Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 168 169 170 [171] 172 173 174 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037458 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2550 : 02 Grudnia 2010, 19:20:02 »
Skoro mówią, że będzie w 2D to będzie w 2D, gildii magów nie będzie, bowiem zaklęcia będziemy zdobywać umiejętnościami. Po prostu zmniejszyli raz ekonomiczną stronę gry oraz praktyczność. Dzięki widokowi jak rozwinięte jest miasto wiemy jakimi siłami je zaatakować. Wracając do gildii to nawet lepiej- ukazuje stare czasy, gdzie tylko niektórzy mogli pojąć jakieś zaklęcia, a nie jak w piątce leżą do "użytku publicznego" dla każdego boha w gildii. Podobnie z surowcami, w dawnych czasach potrzebowano mniej, później zaczeto wydobywać inne. 


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #2551 : 02 Grudnia 2010, 19:23:19 »
Nie wiem czy to już było ale w 1:05 tego filmiku jest schemat rozbudowy miasta strasznie podobny do tego z H5:
Tak, twórcy bardzo często używają elementów z poprzednich części do utworzenia próbnych wersji gry. W początkowych etapach pracy nad HV Nival wykorzystywał jednostki i budynki z HIII (jest to pokazane w Artbook'u do Kolekcji Wszech Czasów).

No mi się wydaje, że takowe ekrany będą. Każda częśc to miała i szóstka też powinna, chyba takich rewolucji wielkich nie bedą robić (:
@Nightin: Sam czytałem o tym, że ma nie być ekranu miasta, a przynajmniej ma być zredukowany do poziomu okienka na mapie przygody.
Ekran miasta będzie, ale niestety w formie sprzed HV. Czyli żadnego 3D, rozbudowanego menu, żadnych efektów specjalnych i animacji. Jedynie małe okienko z obrazkiem miasta i garnizonem.

Okno miasta nie musi być (jak dla mnie) w 3D. Uważam, że w H3 były lepsze ekrany miasta niż w H5. W trójwymiarowych ekranach miasta żaden budynek (oprócz tych największych) nie był charakterystyczny, ani widoczny. Masa takich samych zabudowań.
Przyznam rację, ale pozwolę sobie zauważyć, że w HV stworzono specjalne menu, dzięki któremu można szybko i wygodnie rekrutować jednostki, wymienić surowce, zakupić machiny wojenne etc. Rozpoznawanie budynków nie jest potrzebne, stworzono je po to, aby były miłe dla oka ;)


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #2552 : 02 Grudnia 2010, 20:06:13 »
No i mamy grudzień i teraz czekać.Może dostaniemy Newsa na Mikołajki xD.No z ekranem nie będzie tak źle bo i w 1,2,3 nawet w 4 i 5 były fajne więc się nie czepiam ważne ,że będzie ekran miasta na który mogę patrzeć parę godzin ,a potem podziwiać jednostki(znowu)xD.


IP: Zapisane
Gryphonheart

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 35


Zobacz profil
« Odpowiedz #2553 : 02 Grudnia 2010, 22:53:36 »
Mogli by odświeżyć starą dobrą trójkę


IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #2554 : 03 Grudnia 2010, 13:00:33 »
Jest oficjalna kolejność jednostek ta da!!!
Haven
Core units : Sentinel, Crossbowman, Prietess
Elite units: Radiant Glory, Griffin, Sun Rider
Champion unit: Seraph

Inferno
Core: Manic, Succubus, Hellhound

Elite: Breeder, Tormentor, Juggernaut

Champion: Pitfiend

Necropolis
Core: Skeleton, Ghoul, Ghost

Elite: Vampire, Lich, Lamasu

Champion: Fate Spinner

http://www.facebook.com/MightandMagic/posts/159850497392207
 8)


« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2010, 13:04:08 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #2555 : 03 Grudnia 2010, 13:10:01 »
Jak dla mnie trochę dziwne, np. czemu Reproduktorki są słabsze od Oprawców... Jak dla mnie powinny mieć min. 5lvl, a one mają jedynie 4. Trochę też dziwne, iż Sukkuby są niżej od Piekielnych Ogarów i mają ledwie 2 poziom. No i miałem nadzieję, iż zrobią kolejną innowację w Necropolis i Wampiry dadzą nad Liszami. Do reszty istot się nie przyczepię, choć dziwne iż Kusznicy mają 2lvl, na screenach jest widoczne, że mają poziom 1.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #2556 : 03 Grudnia 2010, 14:00:18 »
@Kokoju: pamiętaj, że nie ma poziomów tylko jest trzon, elita i czempion
tzn. że np. sukkubus, maniak i ogar będą na tym samym poziomie, a reproduktor na równi z oprawcami i niszczycielami. Będą się różnić wyłącznie zdolnościami, a statami w nieznacznym stopniu.

@Hex: ta kolejność już dawno była znana, z tego co się orientuję tylko nieoficjalnie, ale już chyba 2 tygodnie temu mogłeś ją obejrzeć na Tawernie, w opisach ras.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #2557 : 03 Grudnia 2010, 14:44:56 »
Jak dla mnie trochę dziwne, np. czemu Reproduktorki są słabsze od Oprawców... Jak dla mnie powinny mieć min. 5lvl, a one mają jedynie 4. Trochę też dziwne, iż Sukkuby są niżej od Piekielnych Ogarów i mają ledwie 2 poziom. No i miałem nadzieję, iż zrobią kolejną innowację w Necropolis i Wampiry dadzą nad Liszami. Do reszty istot się nie przyczepię, choć dziwne iż Kusznicy mają 2lvl, na screenach jest widoczne, że mają poziom 1.
Nie ma poziomów, jest tylko podział Trzon, Elita, Czempion!


IP: Zapisane
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #2558 : 03 Grudnia 2010, 14:50:07 »
Jest oficjalna kolejność jednostek ta da!!!
Haven
Core units : Sentinel, Crossbowman, Prietess
Elite units: Radiant Glory, Griffin, Sun Rider
Champion unit: Seraph

Inferno
Core: Manic, Succubus, Hellhound

Elite: Breeder, Tormentor, Juggernaut

Champion: Pitfiend

Necropolis
Core: Skeleton, Ghoul, Ghost

Elite: Vampire, Lich, Lamasu

Champion: Fate Spinner

http://www.facebook.com/MightandMagic/posts/159850497392207
 8)

A po polsku będzie tak  :)

Haven:
Trzon: Obrońca, Kusznik, Kapłanka
Elita: Promienista Chwała, Gryf, Jeździec Słońca
Czempion: Serafin

Inferno:
Trzon: Maniak, Sukkub, Ogar Piekieł,
Elita: Reproduktor, Dręczyciel, Niszczyciel
Czempion: Czart

Nekropolis:

Trzon: Szkielet, Ghul, Duch,
Elita: Wampir, Licz, Gnijący Lamasu
Czempion: Porządka Losu

Oczywiście nie podałem ulepszeń  ;D


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #2559 : 03 Grudnia 2010, 16:08:26 »
Cytuj
Nie ma poziomów, jest tylko podział Trzon, Elita, Czempion!

No cóż, kolejność się zmieniła, więc zapewne robią jednak poziomy. Na jednym ze screenów widać poziom Kusznika, a z kolei teraz wszystko poukładali, w końcu jakby był wyłącznie taki podział, to po co zamienialiby Lisza z Wampirem miejscami, czy np. z ułożenia:
Kusznik, Obrońca, Kapłanka, Gryf, Jeździec Słońca, Promienista Chwała, Serafin
zamieniliby nagle na:
Obrońca, Kusznik, Kapłanka, Promienista Chwała, Gryf, Jeździec Słońca, Serafin
I na Facebooku oprócz zmiany miejsc dla zdjęć podali taki ciąg jednostek bez zaznaczenia, gdzie Elita a gdzie Trzon.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2560 : 03 Grudnia 2010, 16:19:49 »
A może zamienili kolejność bo nie zwrócili na nią uwagi bo nie ma ona żadnego znaczenia?
Tak.
To jest odpowiedź.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #2561 : 03 Grudnia 2010, 16:25:38 »
No cóż, kolejność się zmieniła, więc zapewne robią jednak poziomy.
To o niczym nie świadczy. Po pierwsze, już wcześniej było gdzieś powiedziane (nie pamiętam, nie proście, żebym szukał, bo i tak nie znajdę) że nie będzie poziomów tylko podział na Trzon, Elitę i Czempiona. Po drugie, kolejność może być zupełnie przypadkowa, a ten podział jest nadal.

Na jednym ze screenów widać poziom Kusznika, a z kolei teraz wszystko poukładali, w końcu jakby był wyłącznie taki podział, to po co zamienialiby Lisza z Wampirem miejscami,
Wiem o który screen chodzi. Rzeczywiście widać tam poziom jednostki. Ale dlaczego twórcy powiedzieli, że nie będzie poziomów, tylko ten podział, a poziomy jednak robili? Czemu mieliby zaprzeczać sami sobie? Bez sensu. Być może ten "Haven Tier 1 Creature" oznacza kompletnie co innego. Albo może to tylko dopisek, który nic nie znaczy i ma zniknąć w finalnej wersji gry? W każdym razie, czemu twórcy mieliby zaprzeczać sami sobie?

to po co zamienialiby Lisza z Wampirem miejscami, czy np. z ułożenia:
Kusznik, Obrońca, Kapłanka, Gryf, Jeździec Słońca, Promienista Chwała, Serafin
zamieniliby nagle na:
Obrońca, Kusznik, Kapłanka, Promienista Chwała, Gryf, Jeździec Słońca, Serafin
I na Facebooku oprócz zmiany miejsc dla zdjęć podali taki ciąg jednostek bez zaznaczenia, gdzie Elita a gdzie Trzon.
Przypadek? Może tamta kolejność im się nie podobała? Jeśli mają być poziomy, to nie zmienia się ich ot tak sobie w jednej chwili. Ale nic się nie zmienia praktycznie oprócz tego, że jednostki są w innej kolejności. Nadal pierwsze trzy to Trzon, następne trzy to Elita, a ostatnia to Czempion. W ostateczności, zrobią jakieś "podpoziomy", ale nic więcej.

A może zamienili kolejność bo nie zwrócili na nią uwagi bo nie ma ona żadnego znaczenia?
Tak.
To jest odpowiedź.
Dokładnie. Nie ma żadnego znaczenia.


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #2562 : 03 Grudnia 2010, 17:07:08 »
A co jeżeli ta jedynka to 1-trzon 2-elita 3-czempion? Możliwe też ,że te lvly. zostaną ale będzie taki podział ,że do trzonu od  1 do 2 lvl itp. ale mogę sie mylić.


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #2563 : 03 Grudnia 2010, 17:28:52 »
Ludu!
Macie wszystko napisane:
-nowy system podziału jednostek na trzy poziomy (trzon, elita, czempion)

Trzeba tylko przeglądnąć artykuł Ogólne Informacje z działu Heroes VI i czytać ze zrozumieniem, a nie mlaskać jadaczkami na forum. Są trzy lvl to są trzy lvl i ani jednego więcej ani mniej!
Wszystko jest tutaj:
http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_393_ogolne-informacje-o-heroes-vi.html

/+1 pkt uznania. Luk


« Ostatnia zmiana: 03 Grudnia 2010, 17:38:07 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #2564 : 03 Grudnia 2010, 17:57:28 »
Nie no chwileczkę, chyba nikt mi nie powie, że np. Wampir jest równie silną jednostką jak Lamasu więc muszą być poziomy w trzonie i elicie.
Powinno to wyglądać tak:
trzon: 1 lvl Maniak, 2 lvl Sukub, 3lvl Piekielny ogar
elita: 1 lvl Reproduktor, 2 lvl Dręczyciel, 3 lvl Niszczyciel
czempion: Czart


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 168 169 170 [171] 172 173 174 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.037 sekund z 15 zapytaniami.
                              Do góry