Heh, a czemu nie jaszczury?
1. Już i tak za późno, bo wiele rzeczy jest do piratów zrobione.
lvl 2: Łowca + łeb smoka dark elfów
Chodzi o Wielkiego Łowczego? No to wtedy mielibyśmy elfa ze smoczą głową, nie pasującą rozmiarem. A poza tym byłaby to głowa smoka, a nie jaszczurzego humanoida.
lvl 3: Wojownik/zbrojny + łeb smoka krasnali
Człowiek z magmowato-ognistą głową smoka (Także nie jaszczurzego humanoida)
I tak dalej... I tak dalej...
Tacy z was znawcy reptilionów, że dalej myślicie iż głowa smoka a głowa reptiliona niczym się nie różnią.
Zadanie domowe na poniedziałek: Porównaj łeb smoka i łeb reptiliona
Ludzie: możecie już przestać gadać o tych jaszczurach. Prawda jest taka: nie da się zrobić głowy jaszczuroluda. Jedynie przypomina ją z lekka głowa jaszczura Mrocznego Jeźdźca, ale nie skopiuje się jej przecież 20 razy.
Co do tych szczegółów o piratach, to mam takie pomysły:
Piraci specjalizują się w Wiedzy i Ataku. Każdy pirat ma na starcie:
3 Ataku
1 Obrony
1 Mocy
1 Wiedzy
Z trzech zdolności rasowych piratów jest:
-Łupieżca - Pozwala zyskiwać trochę złota i innych zasobów z walk (Jak zdolność "Łupy Wojenne")
-Szybkie Uderzenie - Bohater wykonuje jeden atak jeszcze przed walką (Tylko atak, nie rzucanie czarów czy używanie zdolności specjalnych). (Zdolność "Agresor" u Kraghta, bohatera Orków)
-Zapał - Piracki odpowiednik rycerskiej "Łaski"
Inne rzeczy o piratach:
-Wygląd "ikonki" piratów - statek na tle fal
-Kolor główny: Lazurowy
-Nazwa miasta: Azyl (Azyl dla przestępców, złodziei, morderców itp)
-Magie: Mroku i Przywołania
Tak swoją drogą, wspadłem na pomysł - może niech Azyl zamienia Akademię? Zdolnością rasową byłoby tworzenie artefaktów dla jednostek (Jakieś pistoleciki, wyrzutnie, mieczyki itp).