No to ja dam swoją opinię jakie zamki mają jakie fajne jednostki:
Przystań: Chłop, bo wyobrażam sobie 300 chłopów dających aż 300 złota. łucznik bo lubię strzelców, Zbrojny ma fajną zdolność - Wielka tarcza, U gryfa mamy pikowanie, Mamy i kapłana z pełną skutecznością w walce wręcz, Kawalerzysta opiera się na zasięgu, przy którym jest jednostką turniejową - łatwo dosięgnąć przeciwnika, a jednostka turniejowa dzięki szybkości może wykorzystać to, że jest jednostką turniejową dodając sobie tyle 5% a Anioł przy ulepszeniu wskrzesza. ogólnie cała przystań jest warta opisu
.
Inferno: 1 poziom - Imp - to jednostka dla bohaterów magii, piekielny ogar liczy się w ulepszeniu - jako cerber - atak na 3 pola, i jeszcze brak kontraataku, Sukkub to strzały - czyli dobra jednostka, a kontraatak dystansowy? BARDZO dobry.
Czarci lord, bo ta jednostka w ulepszeniu zyskuje dobre cechy, ale nie mogę powiedzieć za bardzo jakie. Diabeł? NIE! ARCYDIABEŁ! Arcydiabeł zyskuje przywołanie czarcich lordów.
Nie interesuję się Rogatymi Demonami i Piekielnymi rumakami, bo już ten diabełek jest piekielny:
.
Trochę się nudzę opisem, ale napiszę później resztę.
Już piszę trochę więcej:
Necropolis: Kościany łucznik dostaję strzelanie, Zombie osłabia ciosem, a
Duch to wreszcie jednostka godna uwagi. posiada niematerialność i bitwa z nimi jest nawet tak losowa, że nie może jej pokonać 10 Archaniołów - Atak będzie równy wyrazowi:
Pudło!. Jak zobaczę Wampira bez tej teleportacji, to dla niej będę ulepszał go! Lisz to dobry strzelec, świetny gdy jednostki są ustawione 3x3. Zjawa to ogólnie mocna jednostka. Kościany smok to słabszy anioł który jest nieumarły. Necropolis można opisać w kilku zdaniach, lecz komentarze na
też są o takich jednostkach.
Sylvan: Rusałka i Nimfa to dość fajne jednostki.