Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 449 450 451 [452] 453 454 455 ... 503    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM6 - Aktualności - Dyskusja (Czytany 2037727 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6765 : 13 Czerwca 2012, 18:45:47 »
Wiesz Acid, ekrany w V były skierowane przede wszystkim do singlów. Bo taki ja grając sam nie muszę się śpieszyć i mogę sobie raz na jakiś czas się na niego pogapić. W multi nie ma takiej możliwości, bo nie będziesz siedział przez pół godziny gapiąc się w ekran gdy przeciwnik czeka. Właśnie dltego też ekrany te nie pasują do H6, bo ta gra jest zrobiona przede wszystkim pod multi.


IP: Zapisane
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #6766 : 13 Czerwca 2012, 19:08:31 »
Nie wiem co niektórzy forumowicze mają do tych ekranów miast. Przecież w grze takiej jak Heroes nie chodzi o napalanie się na każdy budynek z osobna tylko żeby szybko i sprawnie zrobić rzeczy w zamku. Co patrzę na komentarze przy newsach to ciągle: "ekrany miast dajcie" "gdzie są ekrany"? Po co informatycy mają tracić czas na taką błahostkę, co stanie się graczom gdy będzie taki widok ja proponują, a w najgorszym wypadku ten od początku? Nic! Tyle szumu o to, a przecież Heroes nie jest grą bez błędów, można by jeszcze wiele wnieść do rozgrywki, naprawić i usprawnić rozgrywkę, powalczyć z uciążliwym Confluxem, ja was po prostu nie rozumiem, w Heroesach trzeba myślenia i taktyki, a nie latania bezsensownego jak w V bez celu. Jeśli w V ekrany były cudowne, to ja jestem tkaczka przeznaczenia, co z tego, ze było 3D, jak i tak budynki to zwykłe pudła z kartonowym otoczeniem, żadnych fajnych szczegółów :/


IP: Zapisane
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #6767 : 13 Czerwca 2012, 19:54:19 »
Nie wiem co niektórzy forumowicze mają do tych ekranów miast. Przecież w grze takiej jak Heroes nie chodzi o napalanie się na każdy budynek z osobna tylko żeby szybko i sprawnie zrobić rzeczy w zamku. Co patrzę na komentarze przy newsach to ciągle: "ekrany miast dajcie" "gdzie są ekrany"? Po co informatycy mają tracić czas na taką błahostkę, co stanie się graczom gdy będzie taki widok ja proponują, a w najgorszym wypadku ten od początku? Nic! Tyle szumu o to, a przecież Heroes nie jest grą bez błędów, można by jeszcze wiele wnieść do rozgrywki, naprawić i usprawnić rozgrywkę, powalczyć z uciążliwym Confluxem, ja was po prostu nie rozumiem, w Heroesach trzeba myślenia i taktyki, a nie latania bezsensownego jak w V bez celu. Jeśli w V ekrany były cudowne, to ja jestem tkaczka przeznaczenia, co z tego, ze było 3D, jak i tak budynki to zwykłe pudła z kartonowym otoczeniem, żadnych fajnych szczegółów :/

http://kwejk.pl/obrazek/1020534/


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6768 : 13 Czerwca 2012, 19:59:37 »
Nie wiem co niektórzy forumowicze mają do tych ekranów miast. Przecież w grze takiej jak Heroes nie chodzi o napalanie się na każdy budynek z osobna tylko żeby szybko i sprawnie zrobić rzeczy w zamku. Co patrzę na komentarze przy newsach to ciągle: "ekrany miast dajcie" "gdzie są ekrany"? Po co informatycy mają tracić czas na taką błahostkę, co stanie się graczom gdy będzie taki widok ja proponują, a w najgorszym wypadku ten od początku? Nic! Tyle szumu o to, a przecież Heroes nie jest grą bez błędów, można by jeszcze wiele wnieść do rozgrywki, naprawić i usprawnić rozgrywkę, powalczyć z uciążliwym Confluxem, ja was po prostu nie rozumiem, w Heroesach trzeba myślenia i taktyki, a nie latania bezsensownego jak w V bez celu. Jeśli w V ekrany były cudowne, to ja jestem tkaczka przeznaczenia, co z tego, ze było 3D, jak i tak budynki to zwykłe pudła z kartonowym otoczeniem, żadnych fajnych szczegółów :/
Po pierwsze to zdaj sobie sprawę, że twoje zdanie to nie jedyna oczywista prawda na tej planecie. To nie pierwszy twój post, od którego bije taki ton. Dlaczego tak się napalamy na ekrany miast? Bo to część serii. Być może dla Ciebie nie jest ona ważna, jednak każdy z nas (tych którzy moje zdanie popierają) lubił sobie przerwać grę na chwilę by się pogapić i podziwiać swoje miasto. Każdy z nas lubił patrzyć jak jego siedziba ze skromnej posiadłości zamienia się w ogromną twierdzę ciężką do zdobycia. Chcesz czy nie jest to część tej gry, której niektórzy wymagają. Zwłaszcza, że skoro napisałeś, iż to jest błahostka to nie powinni mieć problemów ze zrobieniem tego jeszcze przed zrobieniem gry co zresztą obiecywali. A to, że gra jest pełna niedociągnięć, na które warto poświęcić czas to inna sprawa, że Ubisoft daje pełną błędów grę.

Up: Rozkurwiciel nie zaspamiaj łaskawie tego tematu.


« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2012, 20:03:26 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
gryfheroes6

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 83

Zobacz profil
« Odpowiedz #6769 : 13 Czerwca 2012, 20:43:15 »
@ Reuel-trochę masz racji, wiadomo, każdy moze mieć własne zdanie bo wolny kraj ple, ple ple.... Odnośnie miast V to jakoś nie urzekła mnie to 3D, może dlatego że trzeba by było ją dopracować. Ten zaproponowany obrazek od "ludzi" Ubi, jest wporzo, i tylko po jakiś szczególikach, będzie git. Ale denerwuje mnie ta ciągła nagonka, kiedyś przeczytałem na forum tawerny że: "ekrany miast to znak serii Heroes 1-5 (jakoś tak, ale nie pamiętam)"- czy to taka prawda? Dla mnie nie, jak już to system turowy, klimat gry, wciągające fabuła (nawet ta z 6), fantastyczne jednostki, ale nie ekrany miast.
A więc na zakończenie aby postawić kropkę nad "I" to taki obraz miasta jak pokazało Ubi może być, nie musi być 3D, i tak nikt nie ma dużo czasu na zabawy, tym bardziej ze misje wymagają więcej czasu niż te z poprzednich części, ale wolny kraj, wolne pisanie (tylko nie banowanie). Pozdrawiam wszystkich zwolenników przeciwników nowych ekranów miast  8)   ;D



IP: Zapisane
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #6770 : 13 Czerwca 2012, 21:19:41 »
Podstawowy problem w Heroesach 1-5 polegał na tym, że ładowanie się ekranów miast zajmowało cenne sekundy, ot taki "puszek" przedłużający niepotrzebnie grę. W szóstce była nadzieja na koniec tej głupoty. Zgadzam się, że czasem fajnie na to spojrzeć ale wrzask społeczności o ekrany jest "lekką" przesadą. Będą ekrany - fajnie, ale niech będą równie szybkie jak te obecne, jeśli nie to moim zdaniem zrobią spory krok w tył dodając je.


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #6771 : 13 Czerwca 2012, 21:45:25 »
Rozkurwiciel nie wiem jaki masz sprzęt, ale mi te ekrany miast ładowały się całe 2 sekundy  ;) Długo to trwało ładowanie się następnej tury (co w VI zmieniło się na lepsze). Ja lubiłam sobie na nie popatrzeć i posłuchać tej fajnej muzyczki. To było takie klimatyczne. Niemniej jednak nie są one jakoś niezbędne. Z drugiej strony bez takich estetycznych bajerów to możnaby zrobić nie jednostki, a lejące się kwadraty i trójkąty. Bo to właśnie takie szczegóły sprawiają, że chce nam się w to grać i wczuwamy się w świat Ashan.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #6772 : 13 Czerwca 2012, 21:51:48 »
Wolałbym wczuć się mając alternatywne ulepszenia i zbalansowany system zdolności wraz z sensownymi brońmi rodowymi i Akademią, która miała być dostępna w wersji 1.0. Kwestia preferencji ale wciąż mam wrażenie, ze graczom wołającym o ekrany przyświeca maksyma "jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" lub raczej co "zawsze było" i teraz też ma być. No ale koniec tych głupich dysput z mojej strony, sam chętnie przyklasnę ekranom jak będą spoko wyglądać byle bym nie musiał więcej przez nie klikać. Bo tu chodzi o klikanie, nie o sprzęt ;)


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Grownock

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 502


Arbiter elegantiarum

Zobacz profil
« Odpowiedz #6773 : 13 Czerwca 2012, 21:58:15 »
Podstawowy problem w Heroesach 1-5 polegał na tym, że ładowanie się ekranów miast zajmowało cenne sekundy
Jak macie beznadziejne kompy, totalne graty (bo tylko coś takiego jest wstanie robić cyrki przy ekranach w H5), to wina leży jedynie po Waszej stronie. Mi to wszystko wczytuje się dosłownie minutkę.

Jeszcze jedno - tak, wbrew pozorom dla wielu graczy to "popatrzenie" na ekrany miast jest bardzo ważne, w tym dla mnie. Gram po to, żeby ulepszać mój zamek - patrzeć, jak powstaje coś z niczego. Widzieć, jak moja forteca rośnie w siłę i napawać się tym widokiem. Jestem niemal pewny, że pierwsza myśl na hasło "Heroes of Might and Magic" dla większości graczy będzie widok jakiegoś ekranu, one są ikoną tej serii.

Wolałbym wczuć się mając alternatywne ulepszenia
Ja wolałbym alternatywne jednostki, jak w H4.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #6774 : 13 Czerwca 2012, 21:59:12 »
Nie rozumiem o co ci chodzi ze zwiększoną ilością klikania. System zdolności jest już o niebo bardziej zbalansowany niż na początku. Inne miasta i alternatywne ulepszenia (o ile będą) to pojawią się w dodatkach, a było to wiadome od samego początku. Z tymi alternatywami i nowymi miastami w podstawce to jes właśnie "w V było to czemu tu nie ma". W końcu mamy nowe miasto Sanktuarium, wię jakiś krok do przodu jest.
Należy też pamiętać tą radość jak w V widzieliśmy zmiany w naszym mieście po wybudowaniu kolejnej werbbudy oraz po wejściu bohatera na następny poziom. Co z kimś rozmawiam to często narzeka na "bezpłciowość" VI przez brak takich szczegółów właśnie.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #6775 : 13 Czerwca 2012, 22:35:57 »
Ja wolałbym alternatywne jednostki, jak w H4.

Popieram  :) To uczyniłoby grę o wiele ciekawszą niż tworzenie na siłę alternatyw dosłownie każdej jednostki- wraz z jeszcze bardziej dziwacznymi nazwami.

Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że skoro aktualnie mamy te pożal się Boże okienka dla jednych, zaś dla drugich Oświetlające błogą aurą szczęśliwości okienko, to dla drugiej grupy będzie możliwość wybrania widoku pierwotnego. Wówczas zamknęliby się oni i przestali wypisywać niestworzone opowieści o tytanicznych wysiłkach ich komputerów w walce z tymże morderczym lewiatanem straszliwego nawału pikseli i jakże nierówna jest to batalia, przestaliby pisać w kółko o tym, że skoro IM jest to niepotrzebne, to niepotrzebne jest robienie tego dla innych graczy. I mielibyśmy o jeden stek wołających o pomstę do nieba głupot mniej.


IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #6776 : 13 Czerwca 2012, 22:40:17 »
Mi alternatywne jednostki/ulepszenia w VI jakoś wogóle nie są potrzebne. Mam wrażenie, że nie pasują do tej części. Zresztą jak by to wyglądało na werbpasku z tej części Herosów? Ta gra potrzebuje zwłaszcza większej ilości zróżnicowanych i odpowiedni zbalansowanych map.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #6777 : 13 Czerwca 2012, 22:47:50 »
O tak zdecydowanie ta gra potrzebuje więcej map, bo te co są zbyt szybko się nudzą.
Drugą sprawą jakiej gra potrzebuje to więcej frakcji, bo pięć to strasznie mało.



IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #6778 : 13 Czerwca 2012, 22:53:21 »
Potrzebuje więcej frakcji owszem. Jednak w dodatkach dojdą 4 nowe frakcje, więc w sumie będzie 9 co stanowi już wystarczającą liczbę.
Pytranie tylko jak te frakcje zrobią  :/ Znając życie znowu twory żywiołakopodobne o pięknych nazwach typu: Mroczny Ajglaj... Mam też nadzieję na możliwość grania postaciami z kampanii (tymi pobocznymi i niegrywalnymi) oraz możliwość używania ich portretów przy tworzeniu bohaterów rodowych.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #6779 : 13 Czerwca 2012, 23:18:11 »
To, że mają w planach więcej frakcji to nie znaczy, że NA PEWNO się one pojawią. Obym się jednak mylił i zapowiedziane dodatki wyszły bez przeszkód.
Osobiście z utęsknieniem czekam na Loch :).

EDIT: Włączyłem dzisiaj szóstkę i zauważyłem nową mapę : "Archipelag Starożytnych". Dam głowę, że wcześniej jej nie było :).


« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2012, 23:31:21 wysłane przez Szakal119 » IP: Zapisane
Strony: 1 ... 449 450 451 [452] 453 454 455 ... 503    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.074 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry