O Cepek, jakbyś powiedział to razem byśmy poradniki pisali xD. Ważne jest abyś pokonał smoki, te które są w miejscu gdzie Girlaen sie pojawia. pokonanie ich ma spore znaczenie
1 - nie mają bonusu z bohaterem bo sa neutralne
2 - jest ich mniej niż z Girlaenem
No a jak cepek dał to i ja dam swój xD... łap
Cele misji
- Przekrocz granicę
- Zajmij wszystkie miasta elfów
- Pokonaj Gilraena
- Zabij druidów
- Agrael musi przeżyć
Jako że ta misja sprawia bardzo dużo kłopotów powstał ten specjalny poradnik specjalnie na prośbę użytkowników. No to zaczynamy...
Jako bonus do tej misji weź rogate demony gdyż inne demony zaraz zginą po pierwszej walce.
Rozpoczynasz mając u swego boku Agraela oraz zamek na południowym zachodzie (1). Agraela skieruj do zamku. Ten rozbudowuj systematycznie, ale najpierw zbuduj urodzisko impów, a te dodaj do armii demona. Teraz udaj sie do na północ od zamku do bożka fortuny, za wchód od zamku po impy oraz na południe po rogate demony i do flagi. Teraz wróć do zamku by ulepszyć impy. Jeśli możesz zbuduj budynek z demonami a jeśli nie możesz targowisko.
Tak wzmocniony rusz drogą na wschód, tam będzie wrogi bohater, garnizon niepilnowany i granica. Stocz walkę z bohaterem. Uważaj przy tym żeby nie stracić zbyt dużo wojska. Na początku napisałem żebyś wziął demony gdyż rogaty demon i koszmar byłyby pierwszorzędnym celem wroga. A tak to demonów prawie nie ubywa. W poprzednim poradniku pisało żebyś nie atakował zamku (2a). Jest to dobra rada ale ja znalazłem coś łatwiejszego. Zaatakuj ten zamek jeśli masz czym. Czemu tak a nie inaczej? Z tego względu iż zamek inferno nie dysponuje pełną armią, i zarabia tylko +1000 złota dziennie, zaś zamek sylvan może mieć Kapitol oraz mieć nawet smoki. W takim układzie masz dwie możliwości - albo będziesz miał w armii swoje ulubione demony ale mało demonów i mało kasy - - albo będziesz miał a armii"po łąkach skaczące elfie syny" i dużo złota i silną armie - sam wybierasz. Nie zależnie co wybierzesz i tak opisze tą drugą opcje gdyż da pierwsza już jest opisana w normalnym poradniku. Toteż w zamku inferno kup bohatera. Daj mu armie jaką masz w zamku, a jeśli nie masz to ją zrób. Póki zamek elfów nie będzie gotowy armie weźmiesz z zamku (1) a drugi bohater będzie tragarzem. Gdy uzbierasz armie, pozwiedzaj Agraelem okolice i zdobądź kopalnie. Pomarańczowy klucznik(okolice 4) nie będzie potrzebny skoro robisz armie sylvan, toteż poco tracić armie na strażników. Całe południe powinno być już twoje (odkryte, kopalnie zdobyte, surowce pozbierane). Ważnym jest aby każdą skrzynie na złoto zamieniać dopóki nie będzie kapitolu. Gdzieś 2 tygodnie do trzech po ogarnięciu południowej mapy pojawi sie Gilraen (u mnie sie pojawił w takim okresie mniej więcej). Jak zauważyłeś ma on w armii smoki. Te smoki sie do niego przyłączyły więc możesz je pokonać sam to będziesz miał łatwiej z wrogiem. Jest ich na normalnym poziomie 11 - 12. Toteż nie mało. Ale lepiej pokonać je jak są same niż jak są doładowane bonusami jakie daje bohater. Sam Gilraen ma niewielka armie. Pokonasz go z łatwością (o ile nie ma wspomnianych wcześniej smoków). Gdy sie z nim uporasz masz praktycznie już tylko z górki. Bohater który robił za tragarza niech ma armie inferno i pilnuje zamku sylvan zaś Agrael obsiany elfami niech ruszy na zamek na wschodzie (2b) zajmie go i traktem północnym idzie na zachód na zamek (2c). Pokonaj go i poszukaj niedobitków wroga kręcących sie tu i ówdzie. Jeśli nie ma już zielonego to uzupełnij armię i udaj sie na druidy (3) i pokonaj je. Wejście do druidów jest od północy, pilnują go enty. Pokonaj je, zejdź na południe od nich zabij druidów i zakończ misje sukcesem. I po krzyku Mrugnięcie
Autor: Khaziu