Na poziomie łatwym, to nieważne co zrobisz, a i tak wygrasz
A poważnie, polecam Jhorę- zaczyna z magiczną strzałą, a jej talent specjalny to zwiększona inicjatywa. Weź jej logistykę, szczęście, magię przywoływania, magię mroku/światła. Buduj najpierw kasę, karczmę, potem mury, podstawowe jednostki, gildia magów(2 targowisko 3,4,5), jednostki potężniejsze, ulepszenia, cała reszta. To taka luźna chierarchia rozbudowy. Ulepszenia: 1)1, 2)1, 3)1, 4)1, 5)wszystko jedno, 6)2, 7)2. Zakup sobie jak najszybciej wóz z amunicją. Liczba bochaterów 1+ liczba zamków. Przy sukkubach stawiaj magiczny kryształ, ul lub barierę miecza- szczególnie polecana kombinacja elementów. Załatw impy, unieszkodliw sukkuby, rozwal Czarcich Lordów (chyba, że to 2 ulepszenie, to wówczas najpóźniej), rozwal cerbery, diabły, rogate demony i wykończ sukkuby, najlepiej magicznie. Jeśli są to uwodzicielskie (na łatwym wątpliwe i raczej nie użyją swojej zdolności) to popróbuj czarów typu szał, oślepienie. W pierwszym dniu zdobądź drewno i rudę, pod koniec 1 tygodnia powinnieneś zdobyć kolejną kopalnię.