Sołtys Anduiny
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
Multikonto Martina
|
|
« Odpowiedz #3 : 16 Czerwca 2015, 17:06:29 » |
|
Jeśli chcesz, żeby wybuchała zawsze w drugim dniu to: 1. Ustawiasz swój dynamit (zakładam, że już go masz, ale jeśli nie, to 'Obiekty przygodowe -> Pozostałe' i pod koniec) 2. Dwuklik i nadajesz mu jakąś nazwę 3. Wchodzisz w 'Kampania -> Właściwości mapy' 4. Zakładka 'Zdarzenia', z listy pierwsza opcja to właśnie terminowe. 5. Tworzysz nowe. 6. W zakładce 'Ogólne' wystarczy, że ustawisz odpowiedni dzień, w tym przypadku drugi 7. W zakładce 'Skrypt' wybierasz z listy 'Usuń obiekt przygody', jako nazwę znacznika wpisujesz to, co wpisałeś we właściwościach dynamitu w punkcie 2 8. Voila.
Dodatkowe protipy: 1. O ile się nie mylę, dynamit usuwa tylko obiekty z kategorii 'Obiekty terenu' a i chyba też nie wszystkie, bo pewnie tylko te, które stanowią przeszkodę. Z tego co pamiętam, nie da się zdetonować miasta, armii, artefaktu i tym podobnych. 2. Możesz ustawić kilka dynamitów pod tą samą nazwą, wszystkie zostaną zdetonowane z tego samego skryptu. 3. Jeśli jakiś obiekt (np. góra) zajmuje kilka pól na mapie, to i tak wystarczy jeden dynamit, żeby cały sobie poszedł. Zadziała też, gdy obiekty nakładają się i akurat na polu, w którym są oba, umieścisz bombę. Wówczas wyparują razem. 4. Jeśli zagłębisz się w dość prosty język konstrukcji warunkowych i sekwencji w edytorze, możesz łatwo wyzwalać zdarzenia po spełnieniu różnych okoliczności itp., a nie tylko w określonym czasie.
|