Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 158 159 160 [161] 162 163 164 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037489 razy)
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #2400 : 22 Listopada 2010, 16:24:25 »
A mi ta matka roju czy jak mu zwał się podoba. Pokazuje, że chaosem mogą być też wszelkie mutacje i obrzydlistwa lub być jego tworem, aż mi się skojarzył odrobinę otyugh z Stonekeep. Coś wśród złych istot, w tym przypadku demonów musi być coś zmutowanego, nieukształtowanego, przecież czyste zło tworzy obślizgłe, krwiożercze, niewyżyte dzieła, które obrzydzają głupich ludzi, że po prostu mówią "Bleeeh! Nie tknę tego.". Równie możne powiedzieć o spleśniałej kanapce, która została wydobyta z  szkolnego plecaka dopiero po wakacjach.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #2401 : 22 Listopada 2010, 17:04:06 »
No cóż masz rację Nightin (to co napisałeś o kanapce mi się przydarzyło heheh) to nie musi być rogaty człekokształtny gigant z czerwoną skórą co się jara.To mi trochę (jak pisałem w komentarzach) przypomina stułbię co ma otwór gębowy na nóżce, nie napisałem tylko oceny no z 7/10. 


IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #2402 : 22 Listopada 2010, 17:36:03 »
Skomentuję nową jednostkę jednym wyrażeniem:
ZERGI RULEZZZ!!!
Taaak, coś mi tu przypomina stary, dobry Koriald. Takich rzeczy wśród demonów można spotkać mnóstwo (w Korialdzie to są takie ogniste Zergi z wielkimi mieczami). Zobaczymy impy, no i wreszcie się dowiedziałem, co się kryje w urodzisku impów, hehe. Osobno podoba mi się ta jednostka, ale do HoMM po prostu nie pasuje. To dać do WarHammera, do StarCrafta, do Korialdu, ale nie do HoMM. Tutaj demony to ogniste, rogate stwory z wielkimi pazurami, a nie niemal bezkształtne masy powodujące odruch wymiotny, kiedy tylko się o tym pomyśli.



IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2403 : 22 Listopada 2010, 17:49:55 »
Bardzo ciekawa ta jednostka,oryginalna, dobrze wykonana, ciekawe rozwiązanie dla niej, ciekawe, czy do trzonu, czy do elity pójdzie. A i widzicie: miałem rację, CZART to CZEMPION!!


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2404 : 22 Listopada 2010, 18:04:36 »
Tak, tak czart to czempion, czyli nie mamy żadnych latających jednostek, chyba że nia bedzie sukkub, a to oznacza brak strzelających. Znowu brak balansu. Eh.... no cóż, matka roju napewno trzon, bo impy sa w trzonie. Ona sama nie atakuje, robią za nią impy. Czyli mamy tak:
Trzon:
-Matka roju
-Szaleniec
-Orthos (dwugłowy "cerber")
Elita:
-Niszczyciel
-Sukkub
-Dementor
Czempion:
-Czart

Czyli bossem jest diabeł lub arcydemon.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #2405 : 22 Listopada 2010, 18:07:19 »
Że jak? Niszczyciel to elita, a breeder to trzon, no wiesz co?! Breeder to jest łażąca po mapie, prywatna wylęgarnia stworzeń! I nie atakuje? Czy te macki nie wyglądają groźnie ;> ?


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2406 : 22 Listopada 2010, 18:11:10 »
Jak dla mnie nie, breeder co najwyżej nimi macha by impy szybciej wylatywały. Szczerze- jeszcze nigdy czegoś takiego w homm nie było i nie podoba mi się. Już wolałem stare impy lub ogniste rumaki.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2407 : 22 Listopada 2010, 18:19:22 »
Wprowadzili, nową, miłą, ciekawą innowację, prawdziwie plugawego demona przywołującego posiłki z otchłani, ale oczywiście, że większość będzie marudziła, bo to za duża innowacja! Trzeba iść do przodu! W heroes6 i tak 70% gry ulegnie zmianie, więc nie ma co się użalać nad kolejnymi zmianami, tylko trzeba wypatrywać ich dobre strony!!

Teraz czekamy na pozostałą jednostkę przystani i dwie nowe rasy do ogłoszenia!!


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2408 : 22 Listopada 2010, 18:21:54 »
Co w tej wielkiej macicy jest fajnego, sama nie potrafi się bić tylko wypluwa ot karzełki, które pewnie beda ginąć pod jednym porządnym ostrzałem, a czartowi kto manę zwróci za czarowanie? Bo jesli tylko on bedzie taka jednostką typu: magiczny strzelec, to bez odnowy nie ma rady by rzucać się na miasta.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2409 : 22 Listopada 2010, 18:27:14 »
No jak to kto, jak nie wiecznie łaknąca many matka roju, czy jak jej tam! Zapewnie ulepszenie będzie ją zbierało, a impy także!!


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2410 : 22 Listopada 2010, 18:33:29 »
Ta, dla siebie by napłodzić całe roje, a strzelających jak niema tak niema, chyba e ta matka bedzie strzelała tymi impami we wrogów to już inna bajka. Taką matkę roju bym zaakceptował.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #2411 : 22 Listopada 2010, 18:37:33 »
Możliwe wielce jest także to, że matka roju będzie miała moc wzywania impów w dowolne miejsce mapy, istnieje również mała szansa na zdolność strzelania pociskami many, lub też wybór między wystrzeleniem impa, a wezwaniem go, ponad to możliwe jest, by sukkuby zarówno strzelały (magia) jak i latały, ale wydaje mi się, że czyniło by je to zbyt potężną jednostką, ale to się jeszcze zobaczy.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2412 : 22 Listopada 2010, 18:43:19 »
Albo tez być może, sukkub tylko lata i bije biczami, a reproduktor tylko produkuje, a impy chronia ją. Czyli brak strzelającej, a to oznacza brak balansu, czyli kichowo bedzie grac demonami.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #2413 : 22 Listopada 2010, 18:46:31 »
nie ma co dzielic skory na niedzwiedziu, ja bym jeszcze poczekal na troche informacji a potem mowil czy mi sie matka roju podoba czy nie.
ja tam do niej nic nie mam, przynajmniej jest w miare oryginalne. ;p
poczekajmy na opis szczegolowy jednostek.


IP: Zapisane
tom7006
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #2414 : 22 Listopada 2010, 18:50:05 »
Albo tez być może, sukkub tylko lata i bije biczami, a reproduktor tylko produkuje, a impy chronia ją. Czyli brak strzelającej, a to oznacza brak balansu, czyli kichowo bedzie grac demonami.

prawdopodobnie czart będzie stszelał jak w heroes 5.
w tej części miał on unikalną moc, która pozwalała mu stszelać i ranić kilka jednostek stojących obok siebie.

natomiast jednostką latającą będzie sukkub.bo niby poco mu takie duże skszydła.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 158 159 160 [161] 162 163 164 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry