Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Witchking
Strony: [1] 2 3
1  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: Mod Design Team : 16 Grudnia 2015, 19:52:46
Odtworzony przez nas model elfa:


Więcej prac podziwiać można na naszym facebooku:
https://www.facebook.com/moddesignteam/
2  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Mod Design Team : 12 Października 2015, 21:15:18
==VCMI Mod Design Team ==


Hey.
Słyszeliście może o VCMI? To projekt odtworzenia kodu Homm 3. Obecnie VCMI jest już bardzo zaawansowane i do pełnej grywalności brakuje głównie sprytnego AI, za to jest wiele nowych możliwości jak dodawanie nowych miast.

Aby wykorzystać te możliwości stworzyliśmy grupę Mod Design Team która zajmuje się tworzeniem modyfikacji.



W skład grupy wchodzą twórcy Niebiańskiej kuźni(http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1423&pid=114203&page=138#114203), oazy (http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2424&pid=114933&page=109#114933) i bastionu(http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2846), więc jeżeli ktoś nie dowierza zaryzykował bym stwierdzenie, że mamy zdolności by stworzyć dodatek o wysokiej jakości.


A tu główne projekty nad którymi pracujemy:
1) Alternatywne jednostki
Pomysł ten został po raz pierwszy wprowadzony w Heroes IV, a następnie skończył jako jeden z nie ukońzonych projektów Hota. W skrócie jest do dodanie alternatywnej jednostki w line-upie każdego miasta. Co daje możliwość wyboru w zależności od specyfikacji mapy bądź strategii. Nowe jednostki będą w formie podstawowej, jak i ulepszonej, będą posiadały własny budynek na ekranie miasta jak i na mapie przygody


A tu parę jednostek stworzonych przez Witchkinga, Tritha, Sowera, Nephretesa

I) HD




II) In game


 


III) Siedliska na ekranie miasta




IV) Siedliska na mapie przygody



PS. Wszystko będzie wydawane po angielsku

V) W miejscu rozbudowy





2) Neutralne jednostki
Nic tak nie urozmaica gry jak nowe neutralne stworzenia.



3) Nowe artefakty
Oprócz zwykłych nowych artefaktów z nowymi zdolnościami, albo nowych artefaktów łączonych, pojawi się kompletnie nowy typ artefaktów, tzw 'Różdżki' które pozwalają rzucać czary kompletnie za darmo.



4) Alternatywne specjalne budynki
Jest to jeden z najbardziej odległych projektów, polega na wprowadzeniu nowych budynków specjalnych dla zróżnicowania strategii dla miast.

5) Nowe defy bohaterów
Na razie jest to dostępne tylko dla Kuźni i przyszłego miasta Oasis, ale planujemy dodać je także dla wszystkich frakcji podstawowych a także dla bastionu.





Więcej informacji:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=41799
3  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 01 Września 2015, 17:23:39
Forge to miasto które próbowało odtworzyć już naprawdę wiele zespołów. Sower lubi wspominac o klątwie która nad tym miastem wisi od czasów gdy nie pojawiło się a AB. Tyle słowem wstępu a poniżej The Heavenly Forge:
https://www.dropbox.com/s/2t5uwozzazqzp5r/The%20Forge.rar?dl=0

Poniżej kilka screenów:





Chciałbym w tym miejscu podziękować mojemu wspaniałemu zespołowi

Hobbit - człowiek który właściwie wspierał mnie od samego początku, stworzył liczne szkice i współtworzył zestaw jednostek. Jest też twórcą muzyki, grafik 2d i 3d. Bardzo wiele pracy włożył też w statystyki i wszystkie liczby które pojawiły się w grze.

Trith - wielkie ukłony dla Tritha który przygotował właściwie wszystkie jednostki i wiele innych grafik 3d. Odezwał się do mnie jak tylko zacząłem składać pierwsze wersje Forge pod VCMI.

Sower - pracował nad Forge jeszcze długo nim ja się za to zabrałem. Pierwotna wersja bardzo wiele czerpała z pracy jego zespołu. Znakomity grafik 2d i 3d. W trakcie gdy razem pracowaliśmy nad Forge rozwinął się do zdumiewającego poziomu co zapewnia głównie własnej pracy.

Mitlandy - zaczął swoją przygodę z grafiką 3d właściwie przy tym projekcie i bardzo szybko w tym kierunku się rozwijał. Szczerze cenie sobie jego pomoc przy budynkach i zaangażowanie.

Drwal - cenie sobie jego zdanie które przy tym projekcie bardzo mi pomagało i dziękuje za pomoc przy grafice 2d.

Bacus - grafik 2d którego współdziełem są portrety, bardzo nam pomógł na końcowym etapie tworzenia.

The Doom - grafik 2d który włożył dużo pracy przy końcowym etapie tworzenia.

Shin0bi - tester i znakomita pomoc przy balansowaniu, wybitny specjalista w dziedzinie równoważenia a także sprowadzania naszych pomysłów odrobinę bliżej ziemi.

Witchking - czyli ja, Lider zespołu, trochę grafik 3d i oczywiście osoba która wklepała do pod VCMI.

Wielkie podziękowania też dla Kuririna i Nephretesa którzy byli wielkim wsparciem przy tym projekcie i z którymi mam nadzieje zawiązać ścisłą współprace w przyszłości.

No i oczywiście podziękowania dla całej społeczności kwasowej groty.

A na koniec jeszcze kilka słów. To nie koniec naszej działalności, Forge to dopiero początek. W przyszłych wersjach chcemy poprawiać Forge, dodać alternatywne jednostki, kilka nowych artefaktów i może coś więcej. Prace już trwają:

Tryton:


Wilkołaki na polu bitwy:


Nowe siedlisko do bastionu:


Wszelkie błędy proszę zgłaszać tu:
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2830&pid=112465#112465

Najnowsza wersja moda pod likiem:
https://www.dropbox.com/s/brjvk4hlv04422b/Mod%20Design%20Team.rar?dl=0
4  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 09 Lipca 2013, 11:23:45
http://zgop.net/viewtopic.php?f=23&t=21

Krótko i konkretnie o forge:) Zapraszam
5  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 15 Maja 2013, 12:19:25
Czy newsy mogą dotyczyć tylko homm 6, czy dowolnej części gry (np modów do części poprzednich)?
6  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 07 Maja 2013, 14:51:04
Wersja 0.3a:
http://www.speedyshare.com/4At5f/forge-0.3a.rar
Zmiany:
-Siedliska by Obserwator
-Bohater na mapie by Trith
-Drobne poprawki w bohaterach

Macie może jakieś propozycje na neutralne stworzenia? Jeśli tak to prosiłbym o wstawianie defów i propozycji statystyk.
7  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 26 Kwietnia 2013, 09:19:29
Dzięki:) o na pewno pomoże w balansie. Co do samego dowódcy to rozwiązanie tymczasowe;) Wszystkie defy masz w mods\forge-creatures\content\sprites\forge\battle
8  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 25 Kwietnia 2013, 12:19:44
Balans to najtrudniejsze zadanie które mnie czeka:) Masz jakieś sugestie? Albo zapis konkretnych bitew? Jeśli nie to mógłbyś zrobić kilka takowych. Zapisać z czy zaczynasz, przeciw czemu i jak bitwa się kończy. Analizy takich informacji pomogą mi jakoś sensownie całość zbalansować.
9  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 25 Kwietnia 2013, 09:44:21
Tekstury czy defy? Tekstur nie posiadam bo nie jestem twórcą modeli 3d w tym wypadku.
10  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 25 Kwietnia 2013, 01:05:49
Dzięki za sugestie;) Należy nadmienić, że to dopiero wersja 0.3 i cały czas się rozwija. Część problemów jest jednak trudna do przeskoczenia. Przykładowo problem z "wchodzeniem" jednostki pod przeszkodę leży po stronie VCMI. Zmiany defów to raczej sprawa problematyczna i strasznie czasochłonna. W przyszłości być może stworzone zostaną nowe modele bo do obecnie wykorzystanych dostępu nie mam a użyłem tylko ogólnie dostępnych defów.

Niemniej dzięki wielkie za sugestie i na pewno wezmę je pod uwagę. Dzięki też za zgłoszenie błędów w przejrzystej formie to sporo ułatwia:)
11  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 24 Kwietnia 2013, 12:19:26
Proszę bardzo: http://www.4shared.com/rar/qMtb6uQz/forge_03.html
12  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 16 Kwietnia 2013, 10:36:35
Daje nowe miasto. Działa pod VCMI.
13  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: The Forge! : 16 Kwietnia 2013, 08:47:04


Oto testowa wersja forge pod VCMI stworzona przeze mnie z materiałów dostępnych w necie:
http://www.speedyshare.com/2JxVY/forge-0.2.rar

Całość wykorzystuje prace polskiego forge teamu w którego skład wchodził między innymi Sower i Chad. Po za ich pracą w modzie pojawiają się czołgi zrobione przez Axalotla, gobliny i pyro Alexandera, Ogry, minotaury i Tritha, ekran miasta udostępniony przez wydawców, Zombie i temat miasta Hobbita, Bohaterowie i balans społeczność kwasowej grot, puzzle StasPv, siedliska Obserwatora, miasto na mapie zaczerpnięte z ukraińskiego projektu forge.
14  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: Zupełnie nowe miasto - Projekt Modern Forge [DO POBRANIA, DO ZAGRANIA] : 21 Lutego 2013, 00:41:50
Bohaterami mają być kaci i apostołowie. Większość z nich będzie krasnoludami. Po więcej informacji proponuje zajrzeć tu www.kuznia.pun.pl

A  newsów:


15  Mody & modowanie / Heroes III - Modyfikacje / Odp: Zupełnie nowe miasto - Projekt Modern Forge [DO POBRANIA, DO ZAGRANIA] : 03 Listopada 2012, 23:11:01
Uruchamiamy forum projektu. Poniżej link:
http://www.kuznia.pun.pl/forums.php
Strony: [1] 2 3




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry