Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Lord Khorne
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 11
16  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 05 Kwietnia 2015, 14:44:09
No cóż.. pozostaje mi tylko dopełnić newsa kilkoma screenami.. ;)


17  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 08 Marca 2015, 14:06:09
- Gwardzista - bardzo prosty wygląd, ale jednak troszeczkę zbyt sterylny, te jego szaty są troszeczkę zbyt "doskonałe"... Chodzi mi tutaj o brak jakichkolwiek śladów, czy wzorów na tym stroju, bo wydaje się on taki pusty, nijaki...
no właśnie po tym jak go skończyłem też odniosłem wrażenie że jest trochę za "idealny"..  ;D tak czy siak postaram się to jakoś poprawić.
Co do Arbalestiera to ciężko będzie coś tam z tym zrobić, gdyż tak wygląda model oryginalny z h5... wydaje mi się że już zostanie tak jak jest.

A tu dowód, że demon mógł być lepszy(Nic nie mam do bloodletterów, ale te twoje są żałosne w porównaniu z oryginałami): http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Daily/2011/03-Mar/23/Warhammer%20Chaos/WHChaosScreen1--article_image.jpg
Przepraszam bardzo, że nie przerobiłem silnika gry i nie wprowadziłem nowych rewelacyjnych efektów, lepszego renderowania i antyaliasingu.. wszystko to jest dopiero w planach, grafika będzie jak w Crysis!

I to, aby pokazać, że w H5 demony były lepiej oteksturowane:
http://vignette1.wikia.nocookie.net/mightandmagic/images/f/f3/H5spiky.jpg/revision/latest?cb=20090927120458&path-prefix=en
To żeś się teraz popisał.. wyobraź sobie teraz tego samego demo bez zbroi (jakości tekstury też już nie będę porównywał bo niektórym wystarczy że jest kolorowa) i odpowiedz sobie na pytanie czy jest on jednokolorowy...


Chciałbym zaprezentować z dumą nowe logo modyfikacji stworzone przez Asderuki:




Wieeeeeelkie dzięki Asderuki!!!  :ok: ;D


18  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 01 Marca 2015, 23:04:44
Khorne, szczerze mówiąc, twoje modele są gorsze niż dawniej.

mmm taa... widać różnicę..  ;D

Tekstury też są niedopracowane.
Zaczynam się zastanawiać po twoich wypowiedziach odnośnie tekstur (praktycznie za każdym razem uważasz że są niedopracowane) czy nie jesteś jakimś "fachowcem" od tekstur.. jeśli tak to zapraszam do teamu.. może je poprawisz...

Anioł z kolei jest chaotyczny i ma za duże czoło.
Jest chaotyczny?  :huh: w jakim sensie?.. chyba cię nie rozumiem...

Demony są po prostu śmieszne jak potwory ze starych horrorów.
Nie wiem co tam widzisz śmiesznego, widać masz dziwne poczucie humoru ale może rozwieje wszelkie twoje wątpliwości.. jesli liczysz na jakieś hybrydy lawowo-magmowo-ogniste (może będzie z jedna czy dwie jednostki w tym stylu)to się przeliczysz.. demony będą tworzone właśnie w starym stylu, jak ci się nie podobają to daj sobie spokój..

Muszę jednak pochwalić model weterana (tekstury wymagają drobnych poprawek),
:> :lol:

Wydaje mi się, że wyciągnąłeś go z H6.
Sory wielkie ale z H6 są tylko dwa modele wyciągnięte reszta to przerobione modele z heroes 5, gratuluje "bystrego oka"..  ;)
Podsumowują, lubię krytykę ale konstruktywną... no bo sory ale pisanie, że coś się nie podoba "bo nie", jest trochę bez sensu...

a teraz może coś pokaże, przepraszam, że niestety tylko tyle... :(  w marcu będę miał być może więcej czasu na modding to postaram się coś nadrobić.. ;)


19  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 29 Stycznia 2015, 17:49:49
4.Kim są magowie na szczycie góry? To mag bitewny i elementalista, czy nowe jednostki np. czarownik chaosu?
Elementalista i mag bitewny.

Nie rozpisując się, chciałbym po prostu pokazać wam kilka nowych jednostek.  ;D





20  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 29 Grudnia 2014, 17:35:50
Ok.. wiem już raczej na sto procent czym jest to spowodowane, drobny błąd w skryptach.. da się naprawić.

A tak btw.. ja niczego nie zmieniałem.. i nie mam żadnego problemu z odpaleniem gry razem z tym modem. Wszystko działa bez problemów... nie wiem czemu u Ciebie są jakieś dziwne komplikacje. :/
21  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 28 Grudnia 2014, 18:42:04
Aha i szkoda że po wgraniu moda gra dostaje crasha DOSŁOWNIE co 5 sekund.
:o coo? jak to? Pierwszy raz słyszę o czymś takim u mnie nie było żadnego crasha.. na pewno instalujesz to na Dzikie Hordy z pathem 3.1? Może masz jeszcze jakieś inne mody? Co dokładnie pisze w tym błędzie co wywala?
22  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: HoMM5 Chaos Theory : 23 Grudnia 2014, 11:56:19
Niestety z powodu powolnych prac nad patchem do Sanktuarium straciłem sporo czasu, a modyfikacja przez ten cały czas praktycznie stała w miejscu za co wszystkich przeprasza ale.. to już przeszłość, modyfikacja wbrew wszystkim plotkom nie umarła i ciągle nad nią pracujemy, a już za jakiś czas pokażę wam nowe screeny..
The apocalypse has begun!

23  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: Księga Czarodzieja- MOD : 19 Grudnia 2014, 20:26:41
ten 4shared nie pozwala ściągać plików o.O(tak zarejestrowałem się)
Witam   ;D sorki że się wtrącę ale nie mogę się powstrzymać.. :P
Pozwala, na sto procent wszystko działa, zaloguj się i zrób jak na załączniku... ;)

24  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 18 Grudnia 2014, 18:54:37
Wszystkich zainteresowanych modem Sanktuarium zapraszam na naszą stronkę Megapocalypse czeka tam zapewne ciekawy dla nich news... ;)
25  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 27 Listopada 2014, 20:52:38
Istnieje wersja KM z Sanktuarium w pierwotnym stanie?
Najstarsza wersja Sanktuarium jest dostępna w obecnym KM, niestety nie posiadam żadnej innej starszej, chyba żadne screeny też się nie zachowały... Sylan pracował nad pierwszą wersją tego miasta, więc jeśli bardzo Ci na tym zależy pogadaj z nim. ;P


Dzisiaj chciałbym pokazać wam coś nad czym pracowałem kilka ostatnich dni, arena oblężenia miasta Sanktuarium:





Ciągle jeszcze muszę skończyć kilka rzeczy przy niej (uszkodzenia mury, zniszczenia itp), ale myślę, że wszystko idzie w dobrym kierunku i już wkrótce patch zostanie wypuszczony. ;)
26  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Kompendium Miast : 17 Listopada 2014, 00:02:01
Chciałbym się z wami podzielić dziś kilkoma informacjami odnośnie patcha/update'u Sanktuarium, finalna wersja miała się pojawić już na początku tego miesiąca jednak zdecydowałem, że prace potrwają jeszcze do końca miesiąca. Co zostało do zrobienia?.. już bardzo niewiele, najważniejszym w tej chwili elementem jest arena oblężenia miasta (nie obiecuje zbyt wiele), zastanawiam się nad talentem rasowym, no i muszę też dokończyć jeszcze kilka efektów rzucania zaklęć itp. Ostatnia sprawa to instalka, będzie ona wrzucona oddzielnie tak byście nie musieli pobierać całego kompendium (link wygaśnie jednak bodajże po miesiącu od ostatniego pobrania), oczywiście zaktualizuje też tą wersję która znajduje się na KM.

Na koniec kilka screenów, które to nie każdy jeszcze być może widział.

Myrmidon Alt


Kapłanka Alt


Yakei


Kiriny


Bohaterowie




Miasto i rekrutacja


27  Mody & modowanie / Heroes V - Moderskie Projekty / Odp: M&M Heroes V: Skull of Shadows (SoS) : 12 Września 2014, 18:56:40
Pragnę szczerze pogratulować pomysłów i wykonania miast, jednostek itp.. wszystko wygląda naprawdę świetnie, szczegółowo dopracowane elementy, nawet screeny pokazujące miasto wyglądają rewelacyjnie..  naprawdę wielkie gratulacje, szacunek i podziw.. zastanawia mnie głównie skąd bierzesz czas (wiem mniej więcej ile zajmuje stworzenie czegoś takiego) na to wszystko... jeszcze raz gratuluje i powodzenia w dalszych pracach. ;)
28  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Modding Heroes 5 - Wideo Tutorial : 14 Sierpnia 2014, 19:03:30
Wersja która zgrzytała była pobrana z twojego chomika. Dzięki za pomoc.
Na Chomiku jest już wrzucona właściwa wersja. Nie ma sprawy.. ;)

Wolałbym, żeby nikt nie ingerował w ustawienia mojego edytora :P
Wiesz, chodzi tu właśnie o to, że włącza to tylko ten "zaawansowany" edytor, tak dla tych co zaczynają dopiero.. jeśli nie chcesz niczego zmieniać, no cóż.. będziesz musiał chyba zrobić sobie po prostu kopie kilku plików. ;P

I czy powinno mi to pójść na Mai 2015 Trial (właśnie pobrałem)?
Nie jestem pewien ale chyba nie. :)
Testowałem cały ten proces na Maya 13 - nie wyszło, z tego co wyczytałem działa to chyba TYLKO z Maya 6 i to z jakąś tam odpowiednią wersją. Ale zawsze możesz próbować. ;)
29  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Modding Heroes 5 - Wideo Tutorial : 14 Sierpnia 2014, 16:10:20
próbując go otworzyć napotkałem się na następujący error 429 "ActiveX component can't create object". Co robić?
hmm.. spróbuj pobrać to i zainstalować, tam masz setup, tylko napisz czy działa. ;)

I czy da się teoretycznie obejść bez edytora map, wpisując dane ręcznie?
Nie da. ;)
Możesz oczywiście samemu próbować napisać te dwa skrypty (główny i geom) ale edytor konwertuje także model to tego właściwego formatu.

Przydałoby się wspomnieć o ustawieniu 9. trybu.
Przygotowuje instalke MET, jak to zainstalujesz to edytor będzie już ustawiony jak trzeba. ;)

PS. Czym nagrywasz, bo widzę, że całkiem płynnie?
Camtasia pulpit, a filmiki z gier robię Frapsem.
30  Mody & modowanie / Heroes V - Modyfikacje / Odp: Modding Heroes 5 - Wideo Tutorial : 14 Sierpnia 2014, 12:55:42
Tak w wielkim skrócie - a więc wystarczy z Archanioła wyeksportować do .obj, potem zmodyfikować w programie do 3D, potem wyeksportować do .obj
:ok:
Tylko że potem, instalacja MET, Import modelu do Maya->zapisać jako mb i export do gry przy pomocy edytora. Polecam Poradnik MET

Tak w skrócie to Archanioł służy do wyciągania modeli, a MET i Maya do wrzucania ich do gry.  ;)
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 11




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry