Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Ptakuba
|
Strony: [1] 2 3 4 ... 176
|
3
|
Świat HoMM / Mapy / Odp: Starcie idei
|
: 04 Sierpnia 2017, 16:20:57
|
Ma ktoś może Starcie Idei na dysku (lub w chmurze czy gdziekolwiek)? Dawno temu ją straciłem przy sfajczeniu komputera, a chętnie bym do niej zajrzał.
|
|
|
8
|
Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Wolny temat
|
: 10 Czerwca 2017, 19:16:30
|
No ja to głównie przeglądam swoje stare posty i zastanawiam się, czemu byłem taki głupi, po czym przypominam sobie, że nadal jestem cholernie głupi.
|
|
|
13
|
Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan
|
: 09 Listopada 2016, 22:52:11
|
Czy ja powiedziałem, że nogi nie podobają mi się, bo są nierealistyczne, czy dlatego, że są płaskie i bezkształtne? Są brzydkie, nie mają żadnej najmniejszej głębi. A usprawiedliwiania się "wada jest jaka jest bo za to mi płacą" to już nawet chyba nie skomentuję.
|
|
|
14
|
Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan
|
: 08 Listopada 2016, 17:47:33
|
I: Fajna głowa i ogon, niezła kusza. II: Grzywa i ogon fajne, łeb udany. Magiczna energia wygląda jak ozdoba świąteczna. Czyżbyś nie mogła się pogodzić z wizją przemienionych podmieńców proponowaną przez autorów? Mi się bardzo podobała. III: Tylko łeb fajny, choć trochę wygląda jak ośli w porównaniu do kuców. "Nasada" skrzydła słabiutka. IV: Bardzo fajny praktycznie w całości, choć "tors" trochę zbyt płaski, róg też mógłby być krąglejszy.
U wszystkich bardzo słabo wyglądają nogi. Kompletnie mi się nie podobają, wszędzie są płaskie, bezkształtne.
|
|
|
15
|
Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Rozbudowa zamków w Heroes III
|
: 08 Listopada 2016, 16:45:59
|
Z tego co wiem, pro gracze niezależnie od wielkości mapy i w ogóle okoliczności zaczynają od armii, gospodarkę zostawiając na później. W Heroesach zainwestowanie tych pierwszych tygodni na rozbudowę ratusza po prostu nie zwraca się jakąś kozacką nadwyżką. Tworząc armię nie marnujesz tego początku rozgrywki.
Zaczynając od armii, możesz pozwolić sobie na szybkie wyczyszczenie okolicy, zdobywając surowce. Bohater zdobywa też doświadczenie z bitew, dlatego od początku skrzynki przeznaczasz na złoto, a nie exp - tak jak ktoś powyżej uzasadnił, ten zysk paru poziomów tak naprawdę nic nie znaczy (bo na początku gry armia liczy się dużo bardziej niż statystyki herosa, a pod koniec ta różnica w rangach bohaterów staje się znikoma), a armia to zawsze armia. Dzięki temu nie potrzebujesz ratusza czy tym bardziej kapitolu natychmiast, tylko tworzysz wojsko. Kiedy już panujesz nad okolicą i masz czas na wybudowanie ratusza, okazuje się że względem spokojniejszego gracza zaczynającego od mamony nie masz wcale wiele mniej surowców ani doświadczenia, a masz zwyczajnie większą armię i kontrolę nad terytorium. I to jest przewaga, która się liczy.
|
|
|
|