|
|
« : 15 Sierpnia 2012, 10:53:42 » |
|
Tak jak w przypadku Anastazji postanowiłem założyć ten wątek byście podzielili się swoimi doświadczeniami z rozwoju postaci, Co jest niezbędne, w co zainwestować, by główna bohaterka stała się naprawdę potężnym wsparciem dla swojej armii. Proponuję podział na Drogę krwi i Drogę łez. Pozwoli to na klarowność i przejrzystość, bez wprowadzania mętliku.
edit: Nie chodzi mi o ogólne dane tylko tak jak w przypadku wątku Anastazji szczegółowy opis ile punktów w jaką umiejętność rozdać
|
|
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2012, 13:50:26 wysłane przez Boski Tron »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 156
Ten świat jeszcze nas popamięta. Jakem Raelag!
|
|
« Odpowiedz #1 : 15 Sierpnia 2012, 13:35:28 » |
|
Jak dla mnie Irina jest najfajniejszą postacią.A co do rozwoju to według mnie lepsza jest droga krwi.Zwykle gdy grałem Iriną punkty dawałem do magii wody i powietrza.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 19
|
|
« Odpowiedz #2 : 15 Sierpnia 2012, 14:58:11 » |
|
Krótki opis rozwoju bohatera, wraz z komentarzami. Krytyka mile widziana.
Z dwóch dróg do wyboru osobiście polecam drogę łez. Droga krwi oferuje dwa czary ofensywne, obszarowe. Droga łez natomiast oferuje 2 czary, które mogą na dłużej zatrzymać wrogie jednostki w bezruchu, co czasem potrafi uratować życie i cenne jednostki.
Drugorzędni bohaterowie otrzymują:
logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruch architekt III i ekonomia III - znacznie przyśpiesza rozbudowę zamku i przy okazji generuje dodatkowe zasoby zwiad III - przydatne do odkrywania niezbadanych terenów
Razem 12 punktów, reszta według uznania
Irina
Umiejętności niemagiczne
logistyka, znajdowanie drogi - większy ruch mentor - drugorzędni bohaterowie w ekspresowym tempie zyskują doświadczenie taktyka I - lepiej rozstawić swoje jednostki przed walką odpowiednio zasadzka - czasem 5 punktów inicjatywy to bardzo duży bonus posiłki II - komputer zawsze atakuje kenshi, wiec przyda się aby uniknąć strat heroizm II - opcjonalnie, jako że mamy już na starcie jeden punkt w tej umiejętności, to drugi punkt może nam pomóc ruszać się częściej i efektywnej łucznictwo I - opcjonalnie, kilka % więcej w obrażeniach jednostek strzelających pogromca (olbrzymów) - jak wyżej
Razem 7 (10) punktów
Umiejętności magiczne
Magia ziemi regeneracja II - pozwala nam leczyć nasze jednostki skamienienie - przydatne zwłaszcza jak chcemy grać epilog drogą łez i zdobyć osiągnięcie podczas walki z Michałem
Magia światła leczenie II - leczenie przywołanie żywiołu - opcjonalnie, na początku ratuje, gdy nie mamy zbyt dużo jednostek, potem może znacznie uprzykrzyć życie wrogim łucznikom magia światła III - opcjonalnie, zwiększa siłę leczenia
Magia pierwotna
tajemna obrona III - opcjonalnie, jednostki są trochę bardziej odporne na czary tajemna moc III - trochę zwiększa moc synergia magii III - większa ilość many oraz szybsza regeneracja zatrzymanie czasu - bardzo skuteczne na wredne jednostki implozja - przydatny czar ofensywny
Razem 14 (20) punktów
Podsumowując minimum wynosi 21 punktów, maksimum 30. Te 9 punktów można dać w:
Magię wody 3x moc, pocisk, zamieć, krąg, żywioł i lodowy pancerz II
-lub-
Magię powietrza 3x moc, błyskawica, łańcuch, żywioł
Magię światła 3x moc
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #3 : 15 Sierpnia 2012, 17:49:36 » |
|
logistyka, znajdowanie drogi, chwytność - szybszy i większy ruch Te umiejętności daję dla każdego głównego bohatera w kampanii, bez względu na ścieżkę łez/krwi i to jak najszybciej, czyli: 1 lvl - logistyka 2 lvl - znajdowanie drogi 5 lvl - chwytność Robią ogromne znaczenie w przeciągu całej kampanii, zawsze też biorę cechę rodową zwiększającą ruch na lądzie i morzu o 3. Przechodziłem też dodatkowo kampanię bohaterem ze specjalizacją dającą kolejne +3 do ruchu. Także na pierwszym poziomie ma początku kampanii miałem +9 do ruchu
|
|
|
|
Człowiek - Szparag
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 751
Dragons, dragons everywhere
|
|
« Odpowiedz #4 : 15 Sierpnia 2012, 23:47:35 » |
|
staryteresy1 twój sposób rozwoju jest bardzo podobny do mojego. Ja radzę wziąć też posiłki II i kontraatakII oraz oczywiście masowe: kamienna skóra i lodowa zbroja. Są to umiejętności, które uratują nam tyłek w wielu bitwach. Odpuściłabym sobie natomiast wszystkie umelki z magii światła za wyjątkiem masowego leczenia
|
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość
|
|
|
(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« Odpowiedz #5 : 14 Stycznia 2013, 13:28:58 » |
|
Moja Iirina:
Umiejętności:
- Magia: -błyskawica, -kamienna skóra, -skalne mury, -skamienienie, -lodowa zbroja, -masowa lodowa zbroja, -zamieć, -leczenie, -masowe uleczenie, -aura odwetu I, II, III, -tajemna obrona I, II, III, -zatrzymanie czasu, -tajemna noc I, II, III, -synergia magii I, II, III, -medytacja, -implozja
- Moc: -dyplomacja, -logistyka, -znajdowanie drogi, -mentorstwo, -taktyka I, -bohaterstwo
Reputacja: ścieżka łez Broń Rodowa: Kostury Przypływów
Co sądzicie o takim zestawieniu? Po pierwsze zaznaczę, że bohaterstwo to pierwsza umiejętność Iriny, której sobie nie wybrałem. Zastanawiałem się nad tym, czy mentorstwo było mi potrzebne (podwyższyłem poziom drugiego bohatera - przybocznego).
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 37
Serwus!
|
|
« Odpowiedz #6 : 14 Stycznia 2013, 17:11:40 » |
|
Moja Irina miała praktycznie identyczne umiejętności jak twoje, no może z wyjątkiem kilku takich jak mentorstwo.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #7 : 14 Stycznia 2013, 18:23:15 » |
|
Czyli tylko ja zmieniałem Irinę na bohatera mocy?
|
|
|
|
|