Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - hamlet
Strony: [1] 2 3 4 ... 33
1  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Reset zdolności na bohaterze : 19 Lutego 2014, 23:39:55
Resetu umiejętności bohatera można dokonać tylko po wejściu na następny poziom reputacji, np. kiedy z kleryka stajesz się inkwizytorem oraz kiedy twój inkwizytor zyskuje drugą zdolność reputacji. To znaczy, że twój bohater może dokonać resetu w sumie tylko dwa razy.
2  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 16 Września 2013, 17:08:06
Ozzy, książę ciemności. Niezłe 7,5/10

Klasyczek od SOAD:
http://www.youtube.com/watch?v=bWSxELGNShk
3  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 17 Sierpnia 2013, 13:50:27
Może trochę monotonne, ale można posłuchać. 6,5/10

http://www.youtube.com/watch?v=B0AX81gv5aM
Mocniej!
4  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 13 Sierpnia 2013, 15:33:45
Hejt! 2/10
Piosenka dziadowata, podtekst też nazbyt rzuca się w oczy. :(

http://www.youtube.com/watch?v=KEHDhXtXAv4
Możdżer i Nirvana.
5  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 25 Lipca 2013, 22:46:17
Po wklejeniu linku wyświetla mi się strona główna youtuba, bad luck.
Co do utworu Gema Tanzen - Niemcy żądzą także w królestwie Muzyki Techno, gdzie trawa jest zielona, a dziewczyny piękne.

http://www.youtube.com/watch?v=zPwMdZOlPo8
The Police. Ta oszczędność dźwięków.
6  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 16 Lipca 2013, 10:36:01
O mamo, co to za disco? :D
Genesis - klasyka brytyjskiego rocka. :D
Co do utworu: sorry, ale nie trawię takich wypacykowanych tekstów i wokali. 1/10 again.

https://www.youtube.com/watch?v=Sb5aq5HcS1A
Widzę, że jak nie dam czegoś ostrego, to nie przejdzie. ^_^
Jedyny utwór RHCP, który lubię.
7  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 15 Lipca 2013, 22:34:41
A mnie się nie spodobała. :P Metal bardzo przeciętny, strasznie męczy ucho. 1/10

Trochę klasyki.
https://www.youtube.com/watch?v=lLNZjQ28tPE
Piosenka zaczyna się od 0:50.
8  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 10 Lipca 2013, 17:46:23
Ostatnio mi się ciut przejadł, ale i tak dobre - 7,5/10.

http://www.youtube.com/watch?v=FklUAoZ6KxY
Nirvana fan!!!
Dobra parodia - zwróćcie uwagę także na tekst.
9  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 10 Lipca 2013, 13:16:41
Uuuu, źle trafiłeś, nie lubię Red Hotów (no może lubię ze dwie piosenki, ale to tylko dwie), a już w szczególności nie znoszę Californication. (Przez pół roku przychodziłem co tydzień na próby pewnego zespołu z mojej okolicy - zgadnijcie jaką piosenkę grali najczęściej?) 1/10

http://www.youtube.com/watch?v=0I083pOV67w
Coś polskiego. Trochę subtelniejsza muzyka.
10  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Smoki czy drzewce? : 09 Lipca 2013, 18:34:39
Problem, jak slusznie zauwazyl Revold, nie lezy w tym, ktora jednostka jest lepsza, bo nie mozna porownywac dwoch jednostek o kompletnie roznych funkcjach na polu bitwy (i  o roznych levelach). Problem lezy w tym, czy wolimy grac defensywnie, czy ofensywnie. Sylwan ma ta zalete, ze mozna nim grac i tak, i tak.
Jezeli wolimy z bezpiecznej odleglosci ostrzeliwac wroga i odpierac jego bezposrednie ataki, to lepszy bedzie drzewiec. Jezeli lubimy szybko zniszczyc wroga bezposrednim atakiem, zanim on zniszczy nas, to lepszy bedzie smok. To zalezy tez od tego przeciwko komu gramy. Jezeli gramy przeciwko np. orkom, to istnieje niebezpieczenstwo, ze jesli oddamy im inicjatywe w walce wybierajac drzewce, to zostaniemy stluczeni na kwasnie jablko.
Ale w zdecydowanej wiekszosci wypadkow wybralbym jednak drzewce. Po pierwsze, jest ich wiecej, po drugie sa one tansze (zwlaszcza ich siedlisko), po trzecie bedziemy ponosic mniejsze straty w walce.
Na marginesie: kiedy ulepszy sie drzewce do entow (tych klasycznych, a nie tych dzikich), warto rozwinac talent Obrona do eksperta i wziac do tego Witalnosc, Utrzymanie pozycji i Przygotowanie. Zakorzeniony Ent wzmociony tymi zdolnosciami jest absolutnie nie do zdarcia. Tylko trzeba pamietac, ze do Przygotowania potrzebny jest Atak z Taktyka.
11  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Rozwój Zehira - dobry czy zły? : 08 Lipca 2013, 14:51:54
Talent magiczny jest absolutnie konieczny. Po pierwsze: rozwinięty do poziomu ekspert pozwala rzucać czary o 30% szybciej. Jeżeli grałeś w tą kampanie (nie wiem na jakim poziomie trudności grałeś) powinieneś wiedzieć, że bywają w niej takie sytuacje, zwłaszcza w tych decydujących bitwach np. Zehir-Rolf, albo Zehir-Biara gdy trzeba bardzo streszczać się z rzucaniem czarów, bo wróg ma zdecydowaną przewagę liczebną. Bywa, że jeden czar rzucony zbyt późno, powoduje ogromne straty, a nawet porażkę.
Po drugie, takie zdolności jak tajemny trening, czy kapryśna mana pozwalają na dużą oszczędność many. Przydaje się to zarówno na początku, jak i na końcu kampanii. Wydawać by się mogło, że czarodziej z inteligencją powinien mieć wystarczająco dużo many, ale nie dajmy się zwieść. Zwłaszcza magia przywołania jest magią, która pożera zatrważające ilości many. Np. przywołanie feniksa kosztuje 35 many. Tajemna zbroja niewiele mniej. A jeżeli dodatkowo chcemy używać znamienia czarodzieja, to musimy się przygotować na naprawdę duże wydatki many.
A tak na marginesie: magiczna intuicja, to jedna ze słabszych zdolności dla bohatera, który i tak włada już dwiema szkołami magii.
Szczęście to bardzo chybiony wybór wg. mnie. Jeżeli je zdobędziemy, trzeba natychmiast oduczyć się go u mentora pamięci. Powód jest prosty: szczęście zwiększa obrażenia naszych jednostek, a przecież Zehir jest magiem, jego jednostki i tak są do bani, nawet jeżeli trafi im się uderzenie krytyczne. W związku z tym lepiej dobrze wykoksać sobie magię, która dobrze nam wychodzi, niż wzmacniać nasze jednostki, które i tak będą niedorobione.
12  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Rozwój Zehira - dobry czy zły? : 06 Lipca 2013, 23:25:03
Pamiętam, że jak grałem tą misję, to niepotrzebnie wziąłem tajemną wszechwiedzę. Jedynie Boska Zemsta była mi potrzebna na ekspercie, a tak to używałem wyłącznie czarów magii mroku i przywołania. Polecam wiec taki build:
Oświecenie -  inteligencja, nagroda czarodzieja, mentor;
Talent magiczny - tajemny talent, regeneracja many, kapryśna mana;
Magia mroku - mistrz umysłu, mistrz klątw, rozproszenie mroku (dobrze, że mi się o tym przypomniało - czary Biary stają się jeszcze gorsze);
Magia przywołania - mistrz przywołania, wojownicy ognia;
Obrona;
Rzemieślnik - magiczne zwierciadło, znamię czarodzieja.
Taki zestaw daje nam możliwość porządnego osłabienia, zdezorientowania i spowolnienia wroga (problemem może być zdobycie odpowiednich czarów, ale zawsze można coś skombinować w bibliotece, w akademii), oprócz tego hipnotyzujemy, oślepiamy lub rzucamy szał na jednostki wroga, które zadają nam najwięcej strat. Na dokładkę przywołujemy żywiolaki i feniksa, rzucamy znamię czarodzieja na którąś z naszych jednostek i wrzucamy Tajemną Zbroję i Widmowe Zastępy. Daje to wszystko całkiem ładne efekty. Magiczne zwierciadło zmniejszy trochę szkodliwość magii mroku Biary, warto też szybko zniszczyć jej balistę. W razie konieczności możemy użyć Magicznego Kryształu i Bariery Miecza. Dzięki obronie zminimalizujemy straty po naszej stronie. Warto zastanowić się nad wzięciem zdolności Unik, ale to tylko jeżeli starczy starczy poziomów. Jednym zdaniem, nasza taktyka polega na zabarykadowaniu się przed murami zamku i wykańczaniu wroga magią. Co do jednostek, to pamiętam ze przed bitwą przyłączają się do nas jednostki 7. poziomu z innych zamków. Warto wziąć tylko te, które są dobrymi tankami i trudno je ukatrupić np. krasnoludzkie smoki.

Edit: Oczywiście nie wczytałem się w pierwszy post i odniosłem się tylko do ostatniej misji tej kampanii. Naprawiam swój błąd. We wcześniejszych misjach używałbym takich jednostek:
1. Pamiętam, że brałem Gremlinów Dowódców, mogłem naprawiać golemy, ale co prawda, tylko raz.
2. Jeżeli nie bierzesz M. zniszczenia, to oczywistym wyborem jest Obsydianowy Gargulec.
3. Wole Magnetycznych, bo mają większa inicjatywę i można wskrzeszać ich magią zniszczenia. Przydatna zdolność, nawet jeżeli nie bierzesz m. zniszczenia. Przydaje się zwłaszcza w pierwszej misji, kiedy grasz przeciwko Czarnoksiężnikom. Rozstawiasz na polu bitwy tylko Magnetycznego, wrzucasz jakieś czary, typu magiczny kryształ, albo przywołanie żywiołaków i Czarnoksiężnik nie może za bardzo nic zrobić, bo jego czary zniszczenia tylko regenerują twojego golema, a armii trudno jest go dosięgnąć.
4. Arcymagowie rzeczywiście przydają się tylko na początku, później Bitewni są lepsi.
5. Tutaj do wyboru, do koloru, ja brałem wizjonera, bo niepotrzebne mi były czary Sułtańskiego (sam dysponowałem całkiem dobrą m. mroku)
6. Ja brałem Rakszasę Radżę, bo jest wytrzymalsza i powstrzymuje kontratak, przez co lepiej sprawdza sie w obronie, a ja całą kampanię grałem defensywnie.
7. Jeżeli zablokowany Tytan rzeczywiście może bez końca rzucać błyskawicami, to oczywiście ja bym brał klasycznego.
13  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 04 Lipca 2013, 15:34:20
The Cranberries - nie ma to jak good, old ninetees. 8,5/10

To ja też dam klasyka prosto od The Cranberries.
http://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts

14  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 22 Czerwca 2013, 12:59:52
Pogodne (jak to reggae), ale nic szczególnego. 6/10

http://www.youtube.com/watch?v=7DMCzSmkeHE
Country. Całkiem niezłe. Teledysk też całkiem klimatyczny.
15  Hyde Park / Muzyka, Filmy / Odp: Oceń poprzedni utwór. : 20 Czerwca 2013, 16:21:40
Daft Punk stać na więcej, ta piosenka nie przypadła mi do gustu - monotonna. (Może takie było założenie, że ma być monotonna, ale tak, czy inaczej utwór mi się nie podoba). 3/10

http://www.youtube.com/watch?v=2eQItnQv1lU
Końcówka może trochę jednostajna, ale całość niesamowita.
Strony: [1] 2 3 4 ... 33




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.05 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry