|
|
« Odpowiedz #30 : 22 Lutego 2008, 11:45:10 » |
|
moje ulubione gierki : 1.Battle for wesnoth 2.Age of empires II 3.HoMM V 4.Europe univerals III 5.Black & White 6.Pretorians 7.Gothic II 8.Twierdza Krzyżowiec 9.Warcraft III region of chaos 10.juz chyba nie ma
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #31 : 24 Lutego 2008, 00:02:56 » |
|
Moimi ulubionymi grami sa Seria Homm seria Gothic Seria Diablo, wiedzmin, i seria NFS
|
|
|
|
Punkty uznania(?): -1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 138
Shadows.... Darkness...It's my climates
|
|
« Odpowiedz #32 : 20 Kwietnia 2008, 22:05:29 » |
|
Moja ulubiona gra to Uncharted: Drake's Fortune. Pozwólcie że się trochę rozpiszę:
Gra opowiada o przygodach Nathana Drake'a, potomka jednego z największych żeglarzy i podróżników - Sir Francisa Drake'a. Podobnie jak sławny przodek, Nathan swoje życie poświęca przygodzie, poszukiwaniu skarbów i rozwiązywaniu zagadek. Historia przestawiona w grze śledzi najważniejszą wyprawę Nathana, podczas której w wydobytej z morza trumnie Sir Francisa, bohater znajduje dziwny pamiętnik, zamiast resztek ciała. Wskazówki zawarte w znalezisku zaprowadzą Nathana wraz z przyjaciółmi na tajemeniczą wyspę, gdzie odnajdą odpowiedzi na dręczące ich pytania.
Rozgrywka stanowi udane połączenie elementów przygodowych i zręcznościowych. Całość opiera sie w dużej mierze na pokonywaniu przeszkód terenowych (skakanie, balansowanie, wspinanie się po skałach oraz lianach), oraz na walce, zarówno bezpośredniej jak i wymianie ognia. System strzelania przypomina ten znany z Gears of War, gdzie kluczowe jest wykorzystywanie naturalnych osłon.
Trójwymiarowa grafika została przygotowana z wyjątkową dbałością o najdrobniejsze detale (przykładowo tropikalna dżungla porośnięta jest bujną i dość zróżnicowaną roślinnością). Szczególnie efektownie prezentuje się animacja postaci, a także wirtualna kamera. Nad funkcjonowaniem tej ostatniej pracował fachowiec, zaangażowany wcześniej w tworzenie Prince of Persia: The Sands of Time. Gdy Nate wchodzi do wody, ma perfidnie mokre ciuchy, które na lądzie się suszą od promieni słońca!!! To się sprawdza także przy deszczu.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #33 : 03 Lutego 2009, 13:28:57 » |
|
1.Heroes of Might and Magic V: Dzikie Hordy 2.Gothic 2 3.Age of Empires 3 4.Gothic 1 5.Heroes of Might and Magic IV 6.Alien Shooter 7.Age of Empires 2 8.The Sims 2 9.Heroes of Might and Magic III 10.Wormsy 11.Age of Wonders 2:Magia Cienia
|
|
|
|
Rysownik
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 248
Nie, nie wróciłem xD Ale se tu czasem zaglądnę ;>
|
|
« Odpowiedz #34 : 03 Lutego 2009, 14:08:26 » |
|
Oo aż dziw mnie bierze że tu jeszcze sie nie wypowiedziałem No to lecim: - Gothic 1 i 2, trójka sux - WoW - wszystkie dodatki - Heroes V, IV i III - Jazz Jackrabbit - xD stara gierka ale ja dalej w nią pociskam - Worms World Party i 3D. - Diablo 2 - Flatout 2 ...to moje ulubione, nie piszę od najlepszej bo wszystkie są sobie równe, jak mi sie jedna znudzi to gram w drugą i tak cały czas
|
Banan wszyscy!
|
|
|
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg
Punkty uznania(?): 17
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 232
Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.
|
|
« Odpowiedz #35 : 05 Lutego 2009, 15:39:53 » |
|
No teraz moja kolej
1.Homm5 wraz z dodatkami 2.Disciples 2 2.Soldiers Ludzie Honoru 3.Gothic 2 wraz z dodatkiem 4.Homm3 5.Mafia 6.Return To Castle Wolwenstein 7.Sacred Plus
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Lutego 2009, 10:28:37 wysłane przez Sylath »
|
IP:
Zapisane
|
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje. - Unkown
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #36 : 05 Lutego 2009, 15:44:20 » |
|
Policzę tylko te w które teraz gram(czyli je lubię,to logiczne) Heroes of might and magic III Heroes of miht and magic V Diablo 2 i (jak chcecie to się śmiejcie) Naruto the setting dawn, mimo że spritowa gra na silniku little fighter mnie jakoś cieszy,zapewne dlatego że lubię te anime a gra nie jest wymagająca i mam miejsca na inne gry. Z ogólnych co lubię te co wyżej GTA san adreas GTA vai city Gothic 2(trójke miałem,poprę tu markala - sux) WoW
|
|
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2009, 15:58:40 wysłane przez Lazor »
|
IP:
Zapisane
|
Grupa buntownicza<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie? <pepe9donkey> zaprawdę,można ~Otaku
|
|
|
Rysownik
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 248
Nie, nie wróciłem xD Ale se tu czasem zaglądnę ;>
|
|
« Odpowiedz #37 : 05 Lutego 2009, 15:49:17 » |
|
O zapomniałem jeszcze o GTA San Andreas. Według mnie najlepsza część. Bo ma dużo błędów i ziomalski klimat
|
Banan wszyscy!
|
|
|
Orczilla
Punkty uznania(?): 4
Offline
Wiadomości: 1 125
One, Two, Hellscream's coming for you...
|
|
« Odpowiedz #38 : 09 Lutego 2009, 22:05:11 » |
|
Moją ulubioną grą jest Warcraft III: The Frozen Throne. Co może to zmienić? TYLKO wyjście Warcrafta IV - zakładając, że będzie lepszy. Dlaczego tak myślę? Dla mnie ta gra po prostu nie ma was, jest idealna. Fabuła jest świetna, rasy zbalansowane, edytor potężny, grywalność wielka, piękne filmy... Na upartego mogę się przyczepić d o jednego - za mało gnolli Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #39 : 10 Lutego 2009, 09:10:29 » |
|
Moimi ulubionymi gierkami, są: 1. Fable: Zapomniane Opowieści 2. Prince of Persia: Sand's of Time 3. Wyprawa na Północ 4. Disciples II: Bunt Elfów 5. Ojciec Chrzestny 6. Sid Meier's Pirates! 7. Hitman: Kontrakty 8. Gothic 9. Gothic II: NK 10. Gothic 3 11. Heroes of Might and Magic V (podstawka, Kuźnia Przeznaczenia, i Dzikie Hordy. Wszystko mam, ale teraz pogrywam tylko w DH) 12. Heroes of Might and Magic III 13. Heroes of Might and Magic IV (czyżby pechowa trzynastka? xD) 14. The Elder Scrolls III: Morrowind (złota edycja. Zawiera dodatki: Bloodmoon, i Tribunal) 15. Peter Jackson's King Kong The Official Game of The Movie No, i to chyba wszystko Pozdro dla całej tawerny!
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #40 : 22 Lipca 2009, 21:34:17 » |
|
Deus Ex Fallout 2 Final Fantasy VII Planescape: Torment
Wielka czwórka. Kolejność względem zajmowanego miejsca, wszystkie uwielbiam tak samo. xd
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 17
Mę.
|
|
« Odpowiedz #41 : 23 Lipca 2009, 00:23:05 » |
|
GTA III i IV HoMM ogolnie TES: Oblivion Assassin's Creed Gears of War Mirror's Edge Fable 1,2 TES: Morrowind Diablo 2: LoD (w zwykle d2 sie nie da grac przez durna rozdzielczosc ;dd) Resident Evil 2,3,4,5 Ultima Online Star Wars: Jedi Academy Halo 3 To gry, ktorych nigdy nie zapomne. Cale zycie gierzylem na PC, ale ostatnio jestem zawzietym milosnikiem konsol, zwlaszcza X360 i widze diametralna roznice Po prostu nie ma porownania.
|
Może i wy macie rację, ale my mamy kije baseballowe ;]
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #42 : 04 Sierpnia 2009, 15:24:02 » |
|
1.Seria Wacraft 2.Starcraft 3.Diablo 1 i 2 4.Seria Heroes 5.Disciples II 6.Quake II 7.Deus EX 8.Rollercaster Tycoon A dalej nie wiem...
|
Nie gram by grać, gram by wygrywać
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #43 : 04 Sierpnia 2009, 16:18:30 » |
|
nie śmiać się: gry w które grałem więcej niż 3miesiące to : to saga heroes, flatout (1,2) i igition. . . w ogóle w swoim życiu miałem kupionych jakieś 20 gierek(słownie dwadzieścia)
Ps.nfs underground 2
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 10
|
|
« Odpowiedz #44 : 05 Sierpnia 2009, 20:58:29 » |
|
The Sims 1-3 HoMM
nie wiem co jeszcze
|
|
|
|
|