Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 191 192 193 [194] 195 196 197 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037566 razy)
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #2895 : 28 Grudnia 2010, 20:19:05 »
Już wiele razy o tym pisałem, że jestem największym wrogiem widoku 2D. Mam wrażenie że twórcy zapatrzyli się za bardzo w 20-letnie gry. A brak widoku 3D to jak na razie chyba główna wada Heroes VI. Nie obraźcie się, ale różnice chronologiczne ani problemy frakcji (Elfy vs Orki) nie drażnią mnie aż tak jak brak nowoczesnego okna miasta.

Zgadzam się. Trzeba iść z duchem czasu. To wstyd, żeby na początku drugiej dekady XXI wieku nie można było zrobić okienka miasta 3d.

Jesli brakuje twórcom odwagi na taki krok, to przynajmniej powinno być ono opcjonalne do wyboru.


IP: Zapisane
Kroater
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #2896 : 29 Grudnia 2010, 15:27:41 »
Będzie taka jak pokazali nam w trailerze, po prostu ekran z miastem, który się nie zmienia tylko pod nim będa opcje rekrutacji, konewrtacji i budowania. Wszystko inne bedzie widoczne na mapie przygody. Szkoda trochę, bo mogli wziąć ten widok 3D z piątki i połączyc to z widocznościa każdego eleemntu miasta w mapie przygody- to by robiło wrażenie.

Nie wstyd Ci wprowadzać ludzi w błąd? Żeby takie głupoty gadać... Zacytuje ludzi z ubi:
"Nadal jest ekran miasta lub ściślej okno miasta. Każde miasto nadal posiada własną muzykę oraz całą resztę. Jest to animowany w 2D ekran miasta. Ekran miasta Przystani był tylko kawałkiem brakujących elementów dlatego zastąpiono go jedynie demkowym screenshotem."

W prezentacjach nie pokazali ekranów miast bo jeszcze ich nie zrobili.


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #2897 : 29 Grudnia 2010, 15:53:10 »
Czyli będzie ekran miasta podobny jak w HoMM I-IV. Cóż, ekrany miast z "piątki" naprawdę były niezłe i robiły wrażenie. Nie ukrywam, że ta zmiana w stosunku do poprzedniczki jest wg mnie bardzo nietrafiona... :/

No i kolejny dzień bez żadnego konkretnego newsa. Powinni przynajmniej dać arty reszty orków, ich prezentację, a tu nic. Jeśli tak dalej pójdzie to dowiemy się jaka jest 5 rasa dopiero gdy odpalimy po raz pierwszy Heroesy VI ...


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2898 : 29 Grudnia 2010, 16:36:59 »
Na fecebooku jest tylko o zaćmieniu księżyca zadziwiająco podobnym do tego z trailera.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Hex

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 396


Zobacz profil
« Odpowiedz #2899 : 29 Grudnia 2010, 18:57:14 »
17 minutowa prezentacja z targów Ingromir!!!
http://www.mediafire.com/?mj419hl60n55ott
Edit: U mnie strasznie wolno się ściąga :(


« Ostatnia zmiana: 29 Grudnia 2010, 19:09:36 wysłane przez Hex » IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2900 : 29 Grudnia 2010, 19:33:52 »
Czyli będzie ekran miasta podobny jak w HoMM I-IV. Cóż, ekrany miast z "piątki" naprawdę były niezłe i robiły wrażenie. Nie ukrywam, że ta zmiana w stosunku do poprzedniczki jest wg mnie bardzo nietrafiona... :/

No i kolejny dzień bez żadnego konkretnego newsa. Powinni przynajmniej dać arty reszty orków, ich prezentację, a tu nic. Jeśli tak dalej pójdzie to dowiemy się jaka jest 5 rasa dopiero gdy odpalimy po raz pierwszy Heroesy VI ...

Uważam, że to nie najgorszy pomysł by poznać ostatnią frakcję dopiero w czasie gry. Takie wywalanie wszystkich informacji przed wydaniem gry troszeczkę zabija efekt poznania i odkrywania gry. Z drugiej strony co prawda przyciąga ciekawskich. No poczekamy zobaczymy, ja tam stawiam na to, ze na początku stycznia dadzą nam następną frakcję.


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #2901 : 29 Grudnia 2010, 20:28:14 »
Cóż, mogliby nam od razu po północy ujawnić tę rasę ;D. Taki noworoczny prezent. Jednak pamiętam, że najpierw napisane było, że 4 rasa w listopadzie, a 5 w styczniu, później miało być obie na początku grudnia. Orków dostaliśmy w połowie grudnia a o 5 jeszcze nic nie słychać.


IP: Zapisane
One eyed wrath

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 147

Zobacz profil
« Odpowiedz #2902 : 29 Grudnia 2010, 21:06:25 »
17 minutowa prezentacja z targów Ingromir!!!
http://www.mediafire.com/?mj419hl60n55ott
Edit: U mnie strasznie wolno się ściąga :(

Obejrzałem. Dizęki wielkie !

Powiem krótko : bardzo mi się to wszystko podoba !

Jednostki wyglądają rewelacyjnie. Zwłaszcza spodobały mi się te ich "specjalne" ataki gdy animacja zwalnia lekko. Super sprawa.

Jedynie ekran miasta do mnie nie do końca przemawia, ale zobaczymy jak to będzie.

I można zauważyć po lewej stronie mapy, że pod wodą są jakieś wielkie rzeźby, więc może to jednak będzie wodna rasa, ta jeszcze nieujawniona ?

Zobaczymy. Niemniej naprawdę super się to zapowiada (a to tylko zwykłe demo)


IP: Zapisane
Percival

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 140


Zobacz profil
« Odpowiedz #2903 : 29 Grudnia 2010, 22:38:04 »
Trzeba jednak powiedzieć, że oprócz tych animacji jednostek podczas walki (wyskok wampira jest niezły  :D) to nie było tam niczego nowego, bo zdjęcia z pokazu były już dawno w internecie.

Zauważyłem jednak coś odnośnie miast - a mianowicie ekranu Nekropolis - Pomimo, że to 2D, to miasto całe się rusza, kołyszą się gałęzie. Jednak mam nadzieję, że będzie też pełny ekran (nie tylko okienko), w którym mielibyśmy całe menu, interfejs, leciałaby muzyka, itp.


IP: Zapisane
Don Clemente

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #2904 : 29 Grudnia 2010, 23:25:49 »
Według mnie najbardziej do Heroes'ów pasuje bajkowo-komiksowa oprawa.

Nie ma sensu wprowadzać grafiki realistycznej naśladującej, rzeczywistość - w dodatku słabej. Ekrany komunikatów są zrobione w nowoczesnym stylu (wyglądają trochę jak powiadomienia w iPhonach) - ja wolę takie stylizowane na zwoje. Chcę gry w klimatach baśniowego fantasy nie sci-fi!

Stworzenia Inferno wyglądają jakby były "ulepione" z tego samego co Magmowy Smok. Wygląda to beznadziejnie.

Z tego co się orientuje będą tylko 3 surowce. Jak dla mnie absolutne minimum to 4 - dwa budowlane i po jednym dla armii dobrych i złych.

Nie rozumiem też czemu bohaterowie mają nad sobą jakąś ogromną ikonkę - nawet podczas walki - aż tak trudno było w HOMM V zrozumieć kogo bohater należy do którego gracza?

Póki co wygląda to na strzał w stopę. Zobaczę jak będzie po oglądnięciu filmiku (powoli się ściąga).


« Ostatnia zmiana: 29 Grudnia 2010, 23:31:39 wysłane przez Don Clemente » IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #2905 : 29 Grudnia 2010, 23:57:56 »
Zauważyłem jednak coś odnośnie miast - a mianowicie ekranu Nekropolis - Pomimo, że to 2D, to miasto całe się rusza, kołyszą się gałęzie. Jednak mam nadzieję, że będzie też pełny ekran (nie tylko okienko), w którym mielibyśmy całe menu, interfejs, leciałaby muzyka, itp.

Percivalu już kiedyś była o tym dyskusja.
http://www.h6.acidcave.net/Ubisoft.html
Pytanie nr 2 rozwieje twoje wątpliwości.

Z tego co się orientuje będą tylko 3 surowce. Jak dla mnie absolutne minimum to 4 - dwa budowlane i po jednym dla armii dobrych i złych.

Będą 4 surowce. Chyba każdy kto chociaż trochę interesuje się H6 to wie. Jeżeli masz jakieś inne pytania/zastrzeżenia najpierw przeczytaj to:
http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_393_ogolne-informacje-o-heroes-vi.html



IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Don Clemente

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #2906 : 30 Grudnia 2010, 00:22:56 »
Zwracam honor. Zaznaczę tylko że HOMM VI zacząłem interesować się od niedawna, a w dodatku nie jakoś bardzo. Dzięki za artykuł, dowiedziałem się paru fajnych rzeczy.


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #2907 : 30 Grudnia 2010, 00:42:28 »
@Don Clemente: Po pierwsze ta grafika nieco się przyczyniła do niepopularności Heroesów IV. W Heroes V strasznie grafika była pełna bajki, mangi, wręcz wyrządzająca wiele bólów głowy i oczu(Przystań najbardziej była mangowa moim zdaniem). Te zbyt jaskrawe kolory, litości...a mogli nieco przyciemnić. Oby Heroesy nigdy nie wróciły do takiej grafiki. Po drugie ty wiesz co to sci-fi? Widać nie. Zresztą papierków nie było w I-III więc po co narzekać. Po trzecie stwory oprócz sukkuba zostały stworzone dzięki działalności chaosu, to oddaje demonom postać "tych  nie uznają porządku oraz ładu". Niektóre owszem kiepscy, ale nie wszyscy.


IP: Zapisane
Don Clemente

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #2908 : 30 Grudnia 2010, 01:03:27 »
Nie mówiłem o mandze, za którą nie przepadam. Nie wymieniałem HOMM IV. W piątce nie widzę nic mangowego - może ty tam widzisz jakieś ogromne oczy, małe nosy czy kobiety z piersiami większymi od głowy? A może stworzenia przypominają Ci japońskie uczennice w mini spódniczkach? Widocznie mylisz pojęcie baśniowości z mangą. A to własnie baśniowość nadaje takiego klimatu w HOMM V.

Wspominając Sci-Fi miałem na myśli to że te okienka wyglądają jakby były wyświetlane przez jakiś ekran, jak dla mnie to się nie umywa klimatem to okienek zwojów z piątki. Mówiąc Sci-Fi miałem na myśli to że efekty czarów i walki wyglądają jak wybuchy i miecze świetlne (kolorowa smuga za mieczem) Może takie porównanie nie było najbardziej trafne, ale sądzę, że zrozumiałe.

Demony wg mnie nie powinny wyglądać jakby były zbudowane ze skały, po której spływa lawa, a tak własnie wyglądał diabeł w trailerze.

Widzę że nie chcesz zrozumieć moich poglądów i skonfrontować je z moimi tylko obrazić i ukazać wyższość swoich. Z jednego zdania wyciągasz 5 innych wniosków nie związanymi z tym zdaniem. Więcej pokory to będzie nam się wszystkim lepiej żyło.


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #2909 : 30 Grudnia 2010, 02:38:24 »
Nie mówiłem o mandze, za którą nie przepadam. Nie wymieniałem HOMM IV. W piątce nie widzę nic mangowego - może ty tam widzisz jakieś ogromne oczy, małe nosy czy kobiety z piersiami większymi od głowy? A może stworzenia przypominają Ci japońskie uczennice w mini spódniczkach? Widocznie mylisz pojęcie baśniowości z mangą. A to własnie baśniowość nadaje takiego klimatu w HOMM V.

Wspominając Sci-Fi miałem na myśli to że te okienka wyglądają jakby były wyświetlane przez jakiś ekran, jak dla mnie to się nie umywa klimatem to okienek zwojów z piątki. Mówiąc Sci-Fi miałem na myśli to że efekty czarów i walki wyglądają jak wybuchy i miecze świetlne (kolorowa smuga za mieczem) Może takie porównanie nie było najbardziej trafne, ale sądzę, że zrozumiałe.

Demony wg mnie nie powinny wyglądać jakby były zbudowane ze skały, po której spływa lawa, a tak własnie wyglądał diabeł w trailerze.

Widzę że nie chcesz zrozumieć moich poglądów i skonfrontować je z moimi tylko obrazić i ukazać wyższość swoich. Z jednego zdania wyciągasz 5 innych wniosków nie związanymi z tym zdaniem. Więcej pokory to będzie nam się wszystkim lepiej żyło.

1. Panie, pan jest kolejnym człowiekiem, który nie wie co to manga i jedynie co się z tym kojarzy to wielki biust, Japonia oraz oczy na pół ryja. Dużo ludzi narzekało zresztą na tą bajkowość w Heroes V, i właśnie, jasne światła, jaskrawe kolory...oczojeb.
2. Kolorowa smuga? O za przeproszeniem, ale istnieją rodzaje broni typu mieczyk, toporek w fantasy, znane przede wszystkim w cRPG, które mają jakiejś "kłębuszki" energii np. ognia, elektryczności. Nie zapominajmy, że Błysk(jeden z dwóch osobistych broni naszego drowa regenta) Drizzta dodatkowo świecił gdy zbliżali się wrogowie. To nie są miecze świetlne aby twierdzić, że to czysto z space fantasy czy tam science fantasy. Zaś czary mają to do siebie, że wywołują pewnym sensie światło podczas czarowania. Zanim coś wyczarujesz musisz się przygotować do wytworzenia tego zaklęcia..
3. W Ashan rządzą inne prawa, tam demony zostały stworzone właśnie z lawy i/, bazaltu (i obsydianu). A niby dlaczego nie powinny? Demony mają wszelaką postać, od diabolicznych stworzeń pełnych ognia po te mające bardziej człowieczy wygląd, mniej odrażający niektórymi względami np. tanar'ri.

Och, uch, no nie, ach, ech, och, ech, ach, nie..bo Nightin jest zły, zły, proszę cię Nightinie zostaw moją nędzną duszę, nie gwałć mię, aaaaa! Bo wielki Nightinie, kocham cię, zrobię tylko ci loda, takiego we wafelku tylko mię przestań molestować.  A wy czcijcie Nightina.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 191 192 193 [194] 195 196 197 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry