Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 117054 razy)
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 13 Marca 2010, 20:07:12 »
Heh, a czemu nie jaszczury?

lvl 1: sam nie wiem.
lvl 2: Łowca + łeb smoka dark elfów
lvl 3: Wojownik/zbrojny + łeb smoka krasnali
lvl 4: Nie wiem jak to dokładnie nazwać, ale możnaby pomalować żyw. wody na beżowo i by był żyw. pustyni czy coś takiego
lvl 5: dark rider z głową czarta (jeździec, nie wierzchowiec)
lvl 6: Ten jaszczur sylana
lvl 7: Dajmy tu smoka pustyni albo coś takiego

Chętnie bym zrobił mody, gdyby nie to, że patch do photoshopa mi nie wchodzi :/


« Ostatnia zmiana: 13 Marca 2010, 20:09:19 wysłane przez Spromultis » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 13 Marca 2010, 21:46:05 »
Cytuj
Heh, a czemu nie jaszczury?

1. Już i tak za późno, bo wiele rzeczy jest do piratów zrobione.

Cytuj
lvl 2: Łowca + łeb smoka dark elfów

Chodzi o Wielkiego Łowczego? No to wtedy mielibyśmy elfa ze smoczą głową, nie pasującą rozmiarem. A poza tym byłaby to głowa smoka, a nie jaszczurzego humanoida.

Cytuj
lvl 3: Wojownik/zbrojny + łeb smoka krasnali

Człowiek z magmowato-ognistą głową smoka (Także nie jaszczurzego humanoida)

I tak dalej... I tak dalej...
Tacy z was znawcy reptilionów, że dalej myślicie iż głowa smoka a głowa reptiliona niczym się nie różnią.
Zadanie domowe na poniedziałek: Porównaj łeb smoka i łeb reptiliona



Ludzie: możecie już przestać gadać o tych jaszczurach. Prawda jest taka: nie da się zrobić głowy jaszczuroluda. Jedynie przypomina ją z lekka głowa jaszczura Mrocznego Jeźdźca, ale nie skopiuje się jej przecież 20 razy.
Co do tych szczegółów o piratach, to mam takie pomysły:
Piraci specjalizują się w Wiedzy i Ataku. Każdy pirat ma na starcie:
3 Ataku
1 Obrony
1 Mocy
1 Wiedzy
Z trzech zdolności rasowych piratów jest:
-Łupieżca - Pozwala zyskiwać trochę złota i innych zasobów z walk (Jak zdolność "Łupy Wojenne")
-Szybkie Uderzenie - Bohater wykonuje jeden atak jeszcze przed walką (Tylko atak, nie rzucanie czarów czy używanie zdolności specjalnych). (Zdolność "Agresor" u Kraghta, bohatera Orków)
-Zapał - Piracki odpowiednik rycerskiej "Łaski"

Inne rzeczy o piratach:
-Wygląd "ikonki" piratów - statek na tle fal
-Kolor główny: Lazurowy
-Nazwa miasta: Azyl (Azyl dla przestępców, złodziei, morderców itp)
-Magie: Mroku i Przywołania

Tak swoją drogą, wspadłem na pomysł - może niech Azyl zamienia Akademię? Zdolnością rasową byłoby tworzenie artefaktów dla jednostek (Jakieś pistoleciki, wyrzutnie, mieczyki itp).


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 13 Marca 2010, 23:45:07 »
Mi nie pasuje ta wiedza ;) . Od kiedy to piraci tacy mądrzy są ? :D


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 14 Marca 2010, 00:11:48 »
Jakieś oprychy wynajęte w karczmach to nie, ale kapitom potrzebna była wiedza o nawigacji, często też o dowódctwie czy nowych lądach. Jakby byli takimi bezmyślnymi wojownikami dla których najważniejsze to krwią upaćkać miecz to by raczej padli ofiarą floty królewskiej.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Gwynbleidd

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 141


We dance like marionettes swaying to the Symphony

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 14 Marca 2010, 00:56:52 »
Teoretycznie wiedza mi pasuje, tyle, że w HOMM wiedza to punkty magi, a raczej to ma nie być rasa wyspecjalizowana w magii.


IP: Zapisane
Grealdin

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 14 Marca 2010, 09:12:04 »
Lewiatany można zrobićprzecież z smoka,odjac nogi,dodac wiecej rogów i spłaszczyć.Dobra zapomniałem o ogniu,to można zrobić...myślałem o krakenie,ale skąd macki i ta gigaszczene...no nie wiem,ew.można z wiwerny lewiatana.Zaraz mogę napisać statystyki jednostek.


« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2010, 12:25:50 wysłane przez Grealdin » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 14 Marca 2010, 09:23:47 »
Cytuj
Lewiatany można zrobićprzecież z smoka,odjac nogi,dodac wiecej rogów i spłaszczyć.

O lol. Nie dość, żę dalej ziewałby ogniem, to jeszcze i tak latałby w powietrzu, i wydlądałby mniej więcej jak kulka i dwie nitki w obu stron.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 14 Marca 2010, 10:27:20 »
Całkiem nieźli bohaterowie, Kokoju, ale ja bym zmienił nieco zdolność u.. no, tego... Galghima - 5% odporności co poziom. Wychodzi na to, że na 15 poziomie będzie już 75%  :P odporności na magię, a są jeszcze takie zdolności od talentów jak ochrona i odporność na magię. Do 2%, ewentualnie 3% można by to znieść   ^_^


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 14 Marca 2010, 11:03:56 »
Dlaczego nie jaszczuroludzie? Już mówiłem, ale powtórzę na hc powstaje już projekt takiego miasta, więc po co drugie a na dodatek nie dość że nie ma odpowiedniej głowy dla nich, to jeszcze można nakładać w herosach(przynajmniej ja tylko tak umiem) dodawać tylko po 1 elemencie, a do jaszczurów potrzebne są 2 głowa i ogon, więc i tak  odpada.

Co do podmianki miasta orków, możliwe iż byłoby dobre, jednak gra na to nie pozwala. Po prostu nie chce czytać nowych modeli. I tak jest z większością miast. Jak na razie tylko inferno w pełni na to pozwoliło, ale mam nadzieję że przystań też.

Co do bohaterów póki co zajmuję się jednostkami i na tym może się skupmy, bo niedługo ten temat zrobi się siedliskiem spamu.

Dodatkowo nadal nikt nie odpowiedział na 2 pytania:
Czy ktoś zrobi im ikonki?
Co w końcu dać na 7( jednak pamiętajcie modeli nie da się zmieniać, tylko kolorować, a jednostka może składać się najwyżej z 2 innych[m.in. dla tego lv6 ma "kopyta").

Ale mimo wszystko fajnie że się udzielacie:)


IP: Zapisane
Gryfion

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 23

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 14 Marca 2010, 11:26:06 »
Ja wpadłem na pomysł że 7lv zrobić z dzikiego cyklopa,dać mu nogi smoka krasnoludów i pomalować na morską zieleń


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 14 Marca 2010, 11:44:08 »
proponuję umieścić teraźniejszy 6lvl na siódmym, a na szósty dać coś jak wcześniej wspomniane cthulu  ;D . chyba najlepszym modelem do tego były, władca burz - zrobić go jakoś na zielono, usunąć ten topór co trzyma...  :D ogień z ręki zniebieszczyć...  ^_^ jakieś macki....   :-\
A jako że piraci to lud morza, w ogólnej grze na lądzie co tydzień powini tracić 5% wojska poniżej czwartego poziomu


« Ostatnia zmiana: 14 Marca 2010, 14:00:34 wysłane przez Pablossd » IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Regeth

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 390


Thor Mit Uns!

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 14 Marca 2010, 12:35:11 »
proponuję umieścić teraźniejszy 6lvl na siódmym, a na szósty dać coś jak wcześniej wspomniane cthulu  ;D . chyba najlepszym modelem do tego były, władca burz - zrobić go jakoś na zielono, usunąć ten topór co trzyma...  :D ogień z ręki zniebieszczyć...  ^_^ jakieś macki....   :-\
A jako że piraci to lud morza, w ogólnej grze co tydzień powini tracić 5% wojska poniżej czwartego poziomu

Nie. Cthuhu jest wielkim pradawnym, powinien być na siódmym lvlu. Wersją podstawową mógłby być Dagon, a ulepszeniem wielki Cthuhu.


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 14 Marca 2010, 14:05:34 »
Tak, ,,potwór o tysiącu macek bez jednej macki" może i zasługuje na 7.lvl, ale sam teraz jak czytam swojego posta sprzed 3 godzin, to trochę się hamuję...  :-\ już łatwiej by było ściągnąć animację poruszania się Davy Jones'a   :P


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Erian

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Magic is most powerful weapon...

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 14 Marca 2010, 14:17:00 »
Co do projektu to szkoda, że tylko Inferno udaje się w całości podłożyć, aczkolwiek gdyby dało radę przystanią to proponuje zrobić "Wolne miasta". Wiem, że pisze troszkę za późno bo piraci są już w wysoko postawionej fazie rozwoju(heh) ale stworzenie "Wolnych miast" byłoby łatwiejsze(chyba) i znacznie bardziej klimatyczne. Po prostu przerobiłbyś kilka jednostek przystani(nie będę się rozpisywał nad tym które tekstury ze sobą łączyć itd.).
Aha a co do piratów to 6 lvl mógłbyś przesunąć na 7 a 6 lvlem lub 5 zrobić Kelpie- Rumak morski(coś w tym stylu) a tekstury to zmora/jednorożec podkolorowane i połączone z żywiołakiem wody(taa niewykonalne :)).


IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 14 Marca 2010, 14:29:42 »
A w ogóle to jak wyglądają te całe lewiatany ? :D


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry