Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - tuldor88
Strony: [1] 2
1  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Improved AI mod : 25 Stycznia 2022, 19:23:28
Zainstalowałem to cudo licząc na to, że rozwiąże problem z największym mankamentem H5 - AI wolnym jak ślimak na praktycznie każdej mapie.
Udało się...

Ale mam inny problem - autor dodał 4 kampanie opisujące perypetie postaci z H3 po zdarzeniach jakie miały miejsce w H4. Jako że w H4 nie grałem i po 3 od razu skoczyłem na 5 bardzo mnie to ciekawi ale... czego bym nie zrobił nie jestem w stanie odblokować kampanii nr 3 (z opisu wnoszę iż ma być o Nikolaju, synu Katarzyny), skończyłem "Book 1" o Kreeganach i Bracadzie, "Book 2" o uciekinierze z Avlee jaki potem dołączył do mrocznych elfów... ale "Book3" pozostaje zablokowana.

Pomysły co można z tym fantem zrobić?
2  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Fix/mod poszukiwany : 08 Stycznia 2022, 02:47:01
Po dłuższym czasie przeprosiłem się z H5 i zagrałem ponownie i... pamiętam już co mnie tak w kampaniach wnerwiało - stajesz na głowie by odpowiednio zbudować bohatera z podstawki a tu przychodzi "Kuźnia" i odmienne 'kółko', po czym jako wisienka na torcie Hordy z wszystkimi bohaterami jak leci z losowego generatora... nic tylko niczym cerber (i to ten bardziej masywny - z H3) siedzieć i warczeć.

Zdaje sobie sprawę, że powodem jest to iż gry są wrzucane w osobne i niezależne foldery, ale... jednak wolałbym je bardziej zintegrowane - dlatego byłbym wdzięczny za info czy jest jakiś mod/konwerter który je scala i sprawia iż Raelag który ratuje Izabelę będzie tym samym jakiego potem spotykamy Ilayą itd itp... z jednym i tym samym kółkiem umiejętności przez cała grę.

Gdzieś czytałem, że H5.5 ma takie zastosowanie ale... że nie toczę pojedynków to i raczej zbędne mi jest przebudowywanie całego balansu gry...

Propozycje? Porady? Ciasteczka? :)
3  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Mapka Dark Messiah : 27 Marca 2016, 20:04:53
mapka jak mapka, prosta jak budowa cepa. Ja niestety po zainstalowaniu H5 wraz z oboma dodatkami od niej właśnie zacząłem myśląc że to jakiś bonus niezwiązany z fabułą samej gry i sobie popsułem niespodziankę ;)
4  Heroes V / Kampania VI Mag / Odp: Misja IV : 27 Marca 2016, 13:24:09
Porady do tej misji są nieco nietrafione - jest to chyba najłatwiejsza misja (nie licząc pierwszej) w całej kampanii więc pisanie o tym iż "walka jest nieopłacalna" oraz że dalej trzeba ruszyć gdy "poczujesz się nieco pewniej" to dobry żart...

Postanowiłem przejść kampanię na heroicznym a tu mimo poziomu trudności nekromanci maja wojska co kot napłakał a "brązowi" rycerze mają kolor idealnie do nich pasujący (g**no mogą). Fakt ze bohaterów w poprzednich kampaniach rozwijałem na maxa i do oporu ale mimo to przeszli na tym co mieli na start wszystkie miasta, herosów garnizony i sama Izabelę, ot z marszu... fakt że pod koniec pozostały mi niedobitki tych ich armii i musiałem do jednego herosa wpakować dwa rodzaje ale i tak dziwi mnie ta mapka.

To normalne ze Izabela ani żaden inny 'niebieski' heros nie wychodzi z zamku? Jeśli tak to misja jest wprost żałośnie łatwa bo mamy przyrost w jej zamku vs 4 przyrosty z naszych (niezależnie czy wybierzemy przystań czy nekromantów).
5  Heroes VI / Might & Magic Heroes VI: Cienie Mroku / Odp: Shades of Darkness- Dyskusja, problemy i pytania : 15 Marca 2016, 21:27:28
Mam nadzieję, że akt nekromancji zostanie mi wybaczony ale noszę się z myślą o zakupie cz VI HoMM wraz z dodatkami i byłbym wdzieczny za rozwinięcie ostatniego zdania na jakie trafiłem w pewnej recenzji:
http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=19704
Cytuj
Tym samym gracz staje przed dość karkołomnym wyborem pomiędzy modernizacją własnych sił militarnych a ubiegnięciem kolejnej inwazji zagonów przeciwnika.Taki zabieg zmusza do korzystania z przynajmniej dwóch bohaterów w jednym momencie. Przyznam, że rozwiązanie to bardzo przypadło mi do gustu – jest trudniej, ale za to bardziej strategicznie. Jednak do gry wkradł się swego rodzaju babol, ewidentnie stawiający Cienie mroku na przegranej pozycji..
niestety nie widzę o jaki "babol" chodzi bo znajduje sie to w części jaka wymaga płatnej subskrypcji a po tym co niegdys na tym portalu czytałem stwierdziłem ze wolę tą kasę wydać na piwo :P Ktoś mógłby przybvliżyć mi o jakiż to straszny babol chodzi jaki na głowie Cienie (pod)Mroku stawia? :)
6  Inne gry / Pozostałe / Odp: Seria Gothic : 22 Lutego 2016, 20:56:59
Nie wiem w jaką wersję ER grałeś Sylu ale każda kolejna dorzucała coraz więcej dlatego teraz stwierdzenie iż to "głównie mechanika" nie jest już aktualne, teraz właśnie świat jest bardziej rozbudowany (acz jest to bardziej subtelne niż w MT gdzie mam wrażenie wrzucono wszystko co fantazja poziomkom doradziła, łacznie z Pradawnymi i innymi bzdurami). Oczywiście mechanika dalej jest zupełnie inna i teraz rozwój postaci bardziej przypomina ten znany z G2NK co też jest sporym plusem :)
7  Inne gry / Pozostałe / Odp: Seria Gothic : 22 Lutego 2016, 20:41:04
Pora na zabawienie się w Arantira, Sandra czy innego Nekromantę i odkopanie tematu by napisać o pewnym przyjemnym modzie do G1 noszącym nazwę "Edycja Rozszerzona":

Modyfikacja jest mniejsza niż Mroczne Tajemnice i też dla G1 przewidziana, osobiście o wiele bardziej mi odpowiada bo jedynie 'dopieszcza' to co w grze już istnieje zamiast dodawać coś z kosmosu/d*py ("Nudno tu, to moze dodajmy syna Inosa!").
Człowiek grajac ma wrażenie że wciąż gra w Gothic1 jaki został wykończony i uzupełniony a nie w cos do czego dorzucono Tatę Muminka.
Innymi słowy działa podobnie do GoldenModa (tyle ze tamten to mod mniejszy, produkcji rosyjskiej i zbugowany)

Cytat z Gothicpedii:
Cytuj
Gothic Edycja rozszerzona – dość duża modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym czego nie dokończyli twórcy gry oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, kopać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii.

Modyfikacja nie zmienia oryginalnej fabuły gry. Gracz ponownie wciela się w Bezimiennego bohatera i przemierza Górniczą Dolinę. Także i tym razem musi dołączyć do któregoś z nie trzech, a czterech obozów. Przyłączanie się do obozów zostało znacznie rozbudowane. Poza klasycznymi ścieżkami cienia, szkodnika i nowicjusza bohater ma możliwość zostania kopaczem, kretem oraz nowicjuszem ognia (od najnowszej wersji) z możliwością awansu na wyższe szczeble. Poza wyżej wymienionym gracz może zostać członkiem bandy Quentina i przejść fabułę Gothika od zupełnie innej, nowej strony. Modyfikacja oferuje ponad sto zadań pobocznych (w tym głównych) oraz obowiązkowy, dodatkowy wątek w fabule głównej.

    Ponad setka zadań.
    Nowa gildia główna: bandyta.
    Możliwość zostania kretem lub kopaczem.
    Nowe sposoby przyjęcia do obozów.
    Możliwość zostania Guru.
    Ciekawe miejsca w kolonii: obóz łowców orków, myśliwych, strażników Starej Kopalni.
    Wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnię.
    Zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne.
    Nowe tekstury otoczenia, menu i interfejsu.
    Nowe dialogi oraz postacie.
    Umiejętność alchemii i warzenie mikstur.
    Umiejętność górnictwa i wydobycia rudy oraz złota.
    Gotowanie przy użyciu przepisów.
    Nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne).
    Możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski.
    Palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej.
    Usprawnione smażenie mięsa na patelni (kilka sztuk na raz).
    Nowe bronie.
    Duża ilość nowych animacji.
    Walka bronią białą podzieloną na 10 poziomów.
    Możliwość zamawiania broni u kowali.
    Usprawniony system powiadomień.
    Rosnące ceny atrybutów.
    Dodano kolorowe nadpisy.
    Możliwość przekucia Uriziela na miecz jednoręczny.
    Dodano nowe animacje podczas gildyjnego przywitania.
    Przerobiony system nauki na taki jak w Gothic II: Noc Kruka.
    Poprawione wiele błędów i niedoróbek.

Obecna wersja Edycji Rozszerzonej to v1.451
Outlander (czy też po zmianie nicka "gothic 1210") wypuścił patch 1.451 nie dalej niż dwa tygodnie temu ale jednocześnie zapowiedział, że to jego ostatnia łatka a przynajmniej tak można interpretować brak wchodzenia na konto oraz wpis:
Cytuj
Chwała ci za to! Ja rzucam modding. Zjebałem sobie 4 lata życia. Aż szkoda...
Wygląda na to, że miał już dość namolnych marud pytajacych go kiedy będzie wersja ostateczna i czemu jej jeszcze nie ma :razz: Co więcej jakiś tydzień temu usunął stronę moda na Facezbuku i wszystkie linki z modyfikacją (musiały się mu marudy ostro dać we znaki). Na szczęście nim to się stało niektóre ludziki nową wersję pobrały i mogą się nią podzielić co też niżej podpisany właśnie czyni w tej oto lokalizacji
-http://chomikuj.pl/Tuldor88/Patche*2c+mody*2c+inne/Seria+Gothic/G1
8  Inne gry / Pozostałe / Odp: Gry infinity : 19 Lutego 2016, 18:05:24
Mam nadzieję, że mi tutejsze mo(r)dki wybaczą post pod postem ale poproszono mnie o rozpropagowanie a może kogoś z mikrofonem najdzie na pomoc ;)

Do gier Infinity (szczególnie serii Baldur's Gate) jest modów tyle, że mody do całej serii HoM&M razem wziętej się chowają, niestety sporo z nich jest obcojęzyczne. Oczywiście wciąż ludziska na różne języki co ciekawsze modyfikacje tłumaczą (robią tak np 'Gwiazdy Mystry z CoB'a do jakiego link mam w podpisie) ale dalej brakuje nieco polskiego podkładu gdy o głosy chodzi a niektórym to przeszkadza. Pewien ludź o nicku anoim2666 postanowił to zmienić:

http://nanokarrin.pl/forum/viewtopic.php?f=170&t=4378

Cytuj
witam
Szukam osób które zechcą wesprzeć swoim głosem spolszczanie modyfikacji do tej gry, która obecnie znajduje się pod opieką fanów. Ról jest dużo, w chwili obecnej nie mogę podać wszystkich bo będą one się pojawiać po korektach tekstu. Będzie ich ok 30 męskich i 10 kobiecych. Lista w każdej chwili może się powiększyć. Umiejętności aktorskie są mile widziane ale najważniejszy jest dobry sprzęt. Daję pliki próbne dla kobiet i mężczyzn. Arwin powinien mieć głos dość wysublimowany, o średniej barwie - jest magiem, Ceeb też para się tą profesją, Gajus to z kolei żołnierz, więc powinien mówić nieco głośniej, w niższym rejestrze barwy, Sirrus jest burmistrzem, powinien mieć głos zakrawający na kupca. (mężczyźni).
Kachiko powinna mieć głos miękki, ale tak sobie myślę, że powinien być też nieco zdecydowany (w końcu jest zabójczynią oraz magiczką). Sime jest łowczynią, z portretu zakrawa na typową "niemrę", więc powinna mieć głos w średnim rejestrze, nieco bardziej ku niskiemu. Yarsaena to mroczny elf który uciekł ze swojego, brutalnego świata. Jest wojowniczką, więc głos powinna mieć głos taki szorstki, niezbyt wysoki. Z Chloe podobnie ale głos może mieć trochę wyższy. (kobiety)
Pliki proszę przesyłać na adrian.26@onet.pl
https://www.dropbox.com/s/pt23icim3etfz96/pr%C3%B3ba.rar?dl=0 Pliki do nagrania
9  Inne gry / Pozostałe / Odp: Gry infinity : 15 Lutego 2016, 16:18:46
Tulko UB? Łoj panie! Tyle radochy Cię mija :P Trzymaj listę tego co doradzam (od punktu 4 bo reszta to samo BGT i fixpacki), jeśli nie chcesz banterów - bo i fakt przy grze solo mała z nich pociecha :

4) Lure of Sirine's Call _v13
5) bgmini_quest_encounters_v9
6) BG1UnfinishedBuisness_v13.1
8) BG2UnfinishedBusiness_v25
9) BGTTweak_v11
10) Almateria's Restoration Project_v8.02
11) EaseofUse_v33
12) ItemUpgrade_v40
13) Alma_Tweaks_v8
14) Ribalds_Genie_v2.7
15) Sir_Renal_v2.5
16) Rolles_v3
22) Minotaur_and_Lilarcor_v1.6
23) AdalonsBlood_v13
24) Tales of the Deep Gardens_v9.3
25) Innershade_v6.0
26) ervonyrah_piesnwladajacej_v1.3.2
27) Tower of Deception_v3.3
28) Niezwykłe Życzenie_v1.82
29) Assassinations_v10
30) AzenMod_v5PL
31) TacticsMod_v25
32) RevisedBattles_v6.3
33) Ascension_v1.4.24
34) Oversight_v13
35) BG2 Enable conversations with charmed creatures_v4

jeśli mówisz ze na BGT sobie mnichem nie radzisz (powinieneś wciągać wrogów nosem) to nie instaluj modów 30-34 bo to są utrudniacze :P
10  Inne gry / Pozostałe / Odp: Gry infinity : 14 Lutego 2016, 20:25:46
Mniszek dobry na wszystko, choc (w przypadku baldura) do gry solo wolę wieloklasowców czy to wojownik/mag czy wojownik/mag/złodziej. W Icewind dale 1 wygląda to zgoła inaczej - wieloklasowcy nie opłacają sie aż tak bardzo.

Jakieś modyfikacje do BGT dorzuciłeś czy raczej czystym się raczysz ;) ?
11  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek" : 13 Lutego 2016, 15:03:32
Liczyłem, że będę mieć wybór czy walczyć Kunią czy Gotaiem (ona ma talenty jak np ten pozwalający uczyć innych okrzyków bojowych), co zaś do przywołania to sądzę że gdybym miał z niego 'śmierć nieistniejącym też nieco inaczej by ta walka wyglądała... hmm pozostaje jeszcze raz od 0 przejść kampanię gotaia a potem zehira.
12  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek" : 13 Lutego 2016, 13:07:44
nie mam save z 4 misji bo nie trzymam tych jakie dotyczą już zakończonych kampani, mam tylko podgląd na kunję z początku mądrości matki ziemi czyli 6lvl w tył:

Co zaś do strategii - tym razem starałem się szybko rozwalic bramę i pójść wszystkim co mam, z chwilą gdy grałem defensywnie sukkub zauraczał cyklopa a ten swoim oczkiem robił mi na tyłach z dupy jesień średniowiecza
13  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek" : 13 Lutego 2016, 12:54:24
Składy armii:
-35 dzikich cyklopów
-30 krwawych cyklopów
-90 jadowitych wywern
-170 hersztów
-400 cór ziemi
-600 centaurów koczowników
-2500 goblińskich plugawców

vs:
-70 arcydiabłów
-400 piekielnych rumaków (250 +150 z bramy w kolejnej rundzie)
-350 uwodzicielskich sukkubów (wystarcza by uwieść dowolną jednostkę, w tym cyklopy)
-1440 ognistych ogarów(900 +540 z bramy)
-1600 cerberów(1000 +600 z bramy)
-2544 piekielnych ogarów(1600 +944 z bramy)
-1300 rogatych bestii

Oczywiście walka zaczyna się dopiero gdy już wszystkie ww jednostki przez bramę przejdą bo jak pisałem komputer w pierwszej rundzie stosuje same bramy + uwiedzenie ze strony sukkubusa, a atak cyklopa pierwszym ciosem bramy nie rozwali. Potem jest to już walka na wyniszczenie przy jednostkach jakie atakują bez kontrataku...

Kunja ma poziom 26 i staty wyższe od przeciwnika, ale jakie zdolności nie pamietam a nie ma jak tego podczas walki podejrzeć, z mentora pamięci nie korzystałem bo i kasy nie było po wykupieniu wszystkich jednostek od jasnowidzów w jej misji.
14  Heroes V / Kampanie - Dzikie Hordy / Odp: Heroes V - Tribes of the East - Poradnik do kampanii III "Na ratunek" : 13 Lutego 2016, 11:03:53
Misja Czwarta: Ostentacyjne wyjście

(...)
Tym razem orkowie będą walczyć(12). Nie mam tu powtórki bo walka jest banalna. Zrób jak w przypadku Wulfstana - kliknij na Kujin i gdy będzie atakować kliknij spacje. Gdy sie zatrzyma przekaż wojsko Gotaiowi który ma aż 900 cyklopów!!!.
Po 1) Gotai ma u mnie kilka centaurów i goblinów, ani 1 cyklopa
Po 2) Mimo iż zaznaczam jego albo Kunję i klikam spację dalej zapierdalają na inferno i zatrzymują się dopiero po rozpoczęciu walki
Po 3) Walka majac 900 cyklopów to cheaterstwo
Po 4) Jeśli walka dla was jest banalna to ja się zapisem chętnie podzielę - dołączam poniżej link - byłbym bardzo rad by mi ktoś odpowiedział jak mam to gówno wygrać bo podchodziłem już z 20 razy i dupa.

Opis walki: Walczyła kunjin (jak pisałem menda się zatrzymać nie chciała i musiałem walczyc nią) posiada zdolności w boju mniej przydatne niż Gotai, jej armia jest 3 razy mniejsza niż ta w zamku (właściwie 6 razy mniejsza bo od razu wszystkie wrogie jednostki zaczynają od bramy) + wróg traktuje nasze jednostki szałem/hipnozą i same się wybijają...

http://www.speedyshare.com/hrNkt/dupa.sav - przebieg bitwy


byłbym wdzięczny za radę :P
15  Inne gry / Pozostałe / Gry infinity : 07 Lutego 2016, 07:13:03
Ciekaw jestem czy i tu się znajduje kilka osób jakie zagrywały się w (już wiekowe co prawda ale wciąż żywe) gry oparte na silniku infinity czyli serie:
Baldur's Gate
Icewind Dale
i Planescape Torment
?
Pierwsza z nich wyszła w polsce w 1999 a mimo to cały czas nie tylko scena moderska jest żywa i pojawiają się nowe modyfikacje, jakby tego było mało firma odpowiedzialna za remake powyższych (wersje Enhanced Edition) szykuje się do wydania całkiem nowego dodatku do BGEE - Siege of Dragonspear
Strony: [1] 2




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.034 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry