Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 117152 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #330 : 27 Sierpnia 2010, 14:30:01 »
Szkoda, że nie dało się pozbyć tego anioła, trochę psuje widok miasta jako azylu, ale ujdzie. Reszta bez zarzutu.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #331 : 27 Sierpnia 2010, 14:31:10 »
^popieram, pomnik anioła, miejsce rekrutacji wodnych potworów ??

Wiadomość doklejona: 27 Sierpnia 2010, 14:33:44
chociaż usuń mu te skrzydła  ;D


« Ostatnia zmiana: 27 Sierpnia 2010, 14:33:44 wysłane przez DWito11 » IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #332 : 17 Września 2010, 07:09:12 »
Po wielu godzinach ciężkiej pracy udało mi się skończyć vbeta. Co prawda posiada kilka zauważalnych będów ale na ten moment nie potrafię sobie z nimi poradzić. Na razie nie wpisujcie tutaj tych bugów jakie znajdziecie, wkrótce będzie do tego temat. Na razie dobrze się bawcie i zasysajcie!!!

Wersja BETA do pobrania  ;D
http://www.speedyshare.com/files/24263464/Azyl_vbeta.pak




P.S kto chce ma tu splash (wrzućcie go do folderu z grą, a jak dostaniecie pytanie czy zastąpić dajcie "tak")
http://www.speedyshare.com/files/24264021/splasha2.bmp
A i jeśli ktoś posiada fajną muzykę piracką z szumem morza w tle mógłbym go wykorzystać w modzie.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #333 : 17 Września 2010, 10:49:27 »
Mam dwie propozycje:
1.http://www.youtube.com/watch?v=hkDXNSWJLuo

2.http://www.youtube.com/watch?v=ttQjm-8OITE
Alternatywą do drugiej może być to:
http://www.youtube.com/watch?v=H_RJxWIjcqU&feature=related


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #334 : 17 Września 2010, 15:23:44 »
No mod niezły,(twierdze po artach i pomysłach) muza poprzednika niezła pobrałem i niestety nie wiem co zrobić dać do usermods czy coś? Ale mam jedno ale to, że w mieście nie da się nic skasować bo chodzi mi o posąg anioła ale to jest super mod, a jak będzie robiony nowy to dodam moje pomysły jak bym mógł. Pozdro dla wszystkich  ;) ;) ;)


IP: Zapisane
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #335 : 17 Września 2010, 16:06:30 »
Nie no ładnie Sylan i pomyśleć, że to ja Cię w te mody wpakowałam. xD
Budowle mógłbyś jeszcze trochę bardziej podrasować kolorystycznie, żeby rzeczywiście w projekcie miasto wyglądało na nowe, a nie jako drugie Haven, zresztą rozmawialiśmy o tym.

Bardzo ładnie wyszła tekstura tego niebieskiego smoka, trzymam kciuki za resztę projektu.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #336 : 24 Września 2010, 22:23:14 »
Dodam, że zmieniło się koło umiejętności (Chyba, że Sylan znów coś zmienił, ale w podesłanym mi kilka tygodni temu pliku była też zmiana niektórych wymagań umiejętności)
Otóż, teraz to są wymagane zdolności do zdolności ostatecznej:
Logistyka - Nawigacja - Znajomy Teren - Chwytność
Magia Zniszczenia - Mistrz Ognia - Tajemnice Zniszczenia - Zapłon
Atak - Szał - Prędkość - Straszliwy Atak
Ps - moda należy wpakować do "Data"

EDIT
Postanowiłem wykazać się swoją inicjatywą, i zrobiłem wszystkich ośmiu bohaterów do trybu Pojedynku. Poniższy link wystarczy wypakować do folderu DuelPresents, zaś gdy już włączymy tryb Pojedynku trzeba zaznaczyć opcję "Ustawienia gracza" i dać granice "15001-20000". Wówczas cała ósemka pojawi się, można będzie nią grać, zaś my stracimy jedynie: Garunę (Orkowie), Jhorę (Magowie) oraz Lethosa i Eruinę (Loch).
Jest to wersja beta, i będzie wymagała wielu przeróbek. Zamierzam między innymi:
-Wzmocnić Erwina w zaklęciach (Erwin ma kilka ciekawych zdolności magicznych, ale wszystko idzie się j.bać, gdyż ma tylko 4 Mocy i Wiedzy - zapomniałem mu dodać artefaktów do danych atrybutów)
-Dodać Lili atrybuty (Ma standardową wartość, czyli każdy atrybut na 2)
-Osłabić Yoga (Walczyłem Yogiem z trzeba bohaterami, w każdym pojedynku wygrywał mając średnich rozmiarów armię)
-Zmienić nieco Delitte - pomyliła mi się z Kyrke. Kyrke bowiem jest taką "mroczną bohaterką", i chciałem dać jej takie artefakty jak Płaszcz Cienia Śmierci, Czaszka Markala czy Pierścień Nieskruszonych. Dałem je Delitte, która jest "ogniową bohaterką", i skapnąłem się przy tworzeniu Kyrke, przez co obie bohaterki mają podobne artefakty.
LINK: http://www.speedyshare.com/files/24396517/Paczka_bohater_w.rar

W czasie pojedynków śledziłem też jak się mają jednostki, i wychwyciłem kilka błędów:
-Statystyki Korsarza pomylone ze statystykami Agresora. Agresor ma podobne statystyki Ataku i Obrony, średnią szybkość i inicjatywę itp., zaś Korsarz ma sporo szybkości, dużo Ataku, mało Obrony itp.
-Akolici w biografii mają wspomniane o rzucaniu Lodowym Promieniem i spowalnianiu wrogów, więc tu na myśl nasuwa się czas Spowolnienie. W księdze zaklęć Akolici mają jedynie Lodowy Promień.
-Choć Chimery mają wspomniane w biografii o Nieograniczonym Kontrataku, nie mają takowej zdolności.
-Alternatywa 6. poziomu nazywa się "Kimory", podczas gdy powinna nazywać się "Kikimory".

To tyle, próbuję dalej wyłapywać błędy, ale sądzę, że ostateczna wersja wyjdzie świetnie.


« Ostatnia zmiana: 24 Września 2010, 23:53:23 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Kerr

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82


Jak każdy jest Super, to nikt nie jest

Zobacz profil
« Odpowiedz #337 : 26 Września 2010, 12:33:38 »
Ja osobiście z niecierpliwością czekam na finalną wersje tego moda i właśnie zasysam betę..... :) powodzenia w dalszym wyłapywaniu błędów i oby ta praca wam przyniosła zadowolenie z moda. Pozdrawiam :D


IP: Zapisane
Syn:Mamo masz 5 dych? Mama: Mam 4 dychy, dam ci 3 dychy, masz te 2 dychy i nie zgub tej dychy
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #338 : 28 Września 2010, 16:22:14 »
Z reszty stron tego tematu przyglądałem się wszystkim jednostkom. Czy mi się wydaje czy ich pancerze nie są podobne do tych z Gothica? Jeśli chodzi o moda to jest fajny i czekam na wersję pełną


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Kerr

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82


Jak każdy jest Super, to nikt nie jest

Zobacz profil
« Odpowiedz #339 : 28 Września 2010, 17:32:47 »
A plik z tej bety to gdzie mam wrzucić?


IP: Zapisane
Syn:Mamo masz 5 dych? Mama: Mam 4 dychy, dam ci 3 dychy, masz te 2 dychy i nie zgub tej dychy
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #340 : 28 Września 2010, 17:43:00 »
Do folderu Data, tam się wrzuca pliki .pak :D


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Kerr

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82


Jak każdy jest Super, to nikt nie jest

Zobacz profil
« Odpowiedz #341 : 28 Września 2010, 17:50:32 »
ooo dzięki :D


IP: Zapisane
Syn:Mamo masz 5 dych? Mama: Mam 4 dychy, dam ci 3 dychy, masz te 2 dychy i nie zgub tej dychy
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #342 : 28 Września 2010, 19:50:33 »
Żebyś wiedział jak z Gothic 2 Noc Kruka jak piraci nie ale mod super a można go jeszcze polepszyć ale specjaliści wiedzą jak.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #343 : 28 Września 2010, 20:23:24 »
Według mnie dobrze byłoby:
-Zmniejszyć przyrost tygodniowy 1. poziomu do 9. Czemu? Cóż, należy jak najbardziej zmniejszyć ich przyrost, chyba, że da się zmniejszyć bonus do przyrostu jaki daje budynek zwiększający +6 do przyrostu istot 1. poziomu, gdyż na obecną chwilę razem z Zamkiem się zyskuje 28 istot 1. poziomu, a że Bandyci są mniej więcej jak nieco słabsi Zwiadowcy, to tak jakby się zyskiwało jakieś 23 Zwiadowców tygodniowo. Dlatego też według mnie należałoby zmniejszyć ich przyrost o 2, spróbuję też popatrzeć jak atrybuty im zmniejszyć, by 1. poziom był w miarę wyrównany.
-Na 2. poziomie jedynie trzeba by zamienić Korsarza na Agresora statystykami (Korsarz jest bardziej nastawiony na atak, podczas gdy Agresor ma wyrównaną obronę i obrażenia), ew. troszeczkę zwiększyć koszty.
-3. poziom bez zmian, dobrze wyszedł.
-4. poziom - jedynie Akolitom należałoby dodać Spowolnienie i tyle.
-5. poziom - raczej bez zmian, nie przyjrzałem się jeszcze im zanadto, ale ogółem dosyć wyrównane statystyki. (Jedynie dodać "Ki" do nazwy alternatywy 5. poziomu, gdyż nazywa się Kimora a nie Kikimora)
-6. poziom - raczej bez zmian, jedynie należałoby im dodać umiejętność latania gdyż takowej nie mają.
-7. poziom - też raczej bez zmian.

EDIT

Teraz jeszcze taką jedną rzecz odkryłem... Otóż, Akolici kosztują 300 sztuk złota. Zaklinacz kosztuje 500, a alternatywa... 370.

EDIT 2

Wstawiłem na HeroesCommunity wersję beta (Sorka, że tak bez porozumienia, ale Sylan od dawna jest nieobecny na gg), i jak narazie jeden z userów przedstawił swoje propozycje co do zmian istot:
Poziom 1. - Polecał obniżyć przyrost do 8 lub 9 (Tak jak ja to proponowałem), gdyż statystyki mają podobne do 1. poziomu Lochu który ma przyrost 7.
Poziom 2. - Polecał zmienić zdolności Agresorów, gdyż - według niego - Szał Berserkera nie jest odpowiedni dla szybkiej istoty. Przy okazji zauważył, że Agresorzy i Korsarze mają odwrócone statystyki.
Poziom 3. - Przyrost do 7 albo 8 istot, zwiększenie inicjatywy i umocnienie Grenadierów.
Poziom 4. - Zauważył, że czarodzieje mają brak kar za strzelanie, a sami nie strzelają, a ponadto ulepszenie a alternatywa mają inne koszty.
Poziom 5. - Przyznał, że Szał Berserkera to dziwna zdolność dla istot mających mało obrony (Uwzględnię to przy kreowaniu statystyk) oraz (Tego tekstu nie za bardzo zrozumiałem nawet przy pomocy translatora) że cały 5. poziom powinien mieć zdolność do jadu (Myślałem, że każda z tych istot ma jad, a teraz nie mam czasu by sprawdzić)
Poziom 6. - Jedynie polecał dodać umiejętność lotu.
Poziom 7. - Napisał, iż jedynie zdolność odporności na klątwy jest bezużyteczna, i polecał osłabić jednego ze stworów i dodać Jaszczurze Ukąszenie (Według mnie to dobry pomysł).

Prosiłbym o częstsze odpowiedzi w tym temacie, gdyż potrzebne mi są sugestie innych aby udoskonalić i zrównoważyć te istoty. Jak na razie przewiduję, że trzeba będzie osłabić 1 i 2 poziom, umocnić 3 i 5, dodać lot 6. poziomowi i wzbogacić 7. poziom o nowe umiejętności.l


« Ostatnia zmiana: 02 Października 2010, 23:44:03 wysłane przez Kokoju » IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #344 : 09 Października 2010, 12:26:30 »
Słuchajcie chyba czas wprowadzić kilka usprawnień do moda dlatego się pytam jakie macie sugestie co do tekstu, statów jednostek i zmian poprawy innych rażących elementów gry?


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 20 21 22 [23] 24 25 26 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry