Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 32 33 34 [35] 36 37 38 ... 56    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowe rasy (Czytany 267534 razy)
Kolcz
Jedi Master

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 499


Zobacz profil
« Odpowiedz #510 : 08 Czerwca 2008, 14:31:41 »
Rasa bardzo dobra, chociaż ogólne wrażenie psuje gramatyka w opisach. Po pierwsze nie jest to kolejny zamek wodny więc duży plus. Po drugie ocenie jak dasz historię.


IP: Zapisane
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #511 : 08 Czerwca 2008, 17:06:00 »
@Saph: Ja tylko mówię, z czym mi (i pewnie wielu osobom) kojarzy się do słowo, a już szczególnie jak powiedział, że ich członki są długie ^^

@Kolcz: Może nie kolejny wodny, ale kolejny elfi ;P


IP: Zapisane
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #512 : 08 Czerwca 2008, 19:23:31 »
Muszę odszczekać  ;D
A więc po kolei...
1. To jest Irollan, a nie Irrolan.
4.
Cytuj
Dzikie elfy praktycznie nie mają przywódcy, ich społeczeństwo ma prymitywny i chaotyczny.
Ma prymitywny i chaotyczny co...?
Wszystkie błędy poprawię, przyznaję, nie dopracowałem tego.
3. Bóg Krasnoludów to Arkathm, a nie Akrath.
W takim razie w Tawernie jest błąd (brałem z opisu Fortecy).
2.
Cytuj
Ich członki są długie i mocne.
:haha:  :lol:  :lol:
Czy aby na pewno wiesz, czym są członki? xD Chyba chodziło ci o kończyny... ;D
5.
Cytuj
Dosiadają koni podobnych do tych ludzkich.
'Ludzkie konie'... hmm, ciekawe. A może raczej 'konie, których dosiadają ludzie'? ;P
Weź nie rób z siebie błazna. Takie żarty są na poziomie 12-latka.

6.
Cytuj
Białe smoki są dumnymi smokami żyjącymi w górach Trisven. Ich łuski są nieskazitelnie białe, skrzydła długie i piękne. Nie są zniewolone przez dzikie elfy (są zbyt potężne), lecz są ich sprzymierzeńcami wspierającymi ich w zamian za łupy i młode dziewice.
Zupełna sprzeczność... Poza tym te dziewice, to i tak lekkie przegięcie ;P
Nie ma zupełnej sprzeczności. Są dumne, choć dzikie jak każde smoki (chodzi o to że nie są oswojone). To współpraca w zamian za łuby, nie totalne upodlenie. Co do dziewic- to może warzywa, co?

7. Prawdziwy Lewiatan (z mitologii) raczej nie przypomina smoka, więc to niezbyt dobre ulepszenie...
Lewiatan jak sama nazwa wskazuje to coś, co lewituje, bądź lata- nie kierowałem się mitologią. Nie chciałem tego nazywać Lodowy smok, bo zbyt dużo by było epitetów.

9. Jednostki ładne, chociaż mało oryginalne (chociażby Olbrzym -> Cyklop, albo Zbójcy -> Zabójcy Mrocznych Elfów) -/+
Zbójcy- chodziło mi bardziej o coś w stylu Janosika, a nie ZABÓJCY.
Może doczepię się do Ciebie.
Rycerz >> Pogrom / Patron
Rycerz jest bohaterem ludzi, dla mnie to zupełne podobieństwo.
Wodna Nimfa
 ^_^ no wiesz, zbyt mi się kojarzy ze zwykłą nimfą
Wybacz, cham ze mnie.

10. Kilka umiejętności jednostek identycznych lub bardzo podobnych do tych z mojej rasy ;) -
buhahahaha, właściwie tylko jedna, ale projektując moją rasę mogę uczciwie przyznać ze ni razu nie spojrzałem na twoją.

11. Przynależność do żywiołu wody/lodu także z mojej rasy -
Tia, to jaki mieli mieć żywioł- może odchody? Nic nie zerżnąłem, jak wyżej. Większość żywiołów w H5 już jest zaklepana.

Opisy i Historia: 5/10 (bardzo szczegółowe opisy, ale brak historii - jak napiszesz historię to zmienię [lub nie] ocenę)
Prosiłbym o ocenianie tego, co jest, a nie obniżanie noty, bo coś dorobię później.

Pomysł: 3/10 (Dzikie Elfy to pomysł stary jak świat)
Mógłbym je równie dobrze nazwać Górskie Elfy. Jak pomysł stary jak świat to podaj mi stronę o tej konkretnie rasie, jak było w tym temacie przytocz cytat. Dzikie elfy z NWN 2 to zupełnie co innego.

No no widać wystawiłeś elfy na do bardzo trudnych warunków ciekawe jak sie one przystosowały może przez kilka wieków tam mieszkały heh.
Nie- wprowadziły się tam 5 minut temu  :haha:


« Ostatnia zmiana: 08 Czerwca 2008, 19:28:48 wysłane przez egzequtor » IP: Zapisane
Szałas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 525


Cień tego co było i mrok tego co będzie

Zobacz profil
« Odpowiedz #513 : 09 Czerwca 2008, 13:40:34 »
 Haha Haha Haha Ale podsumowanie... I skąd wiesz czy on nie ma 12 lat?


IP: Zapisane
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #514 : 09 Czerwca 2008, 17:15:38 »
@Egzequtor:

Cytuj
W takim razie w Tawernie jest błąd (brałem z opisu Fortecy).
W takim razie na stronie jest błąd...

Cytuj
Cytuj
Dosiadają koni podobnych do tych ludzkich.
'Ludzkie konie'... hmm, ciekawe. A może raczej 'konie, których dosiadają ludzie'? Jęzor
Weź nie rób z siebie błazna. Takie żarty są na poziomie 12-latka.
Eee... Chyba mnie nie zrozumiałeś. Chodziło oto, że "ludzkie konie" to forma niepoprawna. Znacznie lepiej byłoby użyć "konie, których dosiadają ludzie". Nie rozumiem, dlaczego potraktowałeś tą uwagę jako żart...

Cytuj
Zbójcy- chodziło mi bardziej o coś w stylu Janosika, a nie ZABÓJCY.
Może doczepię się do Ciebie.
Po pierwsze, to nie chodziło mi tylko o nazwę Zbójca - Zabójca. Twoje jednostki (według opisu) po prostu są niemal identyczne do tych od Mrocznych Elfów (strzelają + atakują, no i podobnie wyglądają z opisu).
Po drugie, nie rozumiem dlaczego miałbyś się do mnie doczepiać. Ja się do ciebie wcale nie przyczepiałem, tylko krytykowałem twoją rasę. Jeżeli nie rozróżniasz tych dwóch rzeczy, to twój problem. A jeśli nie chcesz, by twoja praca była krytykowana, to nie wiem po kiego grzyba ją publikujesz...

Cytuj
Prosiłbym o ocenianie tego, co jest, a nie obniżanie noty, bo coś dorobię później.
No i ja właśnie oceniłem twoje opisy - 5/10. Może ocena będzie wyższa, kiedy dodasz historię... Ale nie musi tak być...



IP: Zapisane
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #515 : 10 Czerwca 2008, 12:27:34 »
Rasa: Ludzie Pustyni - nowe królestwo utworzone przez wpływowego i potężnego Wezyra Al-Khazir'a, rasa ta zamieszkuje gorące pustynie Selethu na południowy-wschód od Imperium Gryfów. Legenda głosi, że Al-Khazir posiada potężny artefakt - Pustynny płaszcz, który potrafi wywołać silne i niebezpieczne burze piaskowe, które uniemożliwiają wrogowi odkrycie miast Ludzi Pustyni.

Miasto - Sułtański Pałac

Stolica : Sal-Maloth

Bohaterowie : Wezyrzy

Wierzchowiec: Białe rumaki w ciemne plamy (na wzór Konia czystej krwi Arabskiej)

Opis rasy:
Jest to rasa wytrzymała, która w krótkim czasie potrafi podbić nowe ziemie. Trzymają się w zwartych grupach, wyznając zasadę ,że w grupie są najsilniejsi. Są mistrzami partyzantki, jak i szpiegostwa. Posługują się Magią Słońca.
Ludzie Pustyni rozwinęli znakomicie sztukę Magii Słońca, jak i zdolność do szybkiego marszu. Twarze zakryte chustami, ubrani w czarne płachty a przy boku połyskująca szabla. Na swych pustynnych wierzchowcach są niedoścignieni ,i nie straszna im żadna wędrówka przez upały, co czyni ich niestrudzonych i wytrwałych wojowników.
Sam lud jest niezwykle nieufny na świat zewnętrzny i nie utrzymuje kontaktów z innymi rasami Ashan. Intruzów i najeźdźców niszczą szybko, bez jakichkolwiek szans na wytłumaczenie.




Opis Legendy Selethu:


Seleth to niewielki pustynny kraj położony na południowy wschód od Imperium Gryfów. Przez całe wieki, kraj ten był odizolowany od reszty ras Ashanu. Ludzie Pustyni wiedli spokojne życie, spędzając je na wzmacnaniu gospodarki i szkoląc swe wojska. Panował tam pokój i harmonia, dzięki czemu synowie Tylde'go (boga Słońca) mogli żyć pośród mieszkańców Selethu, ucząc ich Magii Słońca oraz przekazując im całą starożytną wiedzę. Mowa oczywiście o Wezyrach, starożytnych magach o zasłoniętych twarzach i mądrym spojrzeniu.

Podczas Roku Burz, do władzy doszedł znakomity Wezyr Al-Khazir. Za jego panowania cały lud zjednoczył się pod jednym sztandarem, a pomniejsi sułtanowie przysięgli mu służyć przez wieczność. Dzięki temu kraj rozkwitł a armia stała się potężniejsza jak nigdy dotąd. Al-Khazir jest ambitnym mężczyzną, który zapragnął powiększyć swe ziemie o tereny reszt ras Ashanu. Rozpoczynając Rok Proroctw, rozpoczął swoją kampanię na połnocne kraje.
Wyposażony w potężną armię, umiejętności magiczne i błogosławieństwo Tylde wyrusza na podbój śiwta, po raz pierwszy wychodząc poza granice Selethu. Rasy Ashan po praz pierwszy spotkają się z całkiem obcą cywilizacją. Czy uda im się odeprzeć atak wrogiego ludu, który dysponuje starożytną wiedzą oraz siłą bóstw jakimi są Wezyrzy?

Opis wyglądu bohaterów:

Wezyrem może zostać tylko mężczyzna. Są wysocy o śniadej cerze i wiecznie młodym wyglądzie. Dobrze zbudowani, odziani w czarne szaty z wyszywanymi złotymi dodatkami. Twarze ich osłonięte czarną chustą, przykrywają też nią swoją głowę przed upalnym żarem słońca. Jedynie widać ich ciemne oczy o skupionym i mądrym spojrzeniu. Przy boku wisi srebrna szabla ze zdobioną rekojeścią a w dłoni trzymają laskę wyrzeźbioną w kształcie kobry. Dosiadają zwinne i wytrzymałe wierzchowce, które obciążone są jedynie siodłem, bez żadnych uzbrojeń, dzięki czemu mogą przemierzać długie dystanse bez odpoczynku.

Jednostki:

Ich armia liczy istoty wywodzące się z pustynnych siedlisk , jak i same potwory, które na co dzień ukrywają się pod osłoną piachu w swych podziemnych kryjówkach.

I poziomu: Rozbójnicy/ Wojownicy Słońca - jest to jednostka, która stawia przede wszystkim na ilość swych pobratyńców. Silni i agresywni, cechują się tym, że najpierw atakują a potem myślą. Choć nie są zbyt wytrzymali, to są świetnym "mięsem armatnim" , gdyż pierwsi wybiegają na pole walki żądni łupów wroga. Są niezmęczeni w walce, która kochają ponad wszystko.

II poziom: Pustynne Wojowniczki/ Wojowniczki Słońca - Choć wydają się być bezbronnymi kobietami, to tak naprawdę są niebezpiecznymi wojowniczkami. Uzbrojone w zatrute sztylety, swoim atakiem potrafią powalić przeciwnika. Jeśli wróg nie ginie od razu, to ulega mękom trucizny, którą nasączone są sztylety. Posiadają również moc "Pustynnego Snu", jest to taniec, który powoduje, że wróg zasypia na polu walki.

III poziom: Nomadzi/ Sułtańscy Nomadzi - jest to jazda Pustynnej Armii, potrafią rozgromić armię przeciwnika i rozproszyć ją w mgnienie oka, tak by ją osłabić. Jednostka szybka i skuteczna w obalaniu wrogich jednostek strzelających. Silni w ataku, niestety kiepscy w obronie. Uzbrojeni w długie szable, o twarzach zakrytych czarnymi chustami, co budzi grozę wśród wrogów.

IV poziom: Czarodzieje Pustyni/ Synowie Słońca- Jednostka strzelająca, stosująca również magię obronną i wzmacniającą własne jednostki. Legenda głosi, że są to uczniowie samego Tylde'go (Słonecznego boga i opiekuna Pustynnych Ludzi), ich berła ze szmaragdowym okiem, powodują silne obrażenia wśród wrogów. Posiadają zdolność rzucania zaklęć: "Pustynna Tarcza" jak i "Energia Słońca" (zaklęcie wzmacniające jednostkę).

V poziom: Kobra/ Kobra Królewska - Kobry to zwierzęta, które podarował sam Tylde Ludowi Pustynii za ich oddanie. Te olbrzymie węże zaciekle bronią swojego królestwa, szybko poruszają się po polu walki, gromiąc i hipnotyzując swoim spojrzeniem, a ich jadowite ukąszenie zabija natychmiast. Są wyjątkowo wytrzymałe, co czyni ich doskonałymi obrońcami Ludu Pustyni.

VI poziom: Wezyr/ Wielki Wezyr - Wezyr to wielki mag, w połowie człowiek w połowie bóstwo. Stosują silną magię ofensywną, poza tym są odporne na wszelką magię. Silna jednostka strzelająca. Ich dodatkową umiejętnością jest wezwanie "Pustynnego Orła" silnej jednostki, która skutecznie broni Wezyra przed atakiem wroga, nie dając mu się do niego zbliżyć.

VII poziom: Dowódca Skorpionów/ Król Skorpionów - starożytny potwór o ciele jadowitego skorpiona i i w połowie człowieka. Olbrzymi stwór, który siele postrach na polach bitew. Jego najsilniejszą bronią jest jadowity atak swym ogonem, ponad to potrafi przedostać się za mury obleganego miasta poprzez podkop (używa podziemnych tunelów, by dostać się do wrogiego miatsa). Potrafi również wir w piasku, który żywcem pochłania wrogów, pogrzebując ich za życia.


Strzeżcie się ludy Ashan, gdyż Ludzie Pustyni zaczęli swój podbój! Po latach odizolowania i wielkich przygotowań są gotowi by wyruszyć i zdominować cały świat ;)

No i jak? Może być? ;D


« Ostatnia zmiana: 10 Czerwca 2008, 13:57:30 wysłane przez hathostet » IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #516 : 10 Czerwca 2008, 13:02:38 »
And the winner is:

Nocne Potwory by Neramir

Nad nagrodą jeszcze pomyślimy, tymczasem wymyślajcie kolejne albowiem kolejna seria już wkrótce! (Niczym Taniec z Gwiazdami)


IP: Zapisane
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #517 : 10 Czerwca 2008, 13:54:17 »
A ja jako pierwszy ocenię Rasę hathostet.

Pomysł - pomysł na rasę pustynną niezbyt oryginalny i dość cienko opracowany. Nie ma żadnych nowości, ani nic zaskakującego - 3/10

Wykonanie - opisy jednostek całkiem obszerne i dokładne, podobnie jak w przypadku wstępnego przedstawienia miasta, ale nie wszystkie informacje zostały podane, no i brak historii - 6/10

Jednostki - niezbyt oryginalne, to po pierwsze; bez umiejętności i ulepszeń to po drugie; ale za to jednostki jak najbardziej klimatyczne, pasujące do charakteru miasta - 4/10

Wrażenia ogólne (ocena końcowa) - no więc jak powiedziałem już wcześniej, w rasie ciężko jest się doszukać jakich błędów czy niespójności, ani zwyczajnych głupot, ale projekt niczym też nie zachwyca, ani wyróżnia spośród setek innych przeciętnych pomysłów - 4/10





IP: Zapisane
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #518 : 10 Czerwca 2008, 19:56:49 »
Więc wpadłam na szalony pomysł no i proszę! ;D
Narysowałam jednostki, które wymyśliłam ;D
No może oprócz jednostki VII poziomu, jak będzie mi się chciało to jeszcze ją narysuje i bohatera ;)

A oto moje dzieło, tylko nie smiejcie się zbyt głośno ;D

http://img88.imageshack.us/img88/4749/jednostkihu8.jpg


« Ostatnia zmiana: 11 Czerwca 2008, 22:50:05 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Saph
wrrr.

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 632


Zobacz profil
« Odpowiedz #519 : 10 Czerwca 2008, 20:00:35 »
Wszystkie jednostki są ładne, no i świetnie wykonane.
Tylko nogi tego konia troszkę psują efekt... Chyba, że takie powinny być. ;P


IP: Zapisane
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #520 : 10 Czerwca 2008, 20:15:25 »
Nie, tak naprawdę to rysowałem je bardzo szybko i nie starałam się zbytnio ;) Ale koń tutaj był niezbyt istotny, ale cieszę się , że Ci się spodobały ;D


IP: Zapisane
Feńx

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 125


Zobacz profil
« Odpowiedz #521 : 10 Czerwca 2008, 23:16:22 »
Super rysunki :), tez obiecywalem ze dodam swoje, ale nie miałem czasu. Dotrzymuje slowa i dodam je na początku wakacji; chyba ze jeszcze pobawię się w gimpie i je zrobie inną techniką.


IP: Zapisane
Jak ktoś gra w set3 to niech pisze w wiadomosci prywatnej
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #522 : 11 Czerwca 2008, 13:19:24 »
Rysunki bardzo ładne Hathostet, ale Wezyr za bardzo przypomina Pustynnego Czarodzieja i z całą śmiałością Wezyr mógłby zostać po prostu ulepszeniem Czarodziei. Powinnaś więc zmienić jedną, albo drugą jednostkę ;)


IP: Zapisane
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #523 : 11 Czerwca 2008, 14:00:51 »
Bardzo możliwe Fehu, ale jest "mała" różnica między tymi dwoma jednostkami, albowiem Wezyr jest istotą na wpół boską, jest nieśmiertelna i ma wrodzoną umiejętność obrony przed magią, a Czrodzieje to zwykli ludzie, którzy studiują Magię Słóńca.
Ale masz rację, pod względem stroju są podobni. Jednak laski (Berła) mają całkiem inne ;D
I dziękuje, choć wcale nie starałam się nad tymi rysunkami, ale miło jest usłyszeć wasze pozytywne komentarze ;)
Matko, jak ja się zawsze rozwodzę nad swoimi odpowiedziami ;D Gomenasai...


IP: Zapisane
Szałas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 525


Cień tego co było i mrok tego co będzie

Zobacz profil
« Odpowiedz #524 : 11 Czerwca 2008, 15:37:36 »
A oto moje dzieło, tylko nie smiejcie się zbyt głośno ;D



ŚMIAĆ SIĘ? OSZALAŁAŚ?!!! Przepięknę rysunki )musze ten poysł podpatrzeć :D) ocena rysunków 9/10


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 32 33 34 [35] 36 37 38 ... 56    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.073 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry