Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Reuel
Strony: 1 ... 153 154 155 [156]
2326  Inne gry / Komnata Disciples / Odp: Disciples III Renaissance : 06 Września 2010, 18:02:09
No nie sądze bo tu on nawet się nią nie ruszł bo po prostu uderzyłem go łucznikami ale pare inkubów lub sukkubów to ciężka sprawa ale jeśli masz jeszcze jakąś dobrą runę lub wytrzymałe jednostki to da się grać. Poza tym niezapominaj że pomimo iż te same jednostki co z Disciples II to minus tak tutaj są plusem bo zrobisz pare inkwizytorów i mogą Ci naskoczyć :D
2327  Inne gry / Komnata Disciples / Odp: Disciples III Renaissance : 06 Września 2010, 16:25:28
Ja osobiście mam nadzieje że może coś zmienią bo przydałoby się, zresztą do nieumarłych łatwo dobrać nową postać. Do tego może usuną te błędy o których pisał Łowca Dusz. Ale ja mógłbym i z tymi błędami wytrzymać gdyby usuneli jeden rażący zgrzyt. Nie chodzi tu o strażnika stolicy czy inne tego typu bzdety ale o sztuczną inteligencję.
Niby i to da się przetrzymać bo ogólnie nie jest tragiczna ale powinna być o wiele lepsza, bo np masz w swojej drużynie maga walącego na obszar a jednostki przeciwnika ustawiają się koło siebie albo gdy coś idzie w walce nietak(bardzo żadki przypadek ale jednak:/)to idą na sam koniec planszy i bronią się chociaż że mogłyby spokojnie walczyć. Co do Ciebie Pyriel masz rację pod tym względem ale jeśli mam być szczry to niezawsze jest tak że jak walczysz to może tak być z tym sukubem bo walczłem w finale I kampanii z sukubem i rozwaliłem ją zanim była jej kolejka. W każdym razie faktem są błędy w grze :( ale mi jakoś tak strasznie nie przeszkadzają bo da się mimo ich fajnie grać :D Jeśli zaś chodzi o grafikę to jest to jeden z wielu plusów według mnie bo mi strasznie przypadła do gustu :):):)

Wiadomość doklejona: [time]06 Wrzesień 2010, 16:44:48[/time]
Zwłaszcza wygląd jednostek mi się podoba :D Błędy natomiast wynikają z problemów w firmie która D3 tworzyła jak czytałem...
2328  Inne gry / Komnata Disciples / Odp: Disciples III Renaissance : 03 Września 2010, 20:47:57
Każdy ma swoje zdanie. Mi fabuła się podoba i nie mam do niej zastrzeżeń (przynajmniej jak do tej pory). Co do Lamberta to według mnie jest dobrze zrobiony bo taki według mnie powinien być rycerz imperium. Poza tym jeśli chodzi o balansowanie to w D2 mogę zrobić to samo co prawda większym asortymentem jednostek ale myśle że ani stolica, smok tym bardziej by mi nie zagroził.

Wiadomość doklejona: [time]04 Wrzesień 2010, 22:12:42[/time]
Musze się sprostować bo trochę tu przesadziłem. Fast ma racje z tym Haarhusem bo fakt że w pewnym momencie ciężko mu stanąć na drodze nawet strażnikowi stolicy ale każda gra ma jakieś wady. Choć myślę że gdby przeciw niemu stanął dobry elficki bohater to miałby dużą szanse na wygranie.

Wiadomość doklejona: 05 Września 2010, 01:03:24
Mam nadzieję ze w dodatkach wprowadzą parę poprawek :)
2329  Inne gry / Komnata Disciples / Odp: Disciples III Renaissance : 02 Września 2010, 18:42:00
Na razie chce przejść kampanie póżniej będę o tym myślał......
2330  Heroes V / Scenariusze / Odp: Podstęp Maahira : 02 Września 2010, 18:21:29
A ja mam ten problem, że nie dojdę jeszcze do zamku i wychodzi mi na przeciw Zoltan. Pokonuje go. Jestem pełny szczęścia i ide już zebrać ostatnie artefakty, gdzie kończy się moja euforia bo przychodzi jego kolega z ogromną armią, którą mnie zmiata:/
2331  Inne gry / Komnata Disciples / Odp: Disciples III Renaissance : 31 Sierpnia 2010, 22:32:14
Ja grałem i według mnie się mylisz.Gram w tą grę i nie ma różnic w balnsowaniu,a przynajmniej ja ich nie widze i według mnie świetnie się gra. Fabuła jest fajna, nie widzę też żadnego zubożenia pod względem rozwoju jednostek i magii. Disciples 3 to bardzo dobra gra, która wcale nie traci na wartości względem swej poprzedniczki.
2332  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Jaki wg. was ma być Heroes VI? : 29 Sierpnia 2010, 22:30:37
Ja chcialbym jak najwięcej ale nie za cene jakości. Fajnie by bylo gdyby było 12 ale jak już wszyscy mowili jeżeli mają to byc jakieś kopie innych to lepiej by zrobiono mniej a lepiej. Na pewno tworcow stać na 10.
Strony: 1 ... 153 154 155 [156]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.027 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry