Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Jakie jest wasze ulubione smocze bóstwo?
Elrath - 7 (7.9%)
Malassa - 17 (19.1%)
Arkath - 6 (6.7%)
Shalssa - 8 (9%)
Sylanna - 6 (6.7%)
Ylath - 12 (13.5%)
Asha - 19 (21.3%)
Urgash - 7 (7.9%)
Wszystkie - 4 (4.5%)
Sar-Elam - 3 (3.4%)
Żaden :P - 0 (0%)
Głosów w sumie: 89

Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Smocze Bóstwa - Ogólna Dyskusja (Czytany 40094 razy)
ketron

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #120 : 30 Stycznia 2012, 20:46:00 »
Jaki smok jest najbardziej podobny do Ashy ale nie wyglądem tylko wnętrzem czyli o co dba co szanuje itd ?


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #121 : 30 Stycznia 2012, 20:49:57 »
Raczej żaden. Akurat smoki reprezentują rozmaite aspekty, i ciężko znaleźć między którymiś podobieństwa. Ewentualnie Shalassa się wydaje podobna duchem do Ashy - też w pewnym sensie ceni ład i harmonię.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #122 : 31 Stycznia 2012, 18:01:20 »
W zupełności się z tobą zgadzam. Gdyby Kirin miał być 100% chińskim smokiem, nie mógłby mieć nóg, ani takiej ciut niestałej formy. Prawdziwy smok z Chin to latający, ziejący ogniem wąż, najczęściej bez nóg i z wąsami. Wg. Kirin to duch wodny wyjątkowo potężny, a nie smok.
Chłopie mam prośbę nie wygaduj głupstw o chińskich smokach, jak nic o nich nie wiesz. Nie dość, że mają one nogi, to jeszcze nie zieją ogniem... i reprezentują żywioł wody :/

Co do podobieństw między smokami, to tak naprawdę, każdy z 6 smoków ma coś ze swojej matki - Ashy. W sumie miło by było zobaczyć w końcu jakąś rasę/frakcję wyznającą Ylatha. Może jakąś młodą rasę? Albo taką, która wyznaje Ashe w jej prawdziwej formie, a nie jej skrzywiony obraz...


IP: Zapisane
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #123 : 31 Stycznia 2012, 18:28:18 »

Chłopie mam prośbę nie wygaduj głupstw o chińskich smokach, jak nic o nich nie wiesz.
No właśnie sęk w tym, że Ubisoft wydając komercyjną grę musi liczyć się z wyobrażeniami mas. A takie właśnie jest wyobrażenie mas ;)


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Travis
(Hydromax)

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 194


Zobacz profil
« Odpowiedz #124 : 31 Stycznia 2012, 18:43:45 »
W sumie miło by było zobaczyć w końcu jakąś rasę/frakcję wyznającą Ylatha. Może jakąś młodą rasę? Albo taką, która wyznaje Ashe w jej prawdziwej formie, a nie jej skrzywiony obraz...

Wiesz. W sumie, to nikt od początku tej gry nie powiedział tak naprawdę co dzieje się w przestworzach Ashanu. Czemu nie miałoby być tam jakiejś "podniebnej" rasy.? Może twórcy coś wymyślą, poczekamy, zobaczymy. ;)


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #125 : 31 Stycznia 2012, 20:07:17 »

Chłopie mam prośbę nie wygaduj głupstw o chińskich smokach, jak nic o nich nie wiesz.
No właśnie sęk w tym, że Ubisoft wydając komercyjną grę musi liczyć się z wyobrażeniami mas. A takie właśnie jest wyobrażenie mas ;)
... nie podawajmy jednego człowieka jako "masy", bo nawet jeśli ty też takie masz wyobrażenie, to i tak jest wiele osób, które nie kojarzy tak smoka chińskiego DX

A i Nagun w zasadzie to ludzie kiedyś wyznawali Ylatha, jako że ich stworzył. Co prawda ubi faktycznie nie mówił nic o latających stworzeniach, ale już mamy gryfa i harpie, które latają i nie wyobrażam sobie całej rasy w przestworzach. Jedynym zamkiem który lata to zamek czarodziei (w każdym razie w h5).


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #126 : 31 Stycznia 2012, 20:34:15 »
Ylath ma wyznawców wśród wolnych mieszkańców Ashan. Nie skupiają się w większych cywilizacjach a więc nie ma szans na frakcje oddającą mu cześć. Poza tym część rycerzy Imperium nadal jest jego wyznawcami.

Mamy w epilogu informacje o tym co znajduję się w przestworzach a mianowicie anielskie miasta. Poza tym frakcja taka byłaby za silna. Jednostki latające mają bardzo dużo szybkości i inicjatywy. 7 takich jednostek w armii to przesada. Bohater też musiałby latać a w porównaniu z bohaterami sanktuarium byłoby to przesadzone.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #127 : 31 Stycznia 2012, 21:06:28 »
ale mogli by być bardzo wrażliwi i mieć niewielki atak, w końcu to co lata nie może być zbyt ciężkie XD

...

Wróć to fantasy, wszystko może latać :/


IP: Zapisane
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #128 : 31 Stycznia 2012, 21:23:23 »
Co do nowych ras wątpię by Ubi wprowadził jakieś inne nowe miasta bo tak jak z nagami usprawiedliwieniem ich braku jest fakt że większość to duchy wody i mogą mieszkać (nawet nagi) na wielkich głębokościach, a także są rasą pokojową zajmującą stosunkowo niedużą wyspę tak każda inna rasa była by problemem spójności między dwoma częściami gry wydanymi przez Ubi. W rzeczywistości fani będą podczas produkcji ścigać ubi a żeby dać te rasy które były w poprzedniej części więc każda kolejna rasa byłaby i w tym względzie kolejnym problemem.
Tak więc ja wolałbym jeden dodatek i szybkie wydanie następnej części bo jak na razie to pach po poprawieniu kilku błędów wprowadza masę następnych - czyli tak jakby Ubi walczył z hydrą odcina łeb a w jego miejsce wyrastają kolejne. I może w tej następnej części pojawią się tak oczekiwani wyznawcy Ylatha i Ashy (tej prawdziwej) a i może z Wolnych Miast zrobią frakcje grywalną.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #129 : 31 Stycznia 2012, 21:31:39 »
Wolne Miasta są właśnie frakcją, która głównie właśnie wierzy w Ylatha. Nie byli grywalni, lecz o nich była mowa. Można by ich wziąć, zwłaszcza że w kampanii Przystani Anton pozabijał tych wierzących, więc ci co ocaleli i uciekli do Wolnych Miast mogliby chcieć zemsty na Antonie- scenariusz gotowy.

Ylath nie dba o wyznawców, gdyż pozwala im na wszystko, czczą jak chcą. Trochę podobne do chaosu, lecz nie tak bardzo. Dlatego też nie gromił, gdy Aniołowie przekonali jego lud (niecały, ale znaczną jego część) do porzucenia go na rzec statecznego, lecz wymagającego Elratha.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #130 : 31 Stycznia 2012, 21:40:07 »
Jakbyś po takim scenariuszu wytłumaczył to że wolne miasta jeszcze długo istnieją ? Wojna nawet z jednym księstwem a tym bardziej całym imperium skończyła by się końcem wolnych miast.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #131 : 31 Stycznia 2012, 21:43:16 »
Niekoniecznie, wszak księstwa są wobec siebie niezależne, któreś z nich mogłoby wesprzeć Wolne Miasta by uszczknąć coś z Księstwa Gryfa, wszak nie każdemu się pewnie podoba, że to Anton ma fory u Gwendolyn.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

sproki123

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #132 : 01 Lutego 2012, 11:07:52 »
Niektórzy czarodzieje wyznają Ylatha. Więc można powiedzieć że frakcją wyznającą Ylatha jest Akademia. W heroes V ich miasto latało.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #133 : 01 Lutego 2012, 12:32:04 »
Co najwyżej nieliczni, prawie wszyscy są jakby to rzec.... agnostyczni. Nie wyznawają żadnych smoków poza Sar-Elamem, któremu raczej zazdroszczą.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #134 : 01 Lutego 2012, 13:20:49 »
Raz miałam pomysł na rasę z całkiem dobrym wytłumaczeniem fabularnym. Rasa/frakcja miał powstać ze dzikich snów Ashy zamkniętej w księżycu. Chciałam by czarodzieje się kiedyś z nimi tłukli i ich pokonali ich własna bronią- snem. Mieli zostać całkowicie zapomniani, a jedyne miejsce w jakim przebywają, jest niedostępne bez użycia potężnej magii. Oznacza to, że czar snu mógłby kiedyś osłabnąć na tyle, by się z niego wybudzili i mamy motyw zemsty. Oczywiście frakcja musiała by się najpierw odbudować. Bossem mógłby być błękitny smok znaczy senne wcielenie Ashy.

I to powinno pewnie pójść do nowych ras  :D


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 8 [9] 10    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.098 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry