Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Miker
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 85
16  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 17 Marca 2015, 20:23:04
Żadnych informacji o orkach jak narazie. Zapewne pod koniec miesiąca w gigantycznym niusie jaki zapowiadali sie dowiemy co w tym zamku będzie.
Za to pokazali portrety, biografie, klasy i specjalności czterech bohaterów przystani (miejmy nadzieję, ze będzie ich więcej...).
Jak widać specjalności będą jak szóstce czyli nic nieznaczącymi bonusami, które nijak nie wymuszają konkretnej taktyki. Taka Tyris np. zamiast wzmacniać kawalerzystów będzie nam dawać jednego bądź dwóch więcej tygodniowo. Porażka. Co jak co ale akurat specjalności choć ciężkie w uzyskaniu balansu były świetnym elementem trójeczki i piątki. Szkoda, ze to porzucono.
No i śmieszy mnie imię Kryzstoff :D
To już mogli dać Kristoffa albo zostawić Krzyszofa ;P

I patrząc po specjalności czwartego bohatera można przypuszczać, ze w misjach z Ivanem gryfy mogą zastąpić wilki bądź będzie inna możliwość rekrutowania ich w zamku.
17  Heroes VI / Heroes VI / Odp: HoMMpedia ? : 14 Marca 2015, 15:41:23
Odarek podstawowe informacje są. Może i szóstka jest na tyle nową grą, że nie mamy jeszcze równań na których się opierają przeliczenia obrażeń itp. ale to się przydaje jedynie w sytuacji kiedy ktoś chce matematycznie wyliczyć najlepszy build. Szóstka jest o tyle prosta, że są konkretne umiejętności mocne i reszta słabych. Dla piątki, czwórki i części wcześniejszych takie rzeczy już są.

Jeżeli chcesz sie dowiedzieć podstawowych informacji to masz portale, na których takie informacje znajdziesz jak i możesz założyć wątek na forum ze swoim pytaniem. Na pewno ktoś na niego odpowie. Jeśli interesuje Cię coś więcej to zawsze możesz sam sprawdzić albo także zapytać na forum. Stworzenie takiej strony w moim odczuciu nic nie da bo nawet jakby powstała to nie znalazłoby się tam wcale dużo więcej informacji a ludzie najzwyczajniej pytaliby w dyskusji o nurtujące ich szczegóły :P
18  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 13 Marca 2015, 00:29:11
Oj tam przesadzacie. Zapowiedzieli już od początku, że nekro z siódemki będzie jak nekro z szóstki. A jakie było nekro w szóstce? Same kolce, dredy u lasek i unisex w zbroi. Narzekać na to to jak narzekac na żuli którzy podchodzą i pytają czy dostaną na piwo tylko dlatego, że są szczerzy i nie ściemniają ;P
19  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Marca 2015, 20:17:09
No nie tylko jego filmach ale mimo iż wszędzie są używane to ludzie linczują twórcę filmu za to, że ich użył :P

A motyw mi się kojarzy z fuzją czwórkowego leśnego zamku i avatara :P
Początek właśnie z miastem natury z czwórki strasznie podobnie brzmi. Zaś końcówka taka avatarowa z tymi chórkami i w ogóle.
20  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 01 Marca 2015, 23:58:34
Oj są gry w których wygląda to jeszcze gorzej.
chocby w GW2 niektóre skórki dwuręcznych mieczy albo strzelb wyglądają cudacznie. Są nieraz ze 3-4 razy większe niż postać co przy większych postaciach wygląda jeszcze gorzej. Drugą grą gdzie bronie są często za duże to LastChaos. Tez MMO ale nie chce mi sie dalej w pamięci grzebać.
Zaś mój komentarz nie tyczył sie tego jak to wygląda w H7 ale tego, ze narzekacie na sam pomysł wielkich mieczy w grze co jest teraz dosyć powszechne. To tak jak z narzekaniem na efekty specjalne w filmach akcji/fantasy.

I gdzie znajduje się motyw sylwanu? Nie widziałem nigdzie informacji o tym, że takowy się ukazał.
21  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 01 Marca 2015, 13:23:26
Ale przecież wielkie miecze dwuręczne dwa razy większe niż osoba nimi władająca są powszechnie używane w dzisiejszych grach. Bez względu na to czym się wzorowali, w co drugiej grze fantasy miecznik/rycerz/.../wojownik nawala kawałem żelaza jakby to było piórko.  Tak to już jest, że w dzisiejszych czasach im większa broń tym gracze bardziej się jarają jej używając ;P

Co do utworu to bardzo możliwe iż to twierdza. W sumie we wszystkich zamkach jak narazie motywy były dosyć oryginalne. Trzeba poczekać na premierę twierdzy na blogu ;P Chociaż nie wiem czy to przez instrument ale strasznie mi się motyw kojarzył z oprawą muzyczną kilku gier na pegasusa ;D
22  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Lutego 2015, 11:47:01
Co z tego, ze chłopak grał tylko w piątkę i szóstkę?
Robi to z niego kogoś gorszego tutaj? Ogarnijcie się ;P
To, ze nie grał w "świętą" trójkę nie czyni z niego mniejszego fana hirołsów niż ktoś kto grał we wszystkie części, łącznie z grami z serii M&M.

A co do tematu to po ostatnim artykule, zaczęło sie to co zapowiadali dawno temu. Opowieść o tym jak to fajnie się pracuje w Limbic bo maja swój pokój zabaw i mogą poustawiac swoje duperele na biurku :P
23  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 21 Lutego 2015, 09:47:52
Cytuj
Chyba nie spodziewałeś się po nich niczego więcej. :P

Miałem cichą nadzieję, że jednak się postarają :)
Brak namiotu medyka u nekrosi trochę mnie dziwi. Jeśli akademia dostanie namiot, który może też leczyć konstrukty to dlaczego nekropolia nie może mieć swojego balsamisty albo czegoś w tym stylu. Ale może jakoś to zrekompensuje ta nekromancja.

Jednostki były blade już w H6 :P Teraz ten efekt jest wyraźniejszy gdyż lekki fiolet i błękit słabiej ten fakt maskują niż oczojebna zieleń. Mi się tam nawet podobają chociaż podstawa smoka wygląda jak plastikowa zabawka, za czysty jest jak na monstrum, które po wskrzeszeniu brakujące elementy swojego cielska wyrywają z ciał poległych wrogów.
24  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 19 Lutego 2015, 17:24:09
Dodatkowo zapowiedzieli, że przerobią Licha i Wampira jako jedyne z całej frakcji. O te jednostki w sumie była największa awantura.

Czyli nekrosie będą miały jedynie balistę i katapultę ;/
Szkoda, że zamiast pokombinować trochę z tymi jednostkami wojennymi rzucili się na standard tylko z innymi skórkami.
25  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 10 Lutego 2015, 12:36:28
No trochę się gryzie z całym zamkiem ten szeryf :)
Blademage też mogli zamienić na Spellsword albo coś w tym stylu.
Zastanawia mnie ta rasowa zdolność magów. Ciekawe na czym ta synergia czarów będzie polegać. Czyżby mogli oni rzucać kilka czarów naraz?

Ogólnie mi sie koncepcja podoba a fajki i latające dywany raczej do bohatera wojownika nie bardzo pasują :) Może mag będzie lubił sobie czasem zapalić jakieś ziółka :)
26  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 07 Lutego 2015, 19:12:02
Tłumaczenie się budżetem itp. to jest standard w biznesie i to nie tylko w branży gier (niestety powszechne jest założenie, że im mniejsze są koszty inwestycji tym zyski będą większe). Wystarczy tylko czekać aż strategie turowe doczekają sie tego czego doczekały sie gry z serii dungeon management.
Może jakieś początkujące biuro stworzy coś co wyciągnie najlepsze aspekty z Hirków i stworzy własną grę, z własnym uniwersum (polecam poczytać o War of the Overworld - następcy Dungeon Keeper :))

A wracając do tematu ekranów to wielkich zmian nie doświadczymy ale pewnie ostateczna wersja będzie wyglądać lepiej. Swoją droga kiepsko w tym tygodniu z nowinami. Miały być klasy bohaterów Akademii i update nekrosiów.

Patrząc na screena z miastem na mapie to budynki powinny być co najmniej dwa razy większe.
27  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Wspólny launcher : 07 Lutego 2015, 00:07:56
W dzikich hordach nie ma scenariuszy z podstawki i kuźni. Dopiero po wgraniu odpowiednich modów w DH można mieć scenariusze i kampanie H5 i KP. Niestety to są osobne gry i jak kolega wyżej napisał opłaca sie odpalać starsze wersje tylko dla kampanii i scenariuszy. Osobiście uważam, że lepiej zainstalować DH i wgrać mody na kampanie i scenariusze. Mody można znaleźć m. in. na naszej stronie.
28  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 04 Lutego 2015, 22:32:29
Osobiście uważam, że sam pomysł nie jest zły ale mogliby trochę porozwalać budynki po otoczeniu. Za dużo nawalone jest na tej piramidzie.
Kolor zielony niestety zostanie bo powiązany jest z kultem pająka ale może dodadzą latające dusze czy coś w tym stylu, które nie będą zielone ;) W końcu jednostki nie powiązane z Namtaru straciły zielony kolor. Po tym jak zobaczyłem, że poprawiają zamek przystani ufam iż rzeczywiście jest to work in progres i biorą sobie do serca komentarze. Martwi mnie tylko to, że nadal nie są to miasta a twierdze wojskowe ;/
29  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 02 Lutego 2015, 11:58:41
Kwestia ceny zależy od indywidualnej osoby.
Grownock dla Cb kampania się nie liczy, a odświeżenie grafiki jest ważne to gra była warta dla Cb. Ja wolę te 50 zł przewalić ze znajomymi na imprezy niż kupować grę, w którą gram czasem z rodziną w hot seat i grafika jakoś nie kuje mnie w oczy (nigdy nie przykuwałem do niej zbytniej uwagi).
I to samo się tyczy innych gier. Dla jednych cena jest spoko, dla innych nie, trudno. Takie jest życie i nie ma sie co spierać.
Ale graficzka ładna, rzeczywiście.
30  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 28 Stycznia 2015, 13:37:42
Wstawiasz newsa a komentujesz nawet go nie czytając lub nie rozumiejąc.

Komentarz twórców jest taki, że postarają się coś pomyśleć w sprawie nekropolii o ile nie będzie to opóźniało prac nad grą. Więc jak nie będzie czasu to to co jest na dzień dzisiejszy zostaje.
Kolejna sprawa to sam line up zostaje czyli pajączków i lamasu się nie pozbędą. Sama taktyka zamku, umiejętności i fabuła związana z zamkiem zostaje.
Zmienić sie mogą jedynie nieznacznie ze dwa modele. Obstawiam, że albo poprawią Lamasu i Ducha bo te są najbardziej objeżdżane z tego względu iż tam nawet tekstur nie zmieniono albo zrobią coś w stylu głosowania i wybierzemy te dwie jednostki, które mają iść do poprawy. Ale z tym to trzeba czekać aż poinformują czy w ogóle się za to będą brać.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 85




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry