Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 16    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wojny o Sukcesję w Heroes 5 (Czytany 62508 razy)
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #105 : 11 Sierpnia 2014, 21:11:58 »
Mam pytanie . co zrobisz z inferno i fortecą . Zostawisz ?
Może mógłbyś inferno przerobić na to z Heroes 3 a z Fortecy zrobiłbyś takie miasto neutralnych jednostek , co ?
albo z fortecy wrota żywiołów czy cytadele z H3 ?

Myślę, że jeśli ma to być gra odzwierciedlająca Enroth z HoMM II to tych ras/zamków po prostu w niej nie będzie :)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #106 : 11 Sierpnia 2014, 21:27:50 »
Laxx ma rację, pewnie te miasta po prostu usunę. Dzięki temu po wrzuceniu pliczku kompatybilizującego, nad którym popracuję kiedyś, będzie możliwość zagrania w modyfikację na podstawowym H5 :)

Ponadto chciałem się pochwalić, że poprawiłem modele Ambrożego i (H)Ektora, a screeny wrzucę jak już sobie poradzę z Rusałką.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #107 : 12 Sierpnia 2014, 14:57:49 »
a jak usuniesz te miasta to nie będzie błędów ( chodzi mi o to czy w kampanii , podczas dialogów itp )


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #108 : 12 Sierpnia 2014, 16:18:48 »
Tutaj publicznie upominam użytkownika flapdzak, że jeśli nie podniesie ani merytorycznego, ani estetycznego poziomu swoich postów, to będą one kasowane, a sam user karany ostrzeżeniami. Duże litery, interpunkcja i inne podstawowe zasady języka polskiego nie powinny być nikomu obce, za to powinny być używane.

Pozdrawiam


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #109 : 18 Sierpnia 2014, 15:57:23 »
Czekam na instalkę Lorda Khorne, żeby móc pracować nad Rusałką (niemniej, koncepcję na standardowych modelach mam już gotową - po prostu jako perfekcjonista wolę mieć pod ręką coś, dzięki czemu będę mógł zrobić to coś, co ona ma na głowie - a tak właściwie to co to jest? fryzura, czapka czy co?), dlatego jak na razie nie ma nowych informacji.

Za to powiem, że poprawiłem (H)Ectora i Ambrożego, a tymczasem prezentuję tymczasowy wygląd paska inicjatywy i ikony jednostek w stanie surowym:



I tu od razu dygresja - ikony zbrojnych pewnie przygotuję od nowa (dobrze będzie jak będzie widoczna tarcza, bo jak na razie to trudno odróżnić ikonę miecznika od ulepszenia), a i kolory paladynów pewnie ulegną zmianie.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #110 : 18 Sierpnia 2014, 18:39:49 »
Ikonki są ładne i całkiem dobrze wykonane, ale mam jedno ale - tło. Tło jest troszeczkę zbyt realistyczne w porównaniu do nieco rozmazanych jednostek, przez co ich twarze zbyt mocno się wybijają.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #111 : 18 Sierpnia 2014, 19:19:20 »
Najlepsze jest, że tło zostało w całości wykonane w środowisku H5 :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Niebieskooki Smok

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 114


Zobacz profil
« Odpowiedz #112 : 18 Sierpnia 2014, 20:17:31 »
Mi tam te ikonki nie przeszkadzają.
Zwykle nie zwracam zbytniej uwagi na takie szczegóły ale dobrze, że teraz przykładasz się do detali niż żeby potem miało się to rzucać w oczy podczas gry.
Ciekaw jestem jak Ci wyjdzie ta Rusałka  :)


IP: Zapisane
Minotaur777

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #113 : 19 Sierpnia 2014, 12:58:25 »
Siema, jestem nowy i chyba dzięki temu modowi odpalę znowu HoMM V. Poza tym ciekawe jak będą wyglądać mumie i olbrzymy. Ale jesteś kreatywny i życzę powodzenia.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #114 : 24 Sierpnia 2014, 12:25:45 »
Ratujcie, znajdźcie mi kogoś, kto by mi zrobił tekstury, błagam xD



W każdym razie w grze JEST jeden jedyny model z motylimi skrzydełkami, a konkretniej ten troll po prawej :P



Do tego ładnie się dopasowała animacja skrzydeł Kamiennego Gargulca :) (chociaż momentami przechodzi przez ręce, trudno - nic na to nie poradzę, a modele z H5 też nie były doskonałe :P


« Ostatnia zmiana: 24 Sierpnia 2014, 12:30:45 wysłane przez Hayven » IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
J'Bergo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 196


Без счастья жизнь это мука

Zobacz profil
« Odpowiedz #115 : 24 Sierpnia 2014, 14:48:35 »
E daj spokój, ta Twoja latająca to zarąbista dziewka  ;D a ta mor.. twarz  ^_^
Pobawisz się trochę jej bielizną i będzie całkiem gites  ;)


IP: Zapisane
Klikanie w J'Bergo na SB nic nie da  ;>
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #116 : 24 Sierpnia 2014, 16:44:35 »
Przykro mi to stwierdzić, ale niestety te wróżki nie są najlepsze  :( .
I pytanko : Feniksy zrobisz od podstaw czy dasz te z H5 ?




« Ostatnia zmiana: 24 Sierpnia 2014, 16:51:38 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #117 : 24 Sierpnia 2014, 16:51:02 »
Oczywiście, że od podstaw, co to za pytanie ;P

A co Ci się, flapdzaku, tak właściwie nie podoba się w tych rusałkach? Bardziej model, tekstury czy ogólny koncept?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #118 : 24 Sierpnia 2014, 16:54:27 »
Przepraszam cię za to , ale cała - znaczy tekstury  :( . Reszta jednostek jest super tylko te wróżki ... . Gdybyś troszkę zmienił twarz, poprawiał ciuszki ( widać nierówności  :( ) i skrzydła  :D . A ta wróżka ma skrzydła tego "trola" ?



« Ostatnia zmiana: 26 Sierpnia 2014, 19:12:38 wysłane przez flapdzak » IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #119 : 24 Sierpnia 2014, 17:53:14 »
@Flapdzak - edytuj posty zamiast doklejać wiadomości ;)

@Hayven
 
Oczywiście, że od podstaw, co to za pytanie ;P
Prawdziwy Moder :ok:

 Co do rusałek - coś jest nie tak z połączeniem głowa-tułów, nie powiem, że coś jest nie tak z szyją, bo jej tam nie widzę. Wygląda to trochę jak te łyse karki spod dyskoteki.
 Tekstury są dobre, jedynie- według mnie- powinieneś zastosować do tekstur filtr "WYOSTRZ'' dzięki temu otrzymasz w grze taki pseudo hd. Tekstury będą bardziej wyraziste. Mówię ogólnie o wszystkich teksturach, nie tylko o rusałce.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Strony: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 16    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry