Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Rumun96
Strony: 1 [2]
16  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Tryby Multiplayer : 08 Marca 2011, 15:21:56
Ja z kolei mam nadzieję na małą rewolucje w tej kwestii.

Po pierwsze- konta internetowe, za pomocą których możemy z graczem o takim a takim nicku rozpocząć grę, zawiązywać sojusze(i tutaj można by było grać np. 2vs2) , zbierać punkty (reputacji itp.) zarówno osobistych jak i sojuszy. Innymi słowy- ułatwiona interakcja miedzy graczami, podobna do przeglądarkowych gier MMO i urozmaicenie gry.   

Po drugie- Udostępnianie map, które prosto z okienka gry można byłoby pobierać. Tak jak np. w Spore.

Po trzecie- w tak zmultiplayeryzowanej (ależ ciekawe słowo) grze, można by było wprowadzać aktualizacje, bezpośredni zakup i pobieranie dodatku/ dodatków. Może, żeby na takim ruchu się odkuć, wprowadzenie Heroes store, skąd kupować można byłoby nowe obiekty, wierzchowce itd. Może nawet jakieś konta premium.


Ruch taki byłby, a jakże, rewolucyjny nad wyraz, niemniej przedłużyłby żywotność gry, zainteresowałby graczy, którzy po sagę HOMM nie sięgali lub czynili to rzadko i przede wszystkim zachęciłby twórców do ciągłego ulepszania i urozmaicania gry. Czy byłby to zatem zły ruch?
Co do punktów reputacji to się zgadzam bardzo fajny pomysł :D
17  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Stwory jaki jest najlepiej wyglądający potwór? : 07 Marca 2011, 15:21:57
Najlepiej wyglądające istoty z zamków ;
1. Przystań - Gryf Królewski
2. Sylvan - Wielki łowczy,Jednorożce
3. Akademia - Raksza Raja (według mnie najlepiej wyglądająca jednostka)
4. Forteca - Magmowy smok
5. Inferno - Czarci Lord
6. Nekropolis - Lord wampirów
7. Loch - Hydra Kwasowa
8. Twierdza - Krwawy Cyklop
18  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Tryby Multiplayer : 05 Marca 2011, 12:14:27
Według mnie najlepszy był by tryb '' Gorących krzeseł '' , a w czasie ruchu innego gracza jakieś mini gierki albo pojedynek losowy z komputerem . I możliwości zawierania sojuszy z innymi graczami  :D
19  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 25 Lutego 2011, 18:39:48
Sorki  :P
20  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Dodaj newsa lub grafikę! : 25 Lutego 2011, 12:59:16













Bohaterowie ( w drodze magii )
21  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Która rasa zapowiada się najlepiej? : 24 Lutego 2011, 10:50:12
Według mojego skromnego zdania ;
1.Barbarzyńcy (Stronghold) jak narazie zapowiadają się najlepiej z samego wyglądu
( Harpia , Centaury , Szamani ) i zarówno z umiejętności ( 3 poziom jakiś tam wojownik ma możliwość oddania po kontrataku tak jak to miało miejsce w homm5 u minotaura , szaman zdolności magiczne )
2.Haven ani nie jestem na + ani na - z wyglądu najbardziej podoba mi się jeździec światła bardzo dobrze zrobiony , bo w homm5 był zaraz za Aniołem a wyglądał słabiej niż gryf . Teraz super !!!. Ale za to ta (Świetlste coś) gorsze tylko od Anioła mi tu nie pasuje nie wiem czemu ... . A reszta jednostek raczej standardowo .
3.Nekropolis jestem bardziej na - . Wydaje mi się że trochę zmienili klimat i jakoś tak jest nie wiem jak. Jednostki to tak . Lamasu co to jest !!! Tkaczka przeznaczenia tutaj zasłużone brawa dla grafików za wygląd bardzo mi się podoba .Inne jednostki raczej nie zaskoczyły mnie jakoś bardzo ale nie jest źle .
4.Inferno ...no coment :/
Strony: 1 [2]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.028 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry