Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
najlepszy rozwój bohatera (Czytany 25501 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 23 Lipca 2008, 11:03:31 »
No, zwiastun śmierci. Dzięki, wyleciało z głowy. Ale armie z tą umiejętnością są ogromne. Przeciwnik nie ma szans krótko mówiąc ;)


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 23 Lipca 2008, 11:54:40 »
Ale za to tracimy miejsce na inna umiejętność bo przecierz trupki nie podlegają takiemu czemuś jak morale chyba że można zrobić drugiego bohatera z tą umiejętnościom i będzie picuś lancuś


IP: Zapisane
Szałas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 525


Cień tego co było i mrok tego co będzie

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 23 Lipca 2008, 13:06:55 »
Drugiego bohatera trzeba mieć zawsze od samego początku... żeby siedział w mieście i w wypadku ataku wspomagał je swoimi zaklęciami i Buffami do ataku i obrony... no i żeby robił za transport posiłków. ^_^


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 23 Lipca 2008, 18:07:49 »
Ja zawsze mam 2 bohatera jako pociąg do dostarczania posiłków i jako obrońcę zamku przed niespodziewanym atakiem przeciwnika czasami go rozwijam ale ogólnie służy jako dostarczyciel oraz eksplorator.


IP: Zapisane
Szałas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 525


Cień tego co było i mrok tego co będzie

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 23 Lipca 2008, 20:27:02 »
...A jak przypadkiem zaatakują miasto a my mamy przewage i wygramy to zystka dużo poziomów i Gitez ;D


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 24 Lipca 2008, 08:26:49 »
Tak, ja też robię 2 bohatera. Jego armie daje do głównego. Nim atakuje i zdobywam kopalnie a 2 bohaterem odkrywam teren. Potem siedzi w zamku. Do transportu używam jego albo robie sobie 3 ;)


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 24 Lipca 2008, 14:18:31 »
Czasami robię właśnie 3 bohatera którego wysyłam na teren przeciwnika żeby go trochę pownerwiać oraz pozabierać kilka kopalni zebrać surowce albo nawet odebrać mu zamek.


IP: Zapisane
Szałas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 525


Cień tego co było i mrok tego co będzie

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 24 Lipca 2008, 14:35:18 »
Nie ma nic piękniejszego niż wparować komuś na teren i zacząć broić w perwszych fazach gry... ^_^


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 24 Lipca 2008, 14:45:53 »
Tak jaki cudny prezent ma wtedy przeciwnik nawet nie ma szans rozwoju miasta oraz chwilowego oddechu bo co rusz zabiera mu się kopalnie.


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 26 Lipca 2008, 19:06:06 »
A nie uważacie, że najlepszy rozwój powinno się się rozpatrywać u konkretnych bohaterów? Np. najlepszy rozwój rycerza, barbarzyńcy, czarodzieja?


IP: Zapisane

Saph
wrrr.

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 632


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 26 Lipca 2008, 19:44:20 »
A nie uważacie, że najlepszy rozwój powinno się się rozpatrywać u konkretnych bohaterów? Np. najlepszy rozwój rycerza, barbarzyńcy, czarodzieja?

Można jeszcze ściślej, dla każdego bohatera, uwzględniając jego zdolności specjalne.


IP: Zapisane
Mohikanin

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 701


Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 26 Lipca 2008, 20:39:06 »
No tak też można, ale nie ma sensu się aż tak rozdrabniać. Kilku można opisać, ale nie wszystkich na pewno. A bez względu na zdolność specjalną Rycerza i tak nikt nie weźmie mu raczej magii zniszczenia i każdy postara się wybrać szczęście.


IP: Zapisane

Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 27 Lipca 2008, 08:55:34 »
No tak ale weźmie np Magię Światła która jest dostępna w gildii magów Haven albo też może wziąć dowodzenie zamiast jakieś magii.


IP: Zapisane
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 27 Lipca 2008, 09:59:26 »
Ja tam gram często tak jak każdy mówi że sie tak nie da albo to niemożliwe... tzn Rycerz - magia światła i mroku/zniszczenia. Nie zawsze trzeba robić zgodnie z jakimiś schematami. ja tam sie do nich nie stosuje. I taka jest najlepsza droga rozwoju moim zdaniem. Każdy sposób jest ok.


IP: Zapisane
Szałas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 525


Cień tego co było i mrok tego co będzie

Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 27 Lipca 2008, 10:18:53 »
Chociaż rycerz z magią mroku ma szanse na bonus od bycia ciemnym ;D
I lepiej mu to może iść niż np. nekromantom. Dlatego Ornnella wymiatała w TotE.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.024 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry