Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Rozwój bohatera - Nekropolia (Czytany 3752 razy)
CzarnaZmija

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« : 22 Września 2012, 12:38:43 »
Witam,
pierwszy raz zetknąłem się z grą z serii Heroes. Dlatego proszę was o wskazówki i pomoc - w jaki sposób rozwinąć (grając w pojedyncze mapy) bohatera nekropolii - czy grać magiem czy mocą? W jakie umiejętności warto inwestować?
Z racji, że jestem dopiero początkującym graczem będę niezmiernie wdzięczny za wszelką pomoc i wskazówki.


IP: Zapisane
Czarownik

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 55


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 22 Września 2012, 13:42:27 »
Nekromanci w światach fantasy to magowie, dla tego ja osobiście wole maga i polecam. Mag wydaje się silniejszy od wojownika.
Obie drogi są dobre, ja preferuję drogę krwi.

Ja gram tak:
Na 1 lvl agonia. Wcześnie rozwijam logistykę-->turystę i nieobowiązkowo znajdowanie drogi. Z magii ciemności biorę masową agonie i masowe "ssanie życia" oraz zawładnięcie. Resztę punktów w zwiększenie mocy magicznej w magii ciemości i w ogólne zwiększenie mocy magicznej (w magii starożytnej). Na 15 lvl warto brać pod uwagę takie czary, jak zatrzymanie czasu, medytacja, implozja (magia starożytna) oraz strach (magia ciemności). Oczywiście trzeba jak najbardziej ograniczać liczbę wykupywanych czarów, bo w bitwie zdążymy rzucić około 3 różne czary, w najlepszym wydaku 5 i dalej trzeba bedzie je ponawiać. Resztę puntków wydaję w umiejętności wojownika, te które nie wymagają użycia.

Mało grałem w VI część i temu bulidowi napewno wiele brak do doskonałości, ale myślę, że na początek dopuki nie załapiesz "ducha" nerkomanty wystarczy. ;D Mam nadzieję, że coś pomogłem.

PS. Skoro jesteś nowy to taka mała wskazówka - nieumarli są odporni na efetky dowodzenia, więc nie inwestuj w dowodzenie i pamiętaj że atefakty dające dowodzenie są dla ciebie praktycznie bezwartościowe.


« Ostatnia zmiana: 22 Września 2012, 13:46:01 wysłane przez Czarownik » IP: Zapisane
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 23 Września 2012, 12:33:00 »
Nekromanci w fantasy to magowie, ale w HVI bohaterowie mocy są silniejsi. Ja wybieram drogę krwi z powodu ssania życia.
Herosi mocy mogą mieć takie umiejki jak mega przydatny kontratak III oraz posiłki III. Z tego działu zdolności, w którym jest kontratak biorę wszystkie umiejki. Ze zdolności logistyka, masowe ssanie życia, mas. regeneracja i mas. kamienna skóra to podstawa.
Jako broń rodową biorę oczywiście Arachne, a kiedy tworzę sobie bohatera to wybieram mu tą umiejkę co ulepsza ghule.


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 23 Września 2012, 13:29:01 »
Proszę Was przestańcie dawać takie rady bo one naprawdę nikomu nie pomagają ;P.

Jest tyle różnych zmiennych i buildów zależnych od mapy, że żeby rozpisać w miarę sensowny poradnik jak rozwijać bohatera musiałbym przed klawiaturą spędzić 6 godzin. Nie sądźcie kochani, że zrobicie to lepiej w 3 zdaniach.

Cztery rzeczy dla przykładu:
1. Nigdy nie bierze się posiłków II ani III. Posiłki I to i tak moim zdaniem przeinwestowanie. Gram z najlepszymi i jeszcze nie spotkałem się by którykolwiek z nas użył tej zdolności.
2. 1 lvl agonia = noob.
3. Jechanie na maksa w zwiększenie mocy magicznej = noob.
4. Masowej regeneracji nie nazwałbym podstawą. Bardzo często to po prostu strata many. Mogę bez problemu grać tak, że będę niszczył ci oddział za oddziałem a regenka na reszcie armii będzie się zwyczajnie marnować.

Nie chcę być niemiły, ale faktem jest, że z tego co piszecie wynika, że gracie naprawdę cieniutko, kolega nam się pogubi od tych rad i nigdy nie będzie grał porządnie. A szkoda, bo nie narzekamy na nadmiar świetnych graczy na kanale 'Polska'.


IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 29 Października 2012, 14:17:03 »
A ja w duelach użyłem tej zdolności i pieknie zdała egzamin:)


IP: Zapisane
Ronnie Adams

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 29


Nosce Te Ipsum

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 10 Stycznia 2013, 16:48:46 »
W scenariuszach i jak i w kampanii bohaterem grywałem tylko i wyłącznie w drodze krwi, gdyż moim zdaniem, czy u maga czy u wojownika, ta droga pozwoliła mi ulepszyć jakby klątwy i ataki.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry