Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 125850 razy)
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #270 : 10 Lutego 2010, 16:05:28 »
jak już jest rozmowa o nekro to mam kilka pytan

1.jaka jest premia do skowytu banshee u deidre?? bo umiejętności na skowyt grozy są badziewne dlatego lepiej poprostu to wzmocnic bohaterem(chyba że mi innego doradzacie ale odrazu mówię że naadir odpada bo te duchy się nie przydają za bardzo;/)
2.upiorne smoki zmniejszają na serio morale i szczęście o 4??:O  i które ulepszenie bardziej doradzacie
3.czy jest chociaż jeden powód by brać banshee?
4.czy aura od gnijących zombie działa tylko wtedy jeśli jednostka jest obok czy działa również wtedy jak się podejdzie(wtedy zadziała aura) a  a jak sie odejdzie to dalej bedzie dzialac?
5.torpor wbija usypianie... a to jest to samo co oślepienie?


IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
Kaju2

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #271 : 10 Lutego 2010, 17:13:45 »
1. Szczęście i morale zmniejszone o 2 a inicjatywa o 10% - w normalnym skowycie szczęście i morale zmiejszone o 1 a inicjatywa wynosi tyle samo.
2. Upiorne smoki przy ataku rzucają smutek na poziomie eksperckim czyli -4morale, szczęście. To jest fakt. Nie wierzysz? sprawdz w grze (wersja 3.1 bo w inne już nikt nie gra przez neta).
3. Rzadko widuję banshee w grze. Kostucha lepsza, szkodliwy dotyk zabija zawsze jedną jednostkę i znosi pozytywne efekty rzucone na atakowaną jednostkę (możemy zdjąć czar odporność na magię przy pomocy tej zdolności)
4. Aura od gnijących zombie działa tylko wtedy, gdy inna jednostka sąsiaduje z naszym zombiakiem. Jeżeli poźniej dana jednostka gdzies ucieknie to wtedy nie ma efektu aury osłabienia
5. Topór to prawie to samo co oślepienie. Działa on 3 tury. Jednostka nie może się ruszać, atakować. Nic nie może


IP: Zapisane
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #272 : 11 Lutego 2010, 13:17:07 »
1. Ale co ileśtam lvli są dodatkowe premie czy tylko tyle?? i jakiego bohatera radzisz brać? Ale ten bohater musi mieć dostęp do mentora.
2.Nie gram przez neta;p a w wersji 3.0 jest na poziomie podst.? bo nie wiem jaką mam bo mi komp działa i teraz muszę siedzieć na starym na którym nie wiem czy H3 by poszło;p
5. a jak ktoś w nią walnie to się budzi czy cały czas jest pod działaniem torpora?? albo czy chociaż ks. wampirów dalej wali maks. ilość obrażeń


« Ostatnia zmiana: 12 Lutego 2010, 14:02:49 wysłane przez Vovlin » IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #273 : 11 Lutego 2010, 20:01:32 »
5.atak będzie bez kontrataku, istota zaatakowana budzi sie
Nabijanie. Jeszcze raz a inaczej pogadamy /Laxx


« Ostatnia zmiana: 12 Lutego 2010, 16:30:34 wysłane przez ghul333 » IP: Zapisane
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #274 : 12 Lutego 2010, 13:59:04 »
dobra, jeszcze dołączam pytanie do jednostek(jakie brać) ale tamte pytania dalej są aktualne

1.poziom - tutaj wojownika zawsze brałem i zawsze brać będę
2.poziom - o, tutaj nie wiem;/ doradziłby ktoś?
3.poziom - zazwyczaj biorę poltergeisty ale może ktoś będzie przekonujący i to zmieni
4.poziom - tutaj zawsze mam dylemat... bo brak kontrataku wroga to jest coś wspaniałego lecz torpor jeszcze lepszy lecz on nie zawsze wchodzi... tutaj prosiłbym o poradę
5.poziom - tutaj raczej liszmistrz... więcej many = więcej wskrześ umarłych i na dodatek lepsze staty... a ta chmura arcy i tak się żadko przydaje
6.poziom - kostucha... lepsze staty(dużo lepsze) i umiejętność też czasami się bardziej przydaje
7.poziom - tutaj mam zawsze największy dylemat bo nie wiem na jakim poziomie jest rzucany smutek upiornego i ile odbiera morali i szczęścia. a u widmowego nie wiem ile obrażeń odejmuje osłabienie


P.S tamte pytania są dalej aktualne i prosiłbym o szybką odpowiedź na to pytanie i na wcześniejsze




IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #275 : 12 Lutego 2010, 14:33:46 »
2Ja wole aure za zmniejszanie szczescia i morale.
4ksiaze przechodzi cala mape do duzych jednostek
7zalezy od gracza ja biore upiorne za -1 morale dla wszystkich


Nabijanie. Jeszcze raz a inaczej pogadamy /Laxx

sory moj pierwszy raz


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #276 : 12 Lutego 2010, 15:14:31 »
2.poziom - o, tutaj nie wiem;/ doradziłby ktoś?
Tutaj też nie wiem, ale zazwyczaj biorę zwykłe ulepszenie. Zazwyczaj w zasięgu aury nie stoi więcej niż dwie jednostki, bo rzadko się zdarza aby przeciwnik atakował zombie jako pierwsze (i zazwyczaj zombie nie pełnią roli jednostki ofensywnej). Poza tym zaraz po odejściu statystyki powracają, a Osłabiający Cios trwa jeszcze przez jakiś czas.

4.poziom - tutaj zawsze mam dylemat... bo brak kontrataku wroga to jest coś wspaniałego lecz torpor jeszcze lepszy lecz on nie zawsze wchodzi... tutaj prosiłbym o poradę
Zależy. Torpor może zostać zdjęty przez Oczyszczenie, Leczące dłonie i Namiot medyka. Jak nie możesz sobie podzielić oddziału, (tak aby Wampiry zaatakowały zanim Torpor minie) to lepiej brać zwykłe ulepszenie, bo zdjęcie Torporu jest dosyć łatwe. No i nie zawsze Torpor wychodzi.

7.poziom - tutaj mam zawsze największy dylemat bo nie wiem na jakim poziomie jest rzucany smutek upiornego i ile odbiera morali i szczęścia. a u widmowego nie wiem ile obrażeń odejmuje osłabienie
Smutek Upiornego Smoka jest rzucany na poziomie podstawowym (odbiera 2 do szczęścia i morale).
Jednostka na którą rzucono osłabienie zadaje swoją minimalną liczbę obrażeń.


IP: Zapisane
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #277 : 12 Lutego 2010, 16:09:13 »
Cytat: Ireth
Zależy. Torpor może zostać zdjęty przez Oczyszczenie, Leczące dłonie i Namiot medyka. Jak nie możesz sobie podzielić oddziału, (tak aby Wampiry zaatakowały zanim Torpor minie) to lepiej brać zwykłe ulepszenie, bo zdjęcie Torporu jest dosyć łatwe. No i nie zawsze Torpor wychodzi.

ale w sumie też książe przechodzi całą mapę do dużych jednostek to co mówił ghul... a sporo osób nie ma namiotu medyka(odpada), nie gra przystanią(odpada), i nie chce tracić kolejki na oczyszczenie(odpada)


Cytat: Kaju2
1. Szczęście i morale zmniejszone o 2 a inicjatywa o 10% - w normalnym skowycie szczęście i morale zmiejszone o 1 a inicjatywa wynosi tyle samo.
2. Upiorne smoki przy ataku rzucają smutek na poziomie eksperckim czyli -4morale, szczęście. To jest fakt. Nie wierzysz? sprawdz w grze (wersja 3.1 bo w inne już nikt nie gra przez neta).
3. Rzadko widuję banshee w grze. Kostucha lepsza, szkodliwy dotyk zabija zawsze jedną jednostkę i znosi pozytywne efekty rzucone na atakowaną jednostkę (możemy zdjąć czar odporność na magię przy pomocy tej zdolności)
4. Aura od gnijących zombie działa tylko wtedy, gdy inna jednostka sąsiaduje z naszym zombiakiem. Jeżeli poźniej dana jednostka gdzies ucieknie to wtedy nie ma efektu aury osłabienia
5. Topór to prawie to samo co oślepienie. Działa on 3 tury. Jednostka nie może się ruszać, atakować. Nic nie może
Cytat: Vovlin
1. Ale co ileśtam lvli są dodatkowe premie czy tylko tyle?? i jakiego bohatera radzisz brać? Ale ten bohater musi mieć dostęp do mentora.
2.Nie gram przez neta;p a w wersji 3.0 jest na poziomie podst.? bo nie wiem jaką mam bo mi komp działa i teraz muszę siedzieć na starym na którym nie wiem czy H3 by poszło;p
5. a jak ktoś w nią walnie to się budzi czy cały czas jest pod działaniem torpora?? albo czy chociaż ks. wampirów dalej wali maks. ilość obrażeń


prosiłbym też o odpowiedzeniu na te pytania



IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
Kaju2

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #278 : 12 Lutego 2010, 21:05:13 »
Ludzie, co jest z Wami nie tak? Nie możecie sprawdzić w grze jak to jest?

1. Deirdre dostaje premię -1 szczęścia i morale do skowytu banshee. Premia ta nie zależy od poziomu bohaterki.
2. Wersja 3.0 są to dzikie hordy bez niczego więcej. Aby mieć wersję 3.1 należy zainstalować odpowiedniego patcha.

To się tyczy wszystkich, w manualu są błędy, komentując coś nie powołujcie się tylko na jego zawartość - sprawdzcie to w grze. Kilka faktów i propozycji o jednostkach (wszystko w wersji 3.1):
1. kościany wojownik - zawsze.
2. gnijącego zombiaka biorę m.in na loch. Te 2 punkty życia się przydają. A tak to raczej pierwsze ulepszenie. Jest to jednostka defensywna, często zostaje ostatnia na polu bitwy, przeciwnik ma mało armii i wtedy wystarczy feniks, przywołanie żywiołaków ognia - przy odpowiednim skilu możemy ich miec ponad 70 - i bronimy zombiaków. Dodatkowo wskrzeszanie i stopniowi zyskujemy przewagę nad przeciwnikiem.
3. Poltergeist - wczesniej pisałem dlaczego
4. Książę wampirów - zawsze. Wampiry zazwyczaj są pierwszym celem przeciwnika więc brak kontrataku nic nie zdziała. Będzie ich za mało aby się samemu wskrzesić/uleczyć. Drugie ulepszenie nawet przy jednej jednostce rzuca topór i trwa on 3 tury. Topór można zdjąć m.in. oczyszczeniem, paladynami, wypaczeniem, oraz czarem destrukcyjnym - rzucamy słaby (zeby za duzo wojska nie zginęło) czar obszarowy na swoją jednostkę. Jeżeli nie zadziała odporność na magię to dana jednostka się obudzi. [...to dopisałem później, może być wyrwane z kontekstu ->] Nawet jeżeli łatwo ją zdjąć - co z tego? Jeżeli bohater rzuci oczyszczenie to tylko zyskujesz jeden ruch. Przeciwnik mógł rzucić jakąś masówkę lub coś innego ale wybrał oczyszczenie przez co stracił ruch.
5. Na początku gry bardziej przydaje się pierwsze ulepszenie ze względu na wskrzeszanie. Dzięki tej jednostce możliwy jest bardzi szybki rush. W finałowej walce bardziej sprwadza się drugie ulepszenie.
6. Kostucha - też o tym wcześniej pisałem.
7. Upiorny smok lepszy. Rzuca on ekspercki smutek! Nawet Mohikanin to potwierdzil - on chyba ma respekt na tym forum. Ekspercki smutek odbiera 4 morale i szczęścia. Tak Ireth - pora przejść od teorii do praktyki.

Ale to tłumaczenie chyba nie ma sensu, pograjcie sobie trochę przez neta z dobrymi graczami to się przekonacie. Poziom komputera a człowieka to jak niebo a ziemia. Komputer wogóle nie myśli, rzuca zbędne czary, źle dobiera umiejętności...

Pozdrawiam


IP: Zapisane
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #279 : 15 Lutego 2010, 11:06:01 »
Ludzie, co jest z Wami nie tak? Nie możecie sprawdzić w grze jak to jest?

Nie, nie mogę ponieważ mi się komp zwalił...;p

Mam jeszcze dwa pytania:
1.)Jakiego bohatera radzicie wziąć i dobrze by było jakbyście też uzasadnili.
2.)Czy moja taktyka jest dobra?? jak nie to powiedzcie jaka najlepsza a jak dobra to proszę o napisanie co będzie w miejscach "(nie wiem)".

Oświecenie -> uczony -> inteligencja -> mentor
Magia mroku -> mistrz klątw -> (nie wiem) -> (nie wiem)
Magia przywołania -> mistrz życia -> mistrz przywołania -> ogniści wojownicy(czy jakoś tak)
Obrona -> ochrona ->(nie wiem) ->(nie wiem)
I tutaj zależy od bohatera




IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
Kaju2

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #280 : 15 Lutego 2010, 11:51:35 »
1. To zależy od losowania co dostanę. Zazwyczaj biorę Zoltana, Naadira, Orsona. Dla początkujących polecam Kaspara - eksperckie machiny wojenne i kosimy neutrale bez strat (osobiście omijam go szerokim łukiem). Naadir też jest bardzo dobrym bohaterem. Duchy się przydają choćby do zbierania kontrataków, blokowania strzelców, przy strategii defensywnej do obrony własnych jednostek oraz zasłaniania trupów (przeciwnik nie może wskrzesic danej jednostki, lub pao kai nie może jeść). Orson to mój ulubiony bohater, szczególnie jest dobry na wysoko-poziomowych mapach. Zombiaki są trudne do zabicia. Reszta jak dla mnie jest przeciętna.

Co do Twojej strategii nie będę się wypowiadał. Jestem przyzwyczajony do grania z konkretnym (jednym) przeciwnikiem i to pod niego dobieram skile, arty, jednostki itd. Strategia na grę z kompterem jest dobra - jak juz wcześniej wspomniałem - poziom komputera (na 3.1) jest smieszny, zamiast rzucac dobre czary to on zazwyczaj rzuca odbicie pocisku na wszystkie jednostki. Mentor przydaje się na bardzo duzych mapach aby zwiększyc energię mroku, mistrz umysłu to dla mnie podstawowa umiejętność (przy posiadaniu odpowiednich czarów). masowe spowolnienie i dezorientacja to jest to co lubię. Jednostki rzadziej się ruszają, strzelcy nie strzelają, wojsko nie kontratakuje. Moc wytrzymałości też jest dobry - pozwili nam pozostać dłużej przy życiu. Reszty juz nie będę komentował bo nie ma co. Nie lubię ogólnych strategii.


IP: Zapisane
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #281 : 15 Lutego 2010, 18:56:53 »
zamiast rzucac dobre czary to on zazwyczaj rzuca odbicie pocisku na wszystkie jednostki
To bardzo dobry czar (-70% obrażeń od strzelców),jeśli wroga armia opiera się na strzelcach np. grająć z Akademią lub bohaterami takimi jak Hagash, Osir, Karli itp.


IP: Zapisane
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #282 : 15 Lutego 2010, 20:36:38 »
Cytat: Kaju2
To zależy od losowania co dostanę. Zazwyczaj biorę Zoltana, Naadira, Orsona.

Zoltan - odpada;/ mentora mieć nie może
Naadir - odpada... jakoś go nie lubię
Orson - właśnie nie wiem...

Kaspar???:O - namiot medyka gó*** da na większych walkach bo ma 3 strzały... a wzmacnianie go nic nie da...

A co byś powiedział o ravenie?? powiedzmy 24lvl.. masz mistrza klątw i rzucasz osłabienie. nie dość że mają min. poziom obrażeń to jeszcze zmniejsza obrone o 8... jak myślisz?


IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
Kaju2

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #283 : 15 Lutego 2010, 22:02:04 »
Vovlin

Graj jak chcesz, lubisz ravena, graj nim. Nie lubisz naadira to nim nie graj. Tutaj już Ci nie pomogę. Największy minus ravena to magia zniszczenia. Najepszym czarem jakim możesz zdobyć na 'normalnej' mapie to krąg zimy, kula i ściana ognia. Czary dobre ale nijak się mają z głębokim zamrożeniem, armagedonem, implozją. W przypadku niepowodzenia przy losowaniu czarów to i tak musimy wziąć magiczną intuicję co skutkuje brakiem mentora. Graj jak Ci wygodniej. Z komputerem nie ma to większego znaczenia. Jak już powiedziałem. 3 w/w bohaterowie są moi ulubieni.

Powoli schodzimy z tematu więc w błahych sprawach lepiej jakbyś się kontaktował PW (private massage). Nie chcę zaśmiecać forum gdyż nie dawno tutaj dołączyłem, nie chcę mieć bana.


« Ostatnia zmiana: 15 Lutego 2010, 22:17:16 wysłane przez Kaju2 » IP: Zapisane
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #284 : 16 Lutego 2010, 20:01:48 »
@UP

właśnie o tej wadzie wiem;/ normalnie bym go wziął od razu ale...;/

A co daje ulepszenie zombie u orsona...? wszyscy mówią że zostają na końcu a to nie prawda! u mnie zostają 3 od końca albo przed ostatnie bo ostatnie zawsze są poltergeisty ze względu na niematerialność...


IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
Strony: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry