym z powierzchni  ziemi każdego, kto znajdzie się w polu rażenia.

Menada

Atak   23   Ini.   10   Kosz.   1700
Obro.   17   Pręd.   7   
Obra.   20-24   Mana   0   
P.Ż.   120   Strz.   0   Przy.   2

Duża Istota, Teleportacja, Rozłóż Atak, Odporność na Magię Opartą na Żywiole Wody, Wodna Implozja

Menady znane są z uczestnictwa w wojnie smoków. Za pomoc, Shalassa dała im nową umiejętność i zaczęła bronić przed wrogimi czarami. Teraz Menady to zabójcza broń Amazonek.

Smok Wody

Atak   25   Ini.   9   Kosz.   2700+1kl.
Obro.   34   Pręd.   6   
Obra.   45-50   Mana   0   
P.Ż.   230   Strz.   0   Przy.   1

Żywiołak, Teleportacja, Aura Przyspieszenia, Odporność na Magię Opartą na Żywiole Wody

Smoki Wody to bardzo szczodry podarunek od Shalassy za wierność. Smoki Wody budzą lęk i szacunek wśród wrogów, za to sojusznicy atakują wrogów znacznie szybciej.

Lewiatan

Atak   30   Ini.   9   Kosz.   3400+2kl.
Obro.   42   Pręd.   6   
Obra.   45-50   Mana   0   
P.Ż.   290   Strz.   0   Przy.   1

Żywiołak, Teleportacja, Aura Przyspieszenia, Aura Spowolnienia, Odporność na Magię Opartą na Żywiole Wody

Ulepione z oceanów Lewiatany to nie tylko świetny sojusznik zdolny do motywacji innych, ale i okropny wróg, spowalniający wszystkich, którzy staną mu na drodze.

Smok Morski

Atak   30   Ini.   9   Kosz.   3400+2kl.
Obro.   42   Pręd.   6   
Obra.   20-30   Mana   0   
P.Ż.   300   Strz.   0   Przy.   1

Żywiołak, Teleportacja,  Odporność na Magię Opartą na Żywiole Wody, Odporność na Magię Opartą na Żywiole Powietrza, Uderzenie  Burzy

Smoki ulepione z wód morskich są potężniejsze o przydatną umiejętność pozwalającą na kontrolowanie błyskawic. Dodatkowo są odporne na żywioły, z których się składają.

Umiejętności jednostek:

Długa Broń – jednostka atakuje na odległość 1 pola, nie otrzymując kontrataku.
Zasadzka – jednostka może zastawić zasadzkę, która spowalnia lub zadaje niewielkie obrażenia wrogowi.
Fortuna – to samo co odwaga, tylko, że ze szczęściem.
Zamiana w Kamień – jednostka atakując może zamienić wroga w kamień. Jednostka zamieniona w kamień ma 1%-15% na zakończenie działania zdolności. Jeśli jednostka zamieniona w kamień zostanie zatakowana, zdolność przestaje działać.
Zamiana w Skałę Magmy – to samo co wyżej, ale zadaje dodatkowo obrażenia od ognia.
Wyniszczanie – co turę jednostka zamieniona w kamień traci określoną ilość pkt. obrony, ataku, prędkości lub inicjatywy. Prędkość i inicjatywa nie spada poniżej 1, atak i obrona poniżej 0.
Kamienny Pocisk – strzał taki sam jak u magów, zadający obrażenia od ziemi. Ilość obrażeń jest równa ilości normalnych zadawanych obrażeń jednostki.
Wodna Implozja – wybrana jednostka otrzymuje obrażenia od wody. Jednostki obok otrzymują połowę obrażeń od wody.  Ilość obrażeń jest równa ilości normalnych zadawanych obrażeń jednostki.



« Ostatnia zmiana: 28 Czerwca 2010, 14:56:49 wysłane przez Tieru96 » IP: Zapisane
Jak dobrze znów wdychać spaliny miasta!!!
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #190 : 18 Czerwca 2010, 18:05:54 »
rasy takiej nie było a jeśli mam ją skomentować to szczerze się przyznam że mi się średnio podoba, czemu?Bo jest tu sporo nie pasujących lub bezsensownie wymyślonych nazw typu Czarodziejka i czarodziejka Amazonka, to czarodziejka nie jest amazonkom?Albo łuczniczka,amazonka i łowczyni,to podstawa i alternatywa już nie amazonki?I to samo tyczy się innych jednostek bo niby z 21 jednostek tylko 2 można nazwać amazonkami a amazonki to rasa główna, sam chyba przyznasz że trochę bezsensu zwłaszcza biorąc to pod uwagę:
Czarodziejka

Atak   14   Ini.   10   Kosz.   600
Obro.   12   Pręd.   4   
Obra.   12-17   Mana   5   
P.Ż.   50   Strz.   7   Przy.   3

Strzelec, Rzucający Czar: Lodowy Pocisk

Piękno, inteligencja, zabójczość – to skojarzenia dokładnie opisujące czarodziejkę.  Czarodziejki kochają zasypywać wroga gniewem smoczycy wody w imię Królestwa Siedmiu Wysp. Dopóki są czarodziejki, amazonki mogą czuć się bezpiecznie.

To że dwie Amazonki na polu czują się bezpieczne jeśli damy do armii ulepszenie tej jednostki zamiast innej warto umieszczać w opisie :niepewny:.


IP: Zapisane
Tieru96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23


Pijta sprajta, bądź bambucha!

Zobacz profil
« Odpowiedz #191 : 18 Czerwca 2010, 18:16:35 »
Faktycznie trochę "masło maślane". :rolleyes:
KLIENT NAĆ PANNNNY!!!
Prosię... Ehm! Proszę o więcej porad!
I jeszcze o zgłaszanie literówek! (Nienawidzę błędów ortograficznych!!! >:()


« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2010, 18:35:18 wysłane przez Tieru96 » IP: Zapisane
Jak dobrze znów wdychać spaliny miasta!!!
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #192 : 18 Czerwca 2010, 21:29:16 »
zmień kolor z czerwonego na jakiś inny bo czerwony jest zastrzeżony dla adminów!


IP: Zapisane
Agrael II

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 123

Pastafarianin

Zobacz profil
« Odpowiedz #193 : 18 Czerwca 2010, 21:35:24 »
wilk111 ma rację, czerwony jest zastrzeżony. Lepiej przeczytaj regulamin, bo jak nie to kaplica (nie, że Ci grożę, tylko mówię, jak jest  :niepewny: ). Mi na innym forum dali warna, kiedy odkopałem temat sprzed dwóch miesięcy  :-\
Edit: Amazonki mi się podobają. Jak by coś nie dałeś opisu Morskiemu Smokowi.
Edit2: I nie napisałeś, co robi Uderzenie Burzy.


« Ostatnia zmiana: 18 Czerwca 2010, 21:40:14 wysłane przez Agrael II » IP: Zapisane
Chwała Latającemu Potworowi Spaghetti!
Tieru96

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23


Pijta sprajta, bądź bambucha!

Zobacz profil
« Odpowiedz #194 : 18 Czerwca 2010, 22:52:29 »
Uderzenie burzy jest przy Władcy Burz czy jakoś tak. A co do Smoka i czerwonego to dzięki, poprawię!
Tak po za tym, to może jest to w regulaminie, ale nie zauważyłem - co to za gwiazdki pod moim nickiem?


« Ostatnia zmiana: 19 Czerwca 2010, 17:02:24 wysłane przez Tieru96 » IP: Zapisane
Jak dobrze znów wdychać spaliny miasta!!!
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 17    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.066 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry