Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Który żywioł jest najlepszy?
Ogień
Woda
Powietrze
Ziemia

Strony: 1 2 [3] 4 5 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepszy/najgorszy czar, umiejętność (Czytany 36850 razy)
solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 30 Marca 2009, 18:55:56 »
Cóż, ja nie mogę się zdecydować. Ziemia czy Powietrze? Żywiołaki ziemi raczej zbyt dobre nie są, bo za wolne,ale implozja, spowolnienie czy miejski portal już potrafią wspomóc. Ale wrota wymiarów z powietrza także są potężne. A żywiołaki powietrza są super jak na swój poziom. Pozostaję niezdecydowany.


« Ostatnia zmiana: 15 Października 2010, 11:42:28 wysłane przez solymr » IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 30 Marca 2009, 19:09:06 »
Szałas, ogień jest słaby? ;> wiesz, należy umieć nim grać ;) Ja też tak myślałam ale gdy grałam w kampanię AB: Igranie z ogniem - zmieniłam zdanie. Wystarczy posiadać magię ognia na najwyższym poziomie i jedziesz :) czary typu "żadza krwi" są efektowne dopiero na tym poziomie ;)

A co do kampanii to wiedźmą Adrienne się wymiata ;) ale nie o tym temat ;D


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 31 Marca 2009, 12:32:17 »
Na dużym poziomie to prawie wszystko jest potężne.  ^_^ Ogień nie posiada żadnych atutów którymi dało by się wykończyć przeciwnika, no może po za armagedonem który jest już totalną rozwałką z samymi smokami czarnymi lub złotymi w armii.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




snajper92

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 69


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 31 Marca 2009, 20:12:22 »
Ja preferuję ziemię za portal, nawet gdyby w ziemi był sam czar portalu, i tak wybrałbym ziemię. Kontrola miasta = kontrola sytuacji = kontrolowanie mapy = win xD A poza tym implozja (najlepszy czar ofensywny wg mnie), smutek, wskrzeszenie (najlepszy czar defensywny wg mnie) - czego chcieć więcej?
@edit
Klikasz prawym i zapisz obraz jako w większym rozmiarze nie mam :P


« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2009, 21:51:49 wysłane przez snajper92 » IP: Zapisane
Jarling

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


...:I'm in love and always will be:...

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 11 Kwietnia 2009, 18:18:59 »
Oczywiście jak wielu z was uważam,że żywioł Ziemi jest najlepszy,dzięki czarom takim jak:Spowolnienie,Portal Miejski czy Implozja.Co do tych żywiołaków mają pewne wady:strasznie wolno się poruszają te jednostki w porównaniu z innymi.

A co do postu Laxx który jest parę postów powyżej zgadzam się z tym,że każdy żywioł jest dobry tylko "należy umieć nim grać''.  ;)


IP: Zapisane
Jarling

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 27


...:I'm in love and always will be:...

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 11 Kwietnia 2009, 18:33:24 »
Uważam,że te 3 umiejętności:Teleportacja,Taktyka i Przyśpieszenie są ważne w tej grze.Co do Logistyki i Znajdowania Drogi (które wymienił eqzeg powyżej) fakt są to przydatne umiejętności ale nie najważniejsze.Wracając do tych 3 umiejętności,które podałam na początku sądzę,że Teleportacja która daje nam szybkie przemieszczanie się na mapie wraz z Przyśpieszeniem są bardzo wartościowe,gdyż w pewien sposób oszczędzamy dużo czasu. Taktyka z kolei pomaga nam bardzo w walce i pomaga nam w strategii.


IP: Zapisane
Penelopa132

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 68


√ιק

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 12 Kwietnia 2009, 17:30:56 »
Myślę,że najbardziej przydatne umiejętności to Dowodzenie i Przyśpieszenie. Pomagają mi bardziej niż inne umiejętności. Dowodzenie pomaga nam w podwyższeniu morali i wzmacnia wojsko. Co do Przyśpieszenia jak wiadomo pomaga nam w szybkim dotarciu do celu i znacznie szybciej porusza się wojsko,co jest dużym plusem.  ^_^


IP: Zapisane


"Bawisz się słowami. Upajasz się nimi. Słowami chcesz zastąpić normalne, ludzkie uczucia, których w tobie nie ma."
— Andrzej Sapkowski (ur. 1948)
Penelopa132

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 68


√ιק

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 12 Kwietnia 2009, 17:41:30 »
Fakt Żywioł Ziemi jest najmocniejszy z tych wszystkich bo zadaje najwięcej obrażeń dla wroga ale jest strasznie powolny.
Co do innych Żywiołów ciekawy wygląd ma Żywioł Wody i jest dobry. Szybko się porusza i ma dobre zaklęcia jak:Lodowy pocisk czy Błogosławieństwo. Jak dla mnie Żywioł Wody jest najlepszy.


IP: Zapisane


"Bawisz się słowami. Upajasz się nimi. Słowami chcesz zastąpić normalne, ludzkie uczucia, których w tobie nie ma."
— Andrzej Sapkowski (ur. 1948)
snajper92

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 69


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 12 Kwietnia 2009, 18:25:49 »
Fakt Żywioł Ziemi jest najmocniejszy z tych wszystkich bo zadaje najwięcej obrażeń dla wroga ale jest strasznie powolny.

Nie rozumiem Cię... Tu chodzi o czary a nie o żywiołaki.


Co do innych Żywiołów ciekawy wygląd ma Żywioł Wody i jest dobry. Szybko się porusza i ma dobre zaklęcia jak:Lodowy pocisk czy Błogosławieństwo. Jak dla mnie Żywioł Wody jest najlepszy.

Yyy... Żywiołak wody ma takie zaklęcia? Coś tu nie gra. Tak napisałaś ten post, że nie wiem czy chodzi ci o żywiołaki czy o żywioły magii.


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 12 Kwietnia 2009, 18:32:19 »
Warto też zwrócić uwagę na łucznictwo, które w połączeniu z Fortecą (miastem magów) lub Wrotami Żywiołów daje bonus na eksperckim poziomie 75% do obrażeń od strzelców, a Forteca i Wrota Żywiołów mają aż po 3 dobre jednostki strzeleckie w armii!

Poza tym oczywiście logistyka, tak jak pisano powyżej. Rzeczywiście: jeśli nie mamy logistyki, to byle wróg z nieco większą armią niż kilkanaście orków może pod naszą nieobecność przejąć nam miast(o/a) np. w ostatnim dniu tygodnia i skorzystać z oddziałów przeciwnika przeciwko niemu. Oczywiście nie skutkuje gdy mamy kilku bohaterów, ale zazwyczaj to ten jeden jest w stanie pokonać silniejszych bohaterów wroga. No i na dużych mapach, może nas jakiś bohater wroga zajść z zacieniowanego terenu no i musimy wracać 5 dni żeby odbić zamek.

Atak +30% do obrażeń na ekspercie to jest świetny bonus! Szczególnie przydatny dla ras z małą ilością strzelców lub np. w połączeniu z bohaterami dającymi dodatkowy bonus do tej umiejętności.

Dowodzenie i szczęście nawet dobre, ale taki sam efekt możemy uzyskać czarami, artefaktami lub obiektami na mapie, więc umiejętności te nie są dla mnie priorytetem.

Z opinii graczy można się dowiedzieć, że magia ziemi też jest warta zainwestowania ze względu na potężne czary typu spowolnienie, implozja i portal miasta, który pozwala kontrolować sytuację na mapie prawie tak dobrze, jakby się miało logistykę. Oczywiście połączenie magii ziemi i logistyki jest jeszcze bardziej zabójcze, ale wiadomo, że wymaga zainwestowania sporo punktów umiejętności, dlatego przydaje się raczej na tych największych mapach.




IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 12 Kwietnia 2009, 18:34:34 »
Jak czytałem ten pomysł, to pomyślałem, że ten "żywioł wody" jest opisany z H5, ale nawet w H5 żywiołak wody nie ma zaklęcia błogosławieństwo, więc pomieszany ten post totalnie jest.


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #41 : 14 Kwietnia 2009, 12:38:03 »
W Homm5 żywiołak wody wygląda jak wąż zrobiony tylko z wody jest skręcony i tak jakby stoi (jeżeli ktoś nie wie jak wgląda). Posiada 2 czary lodowy sopel i lodowy krąg.
O żadnym błogosławieństwie nigdy nie słyszałem.
 To dział H3, spam i zbaczanie z tematu. Na 3 dni.



IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
rozinho

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


Warchief

Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 16 Kwietnia 2009, 08:38:11 »
Wg mnie powietrze i ziemia. Magia ziemii ma wiele czarów wspomagających, zaś powietrze ofensywnych (np. łańcuch piorunów).


IP: Zapisane
Be lookin' good, boppers...

solymr

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 60


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 16 Kwietnia 2009, 15:29:43 »
Mądrość - Bez niej ani rusz. Pozwala poznać najpotężniejsze czary, dlatego zawsze jak gram, to mam ją na ekspercie

Logistyka - Coby się szybciej ruszać po mapie

Dla nekropolii - Nekromancja. Wiadomo dlaczego. Można mieć całe legiony szkieletów.


IP: Zapisane
snajper92

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 69


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 16 Kwietnia 2009, 15:31:09 »
Magia ziemii ma wiele czarów wspomagających, zaś powietrze ofensywnych (np. łańcuch piorunów).

A co powiesz na deszcz meteorytów albo implozję w magii ziemi? Wg mnie ziemia ma jeszcze lepsze czary ofensywne niż powietrze, zadają więcej obrażeń i mało która jednostka odporna jest na ziemię.


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry