Dobrze! Skoro są na tym forum jeszcze osoby, a właściwie osoba, która jakoś w to wierzy i jej się to podoba, to może czas przedstawić ogólnie wygląd kart jednostek
Wybaczcie mi pierwsze zdjęcia, ale niestety nadal mam pewne problemy z drukarką no i karta świeci się bo jest ona, że tak powiem w wersji FOIL
Oklejona tak jak karty bohaterów taśmą, aby zapobiec uszkodzeniu i utrwalić ją, w normalnej wersji prawdopodobnie zalaminuję je, lub też kupię folię ochronną na telefon i wsadzę w nią karty!
A tutaj tył karty! W przeciwieństwie do bohaterów, karty jednostek z tyłu posiadają dalsze informacje. Jest ich kilka, przedstawionych w postaci ikonek.
Jak widać! Na pierwszy rzut oka tekst napisany na karcie pochodzi z całkiem innego stylu niż czcionka jaką uraczeni są bohaterowie! Niestety po pomniejszeniu i upchaniu tekstu praktycznie nie możliwe było odczytanie informacji o umiejętnościach jednostek. Dlatego też zmuszony byłem do użycia prostej, ale za to bardzo czytelnej. Karta może i straciła troszkę na swoim klimacie, ale za to zyskała na praktyczności i nie potrzeba już doczytywać się pisma z lupą!
Umiejętności jednostek za to użyte i rozpisane w kartach poprzednich potworów z niższych poziomów nie będą rozpisywane na jednostkach z wyższych stopni. Zamiast tego pojawi się jedynie ikonka symbolizująca daną umiejętność, co pozwoli nam na zaoszczędzenie miejsca, które w przypadku np Prządek Losu zawaliłoby i przód i tył karty zbędnymi informacjami! Gdyby ktoś szukał znaczenia umiejętności bez problemu sięgnąć powinien do innych "słabszych kart" i tam doczytać informacje!
Co da się zauważyć, karta była już kilku(nasto)krotnie używana więc zaprezentuję też wersję "komputerową".
Myślę jednak, że większości ikony te są już dobrze znane więc powiem chyba jedynie o zmianach!
Kamień (symbolizujący w grze zasięg) tutaj oznacza dla jednostek strzelających wartość pola do którego zaatakować mogą z pełną siłą. W tym wypadku zasięg strzału wynosi osiem pól (pole walki składa się z 10) więc do 8 kratki od miejsca stacjonowania strzelec może zaatakować z wartością pięć. Nie ma też tutaj modyfikatorów (być może pojawi się kara 1/4 lub 1/2, lecz nie zapominajmy, że przede wszystkim ma to być gra a nie zajęcia z matematyki a i bez tego liczenia podczas walk będzie sporo!
But natomiast to odległość jaką dana jednostka może pokonać w ciągu trwania jednej tury. W przypadku szkieletu, może on przemieścić się o jedno pole.
Sztabki złota! Nikomu nie trzeba tego tłumaczyć! To nic innego jak koszt kupna jednej sztuki jednostki. Cena niech was nie zmyli, choć faktycznie na karcie brakuje przecinka pomiędzy 85 a zerami to wynika to z zapisu 85,00 skąd ta zmiana? W pierwotnej koncepcji gracz zmuszony był do płacenia dziennej daniny w wysokości 0,50 za każdą jednostkę jaką posiadał w swojej armii (co wydłużało czas gdy i zmuszało to sensownego wydawania pieniędzy) jednak zastanawiam się nad wycofaniem tego pomysłu, choć nad tym odbędzie się jeszcze pewnie mała debata i poproszę was o zdanie!
Pionek, przyjął tutaj za to ikonę tygodniowego przyrostu jednostki jaki możliwy jest do zakupienia w mieście!
To chyba na tyle! Nie chcę was zanudzić i wyłożyć wszystkiego na stół tak od razu!