Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 16    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wojny o Sukcesję w Heroes 5 (Czytany 62502 razy)
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 18 Lipca 2014, 09:51:09 »
Niestety, nie potrafię jeszcze wyczarowywać modeli, a w H5 nie ma żadnego odpowiedniego. Mógłbym chyba spróbować podmienić głowę na Ornellę, ale wątpię, czy by się to udało.

Widzę, że zainteresowanie jest mierne, więc macie zwiastun fajerwerków, których sporo się pojawi na polu bitwy i na mapach przygody - animacja strzału u trolli!



PS. Te czarne punkciki to nie zabrudzenia na monitorze ;P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 18 Lipca 2014, 12:24:04 »
Wiesz co, ten troll przez moment wyglądał jakby śpiewał do tego młotka :)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 18 Lipca 2014, 12:47:50 »
Faktycznie :D

Ale nie martw się - w grze nie widać tego, tak jak i nie widać, że głaz wylatuje zza ręki ;P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 18 Lipca 2014, 12:49:53 »
Uszami wyobraźni usłyszałem "I came in like a wreeeecking baaaall..." (tak ten nieszczęsny teledysk) :)

Cóż gratuluję uporu przy konstrukcji modeli (zamiast iść prostszymi ścieżkami, jak sam wspomniałeś na przykład przy minotaurach) :)


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 18 Lipca 2014, 16:26:29 »
jak na razie super  :) . jeśli chodzi o minotaury to to są te z głowami centaurów tak ? a te bez szyi to ogry ?
wszystko super ale trochę ogry mi nie pasują ale reszta świetna.  :)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 18 Lipca 2014, 18:38:36 »
Te z głowami centaurów to stara wersja ogrów :)

I tak, te bez szyi to ogry :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 18 Lipca 2014, 20:02:58 »
obydwie wersje są fajne ale wolałem te pierwsze  ^_^

Wiadomość doklejona: 18 Lipca 2014, 20:03:59
na kiedy przewidujesz wersje do pobrania ?


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 19 Lipca 2014, 01:22:16 »
Gdy widzę tę animację, do głowy przychodzi mi tylko jedno:
RASENGAN!! xD

W każdym razie świetna robota. Jest to zdecydowanie najlepszy model jak do tej pory. Szkoda jednak, że płeć nie jest zgodna z oryginałem ale cóż... mamy 21 wiek, więc transwestytyzm jest jako tako do zaakceptowania, a i zmiana płci zdaje się być coraz częściej stosowana...

ANYHOW! Świetna robota i już nie mogę się doczekać, aż w to zagram. :)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 19 Lipca 2014, 11:42:37 »
Najbliższą wersję do pobrania przewiduję na czas, kiedy mod będzie w 90% grywalny, a więc kiedy gotowe będą miasta razem z mechaniką rozbudowy, modele bohaterów i wszystkie modele istot, a więc za kilka lat :D

Być może jednak kiedy wszystkie jednostki będą gotowe, rozpocznę pierwsze testy dla chętnych :)


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 19 Lipca 2014, 12:06:31 »
Być może jednak kiedy wszystkie jednostki będą gotowe, rozpocznę pierwsze testy dla chętnych :)
Na mnie możesz liczyć! :)
Specjalnie dla Ciebie i Twojego moda zainstaluję znowu HoMM V ;D


Swoją drogą, jestem ciekawa jak zrobisz takie jednostki jak: hydry czy żywiołaki, które w II miały podobny "szablon" ;)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 20 Lipca 2014, 14:21:20 »
... w międzyczasie postanowiłem stworzyć ropę smołę na potrzeby moda (zastąpi moczary - niestety, nie potrafię dodać nowego terenu, więc w grę wchodzi jedynie podmianka), bo przyda mi się do tworzenia map do screenów :)




« Ostatnia zmiana: 20 Lipca 2014, 14:25:28 wysłane przez Hayven » IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 20 Lipca 2014, 14:34:08 »
Ładne to, ale przeszkadza troszeczkę to, że widać jak mało gęsta jest ta smoła. Wyglądają jak zwykła woda tylko czarna. Jeżeli jest to możliwe to proponowałbym ograniczyć w jakimś stopniu ruchy tej mazi przy bokach, a może zacznie wyglądać troszeczkę bardziej wiarygodnie. :)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 20 Lipca 2014, 14:42:09 »
Nie da się :( Ale jeśli nie będziesz się zbytnio przyglądał, to nie powinno być problemu.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 20 Lipca 2014, 16:33:48 »
(...) jeśli nie będziesz się zbytnio przyglądał, to nie powinno być problemu.

Kocham to ;D ;D

Nie no, dla mnie pomysł jest świetny, jednak wydaje mi się, że moczary są bardziej uniwersalne wiec zastąpienie ich smołą to chyba zbyt duży koszt.

Być może lepiej rozjaśnić nieco te smołę, tylko troszkę i będzie lepiej, ale racja, to ma być swego rodzaju "tło" więc nie sadze, żeby ktoś zauważał jakieś nieprawidłowości w mechanice. Pomysł dobry chociaż ja wole moczary, maja ten klimacik.

Dźwięk też zmienisz??


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 23 Lipca 2014, 10:27:05 »
Dobra wiadomość dla wszystkich fanów moczarów! Udało mi się stworzyć stawy ze smołą zamiast smolnych rzek i teraz są to obiekty na mapie przygody, które niczego nie podmieniają :)




« Ostatnia zmiana: 23 Lipca 2014, 10:30:49 wysłane przez Hayven » IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Strony: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 16    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry