Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 27    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tawerniany projekt!!! (Czytany 117197 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #120 : 19 Marca 2010, 21:49:23 »
Chciałem powiedzieć, że bandyci są całkowicie gotowi i można nimi już grać :)

A i postanowiłem, że z każdym gotowym poziomem będę umieszczał o tym info w pierwszym poście.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #121 : 19 Marca 2010, 22:14:34 »
Hmm... Serafin podał dosyć dobry pomysł na Agresora, wystarczy tylko trochę przerobić.
Można pokombinować z Piratem i Tancerzem Wiatru. Możnaby zmienić kolor jego chusty oraz spodni, dodać krew na ostrzach, na ubraniu, i może też dodać ślady walki (np. gdzieś jakieś rany, pare blizn itp)


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #122 : 19 Marca 2010, 22:39:38 »
Kolejny pomysł mam na Zaklinacza :

-Dać mu takie szaty jak ma szamanka i niech trzyma kostur jakiś najlepiej jak ma walczyć w zwarciu, lecz lepiej by chyba wyglądały te sztylety jednak .


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #123 : 20 Marca 2010, 10:03:16 »
TRZY POZIOMY GOTOWE!!!
(ich obrazki na str 1)

http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,6098.msg96227.html#msg96227


« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2010, 16:46:32 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #124 : 20 Marca 2010, 18:10:22 »
TRZY POZIOMY GOTOWE!!!
(ich obrazki na str 1)

http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,6098.msg96227.html#msg96227

Co do tych agresorów to zrób im ubranie taki postrzępione a te miecze w krwi niech będą w końcu by wyglądali na agresorów [o ile tak można zrobić ]


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #125 : 20 Marca 2010, 18:49:48 »
a zapomniałem czy można zrobić kampanie do tej rasy czy ona jest tylko do wieloosobówki bo jeśli można to ja chętnie się tym zajmę


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #126 : 20 Marca 2010, 19:24:46 »
Oczywiście że można, wystarczy tylko tworzyć jakby kampanie dla Przystani (np podstawiać jednostki przystani, zamek itd), a gdy dołoży się tego moda wszystko zostanie dostosowane do piratów.

Spróbuje zmienić jednak tego alta pirata. Ten lepszy?




« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2010, 20:07:40 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #127 : 20 Marca 2010, 20:50:40 »
Oczywiście że można, wystarczy tylko tworzyć jakby kampanie dla Przystani (np podstawiać jednostki przystani, zamek itd), a gdy dołoży się tego moda wszystko zostanie dostosowane do piratów.

Spróbuje zmienić jednak tego alta pirata. Ten lepszy?

Według mnie ten jest gorszy .

A co kampanii to i ja mógłbym się zająć ^^


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #128 : 20 Marca 2010, 21:13:24 »
Jak dla mnie ten lepszy. Jednakże mam dwie uwagi:
-Aby dodać jakieś elementy krwi u Agresora.
-Zmienić lekko odcienie skóry (nie grzywy) Chimer i Kikimor, gdyż wyglądają one troche jakbyś jednym kolorem je zakolorował.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Erian

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Magic is most powerful weapon...

Zobacz profil
« Odpowiedz #129 : 20 Marca 2010, 22:11:01 »
A to mój pomysł na Mantykore. Na ulepszenie dał bym te pozostałe co stworzyłeś a czarną wywalić bo brzydka :P. A, że zielona(bardziej żółta ale podkolorować można) to można pomyśleć iż nie klimatyczna no ale do jaszczura przypasuje :).


Plus przykładowa ikonka chyba że już je masz drogi sylanie



« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2010, 01:03:59 wysłane przez Erian » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #130 : 20 Marca 2010, 23:04:55 »
Eee... kolor ich grzywy jest jakiś toksyczny, jednak jeśli zmieniłbyś im kolor na bardziej naturalny niż sztuczny, to kto wie... ale zobaczymy co na to Sylan.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Erian

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Magic is most powerful weapon...

Zobacz profil
« Odpowiedz #131 : 20 Marca 2010, 23:33:21 »
Co racja to racja grzywa jest strasznie oczoj**** ale to da się zmienić tylko muszę wiedzieć na jaki. Może ciemnawo zielony??
PS
Ale jad na ogonie się udał ;P


« Ostatnia zmiana: 20 Marca 2010, 23:36:56 wysłane przez Erian » IP: Zapisane
SeRaFiNeK

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 474


Zobacz profil
« Odpowiedz #132 : 21 Marca 2010, 00:59:34 »
Co do bohaterów to według mnie mogliby by jeździć na Koniu Duncana z HoF-a według mnie idealnie by pasował ;)

A teraz Set dla pirata :

-Szabla króla piratów [+5 Do ataku ]
-Zbroja z skóry Krakena [+3 Do obrony , + 1Dla morale wszystkich piratów w armii]
-Chusta Czarnobrodego [- 1 Morale i Szczęście wroga ]

Premia : +10 do Ataku i +5 do Obrony wszystkich piratów dodatkowo
dodaje +2 Do morale i szczęścia piratów i odejmuje tyle samo wrogowi, bohater otrzymuje także [oprócz standardowych premii] + 5 do Ataku i +2 do Obrony .

Punkty Rekrutacji jednostek :

1.Kryjówka - Zniszczona Kryjówka
2.Stocznia - Port
3.Strzelnica - ?

Nad resztą jeszcze myślę, opinie mile widziane ;)


IP: Zapisane

"TAWERNO, WALCZ!"
ktos2

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #133 : 21 Marca 2010, 06:24:19 »
Co do mantykory zmienić grzywę i będzie ok.Ciemnozielony może być, ale ja proponuje taki jaki jest na ogonie.Ale na podstawkę się nie nadaje.Ja dym proponował alte.A ikonka super.Zrób do wszystkich ;D.

Co do punktów rekrutacji, to może ruchoma strzelnica?Wiem że nie najlepszy pomysł, ale ewentualnie...

I mam zastrzeżenie co do ustawienia jednostek w pierwszym poście :/.W pierwszym lvl jednochy są poukładane tak:pods ulep alta.W drugim tak:alta pods ulep.Zróbcie to tak jak było w pierwszym.
The End



IP: Zapisane
,,Quady zabiły więcej ludzi niż wszystkie wojny"Jeremy Clarkson
ang.windows...polskie znaki moge tylko kopiowac.
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #134 : 21 Marca 2010, 09:00:06 »
@Erian
Pełny szok nie chwaliłeś się że znasz się na tym. Ale pozwól że będę trochę surowy. Mantykora wygląda jak jedna wielka żarówa. Czemu akurat żółty? Malując użyłeś brusha, czy może hue/situation? Ale nie tak ogólnie ładny ;)
Co do ikonki to są już w grze, ale skoro potrafisz się tym zając to zapraszam na pokład ;D Dodam ci co jak i z czego zrobić ikonki co ty na to? Tylko musiałbyś wcześniej wpadać, bo wieczorki mam przeważnie zajęte :P

To teraz co do moich modów dlaczego taki kolor a nie inny- chimera jak nikt nie zauważył jest przeniesiona prosto z III. Tam też była ładna czerwoniusia. A co do kimor wybrałem takie kolory by pasowały do reszty jednostek i do mooorza. A dodałem czerni bo za dużo byłoby niebieskiego;P
Jak mówiłem brązowy-czerwony-niebieski.
Agresor-czyli zmieniam. A krew spokojnie dodam.

Co do kampanii to mam pytanko czy to pewne wilk?
Cytuj
http://Co do bohaterów to według mnie mogliby by jeździć na Koniu Duncana z HoF-a według mnie idealnie by pasował ;)
No ale tak jest;/ Poszukaj obrazka

@Up co to jest bo nie rozumiem. Nie umiem tworzyć nowych budynków, a artefaktów mi się nie chce.

P.S
Jeszcze Nightin mówił coś o pomocy przy projekcie, ale nadal nie wiem od niego czym mógłby się zająć.


« Ostatnia zmiana: 21 Marca 2010, 13:14:23 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 27    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.09 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry