Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 125864 razy)
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #285 : 17 Lutego 2010, 15:28:40 »
A co daje ulepszenie zombie u orsona...? wszyscy mówią że zostają na końcu a to nie prawda! u mnie zostają 3 od końca albo przed ostatnie bo ostatnie zawsze są poltergeisty ze względu na niematerialność...
To samo co u zwykłych zombie czyli +1 do ataku i obrony za każde 2 poziomy. Ulepszenie nie ma wpływu na zdolność.
To, która jednostka zostaje na końcu zależy od taktyki. Zazwyczaj są to zombie, gdyż są wolne i większość graczy używa ich jako jednostki defensywnej.


IP: Zapisane
Vovlin

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 70


Zobacz profil
« Odpowiedz #286 : 17 Lutego 2010, 20:58:02 »
wiem co dają ale o co innego mi chodziło;p
A jaki bohater najlepszy?


IP: Zapisane
Gra, to tylko dodatek do życia. Nie zapominaj o tym...
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #287 : 18 Lutego 2010, 15:14:23 »
Nie ma najlepszego bohatera. Ja zwykle wybieram Lukrecję, bo uważam, że wampiry to najważniejsza jednostka w Nekropolis, czasami biorę też Naadira, przywołane duchy często decydują o zwycięstwie.
Uważam jednak, że powinieneś sobie wybrać swojego ulubionego bohatera, a później myśleć nad taktyką pasującą do jego umiejętności, a nie na odwrót (najpierw taktyka, potem bohater).


IP: Zapisane
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #288 : 18 Lutego 2010, 19:10:58 »
Najlepiej wyrób sobie bohatrera w skilwhelu.

Ja uważam tak samo jak Ireth,że wampiry to podstawa i biorę Lukrecję.


IP: Zapisane
bumblebee

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #289 : 14 Kwietnia 2010, 13:09:40 »
Witam
czytam i czytam sobie ale tak sie zastanawiam czy ktos ma jakis pomysl na dobra strategie grajac przeciwko fortecy ? Z bohaterow pomiedzy sinitarem a yrwanna. Juz wiem ze warto leciec w nauke - oswiecenie, destruktywna, sorcery i wlasnie co dalej ? :

- Mozna by w logistyke niby nie pomoze bezposrednio w walce ale patrzac na bonus jaki da w postaci wielu ruchow mozna dotrzec do wiekszej ilosci mobow i artefaktow czy zajac wiecej zamkow ale logistyka w sumie przyda sie tylko na duze mapy na male bym sobie ja odpuscil.
- Dowodzenie ? Z racji duzej inicjatywy oraz przy dobrych wiatrach bohater moglby zaatakowac 2 razy w ciagu jednej tury jezeli sie nie myle a jezeli sie jednak myle to nie bijcie dopiero sie ucze ;)
- Black Magic. Grajac jednoczesnie na fortece i orkow na ta pierwsza uzlbym hipnozy i moze szal ? Jezeli macie jakies inne sugestie chetnie ich wyslucham.
- Szczescie chyba za bardzo sie nie zda w tym przypadku chyba ze ktos ma jakis pomysl.
- Summoning elementow tutaj sam nie wiem.
- White magic grupowe przyspieszenie i mozna dodac do odpornosci ale pozatym chyba bym tego nie bral.

Z jednostek wiadomo stalker, krwawa furia, minotaury bym ominal i rozdzielilbym shadow matriarch w proporcjach 75% - 25%, potem brisk raider i deep hydra a na koniec shadow dragon.

Jezeli macie jakies pomysly / sugestie byl bym wdzieczny ;)


IP: Zapisane
wilk111

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 73


Zobacz profil
« Odpowiedz #290 : 18 Kwietnia 2010, 14:48:44 »
shadow dragon.

nie popisuj się anglikiem jak go nie znasz shadow dragon to smok cienia czyli podstawowy chodziło ci albo o black dragon{czarny smok} lub red dragon{czerwony smok}


IP: Zapisane
Vibo

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #291 : 09 Czerwca 2010, 19:27:48 »
Siemka. Mam takie pytanie. Czy grając infernem lepiej jest wziąć alternatywne ulepszenie czartów i nim wchodzić z teleport assault, czy czarcie lordy, lotny umysł i korzystać w większości z magii mroku ?


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #292 : 09 Czerwca 2010, 20:15:31 »
Yyy... No wiesz... :) Czarcie Lordy są po prosu cud miód w początkowych fazach gry, kiedy to 5 sztuk potrafi walnąć niezłe obrażenia gradem meteorytów... ^_^ Ale już później... kiedy ma się 40 diabłów, i analogicznie idąc 1000 impów, czar już nie robi praktycznie żadnego wrażenia, :P więc wtedy wystarczy ich ulepszyć na czarcie pomioty, i z pomocą bramy oraz teleportacji kosić tysiące ostrzem masakry... ;)


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Agrael46

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #293 : 09 Czerwca 2010, 21:16:29 »
Mam 1 pytanie, mój kolega gra w Homm5, jest już w 1 misji elfów, ale jak się pojawi Biara, to nie chce go iść i zaatakować.W czym problem???


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #294 : 09 Czerwca 2010, 21:58:59 »
Może dlatego, że albo garnizony są za mocne, albo krąży zbyt wielu silnych bohaterów. Jeśli już weszła za garnizony (po tym jak sie pojawi na widoku to nie musisz bronic garnizonów) to wychódź trochę Findanem za miasto. Ona jego chce dorwać, kuś ją by szła prosto za nim do miasta. W końcu do sukkubus xD.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Agrael46

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #295 : 09 Czerwca 2010, 22:04:19 »
No ale jak tylko się pojawi, to ani ruszy.  :-\.


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #296 : 09 Czerwca 2010, 22:54:08 »
Wait a second... jakieś De ża vi mam... chwila... a, nie, to po prostu inny użytkownik  ^_^:
http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,4782.0.html

Oblukaj ten wątek, może jakoś przejdziesz...


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Agrael46

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #297 : 09 Czerwca 2010, 22:59:59 »
ALE MI BIARA NIE CHCE IŚĆ!!!


IP: Zapisane
Pablossd

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 460


Podpis zgodny z podpisem...

Zobacz profil
« Odpowiedz #298 : 09 Czerwca 2010, 23:05:22 »
Eh... przecież koledzy userzy wyjaśniają, co trzeba zrobić, jak zaistnie taka sytuacjia... :P pokombinuj z garnizonami, pozycją Findana, itp. itd...
Jak  nic nie wyjdzie restart misji i tyle... :)

I jakby co -w graj patche ;)


IP: Zapisane
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę... :>
Agrael46

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #299 : 09 Czerwca 2010, 23:18:19 »
Ja mam kody, ale kolega nie ma.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 17 18 19 [20] 21 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry