Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 416 417 418 [419] 420 421 422 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037459 razy)
impirion

****

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #6270 : 26 Października 2011, 23:05:52 »
Jeszcze tylko odnośnie muzyki. Mam dziwne wrażenie, że szumnie chwalona muzyka skomponowana rzekomo przez Paula Romero nie dorasta do pięt muzyce z HoMM3... To moje największe rozczarowanie jeśli chodzi o tę grę. Nie dość, że na "dzień dobry" dostałem ten sam motyw, co w HoMM 5, który już w "piątce" moim zdaniem psuł klimat, to później wszystko w tym samym klimacie... Szczególnie męczy mnie muzyka podczas bitwy.

Warto zauważyć, że nowej muzyki jest niewiele, większość motywów to nieco odświeżone melodie z Heroesa V, jest też kilka dżingli z HoMMa III, a nawet muzyczka z HoMMa II (przy edytowaniu bohatera w menu głównym).

Nie żebym się tego bardzo czepiał (większość z nich jest naprawdę fajna!), ale tak jak powiedział przedmówca nie przypisujmy Heroesowi VI jakiegoś wybitnego soundtracku, skoro tak czy inaczej melodie pochodzą z poprzednich części.


« Ostatnia zmiana: 26 Października 2011, 23:08:50 wysłane przez impirion » IP: Zapisane
krx1988

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27

Zobacz profil
« Odpowiedz #6271 : 27 Października 2011, 01:14:17 »
Nie chce mi się wszystkiego komentować, ale jutro to zrobię.

Dziś tylko jedna uwaga chłopaki. Kamerę da radę obracać! Służą do tego dwa wspaniałe klawisze: PgDn. i Del. ;)


IP: Zapisane
kolcz8P

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 62


Zobacz profil
« Odpowiedz #6272 : 27 Października 2011, 09:06:19 »
Mam pytanie odnośnie tego co wrzuciłem. Jest to recenzja internetowa, natomiast czy ma ktoś pismo w wersji fizycznej? Czy tamta recenzje jest ta sama co w internecie, czy zupełnie inna?
W piśmie jest zupełnie inna (gema) jest to wielkie niekończące się narzekanie na wszystko co możliwe.
Pozwolę sobie przytoczyć kilka cytatów:
Fabuła
"szybko przestałem śledzić kto i skim i dlaczego. Nietylko że historia jest wydumana , ale także przez to, że starcie, które odbyło się 400 lat temu i jego znaczenie jest już znane (powstało Imperium Gryfów), nie mam wielkiej mocy przykuwania uwagi."
"niesamowicie ślamazarne tępo rozgrywki"
Multiplayer
"w grze czteroosobowej na każde dwie minuty działania czeka nas sześć minut wpatrywania się w ekran"
o hot-seat "... czy uczestnicy starcia wytrzymają te łącznie kilka godzin czekania"
Społeczność
" ... zdumiewające są braki narzędzi modderskich. Na razie istnieje tylko edytor, a generator map losowych i inne pojawić się mają póżniej, o ile naturalnie gra się sprzeda."
Polscy lektorzy
"są wręcz nieporadni i drewniani"
Podsumowanie
"Jeśli więc miałbym teraz polecić komukolwiek grę z serii Might&Magic, to byłaby to raczej Clash of Heroes"

I wiele innych smutków wylewanych w recenzji przez autora.

W trakcie czytania recenzji miałem wrażenie, że dostenie z 5 max 6 i nie wytrzymałem musiałem zobaczyć na ocenę, którą jest 7(grywalność 6, wideo 8, audio 8 ).


« Ostatnia zmiana: 27 Października 2011, 11:03:53 wysłane przez kolcz8P » IP: Zapisane
Nizzre

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11

Zobacz profil
« Odpowiedz #6273 : 27 Października 2011, 09:19:45 »
Warto zauważyć, że nowej muzyki jest niewiele, większość motywów to nieco odświeżone melodie z Heroesa V, jest też kilka dżingli z HoMMa III, a nawet muzyczka z HoMMa II (przy edytowaniu bohatera w menu głównym).

CHyba jeszcze jest muzyczka z zamków Maga (Tytani) i Wróżki(Fenix), ale nie pamiętam którymi frakcjami grając na nie natrafiłem.

Co do poruszanych kwestji w H6, między innymi wykupu jednostek w jednym mieście - nie mam jeszcze zdania czy to jest na plus czy na minus. Na kilkadziesiąt godzin gry zauważyłem, że komputer często skupia się na gromadzeniu armii do obrony zamków czy fortów. Nie ma szansy zdobyć tych miejsc innym bohaterem niż głównym z silną paką. To powoduje, że gra w przeciwieństwie do poprzednich części właśnie kładzie nacisk na grę jednym, mocnym herosem a nie wykupowania bandy bohaterów z jedną jednostką do odbijania kopalni na mapie.

Też kompletnie nie rozumiem niektórych uwag pod kątem bohaterów bez jednostek, taki bohater jest tylko zbieraczem, nic nam nie podbije, nic nie odbije, jest stosunkowo drogi a nie ma tego irytującego problemu, z rozdzielaniem jednostekaby coś mu zostało, z czym będzie chodził. Zmiana na plus.


P.S. Gdze Wy trafiliście na szwędających się komputerowych bohaterów sabotujących kopalnie? Przeszedłem połowę kampanii i ani razu nie miałem takiej sytuacji. Jak już bohater komputerowy śmiga po mapie to z dobrą armią.


IP: Zapisane
impirion

****

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #6274 : 27 Października 2011, 13:19:30 »
Dziś tylko jedna uwaga chłopaki. Kamerę da radę obracać! Służą do tego dwa wspaniałe klawisze: PgDn. i Del. ;)

Da się obracać kamerę, ale primo nie o 360* tak jak w HoMMie V, secundo nie można zmieniać nachylenia, tertio obrót kamery nie jest stały (trzeba trzymać pgdn lub del tak długo jak chcemy mieć obróconą kamerę).


« Ostatnia zmiana: 27 Października 2011, 17:46:02 wysłane przez impirion » IP: Zapisane
slonio

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #6275 : 27 Października 2011, 22:56:55 »
A z czwórką się kompletnie nie zgadzam. Owszem, trudny poziom to trudny poziom. Jednak to samo tyczy się H6. Nie wiem, jak tam jest konkretniej z poziomem trudnym, bo nie grałem, jednak poziom średni mnie bardzo usatysfakcjonował, więc sądzę, iż gra na poziomie trudnym to prawdziwa gra na poziomie trudnym.

Przykro mi, ale to tak nie działa. Gdy kupiłem Heroesa VI, stwierdziłem, że jako weteran poprzednich części zagram od razu na normalnym (w przeciwieństwie do początkowego grania na łatwym we wszystkie nowe gry). Spodziewałem się zaciętej rozgrywki, kombinacji, wczytywania, obmyślania strategii, generalnie chociaż 2 godzin dobrej zabawy. Co dostałem? 3 godziny gapienia się w monitor, bezmózgiego klikania myszką i ciągłego starania, by nie zasnąć. Na poziomie trudnym było nieznacznie lepiej, but still...

Poziom trudności w Heroes VI jest żenująco łatwy. Podczas gry na normalnym komputer nie stoczył ze mną NAWET JEDNEJ poważnej bitwy. Jego strategia polegała na uciekaniu przed moim bohaterem, oddawaniu miast bez walki i żałosnych próbach zajęcia moich zamków własnymi bohaterami (bez jednostek!). Jeez, co się stało z tym Heroesem!? Po tygodniu gry już mogę wymienić szereg żenujących zmian (nie wspomnę o ewidentnych błędach)
- bohater może chodzić bez jednostek - no aż się nóż w kieszeni otwiera, myślałem, że po tragedii HoMMa IV się czegoś nauczyli...
- strategia AI - gdybym klikał losowe miejsca na ekranie, istnieje spora szansa że bym wygrał (wspominałem już co robił AI, więc nie będę się powtarzał)
- magia - dobra, system ulepszania bohatera jest nowatorski i przyznam, że całkiem ciekawy, ale niech nie mieszają do tego magii! Teraz bardzo łatwo można zdobyć naprawdę niezłe zaklęcia (nie wspomnę o portalach miejskich...)
- rekrutacja - przepraszam bardzo, kto (i co brał?) wymyślił, że rekrutując jednostki np. przystani na jednym końcu mapy, wykupimy je ze wszystkich naszych przystani na mapie? Primo, to cholernie nielogiczne. Secundo, to bezdennie głupie (teraz nie ma jak "odciąć" ufortyfikowanego przeciwnika od posiłków z innych miast)
- kamera - co z tego, że grafika jest ładna, skoro nie można obracać kamery o pełne 360* tak jak w HoMMie V, a zaledwie na moment obrócić ją cisnąc biedną klawiaturę?
- widok miast - żałoba... Miejmy nadzieję, że to szybko naprawią, inaczej nic ich nie usprawiedliwia...

krótka piłka, to że nie można obracać kamery na mapie  o 360 to jest WIELKI PLUS i nawiązanie do 1,2,3,4. Herosi to nie gra akcji czy TPP. Pamiętam jak to mnie strasznie irytowało....
W 3 podpunktach napiszę dlaczego: 
a) strasznie brzydko to wyglądało
b) było toporne
c) traciło klimat.




IP: Zapisane
Nizzre

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11

Zobacz profil
« Odpowiedz #6276 : 28 Października 2011, 09:01:50 »
Dziś tylko jedna uwaga chłopaki. Kamerę da radę obracać! Służą do tego dwa wspaniałe klawisze: PgDn. i Del. ;)

Da się obracać kamerę, ale primo nie o 360* tak jak w HoMMie V, secundo nie można zmieniać nachylenia, tertio obrót kamery nie jest stały (trzeba trzymać pgdn lub del tak długo jak chcemy mieć obróconą kamerę).

To akurat uważam za dużą zaletę H6, bo kamera w H5 strasznie irytowała, jak się poprzekręcała i nie było wiadomo gdize iść na północ a gdzie na wschód.


IP: Zapisane
impirion

****

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Wiadomości: 40


Zobacz profil
« Odpowiedz #6277 : 28 Października 2011, 17:06:27 »
Chciałbym zauważyć, że w HoMMie V była opcja "statyczna kamera", więc gdy komuś to przeszkadzało, obracanie można było PO PROSTU WYŁĄCZYĆ...

A skoro statyczna kamera to taka "tradycja nawiązująca do poprzednich części", to dlaczego nie cofniemy się do ogólnej grafiki 2D jak w Heroesie I, w końcu to "takie klimatyczne"...


IP: Zapisane
nondag

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #6278 : 28 Października 2011, 20:38:37 »
Witajcie!
Heroes VI wydaje mi się super grą, ale nie mieliście problemów z Confluxem?? Mi od początku nie chce się uruchomić, choć internet działa w pełni. Może robię coś źle? Proszę o pomoc!
Pozdrawiam


IP: Zapisane
krx1988

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27

Zobacz profil
« Odpowiedz #6279 : 29 Października 2011, 02:23:16 »
Muzyka, mi się podoba. Jednak nie zmienia to tego, że większość motywów powtarza się z poprzednich części. Mogli by coś nowego wymyślić, a zostawić kilka starych. I podczas walki, powinny lecieć bardziej dynamiczne kawałki.

Kamera, jest dobrze jak jest. To przecież nie żadna strzelanka fps.

@Kokoju
Cytuj
Większość użytych tu argumentów jest nieprawdziwa. Pokazujesz tutaj brak znajomości mechaniki i podłoża fabularnego trzeciej części.

Konkrety, konkrety! Jakie konkretniej argumenty są nieprawdziwe?
Pisałem, że twoje błędne założenia wynikają z braku znajomości mechaniki i tła fabularnego trójki... ale szóstki do końca też nie ogarniasz :P Najbardziej wkurza, że mało grałeś w trójkę i wypowiadasz się na jej temat, jak byś znał na wylot.
1.
... W przypadku miast, nie były one ani zbalansowane (rycerze mieli 5 istot najlepszych ze swego poziomu, czyli 1, 3, 4, 6 i 7 poziom, a niewymienione poziomy 2 i 5 też były na wysokim poziomie) ani dopracowane. No bo w sumie oprócz grafiki i statystyk, to czym się różniła taka Cytadela od Zamku? Tak naprawdę każdy zamek wyróżniała jedna czy dwie zdolności istot, które nie były zbyt wyraziste. A tutaj? Praktycznie każda istota ma przynajmniej jedną zdolność, której nikt inny nie ma. Poza tym jest wiele unikalnych, wyrazistych zdolności, np. Tkaczki Przeznaczenia i ich dwie formy czy Cyklopy, które obrażenia otrzymują dopiero po jakimś czasie po otrzymaniu ran.

- Prawdą jest brak balansu. Ale szóstka też niema, zostało już to udowodnione stosownymi wyliczeniami.
- Ale co do najsilniejszych jednostek poziomów piszesz nieprawdę. Poz.1 Centaur - poz.3 Golem - poz.4 Ogr - poz.6 Czarny Rycerz - poz.7 Feniks. Zamek był silny jako całokształt, a nie po przez poszczególne jednostki.
- Czym różni się Cytadela od Zamku? Zagraj na mapie złożonej z samych bagien bez dróg, a zrozumiesz pierwszą różnicę. :P Inne różnice odkryj sam, jest ich bardzo dużo.
- Heh... co do umiejętności stworów w H3 i H6. Przyznaję, że jest kilka ciekawych opcji. Ta z Tkaczkami i Cyklopami. Ale spora większość opiera się na tych samych mechanizmach co w H3. Bo niby leczenie Koralowej Kapłanki, Ducha, Westalki lekko różnią się od siebie, to dalej jest to umiejętność leczenia. A wskrzeszanie anioła? Było w H3 i jest w H6, tarcza ognia też jest, trucizna... mam dalej wymieniać? Wszystko się powtarza. A tych nowych jest mało. A powiedz mi, czym się różni Świetlista Chwała, od Żywiołaka Światła i Ciemności? Wszystkie 3 latają w tą i z powrotem, powstrzymują kontratak i rozpraszają pozytywny efekt.
2.
... Druga sprawa to bohaterowie. No naprawdę, czym się różni taki Mag Bitewny z H3 od Druida - rzecz jasna też z H3. Również, główną różnicą są atrybuty. A i tak nie ma żadnej różnicy, czy np. barbarzyńcami steruje bohater barbarzyńców czy demon.
Słowem kluczem do zrozumienia tego jest PRAWDOPODOBIESTWO. Różnica polega właśnie na losowości. Miałeś u różnych bohaterów inne prawdopodobieństwo na trafienie atrybutów głównych i drugorzędnych. I z tego względu było trudno zrobić takiego samego druida i maga bitewnego jednocześnie. Pomijam, tu już podłoże fabularne, które też jest istotne. A w H6 jest prawie to samo co w H3. Tylko, że są umiejętności specjalne. Bo czym się różni wojownik łez Przystani od wojownika łez Sanktuarium? Dwoma specjalnymi skillami i jedną magią... a reszta tak samo!
3.
... Kolejna sprawa, zaklęcia. Mieliśmy setki zaklęć w H3, a i tak każdy rzucał na ogół Oślepienie - czar zdecydowanie przesadzony, dostępny dla każdego, kosztujący raptem kilka punktów many i pozwalający eliminować na kilka tur po kolei każdy oddział wroga. A inne czary? Z kolei w H6 większość czarów jest zbalansowana, a i brak możliwości rzucania dwóch tych samych czarów w ciągu dwóch tur (oprócz np. Korozji) sprawia, że trzeba rzucać różnorodne czary.
Tu mnie zupełnie rozbawiłeś.
- Przyznaję, że w trójce było sporo zaklęć nieprzydatnych... ale nie zapomnę, jak kilka z tych nieprzydatnych ratowało mi dupę w rozgrywkach sieciowych.
- Piszesz, że oślepienie jest przesadzone... a zatrzymanie czasu z H6 to już zbilansowany czar. To stwierdzenie to jeden z największych idiotyzmów jaki podałeś. A, sorry użyłeś stwierdzenia większość. Ale ja bym akurat użył stwierdzenia "większość czarów w H6 jest niezbilansowana.
- A w H3 przesadzone czary, to przyśpieszenie, spowolnienie, ofiara, lot, wrota wymiarów, przywołanie żywiołaków, armagedon, miejski portal... nie raz były blokowane na serwerach. Ale co tam, według ciebie najbardziej przegiętym jest oślepienie, które schodzi po jednym atakiem. A w H6 nie jest już przegiętym czarem :)
4.
... No i same miasta - tu także, co to za różnica - w obronie miasta rzecz jasna - czy ktoś oblega Fortecę czy Bastion? A w H6? Jest sporo budowli, które sprawiają, że rasy się wyróżniają.
A w H6 nie ma balist, wozów z amunicją, namiotów medyka, drabin, wież oblężniczych, kotłów z gorącą smołą, podkopów pod murem...
5.
... Kolejna sprawa dotyczy np. zlepu istot - w H3 oprócz Zamku, Nekropolis i Fortecy tak naprawdę żadna rasa nie powinna istnieć.
Trzy razy TAK! Nie powinno być inferna z demonami, Wrót Żywiołów z żywiołakami i innych frakcji. Gdzie zebrane istoty łączy wspólny interes. Bastion - służenie przyrodzie i jej obrona. Twierdza - walka z warunkami pustyni i nieustanny podbój.
6.
... No bo na przykład taki Loch - jak to do cholery się stało, że w jednej armii jest siedem różnych istot z siedmiu różnych ras i to w dodatku dowodzonych przez jednego człowieka? To także debilne. Co prawda w H6 też jest nieco dziwnie, np. jeden człowiek dowodzi armią orków. Ale to już bardziej logiczne, niż armia ośmiu różnych ras.
Debilne jest to, że tego nie rozumiesz. Bo loch to jest Zamek Czarnoksiężników, a istoty tam zebrane służą im. I są to istoty związane z życiem pod ziemią w jaskiniach według mitów i legend. A przecież twierdza w H6, to też taki zlepek różnych gatunków. Orkowie, harpie, gobliny, centaury, cyklopy... to już nie jest debilne według ciebie?

Cytuj
Do tego jeszcze, jak się nie wie  co to jest RASA!

A co dokładniej? Bo moim zdaniem elf i człowiek to nie jest ta sama rasa. O ile możnaby powiedzieć, że to by była ta sama NACJA, to nie byłaby to RASA.
Moja wypowiedz odnosi się do cytowanego punktu 6. Bo Harpia, Meduza, Mantikora, czy Smok z lochu w H3 to nie są inne Rasy! Tylko inne np. gatunki, potwory, istoty. Sprawdź na wiki definicję rasy.
7.
Cytuj
Napisałeś tu wszystko na siłę i zmanipulowałeś fakty... Nie będę ich tu obalał, bo to nie jest miejsce do tego.

Czemu? Przyrównujemy H6 do H3, więc chyba jest na to miejsce. Poza tym, proszę ciebie, abyś pokazał, gdzie zrobiłem coś na siłę i zmanipulowałem fakty. Bo ja tu nie widzę żadnej manipulacji, a same konkrety poparte argumentami, których za to u ciebie nie ma.
Ponieważ to nie miejsce do wyjaśniania noobom podstawowych mechanizmów heroesa 3 i jego fabuły. Nie będę wyjaśniał ci dlaczego Feniks jest lepszy od Archanioła lub Centaur od Halabardnika. Tu się dyskutuje o Heroes 6.
8.
Cytuj
A na pytanie: W CZYM Heroes III jest lepsze od H6?
- Nie ma błędów i to w dniu premiery nie miała!
- Posiada generator map losowych.
- Większa losowość podczas gry.
- Poziom trudny, jest naprawdę trudny!

Z pierwszym się zgadzam, owszem. Tu faktycznie, H3 jest lepsze, bo nie ma tyle błędów.
Z drugim już średnio. Owszem, posiada H3 posiada generator map losowych, jednak czy jest on aż tak bardzo potrzebny? Uważam, iż dostaliśmy wystarczająco map na długie godziny, nie wspominając o tym, że za niedługo pewnie wyjdą dodatki z nowymi mapami.
Przy trójce to nie wiem co oznacza 'losowość'. Możesz wyjaśnić konkretniej?
A z czwórką się kompletnie nie zgadzam. Owszem, trudny poziom to trudny poziom. Jednak to samo tyczy się H6. Nie wiem, jak tam jest konkretniej z poziomem trudnym, bo nie grałem, jednak poziom średni mnie bardzo usatysfakcjonował, więc sądzę, iż gra na poziomie trudnym to prawdziwa gra na poziomie trudnym.
- Generator jest potrzebny, bo już znam wszystkie mapy na pamięć. I te z kampanii i te z pojedynczego scenariusza. Na mapie "Złamane Przymierze" z kumplami grałem siedem razy :-/
- Losowość, przeczytaj sobie dokładną instrukcję do trójki. A będziesz wiedział czemu nie zrobisz dwóch takich samych bohaterów jednocześnie.
- Poziom trudności. O tym, już pisało kilka osób. I tu i na kilku innych forach. Ostatnio przeszedłem kampanię Sanktuarium. Wszystkie mapy zagrane na trudnym, bez straty żadnej jednostki i końcowym wynikiem najwyższym. Wczytywałem może ze trzy razy przez całą kampanię :( A, że ty nie dajesz sobie rady na poziomie normalnym... Ja sam nie jestem jakimś pro graczem, znam od siebie kilku dużo lepszych. W trójce niektóre kampanie na najtrudniejszym, to było nieustane kombinowanie. A, jak bym komuś powiedział, że przeszedłem kampanię w trójce bez żadnych strat na trudnym... W trójce to było ciężko z co czwartej walki wyjść bez strat. Poziom trudności w H6 jest żenujący!
9.
... Co nie zmienia faktu, że jest tona rzeczy, którymi H6 przewyższa H3. Pierwszą jest brak zbalansowania - jak pisałem, są dwie taktyki aby wygrać. Albo bierzesz rycerzy, albo bierzesz Necropolis+bohater od szkieletów+przyspieszenie na szkielety. Pozostałe rasy są w cieniu tych dwóch frakcji, nie wspominając o demonach, które mają niezwykle słabe jednostki a w dodatku cholernie drogie. I taki np. Arcydiabeł - drobna jednostka, przydatna w dużych grupach, ale pojedynczo niezbyt. A tu proszę - koszt 4700sztuk złota+2 rtęci. A taki Archanioł, już pojedynczo dobry, a w grupie siejący spustoszenie - 5000 sztuk złota.
Znowu objawiasz swoją niewiedzę i manipulujesz faktami. Czemu na serwerach były blokowane Nekropoli i Wrota Żywiołów, a nie Zamek... no czemu? Arcydiabeł i Diabeł powstrzymywał kontratak... ale ci ciągle mało, może jeszcze frytki do tego miał rozdawać?
Cd.5. 6.
... Nawet o armii elfów ciężko powiedzieć, że to armia elfów, skoro centaurów czy krasnoludów jest o wiele więcej niż elfów, którzy są tak naprawdę mniejszością we własnej armii.
Bo to nie jest armia Elfów. Tak to jest, jak się nie zna podłoża fabularnego.
10.
Wada kolejna - płytkie postacie. Z 90% postaci nie dowiemy się nic konkretnego (chodzi o biografię), poza tym każda specjalizacja odnosi się do wzmocnienia jednostki, zaklęcia, umiejętności lub machiny. A fabuła też przedstawia schemat elfy+ludzie+krasnoludy vs nieumarli+demony+orkowie. I o ile 10 lat temu to by uszło, to dziś fani fantasy rzygają takimi schematami. Natomiast w H6 każda rasa ma swoje moralne i niemoralne cechy, ciężko wsadzić ją w ramy i ciężko jednoznacznie stwierdzić charakter rasy. Zaś np. rycerze to prawdziwi rycerze, a nie świętoszkowaci wojownicy marzący tylko o tym, by służyć innym, nie widząc w tym swojego interesu.
Tu wyszedł z ciebie totalny ignorant, nie znający fabuł herosa 3, 5 i 6. Bo wytłumacz mi jak się kończy kampania w szóstce... czy to nie są wydarzenia osadzone piątce? A co my mamy w herosie piątce? A czy w trójce jest to zwykły konflikt dobra ze złem?


« Ostatnia zmiana: 29 Października 2011, 02:30:31 wysłane przez krx1988 » IP: Zapisane
michal13171
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #6280 : 29 Października 2011, 10:09:40 »
czy ma ktoś edycje kolekcjonerską herosa 6 bo ja nie wiem gdzie jest ta do dodatkowa mapa tak jak było napisane 3 godziny dodatkowej mapy jeśli ktoś wie gdzie to się znajduję to niech napisze


IP: Zapisane
Idarion

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 126


Amicus stultorum similis efficietur

Zobacz profil
« Odpowiedz #6281 : 29 Października 2011, 11:41:05 »
czy ma ktoś edycje kolekcjonerską herosa 6 bo ja nie wiem gdzie jest ta do dodatkowa mapa tak jak było napisane 3 godziny dodatkowej mapy jeśli ktoś wie gdzie to się znajduję to niech napisze
Jeśli wpisałeś kod, znajdujący się w pudle, w menu "zawartości dodatkowe"(czy jakoś tak), mapa jest w "Gra Niestandardowa". Tylko zamiast potyczki wybierasz z rozwijanego menu "Scenariusze". Tam powinna być mapa.


IP: Zapisane
Nizzre

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11

Zobacz profil
« Odpowiedz #6282 : 29 Października 2011, 12:25:12 »
Po kolejnych godzinkach z nowymi hirołsami podzielę się moimi przemyśleniami.

Do tej pory najwięcej problemów miałem z pierwszą mapą kampanii Inferno (Inferno i Nekropolis przeszedłem tylko po jednej mapie, pozostałymi frakcjami po dwie). Inne mapy nie stworzyły większych problemów. Poza przeczekaniem przeciwnika i uzbieraniem wojsk na niektórych mapach raczej szło schematycznie.

Gram na standardzie, ale porównując standardowe kampanie z H3 na trybie niemożliwym (bo takim grałem ostatnio) jest zdecydowanie łatwiej, ale pewnie na trybie trudnym byłoby podobnie. W H3 liczył się bohater z dobrym ruchem, aby dogonić maruderów odbijających kopalnie a w H6 przede wszystkim utrzymanie fortów i zamków. To wymusza trochę inną grę, tzn zajmowanie strategicznych miejsc i utrzymywanie ich. Walki są ciekawe, bo wojska mają ciekawe umiejętności. Zdobywanie zamków jest trudniejsze. Trzeba mieć przewagę liczebną albo odpowiednie wojska aby skutecznie odbić zamek, i nie ponieść większych strat. Za to obrona zamku przed graczami komputerowymi teraz jest znacznie łatwiejsza. Na kilku mapach przetrzymałem natarcia wojsk komputerowych mających znaczną przewagę i atakujących w tej samej rundzie. Klucz do sukcesu to wojska strzelające przy obronie zamku, inaczej może być kiepsko.

Town portal doskonale się sprawdza, ale jest chyba za mocny jednak. Grając z innym graczem może być ciekawie, ale z komputerami jest to niezłe ułatwienie. Z drugiej strony uprzyjemnia to gre. Mapy tak są zrobione ze komputery w kampanii atakują z różnych stron więc bez tego byłoby ciężko.

Ogolne wrażenia z rozgrywki w kampanii 4 w pięciopunktowej skali.


IP: Zapisane
michal13171
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #6283 : 29 Października 2011, 13:27:30 »
a mogę te mapy skopiować albo gdybym na drugim komputerze zainstalował grę to nadal mógłbym korzystać z tego kodu po usunięciu gry z 1 kompa albo formatu całego dysku


IP: Zapisane
Idarion

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 126


Amicus stultorum similis efficietur

Zobacz profil
« Odpowiedz #6284 : 29 Października 2011, 19:09:47 »
a mogę te mapy skopiować albo gdybym na drugim komputerze zainstalował grę to nadal mógłbym korzystać z tego kodu po usunięciu gry z 1 kompa albo formatu całego dysku

Mapa scenariuszowa jest przypisana do twojego konta uplay, tak jak dynastia D:


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 416 417 418 [419] 420 421 422 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.042 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry