Edytowałem gotową arenę autorstwa Mańka z Ligi, na taką by można było osiągnąć ostateczną umiejętność. Jeśli zdecyduje się na drogę do niej ma się jeszcze 3 skille do swobodnego rozdania, a jeśli nie droga wolna na klecenie różnych buildów. Arena jest jeszcze niedopracowana, więc jeśli ktoś ma pomysł jak ją udoskonalić to niech tu napisze.
Nad balansem czuwa SeRaFiNeK.
Jak grać:
-Zaraz po rozlosowaniu ras wchodzi się do oka maga aby podejrzeć artefakty i rasę przeciwnika. Trzeba zebrać złoto i zobaczyć czary w gildii magów, oraz artefakty w podziemiach.
-Odwiedza się chatę maga, oraz proroka gdzie można kupić roztrzask mroku, roztrzask
trzeba wymienić w mentorze, zaś umiejętność od wiedźmy niekoniecznie. Następnie trzeba pójść do sfinksa, odpowiedzieć ''głowa do góry'' i sklecić build.
-Można kupić artefakty i czary w sklepie, jednak trzeba pamiętać że surowce przed sklepem idą na ulepszenie 7 poziomu, a złota na kupno jednostek.
-Trzeba wziąć jednostki z garnizonu i ulepszyć je w mieście, wedle uznania.
-Nekro i Sylvan mogą skorzystać z talentu rasowego przechodząc przez portal, Nekro wskrzesza tamtejsze jednostki, zaś Sylvan ma jednostki by wybrać je na ulubione cele.
-Następnie schodzi się do podziemi i wybiera jedną z trzech dróg, które dają artefakty. Później albo +2 sp i wiedza albo +2 atak i obrona. Ostatnim wyborem jest albo kilka czarów, albo artefakt. Przypominam że po wyborze artefaktu trzeba zabić stojącego obok ''aquamancera'' aby usunąć efekt złego morale.
-Wchodzimy na arenę i walczymy.
http://www.speedyshare.com/files/26569920/beta_BANDARO_ARENA.h5m