Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsze/najgorsze, ulubione jednostki (Czytany 122215 razy)
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #315 : 13 Grudnia 2010, 18:04:26 »
Ale niestety, w gnole podczas oblężania dużo ludzi i botów wali, tak więc szybko padają. Miałem raz 1k gnoli i w ciągu 2 bitew miałem 300...
PS.300 Gnolan


IP: Zapisane
Loynis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #316 : 21 Stycznia 2011, 12:58:35 »
Archanioły to klasa sama w sobie!!!Mają lepszy atak na arcydiabłów,wskrzeszają,posiadają całe pole heksowe.Są jednostką latającą.Gdy jest ich dużo i dam na nich modlitwę,to jednym słowem... wymiatają!!
Dla mnie najgorsza to upiorne i kościste smoki.


« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2011, 14:17:46 wysłane przez Loynis » IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #317 : 21 Stycznia 2011, 13:24:20 »
Loynisie, cóż za spostrzegawczość. Archanioły są dobre... hm... muszę to sobie gdzieś zapisać, żebym nie zapomniał.

Upiorne są słabe, ale w dużych ilościach potrafią być upierdliwe, a wystarczy mieć zaklęcie Animator żeby nie tracić je w tak zatrważających ilościach. Poza tym, rzadko, ale jednak potrafią "postarzyć" przeciwnika, czyli zmniejszyć jego wytrzymałość o połowę. Milutkie.

Aha i przekonałem się trochę do gnolli. Troszeczkę powalczyłem nimi (przeciwko nim również) i stwierdzam, że na początku potrafią być przydatne.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #318 : 21 Stycznia 2011, 14:26:42 »
RAcja, ale niezapominaj o malutkiej szybkości, i słabym atakiem ( rekompensowanym dużą obroną)


IP: Zapisane
Claver18

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 56


Mroczny kolonizator

Zobacz profil
« Odpowiedz #319 : 26 Marca 2011, 19:47:48 »
1. Błękitny Smok (1000 HP :o)
2. Tytan (300 HP, strzelający "gromowładny" ;D)
3. Czarny Smok (odporny na zaklęcia poziomów 1-5)
4. Rdzawy Smok (dodatkowe obrażenia od kwasu, 700 HP)
5. Archanioł (wskrzesza sojuszników, diabłom mówi "nie" ;>)


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #320 : 26 Marca 2011, 20:31:03 »
Ja w H3 uwielbiałem przede wszystkim smoki- zwłaszcza Błękitnego- najsilniejszy, najgroźniejszy, rzadki, budzący szacunek i zachwyt. Wzór idealnego smoka. Nie ma nad nim piękniejszego smoka  :upadl:


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Garoozis

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #321 : 19 Kwietnia 2011, 19:32:28 »
 
Ja mam ulubionego stworka na każdym poziomie(na niektórych kilka).
A oto i oni:
1.Centaury/Pikinierzy - są najsilniejszymi jednostkami na swoim poziomie,centaur dzięki mobilności przydaje mi się przez całą grę.Pikinier ma za to gdzieś szarżę czempionów,która (według mnie) czyni konnych silnymi.
2.Harpie - jak ulepszone uderzą,to nie ma kontry,po za tym ich umiejętność powrotu na miejsce po ataku,jest trochę wkurzająca jak przeciw nim walczymy,nie mając szybkich stworów(chyba że mamy strzelającą kreaturę).
3.Gryfy - są wytrzymałe,po ulepszeniu mają nieograniczony kontratak.Oprócz tego złe oko - dobry strzelec,wytrzymalszy o elfa,  w razie czego obroni się przed atakiem wręcz.Długouchego też lubię,choć jest dość delikatny.
4.Wampiry - jak przywalą,to nie można im oddać,ulepszone mają jeszcze boską umiejętność wysysania życia.
5.Gorgony i licze - te pierwsze są wytrzymałe,a ulepszone mają 'oddech śmierci' - świetna broń na 7 poziom,a w większych ilościach na najsilniejsze smoki.Licze,gdyż atakują chmurą śmierci,nie krzywdząc naszych zgniłków.
6.Wielka trójka - naga,upiorny rycerz  i czempion.Naga bije bez kontry i zadaje stałe,wysokie obrażenia.Upiorny ma prawie wszystkie staty najlepsze na poziomie,do tego dobry specjal(szkoda,że rzadko wchodzi).Czempioni są silni dzięki szarży - a i tak na pikinierach nie robi ona wrażenia.
7.Diabeł - szybkość,-1 od szczęścia wroga i atak bez kontry.Tytan - najpotężniejszy strzelec gry - dużo HP,bardzo wysokie obrażenia,a i bezpośrednim starciu da sobie świetnie radę.Drogi,ale za jakość się płaci.Archanioł - szybki,podobnie jak naga - stałe obrażenia,do tego wskrzeszenie.
Najlepsze według mnie wymienione, to teraz czas na najgorsze:
1.Chowaniec - jedna z najgorszych jednostek w grze.Z każdym atakiem giną masowo.
2.Magog - kula ognia miała chyba być zaletą,a tak czasem trzeba zrezygnować ze strzału,bo jak jest ich dużo to mogą skosić sporo naszych.Teoretycznie więc nie powinno się ich ulepszać,ale bez tego są strasznie wolne.
3.Zjawy - mało życia,dobrze(dla nas),że upiory kradną manę.
4.Wyrównany poziom,ale wskazałbym meduzę,gdyż ma bardzo mało strzałów.
5.Żywiołak ziemi(mam nadzieję,że conflux też się liczy) - po prostu mizerne staty.
6.Cyklop - strasznie drogie siedlisko(ulepszone jest za to tanie),niskie HP.Siedlisko behemotów jest tańsze i można je (behemoty) posiadać  w 1 tygodniu rozgrywki.Myślałem nad wiwerną,ale ona lata i zatruwa po ulepszeniu.
7.Kościane smoki - jak na 7 poziom są strasznie słabe.Mimo to są potrzebne martwiejcom.Upiornego ratuje postarzenie.


IP: Zapisane
kostuch

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 69

Zobacz profil
« Odpowiedz #322 : 30 Kwietnia 2011, 09:21:10 »
Ja lubię wampiry dzięki wysysaniu hp mało ich trace.
Nagi bardzo lubie za ich atak
Halabardników mając ich więcej niż 300 robią piękną zadymke 
Może sie zdziwicie ale jeszcze enty do tego,są świetne do obrony dając na nie przyśpieszenie mogą szybko np.ochronić jednostki strzelające.



IP: Zapisane
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #323 : 30 Kwietnia 2011, 13:19:58 »
Tak enty, zwałszcza że 85 entów pokonałem 60 szarymi elfami,enty miały przyśpieszenie i jakiś tam bon jeszcze.Są nie przydatne i tyle.Są po polskiemu do dup*.


IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #324 : 30 Kwietnia 2011, 16:27:41 »
Nie do końca się z tym zgodzę. Jeśli ktoś na Enty rzuca Przyśpieszenie i jedziem na wroga to rzeczywiście są do dupy, bo nie nadają się do ataku. Jedynym sensownym zastosowaniem Entów jest zostawienie ich z tyłu jako tarcza dla strzelców. W obronie są na prawdę nie do zdarcia, natomiast atak u Entów leży.


IP: Zapisane
ComBOSS2012

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 57


Demonolog

Zobacz profil
« Odpowiedz #325 : 30 Kwietnia 2011, 19:51:48 »
W bastionie oprócz entów są jeszcze krasnoludy, która także pilnują strzelców, a dwie jednostki stricte defensywne w tak ofensywnym zamku trochę szkodzą. Na czele walczą pegazy, które szybko giną, tak samo zresztą jak centaury i jednorożce. Brakuje mi w tym zamku średnio-szybkiej jednostki, która zwiąże wroga walką na dłuższą chwilę, nie ponosząc ogromnych strat.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #326 : 30 Kwietnia 2011, 20:03:22 »
Jednorożce takie słabe nie są. Sa całkiem silnymi jednostkami, których zdolność często pomaga w starciach- nie przeciwko nekropolii.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #327 : 30 Kwietnia 2011, 20:19:14 »
Krasnoludy i Enty to typowe tanki, które służyć mają tylko i wyłącznie osłanianiu Elfów. Pegazy nic nie robią, od razu idą do piachu. A Centaury i Jednorożce wcale szybko nie giną, podobnie jak Smoki. To te trzy jednostki z reguły idą do ataku, aby na poważnie walczyć na polu bitwy. Ewentualnie można je wesprzeć Krasnoludami, ale raczej zaleca się je zostawiać z tyłu. Patrząc na to wszystko, Bastion wcale nie jest aż tak ofensywnym zamkiem. Jest raczej czymś pomiędzy ze wskazaniem na atak. Wystarczy porównać Bastion do innych zamków nastawionych na atak - Inferno i Twierdzy. Tam całe armie idą do ataku, a z tyłu zostają tylko nieliczni. To daje naprawdę imponujące uderzenie, kosztem obrony. Bastion aż tak silnym uderzeniem nie dysponuje.


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #328 : 30 Kwietnia 2011, 22:20:31 »
Nekro_L jak zwykle ma rację.
Dodam jeszcze, że przecież główną magią Bastionu jest m. wody. Wystarczy walnąć grupowy psalm mocy, a nawet ent będzie miał szybkość 8, a krasnolud 10. Ent zasługuję na uwagę ze względu na fenomenalną zdolność - oplątanie. Chyba wszyscy się zgodzą, że jej taktyczne znaczenie może być powalające. Enty mogą unieruchomić główną jednostkę wroga i dopóki się nie poruszą, nikt oplątany również się nie poruszy. Jednostka idealna jako mięso armatnie, a wzmocniona eksperckim psalmem jest nie do zdarcia. Jak dla mnie jedna z najlepszych (jeśli nie najlepsza) jednostka defensywna.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Banned
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Dziedzic Loży Szyderców

Zobacz profil
« Odpowiedz #329 : 02 Sierpnia 2011, 18:32:49 »
Oto 5 najlepszych jednostek w Heroes III (moich)

1.Archanioł
2.Czarny Smok
3.Tytan
4.Władca Mroku
5.Alp


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: 1 ... 19 20 21 [22] 23 24    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.06 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry