Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 36    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM V: Skull of Shadows (SoS) [MOD] (Czytany 200423 razy)
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 31 Sierpnia 2014, 23:08:26 »
Dawca raczej kojarzy się z czymś żywym. Uciekło mi wtedy jeszcze inne pasujące słowo - rezerwuar. Poza tym, mógłbyś to nazwać też fontanną, źródłem, żyłą, no pomysłów mnogo, bo przyznam że ten dawca mi zwyczajnie nie pasuje do tego niestety.


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 01 Września 2014, 16:38:30 »
Spokojnie wszystkie nazwy wymyślam na szybko więc z chęcią wysłucham waszych opinii i pozamieniam ;D

Co do jaszczurka wykorzystam propozycję Huntera może Silvarg Pustoszyciel, a maszynka Generator Many?

Dzisiaj dorzucam bohatera kampanii;) Patrz 1 post.


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 01 Września 2014, 17:34:03 »
Mógłbyś pokazać Tier 6 Cytadeli i portrety jednostek Zagajnika? ;).


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 02 Września 2014, 20:34:20 »
@Up
Wszystkie jednostki Cytadeli można zobaczyć w innym temacie dotyczącym konkretnie tego miasta.
Natomiast co do ikonek zostaną dodane najpewniej jak większość jednostek tego miasta ujrzy światło dzienne;p

Nowy bohater dodany ;)



IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 03 Września 2014, 00:45:42 »
Zakłóczacz, a nie Zakłuczacz ;)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 04 Września 2014, 16:11:23 »
@Up
Poprawione :niepewny:

No to ostatni lv 7:P
Tym razem podstawka Yeti




IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 04 Września 2014, 19:51:27 »
Yeah wreszcie zobaczymy yeti :) Czy ta gęba to wyjęta z plików z dzikich hord?


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 12 Września 2014, 14:54:25 »
No dobra ostatnio nie wstawiałem zdjęć, bo chciałem najpierw to skończyć ;>
Myślę, że przyszedł czas by opowiedzieć o planach związanych z tym modem.

SoS będzie modem wprowadzającym trzy miasta i dodającym do nich kampanię. Jednak nie będzie to jedyny taki mod. Podobnie jak KC będzie składał się najprawdopodobniej z trzech części (wiadome trylogia nieodzowny składnik polskiej kultury :D). Podobnie jak i pierwsza część następne będą wprowadzały nowe miasta łącznie z kampaniami. Druga doda kolejną trójkę, a ostatnia wprowadzi ostatnie dwa miasta. Jak łatwo policzyć w planuję zastąpić wszystkie miasta:P Oczywiście spróbuję też niejako stworzyć możliwość do grania starymi rasami (Już w pierwszej części będzie można grać ulepszeniami z każdej rasy jako jednostki neutralne, później pewnie wrzucę je do miast, które będą działały podobnie jak Warownia).
Skoro mamy tą część już za sobą chciałem się czymś pochwalić. Mam nadzieję, że wynagrodzę wam tym samym tydzień ciszy.


Tam tadam :P Nowe rasy jakie zostaną wprowadzone w drugim dodatku.
Dorzucam również czempionów dla lepszego podglądu (Możliwe że drobne elementy ulegną później zmianie)

Znane już miasto piratów w całkowicie odmienionej formie (Jednostki będą się jednak znacznie różniły od poprzedniej wersji 8))


Miasto będzie położone na wyspie;P

Kraken (ulepszenie) ;D


Tutaj może zaznaczę w jaki sposób będzie się poruszał, bo chyba jest taka potrzeba :P

Ten wir pod jednostką to swego rodzaju zaklęcie działające na podobnej zasadzie co ruchome piaski (zmienia położenie). Tak więc to co widzimy to tylko fragment krakena. Podczas zmiany położenia "zanurza się" w magicznym jeziorku i w ten sposób razem z otaczającą go wodą zostaje przetransportowany w inne miejsce.


Następnie coś na co wielu czekało. Miasto maszyn w nieco zmienionej formie (Zobaczymy tutaj głównie maszyny parowe zasilane "magicznym" paliwem)



Na lv7 zobaczymy smocze działo (lepiej?;P), mam nadzieję że się podoba. Jak się pewnie domyślacie będzie to strzelec. A tak apropo paliwa zdradzę tylko, że jest związane z tymi kryształkami na jednostce.


Ostatnie miejsce zajmują mroczni kuzyni nag z Hashimy, nagi z Sayamy wspomagane przez starych dobrych znajomych ;)


Wersja z ciemnymi skałami (która lepsza?)


Co do sojuszników mam nadzieję, że poznajecie. Lv7 ulepsz

(trochę go odchudziłem, ale za dużo się nie dało)

Oczywiście jeszcze trochę upłynie zanim te rasy będą skończone. Potraktujcie to bardziej jako zapowiedź tego co czeka was w przyszłości ;D

Co do dwóch ostatnich raz nie zobaczycie ani Sanktuarium (już będzie miasto nag) ani Warowni :P

Od przyszłego tygodnia wracam do screenów z jednostkami i zacznę od 1 lv.

@Andre94nt
Nom jest to głowa śnieżnej małpy :P


« Ostatnia zmiana: 14 Września 2014, 14:53:08 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #68 : 12 Września 2014, 18:56:40 »
Pragnę szczerze pogratulować pomysłów i wykonania miast, jednostek itp.. wszystko wygląda naprawdę świetnie, szczegółowo dopracowane elementy, nawet screeny pokazujące miasto wyglądają rewelacyjnie..  naprawdę wielkie gratulacje, szacunek i podziw.. zastanawia mnie głównie skąd bierzesz czas (wiem mniej więcej ile zajmuje stworzenie czegoś takiego) na to wszystko... jeszcze raz gratuluje i powodzenia w dalszych pracach. ;)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 15 Września 2014, 17:41:52 »
@Lord Khorne
Dzięki za uznanie, zwłaszcza gdy pochodzi to od kogoś, który tworzy o wiele lepsze mody od moich ;)
Co do czasu tu się muszę zgodzić trochę nad nim siedziałem. Tak naprawdę pracę już trwają chyba ponad dwa lata. Obecnie pracuję głównie przy mechanice, faktorii i nagach. Reszta miast była z grubsza gotowa od pewnego czasu;)

Screen na dzisiaj to lv1 elfów Szroniaki (ulep)

Szroniaki to elementale, które powstały na potrzeby wielkiej wojny z nagami. Zastąpiły trzon armii w celu zminimalizowania ofiar po stronie elfów.

Wiadomość doklejona: [time]16 Wrzesień 2014, 19:15:19[/time]
Na dzisiaj lv3 (lv2 już był wcześniej)
Płanetnik



Wiadomość doklejona: 18 Września 2014, 19:49:18
Dzisiaj trochę z innej beczki ;D

Mapki oblężeń miast












« Ostatnia zmiana: 18 Września 2014, 19:49:18 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 17 Września 2014, 17:50:41 »
Ładnie to wygląda, ma pewną epickość, ale mury miast są trochę niewyraźne oraz lodowi mają strasznie mało złożona kolorystykę (sam biały, przydałyby się jakieś szczegóły, nieco odbiegające barwą)


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #71 : 17 Września 2014, 18:02:23 »
J'Bergo ma rację. Mury śnieżnego miasta wyglądają jak nieteksturowany model - a reszta to cacy :)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 18 Września 2014, 19:43:18 »
@Up
Zmieniłem światło na mapce więc mury są lepiej widoczne. Dodałem też niebieskie blanki na murze, więc już powinno być ok ;) Nie wiem za bardzo o co chodzi z tym, że są niewyraźne, może to przez mgłę? Poprawiłem im trochę kontrast dla pewności.

Na dzisiaj Wyrocznia lv4



IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 18 Września 2014, 19:56:36 »
Ładne. Tylko zmień, proszę, hosting bo Tynypic ssie i ci z wolniejszym internetem (czytaj: ja) mają problem z załadowaniem pełnowymiarowej wersji zdjęcia (bo ta strona zamiast zwyczajnych directlinków do obrazków, odsyła do swojej podstrony z obrazkiem umieszczonym gdzieśtam, a ze względu m.in. na reklamy, strasznie długo się to wszystko ładuje).

A, BTW kombinowałem jakiś czas temu z oświetleniem i jest to super sprawa - nie załapałem tylko jak wydłużać cienie. Możesz podpowiedzieć? :)

I tak, wiem, że np. na mapce ARENA jest takie oświetlenie, ale nie chce mi się grzebać :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 19 Września 2014, 21:36:32 »
@Hayven
Hmm szczerze mówiąc nigdy cieni nie zmieniałem,bo po co;P
W każdym razie może któreś z tych wpływa na ich długość MaxShadowHeight, ShadowsMaxDetailLength, w każdym razie tak na to wskazuje nazwa. Spróbuj może się uda;) (możesz jest znaleźć w plikach z światłami pod koniec).
A jak podacie dobry hosting (bez zakładania konta) to na niego będę wrzucał;)

No i dodaję następny lv Niedźwiedziołak;P




IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 36    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.153 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry