SpecHoMM
Punkty uznania(?): 15
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
...:::Dziel i rządź:::...
|
|
« Odpowiedz #45 : 27 Lipca 2008, 10:41:46 » |
|
Taaak, natomiast rzadko używam przywołania. To tylko do akademii jakoś tak. W orkach rzadko używam roztrzaskania. ale jakoś ostatnio mnie naszło. Jako ulubiony zamek to mam orków i co z nimi można zrobić każdy wie, inferno - tu natomiast zniszczenie i mrok oraz od czasu do czasu światło, nekropolis - mroku i światła. Sylwan jakoś mnie znudził. Może homm6 natchnie we mnie elfy.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 525
Cień tego co było i mrok tego co będzie
|
|
« Odpowiedz #46 : 27 Lipca 2008, 21:25:20 » |
|
Nekromańci dają przywołanie... Więcej trupów i silniejsze orzywienia no i możliwość nawiedzenia kopalni...
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #47 : 27 Lipca 2008, 21:33:06 » |
|
Nawiedzanie kopalni jest przydatne w trybie multi i tylko bo jest tylko w multi dostępne a nie zapominajmy też że ta rasa jest najlepsza w obniżaniu morali wroga.
|
Fan anime Bleach.
|
|
|
SpecHoMM
Punkty uznania(?): 15
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 533
...:::Dziel i rządź:::...
|
|
« Odpowiedz #48 : 28 Lipca 2008, 12:31:33 » |
|
Nawiedzanie jest nie tylko w multi. ale co to za pożytek jak to tylko marne 25 duchów.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 23
Marszałek Koronny Armii Imperialnych
|
|
« Odpowiedz #49 : 11 Sierpnia 2008, 12:43:09 » |
|
Ja tak rozwijam bohaterów:
-Rycerz-Dowodzenie, Atak, Obrona, Szczęście, Magia Światła -Łowca-Szczęście, Atak, Magia Światła, Oświecenie, Obrona -Czarodziej-Wszystkie rodzaje magii+Talent Magiczny -Czarnoksiężnik-Magia Zniszczenia, Magia Przywołania, Atak, Obrona, Szczęście -Nekromanta-Magia Przywołania, Magia Mroku, Obrona, Talent Magiczny, Machiny Wojenne -Lord Demonów-Atak, Magia Zniszczenia, Logistyka, Machiny Wojenne, Oświecenie -Kapłan Runów-Atak, Szczęście, Obrona, Magia Zniszczenia, Machiny Wojenne -Barbarzyńca-Machiny Wojenne, Krzyk, Szczęście, Atak, Obrona
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 105
|
|
« Odpowiedz #50 : 09 Lutego 2009, 16:39:35 » |
|
A ja natomiast za to biorę się w ten sposób. Rycerz-Magia światła,Atak,Logistyka,Machiny oblężnicze,szczęście Łowca-Szczęście,Atak,Logistyka,Magia światła,Oświecenie. Czarodziej-Oświecenie,talent magiczny,Magia przywołania i losowe Nekromanta-Magia przywołania, Oświecenie,talent magiczny,Magia zniszczenia i Mroku Lord Demonów-Atak,Magia zniszczenia,i lsowe bo rzadko gram tą frakcją i mało o niej wiem Kapłan runów-Magia zniszczenia,Obrona,logistyka,Machiny wojenne i losowa Barbarzyńca-Machiny Wojenne, Krzyk,Atak, Obrona,roztrzaskanie mroku.
|
Nieszczęśliwie zakochany
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #51 : 01 Października 2010, 16:35:03 » |
|
Ja najbardziej preferuje gre Lochem Jak mam tylko mozliwosc to pakuje w magie mroku, zniszczenia, logistyke, szczescie i oswiecenie lub magiczny talent. Zwracam uwage, ze nie jestem pro i prosze o wskazowki.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #52 : 30 Października 2010, 20:48:23 » |
|
Jest to temat o rozwoju bohatera, więc mam pytanie: czy lepiej rozwinąć Wulfstana (HoF) do Absolutnej Ochrony (mam skillwhell), czy robić własną taktykę, czyli Inteligencja, Ostatni Bastion, Mistrzowie Magii Światła i wskrzeszanie jednostek - drugim atrybutem krasnoludów jest wiedza, więc z Inteligencją daje sporo many, z Ostatnim Bastionem nie zabijają odrazu oddziałów, więc się je wskrzesza. Co o tym sądzicie? Co jeszcze mogę dołożyć? A! i jeszcze w Logistyce Pochód Śmierci - uwielbiam tą umiejętność!!!
I do pow. postów - u Elfów daję zawsze: Szczęście, Magię Zniszczenia, Oświecenie (Inteligencję), i MACHINY WOJENNE (IMPREGNOWANA I TRÓJSTRZELNA BALISTA - trzy ciosy implozją - ROZKOSZ!!!)
|
|
« Ostatnia zmiana: 30 Października 2010, 20:52:16 wysłane przez dawideczek »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #53 : 31 Października 2010, 11:37:33 » |
|
Witam.
Model przedstawiony przez Ciebie ma szkopuł w postaci 2% prawdopodobieństwa złapania machin podczas lelvelowania. Zapytaj samego siebie, co chcesz grać: długie ( dla mnie nudne ) rozgrywki na wielkich mapach rmg, gdzie meet jest późno bardzo i możesz liczyć na takiego nawet skilla, czy "szachy" chcesz grać, w których najważniejsza jest interakcja z oponentem - bo na takich mapach "szachowych", z szybkim meet-em, to zupełnie inna bajka. Pozro
|
|
|
|
|