|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #4381 : 23 Marca 2011, 10:49:09 » |
|
Mamy arty i opis kappy. Kappa: Jednostka trzonu Często, żartobliwie opisane jako potomek zółwia i żaby, Kappy sa tak naprawdę mniejszymi Wodnymi Duchami, połączonymi z rzekami i jeziorami, które przybrały materialną postać związku z sojuszem z kapłaństwem Nag. Podróżnicy z odległych krain śmieją się z ich wyglądu i umiejętności, lecz nagi wiedzą lepiej i nigdy nie podważają talentu do sztuk walk tych dziwnych stworzeń. To prowizoryczny opis, a tu oryginał: Often jokingly described as the offspring of a toad and a turtle, Kappas are in truth minor Water Spirits linked to the rivers and lakes, bound to a material shape by their alliance with the Naga priesthood. Travelers from other lands often make fun of the Kappa’s appearance and demeanor, but the Nagas know better and never underestimate the martial talents of these strange creatures. Kappa Kappa Shoya- ulepszenie EDIt: Sanktuarium coraz bardziej słodzi, ma ode mnie plussa za theme: http://www.youtube.com/watch?v=DFzUkIS_PG0
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2011, 10:58:08 wysłane przez Belegor »
|
IP:
Zapisane
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4382 : 23 Marca 2011, 11:15:44 » |
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2011, 11:21:55 wysłane przez Hex »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #4383 : 23 Marca 2011, 11:27:56 » |
|
Fajnie, że dali całkowity opis miastas, teraz tylko czekać na tłumaczenie, a co do reputacji- tam coś im pokićkało.... trójwtmiarowy model kusznika, a na jaką inną frakcję nie klikniesz to paladyn i paladyn z kusznikiem nad sobą.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4384 : 23 Marca 2011, 12:32:08 » |
|
Aj, no to koniec nadziei na poprawę w Sanktuarium. Snow Maiden i Yuki-Onna to niemal taki sam model tylko o innej teksturze, przy Spring Spirit i Mizu-Kami podobnie... no cóż, reszta w miarę. Rekiny o dziwo, wyglądają nawet dobrze w grze. Za mało nag w nagach, za dużo walki z szowinizmem w Herosach, którego notabene nigdy nie było i mamy takiego dziwoląga. Niech tylko spróbują w dodatku z Krasnoludami tak robić to im łby poprzetrącam. W zasadzie jedynym zamkiem z taką w zasadzie dziwną jak na grę tego typu(o działaniach militarnych przecie) kobiecą dominacją mógłby być Loch z mrocznymi elfami. W sanktuarium też może, ale gdyby chociaż te istoty choć trochę przypominały Nagi... a mamy tylko 2 takie. Czemuż Snow Maiden nie może mieć nagowatej formy? I czemu razem z Spring spirit w elicie na tym samym poziomie? grrr... nie będę miał wyrzutów sumienia rekrutując jedynie Kensei'e
Kolekcjonerka? Pewnie kupię, jest znacznie obfitsza niż ten bubel z V, no i dostępność tak świetnych bohaterów w grze... miło. szczególnie dobrze wygląda Aguirre. Wręcz doskonale jak na nekromantę, przynajmniej dla mnie. A i cena nie aż taka straszna, 179 zł... jak jest się krakowskim sknerą takim jak ja, to zawsze się znajdzie odpowiedni zaskórniak.
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2011, 13:17:24 wysłane przez Draupnir »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
Zielona wróżka
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 789
W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły
|
|
« Odpowiedz #4385 : 23 Marca 2011, 13:49:48 » |
|
Muzyka do zamku sanktuarium mnie nie porwała. Niech już ma te akcenty azjatyckie, ale niech też ma trochę mocy. Nie mówię tutaj o takiej lekkiej przesadzie jaka była w przypadku Haven i Necropolis w V (troszeczkę za mocna jak na mój gust). Skopali sprawę, z snow maiden i yuki-onna. Modele w ogóle mi się nie podobają. Mogli by dać taki biały dymek, ala śnieg, tak jak na artach. z resztą za bardzo niebieska ta yuki-onna. Co do mizu-kami można by po prostu przerobić tę jej zbroję na złotą. Troszeczkę też nie trzymają się tej spójności koloru jaka zwykle jest wśród jednostek. A na stronie reputacja troszeczkę się popsuła, jakoś dziwnie działa.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Płeć:
Wiadomości: 147
Abraham.
|
|
« Odpowiedz #4386 : 23 Marca 2011, 15:36:55 » |
|
Muzyka sanktuarium dobra, aczkolwiek nie powaliła mnie na kolana. Nie jest to utwór który usłyszę, ze kilka lat i powiem:"tak, tak to ten epicki kawałek z sanktuarium". Dobrze...bardzo dobrze... ale tylko bardzo dobrze. Kappa podoba mi się za to. Druga forma może powinna być troszeczkę bardziej zróżnicowana niż "podstawowa" ale jest okej, nie mogę się bardziej przyczepić.
|
|
|
|
Pierwszy Andrzej
Punkty uznania(?): 2
Offline
Płeć:
Wiadomości: 822
|
|
« Odpowiedz #4387 : 23 Marca 2011, 16:25:29 » |
|
Muzyka dobra.
Jednostki już widzieliśmy.
Angielska strona ubi szaleje- nie ma symbolu nag, modelów 3d, a jak klikam w reputacji na inne nacje, to wyskakuje jakiś paladyn, są opisy umiejętności, arty i model 3d... STRZELCA WYBOROWEGO (?!)
Nie wiem, pewnie dopiero to testują.
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #4388 : 23 Marca 2011, 16:48:55 » |
|
Ża-ło-sne!! Nic nie zmienili od rozmów z graczami gdy wyszły na jaw te arty. Mieli zmienić nazwy- owszem, ale tam gdzie nie trzeba! Mieli wywalić jakiegoś duszka-sruszka- nie wywalili, na dodatek dali beznadziejny opis! Widać zatem, że jednak dopuścili się przecieku- dając je jako błędnie pokazane żywiołaki wody. Nadzienie jest zbyt gorzkie, gorycz przeżarła nawet słodycz architektury i muzykę. Już wiem,na pewno jakim miastem nie zagram w ogóle.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4389 : 23 Marca 2011, 17:09:54 » |
|
Wreszcie coś co mnie bardzo interesuje i jest moim skromnym zdaniem jednym z najważniejszych elementów klimatu gry. Czyli muzyka...która wypada przeciętnie na tle innych soundtracków z gier. Co prawda jest klimatyczna, do Sanktuarium pasuje jak ulał, jednak brakuje jej melodyczności i "magii". W czterech słowach: nie jest niczym innym jak kolejnym soundtrackiem. Żywię nadzieję, że nie jest to przypadłością pozostałych utworów i mimo wszystko znajdę wśród nich perełki warte większej uwagi...
Arty już wcześniej wyciekły, więc nie mam nic nowego do komentowania.
|
|
|
|
Punkty uznania(?): 0
Offline
Wiadomości: 147
|
|
« Odpowiedz #4390 : 23 Marca 2011, 18:15:58 » |
|
Zaraz się tu na mnie rzucą znawcy mangi i kultury japońskiej, ale Kappy wyglądają dla mnie jak pokemony. Strasznie śmieszne, lekko kiczowate stworzonka. Niemniej sympatyczne.
|
|
|
|
(Hadrian)
Punkty uznania(?): 7
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 062
Uzależniony od niebieskiego
|
|
« Odpowiedz #4391 : 23 Marca 2011, 18:23:41 » |
|
Tak, tak, no na prawdę mnie zaskoczyli, jest cudo! Muzyka klimatyczna, ciekawa i ma to coś, pewno bardzo długo spędzę na jej słuchaniu. Jednostki: Na prawdę ekstra, zwłaszcza 2 ostatnie jednostki oraz Kappy i Spiring Spirit. Proste, kolorowe, co mnie w pełni zadowala Jestem w pełni zadowolony tą rasą, już nie mogę się doczekać, by nimi zagrać. EDYT: Ja się nie rzucam /ale to na pewno żadne pokemony nie są, a jak chciałbyś by wyglądały mądralo??
|
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #4392 : 23 Marca 2011, 18:30:44 » |
|
Ja do kapp nic nie mam, jak dla mnie to pasują, zwłaszcza w grze. Jedynie nie mogę przegryźć tych przeklętych duszków. Mamy mieszane miasto, gdzie nag są tylko dwie jednostki, a reszta do duchy, bo mamy ich z 3 lub cztery, jeśli doliczymy Kirina. Rekinoludzie są jedyne w swoim rodzaju- bestioludzie wyrzucone przez magów jak śmieciowy prezent- dając komuś innemu w prezencie. Sanktuarium to miasto duchów- nie nag.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4393 : 23 Marca 2011, 18:38:31 » |
|
Znalazłem w wiki ciekawy sposób na zabicie Kappy : Kappa to demon wzrostu kilkuletniego dziecka, łączy w sobie cechy hybrydy żółwia (wg innych wersji: małpy lub żaby) i człowieka; usta ma w formie nieco wydłużonego dzioba, palce połączone błoną (świetnie pływa), wierzch głowy jest łysy, wgłębiony i otoczony wianuszkiem zielonych włosów. Ta naturalna miska wypełniona jest wodą, która daje demonowi siłę. Nikt nie pokona kapp w bezpośrednim starciu – są bardzo silne i niebezpieczne, spotkanie ich jest zawsze groźne. Istnieje tylko jeden sposób: kappa jest bardzo uprzejmy, dlatego widząc demona, należy mu złożyć głęboki ukłon powitalny. Kappa zawsze oddaje ukłon, a wtedy magiczna woda z miski na głowie wyleje się i demon straci całą swoją siłę, a nawet może umrzeć. Co do aktualizacji to nie jest ona kompletna. Zapewne będzie dopiero wtedy gdy zobaczymy ją w newsach na głównej stronie (moim zdaniem pewnie w piątek). Dodadzą pewnie jeszcze modele 3d jednostek oraz bohaterów (dla każdej z frakcji z podziałem na bohaterów mocy i magii oraz na poszczególne klasy).
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #4394 : 23 Marca 2011, 19:19:12 » |
|
Hmm... podsumowując: Miasto Nag jest trochę dziwne, ale dość klimatyczne. Zamek wygląda bardzo ładnie, a to wszystko ciekawie komponuje ze środowiskiem dżungli. Muzyka jest Bardzo dobra ale nie ma w niej czegoś powalającego, momentów nadzwyczajnych. Dobrze wykonane i ciekawe są: Kappy ( brakuje mi tu tylko tego co było w wycieku takiej główki latającej koło jego głowy), Kiriny też są bardzo fajne, Sharky warriory są genialne, bardzo fajnie wyglądają w grze tylko czy one są najsłabsze?. Kensei jest wykonany dobrze ale lepiej wygląda na artach ( Jak większość jednostek w grze ). Reszta z tych jednostek Sanktuarium jest po prostu niedorobiona, oszpecona. Wydaje mi się, że już twórcom się nie chciało, niedługo premiera, zazwyczaj tak jest, że tuż przed premierą robią wszystko na odwal. Całkowicie nie pasują tu te baby z węzami na głowie ( Są z wyglądu okropne ), Snow maiden również zrobiona na odwal bez fenomenu, znaków szczególnych. Duszki wody są... również nie za szczególne.
Sumując: 4/7 jednostki.
A i jeszcze jedno, genialny system blood and tears, i system umiejętności, rodem z Jade Empire Zaciśnięta Pięść i Otwarta Dłoń.
|
|
|
|
|