Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Saga Diablo (Czytany 51127 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #180 : 25 Lutego 2014, 12:10:34 »
Podobno jutro wprowadzają patch 2.01... może ktoś potwierdzić?


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #181 : 25 Lutego 2014, 12:39:14 »
Na chwilę obecną nic nie wiadomo ale nieoficjalnie mówi się o Marcu możliwe nawet dniu kiedy wyłączają AH. Wtedy będzie dłuższa praca konserwacyjna więc i wtedy mogą wrzucić.
Oczywiście też wszelkie pliki z nim związane mamy prawie że na dyskach bo w Styczniu wrzucili na servery 6Gb plików odnośnie Loot 2.0 i samego RoS'a ażeby nie doszło do sytuacji z premiery vanilli czytaj Błąd 37 ;D


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #182 : 25 Lutego 2014, 12:50:35 »
http://diablo.incgamers.com/blog/comments/diablo-3-v2-0-1-goes-live-tomorrow
Tu jest wiadomość którą się zasugerowałem. Nie wiem czy jest wiarygodna, jednak niczego wykluczać nie można. Zresztą jak sam mówiłeś Loczek to wydaje się logiczne, że przy wgrywaniu plików z RoS'a to wrzucili, żeby później nie było problemów.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #183 : 26 Lutego 2014, 14:01:59 »
Aktualizacja 2.01 online!!!


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #184 : 26 Lutego 2014, 16:08:34 »
Na chwilę obecną cały proces ma znaczenie prowizoryczne, dopóki czynny jest AH dopóki smart drop nie ma znaczenia bo wszystko co lepsze zostanie dalej pchane do AH/RMAH.
Balans klas jest ciekawy (zaraz omówię głównie Wizza) ale i pozbyto się nagminnego buildu Barba WotB lub jak kto woli WW ale bardziej czekam na ten od RoS'a bo tam dochodzą nowe skille, 4 pasywa, bronie i eventy do farmy vel Rifts and Bounty. Również gratuluję im że w końcu pozbyto się LS które było must have czytaj że każdy biegał ze Skornem/Rezo lub szukał itema z tym przez co przedmioty z tym oraz CD+CC tworzyły tzw. triflect osiągały ceny rzędu kilkunastu kk bądź kkk

Odnośnie Wizza to zmiany według mnie na plus i mówiąc oględnie Blizzard rozdymał w perzynę 2 meta-buildy tj. Archon i CM ale build zaczepno-agresywnego Yorka buffnął ładnie.
Ten pierwszy którym Ja osobiście grałem bez korzystania z poradników skupiał się na szukaniu zgrupowania trashu czyli np Krypta Skrytobójcy, Podziemia Twierdzy i wpadnięcia w centrum odpalania Archonta tym sposobem zebrania 2-3min profitu jaki zapewniał ten skill czyli bodajże było to 40% all ressa i zwiększonego dps który pozwalał szybciej sprzątać paczki champów bądź magicznych. Mówiąc krótko speedclear.
Cieszę się również że powraca skill z D2 LoD jakim jest Zamarznięta Kula która połączona z osłabioną ciut pasywą Wychłodzenie oraz Lazurowym Gniewem może stworzyć fajnego freez stuna, oby nie powrót CM w innym opakowaniu  :P
Idziem dalej, teleport w końcu wraca do formy z D2! ;D Oczywiście szybka zabawa ale i możliwość lurowania mobów i szybkiego expa paragonów.

Odnośnie pozostałych klas wypowiem się jak ogarnę po angielsku patch notes bądź jak pojawi się w miarę szybko notka PL nad którą pracuje CM Wuluxar i ktoś jeszcze.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #185 : 26 Lutego 2014, 18:06:15 »
Loczek, ty też możesz zagrać Krzyżowcem? Nie łapię tego. Mam w zakładce o nowościach, że mam właśnie nową klasę jak i dodatek. Dziwię się czemu świecą mi o tym w nowościach po patchu. Jednak dla pewności wchodzę w stwórz postać i... mogę grać Krzyżowcem, a ja RoS'a nie zamawiałem. To jakiś błąd czy jak?


IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #186 : 26 Lutego 2014, 18:45:50 »
Reuel, to chyba błąd, bo ja muszę "ulepszyć" grę o dodatek, a zamawiałem go już jakiś czas temu. :)
Jeżeli możesz grać Krzyżowcem, to sprawdź jaki jest i czy warto wydawać  te 120 zł. Bana nie powinieneś dostać za ich błąd :)


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #187 : 26 Lutego 2014, 18:51:54 »
No właśnie za wykorzystywanie ich błędów chyba mogę. Ja też niby mam opcję ulepszyć, jednak jak wchodzę w opcję stwórz bohatera wyskakuje mi krzyżowiec... dostałem jakimś cudem dostęp do bety RoS'a czy jak ;D ? Poczekam aż Loczek się wypowie to będę wiedział.

Wiadomość doklejona: [time]26 Luty 2014, 19:04:30[/time]
A nie dobra ja po prostu mam w menu Krzyżowca, a pisze, że wymaga rozszerzenia. Swoją drogą tak po chamsku jadą z wciskaniem u kogoś reklamy dodatku. Zaczynając od menu, gdzie mamy jak logujesz się to tło z RoS'a, to jeszcze dołożyć wciskanie takich Krzyżowców itd. do gry bez dodatku z działającym na psychikę napisem "wymaga rozszerzenia"... to niby nic, jednak dla osoby takiej jak ja, która z ciężkim sercem musi się wstrzymać od kontynuowania przygody (raz- matura, dwa- obniżanie wydatków na pierdoły) jest to wręcz niemiła niespodzianka...

Edit nr2. Drop rzeczywiście lepszy :D


« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2014, 20:00:26 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #188 : 26 Lutego 2014, 20:33:54 »
Beta RoS i testowanie systemu Loot 2.0 na serverze PST od wczoraj zostało zakończone, wszystkich wyzerowali i dali wielkie Gz za feedback.
Poza tym dostęp do bety miałbyś Reuelu jakby wysłał by Ci emila Blizz z kluczem i pobrał klienta bety. A tak dają Ci tylko opcję podziwiania Crusa w main menu.
Mam nadzieje że torment będzie stanowił wyzwanie i pozwoli na wiele godzin prób osiągnięcia progresu i upgrade gearu.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #189 : 26 Lutego 2014, 20:49:03 »
Patrzę, że loot jest zmieniony w bardzo dobrą stronę. Z miejsca mi wyskoczyła broń naręczna, dzięki czemu mogę w końcu użyć Pięści Az'turrasq.

Co do poziomów trudności to póki co ciężko ocenić, jednak jeśli to wypali to na plus, bo te 10 poziomów trudności do każdego z 4 poziomów trudności... to tak topornie wychodziło jeśli chodzi o mechanikę.

Poziomy mistrzowskie na plus, fajnie dodawać współczynniki :D

Są jakieś kule mocy, ciekawa rzecz dająca bonusy.

Nie ma już odmiennych dla każdego poziomu trudności przedmiotów rzemieślniczych (w sumie fajnie tak było upgradować ale mniejsza), dodano za to jeden nowy, nie ma ksiąg kowalskich, mikstury zamieniono na jedne. W sumie w końcu poszli po rozum do głowy i dali zamiast określonej liczby życia procenty. Mogli dać parę rodzajów ale można jak uprościli do jednej 60% to i lepiej, w końcu są jeszcze kule zdrowia.

Jest też trochę zmian pod kątem estetyki. Po pierwsze, ładniejsza, mniej bijąca w oczy czcionka przy nazwach przedmiotów, lepszy "dizajn" napojów ze zdrowiem, fajne ekraniki przy portalach (tylko lekko spoilerujące), kule ze zdrowia dostały ładną animację wyskakiwania. Generalnie takie niby pierdoły lecz cieszą oko.

Swoją drogą Loczku te świecenie templarem po oczach w menu tworzenia postaci jak i nowe menu wczytywania to takie "lekkie aluzje" by kupić dodatek, co mi się niezbyt podoba, jest to chyba jedyny minus. Nie lubię tak nachalnego reklamowania rozszerzeń.

Wiadomość doklejona: 28 Lutego 2014, 14:32:03
Czy tylko ja poza fantastyczną rozgrywką mam fantastyczne lagi? Wywala mnie średnio co 20 do 30 minut maks.


« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2014, 14:32:03 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #190 : 28 Lutego 2014, 09:02:23 »
@Reuel
Grałem wczoraj ok dwóch godzin i ani razu mi się nie zacięło, ani mnie nie wywaliło, gra pod względem technicznym zachowywała się bezbłędnie. :)

Pomyślałem sobie, że skoro wprowadzili możliwość tworzenia klanów, to czemu.nie utworzyć klanu.z ludźmi z Tawerny ? Zawsze się ktoś znajdzie i dołączy do rozgrywki, sprawiając dodatkową frajdę. :)

A co do samego patcha, wprowadzonego do gry, to jestem zadowolony, w końcu przedmioty, które wypadają z zabitych potworów są warte uwagi. Wprowadzenie nowego kamienia dającego kilka punktów do odporności, było dobrym posunięciem którego wcześniej mi brakowało. Nowe umiejętności potworów, również są zadowalające, nie wspominając o poprawieniu niektórych skilli nefalemów. Uproszczenie materiałów potrzebnych kowalowi osobiście mi nie przeszkadza, wcześniej rzadko korzystałem z jego usług, ale za to w końcu znaleźli sposób na wykorzystanie zwykłych.przedmiotów, bowiem teraz można z nich odzyskiwać nowy materiał. Pod względem graficznym jest też sporo zmian, na myśl przyszły mi od razu kule zdrowia, które mają miłą dla oka animacje,.czy czytelniejsze opisy broni, umiejętności, itd.
Ogólnie zmiany zasługują na wielkiego plusiora. :)


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #191 : 28 Lutego 2014, 13:52:04 »
Mam pytanie, a mianowicie czy tylko mi się zdaje, czy zdobyte przedmioty legendarne nie zmieniły swoich właściwości? Do tego słyszałem, że zdobyte legendy z zestawu nie łączą się z obecnymi i trzeba wszystko zdobywać od nowa. Jeśli tak to ocena tego patcha spadnie, bo nie po to się zdobywa legendy, by im się później paru cyferek nie chciało zmienić w moich legendach. Patrząc po tym to chyba będę musiał 99% z nich wywalić na siarkę.


« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2014, 14:33:06 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #192 : 28 Lutego 2014, 16:31:38 »
Mam pytanie, a mianowicie czy tylko mi się zdaje, czy zdobyte przedmioty legendarne nie zmieniły swoich właściwości? Do tego słyszałem, że zdobyte legendy z zestawu nie łączą się z obecnymi i trzeba wszystko zdobywać od nowa. Jeśli tak to ocena tego patcha spadnie, bo nie po to się zdobywa legendy, by im się później paru cyferek nie chciało zmienić w moich legendach. Patrząc po tym to chyba będę musiał 99% z nich wywalić na siarkę.
Odnośne twojego problemu, Blizz już raz tak robił i teraz robi ponownie bo wraz z RoS'em dojdą jak już nie są itemy legendarne i sety które mają poziom 59 w dół i dostaną buffa takiego iż będą konkurowały z tymi co mamy i dostaniemy w dodatku np taka Buriza lub Rębacz z Fiordów. Poza tym każda legenda dostanie specjalny afixx wyłącznie do niej przypisany a także dodane będą widełki odnośnie % np na zamrożenie mobka.

Ale nie czarujmy się 26 Marca i każde prawie eq to siarka będzie i max poziom trudności na jaki Ja wejdę to może być Master bo torment mnie zmiecie.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #193 : 28 Lutego 2014, 17:45:12 »
To znaczy to jeszcze nie jest na szczęście ogromny ból, bo te legendy często wypadają. Inna sprawa, że nie wiem czy nie za często.

Co do poziomu trudności ja póki co grałem z Travisem swoją mniszką na wysokim i żadne wyzwanie. Prywatnie zaś przechodzę dh, który powinien teraz jechać na koszmarze. Gram na 3 poziomie trudności i też nie widzę jakiegoś wyzwania.

Edit nr.1 Podczas złomowania 6 legendarnych nie wypadł mi ani jeden ten nowy składnik. Słyszałem, że odnośnie niego są bugi, więc nie wiem, czy to wina błędu gry, czy to tak naturalnie jest? Póki co w każdym razie zawieszam to złomowanie, bo szkoda mi wszystko przerobić na siarkę..

Edit nr2. Te lagi uniemożliwiają grę. Jakby to było raz na dajmy godzinę to jeszcze, jednak ja nie zdążę przejść jednej lokacji i mnie wywala. W związku z tym muszę po parę razy zwiedzać te same miejsca. Dopóki tego nie naprawią nie mam zbytnio jak grać.


« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2014, 19:59:52 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #194 : 01 Marca 2014, 00:24:51 »
Odświeżyłem d3 żeby sprawdzić tę ścianę zmian w nowym patchu. Loot faktycznie poprawili ale legendy wypadają teraz za często- w niecałą godzinę wypadł pierwszy, wcześniej 80h=2 legendy (i to w ostatnich 10h). Punkty mistrzowskie są niezłe, wywalenie NephalemValor jak najbardziej słuszne. Podobnie z globalizacją paragon level. Narazie największym problemem są te freezy przez które musisz wszystko wyłączyć inaczej nie ruszy. Ogólnie myślę, że zobaczę kilka dni jak daje rade na dłuższą metę ale dodatku teraz na pewno nie kupię.

tag Luk#2561 jeśli ktoś będzie chciał to zapraszam, aktualnie grinduję na mistrzowskim a1/a3 moim WD (40)


« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2014, 16:00:53 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry